Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 00:42
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Even een vraagje voor de mannen:
Heb je ook wel eens dat een bal zegmaar je huid inschiet vanuit de balzak, zodat je een vage bobel ter hoogte van de basis van je penis krijgt? Dat je hem dan weer naar zijn plek moet duwen omdat het zo erritant zit? Ik heb er wel eens last van als ik ren of judo doe. Het gevoel is zeer onprettig. Is zo iets schadelijk ?

(ik kon er niets over vinden op de zoek functie)..

Bedankt..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 01:10
Ed De Pijpslet
Avatar van Ed De Pijpslet
Ed De Pijpslet is offline
Misschien een liesbreuk?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 01:25
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Zo hallo....nooit bij de school arts geweest ofzo?

Maar ja, het zou nu eigenlijk niet meer mogen gebeuren. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog op de basis school zit dan is het heel normaal. Maar kom je in de leeftijd dat je in de pubertijd komt dan moet dat niet meer kunnen.
Als dat bij jou gebeurd is dat niet zo heel erg, maar als je weer is bij de huisarts bent zou ik wel vragen of ie er effe naar kan kijken.
Maar in principe is het niet schadelijk. Een knietje in je ballen zou ook niet schadelijk moeten zijn normaal gesproken
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 08:15
Upke
Upke is offline
Ja shit dat probleem ken ik, maar wat wel zo is dat ik vroeger er twee tegelijk kon laten inschieten en nu maar een per gelijk, ik doe het niet expres hoor maar af en toe gebeurt het gewoon, maar hij floept er dan ook meteen weer uit gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 08:22
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline


en dan ben ik al bang dat ik straks geen kinderen meer kan krijgen als ik er eens een pijntje aanvoel
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 09:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Retractiele testis... mja ik weet alleen hoe het heet Maar ik dacht dat het alleen bij kleine kinderen voorkwam.

Ga es naar de dokter, want het hoort niet te kunnen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 09:24
Drizzt
Drizzt is offline
En ik maar denken dat het normaal was dat dat af en toe eens voorkwam
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 10:47
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
raar dat jullie school arts dat nooit aan jullie heeft verteld zeg...
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:58
Upke
Upke is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 31-05-2003 @ 11:47:
raar dat jullie school arts dat nooit aan jullie heeft verteld zeg...
Waarom zou dat viswijf dat doen....
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:06
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 31-05-2003 @ 15:58:
Waarom zou dat viswijf dat doen....
Omdat dat 1 van de dingen is wat zo'n schoolarts controleerd. Dan gaat ze ook nog in je ballen zitten graaien enzo. Als het goed is vraagt ze dan ook of je ballen wel is naar boven schieten.

Ik vind het trouwens nog steeds raar waarom dat altijd vrouwen zijn, die bij die basis school jongetjes in hun ballen gaan zitten graaien.
Ik heb tenminste nog nooit van iemand gehoord dat dat bij hem door een man is gedaan

En ik vond het ook altijd stom dat de meisjes niet naar de schoolarts moesten
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:28
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 31-05-2003 @ 16:06:

En ik vond het ook altijd stom dat de meisjes niet naar de schoolarts moesten
Ik moest wel hoor, gingen ze me wegen en meten, en m'n gehoor en ogen controleren.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 16:03
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 31-05-2003 @ 16:28:
Ik moest wel hoor, gingen ze me wegen en meten, en m'n gehoor en ogen controleren.
Ohja....dat idd wel. Dat was gewoon voor iedereen. Effe vergeten
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 16:45
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 31-05-2003 @ 16:06:
Ik vind het trouwens nog steeds raar waarom dat altijd vrouwen zijn,
bij ons was dat meestal een man hoor
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 19:19
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ghehe... ik weet wat je bedoelt ja. Heb het ook wel eens, heel soms... maar niet als ik ren ofzo, dat lijkt me idd niet zoals het hoort
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 22:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 31-05-2003 @ 16:06:
Omdat dat 1 van de dingen is wat zo'n schoolarts controleerd. Dan gaat ze ook nog in je ballen zitten graaien enzo. Als het goed is vraagt ze dan ook of je ballen wel is naar boven schieten.

Ik vind het trouwens nog steeds raar waarom dat altijd vrouwen zijn, die bij die basis school jongetjes in hun ballen gaan zitten graaien.
Ik heb tenminste nog nooit van iemand gehoord dat dat bij hem door een man is gedaan

En ik vond het ook altijd stom dat de meisjes niet naar de schoolarts moesten
ik moest dit jaar voor unief op onderzoek, en dat was dus wel degelijk 'n vent

de drie anderen waren knappe dokteresjes, maar ik word weer naar die vent gestuurd Die me dan ook nog eens homo-neigingen leek te vertonen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 00:12
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
dokteresjes nog wel
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 12:05
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 01-06-2003 @ 01:12:
dokteresjes nog wel
Het is een Belg.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 12:23
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Para! schreef op 01-06-2003 @ 13:05:
Het is een Belg.
Maar dan wel een Vlaming. Walen zijn wat dat betreft weer een geval apart, vooral wanneer ze weigeren Nederlands te spreken.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 12:36
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 01-06-2003 @ 13:23:
Maar dan wel een Vlaming. Walen zijn wat dat betreft weer een geval apart, vooral wanneer ze weigeren Nederlands te spreken.
Het leek me vrij duidelijk dat het een Vlaming is, aangezien hij 70.000 posts op een Nederlandstalig forum heeft.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:08
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 01-06-2003 @ 13:23:
Maar dan wel een Vlaming. Walen zijn wat dat betreft weer een geval apart, vooral wanneer ze weigeren Nederlands te spreken.
je hebt ook vlaming die liever geen nederlands spreken :/
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 18:49
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Para! schreef op 01-06-2003 @ 13:36:
70.000 posts
!!!!!!!!
en 90 posts per dag. Heb je dan niks te doen ofzo
Laten we even stellen dat je gemiddeld 3 minuter per post besteed. Sommige korte reactie waar je een paar minuutjes mee bezig bent, en andere reacties waar je meteen 10 minuten aan kwijt bent. En dan reken ik de lees tijd van andere posts nog geen eens mee.

Dan zit je gewoon 3 * 90 = 270 minuten per dag op het forum !!!!!!! Das 4 en een half uur man!!!!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 18:56
Verwijderd
Mijn vriend heeft dat als hij met flink wat kracht in zijn ballen knijpt, dus doet-ie dat nooit. Ze schieten ook wel weer terug als-ie drukt op de plek waar ze in zijn buik zitten. Is dat een probleem dan?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 20:20
Upke
Upke is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 31-05-2003 @ 16:06:
Omdat dat 1 van de dingen is wat zo'n schoolarts controleerd. Dan gaat ze ook nog in je ballen zitten graaien enzo. Als het goed is vraagt ze dan ook of je ballen wel is naar boven schieten.

Ik vind het trouwens nog steeds raar waarom dat altijd vrouwen zijn, die bij die basis school jongetjes in hun ballen gaan zitten graaien.
Ik heb tenminste nog nooit van iemand gehoord dat dat bij hem door een man is gedaan

En ik vond het ook altijd stom dat de meisjes niet naar de schoolarts moesten
Je moet niet denken dat overal in Nederland alles zo goed ik geregeld. Op mijn mijn basisschool hebben we nog nooit van een schoolarts gehoord, en toen op mijn middelbare school 1 keer bezoek gehad, en het enige wat die deed is je gewicht controleren heeft het nog niet eens over geslachtorganen gehad.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:21
Verwijderd
Dat hoort op jouw leeftijd niet meer te gebeuren, niet alleen lijkt het me niet erg gezond, tis ook schadelijk je ballen zitten namelijk met een reden in die zak: Zodat ze verder van het lichaam afzijn omdat de temperatuur net IETS onder de lichaamstemperatuur ligt (is dat niet zo, en met baby jongentjes als de ballen niet gauw genoeg indalen wordt het chirurgisch gedaan omdat ze er anders steriel van kunnen worden)
dus mjah ga dat es laten checken lijkt me zo. ff omhoogschieten lijkt me niet zo erg, maar euhm ja... veel weet ik dr natuurlijk ook niet van. lol
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 09:11
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
hmmz. bedankt voor alle reacties!

ik ben nu zestien, maar k hoef me nog niet te scheren enzo..
het gebeurt ook niet vaak ofzo, maar het valt natuurlijk wel op.
ik zal mijn vadertje raadplegen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 13:11
Verwijderd
volgens mij had mn vriend dat als klein jongetje.. toen hebben ze t geloof ik vastgezet en hij heeft er geen last meer van
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 13:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 31-05-2003 @ 16:06:
Omdat dat 1 van de dingen is wat zo'n schoolarts controleerd. Dan gaat ze ook nog in je ballen zitten graaien enzo. Als het goed is vraagt ze dan ook of je ballen wel is naar boven schieten.

Ik vind het trouwens nog steeds raar waarom dat altijd vrouwen zijn, die bij die basis school jongetjes in hun ballen gaan zitten graaien.
Ik heb tenminste nog nooit van iemand gehoord dat dat bij hem door een man is gedaan

En ik vond het ook altijd stom dat de meisjes niet naar de schoolarts moesten
ten eerste moesten bij ons de meisjes ook naar de schoolarts
ten tweede wordt er niet overal in de ballen van een jongens gegraaid door de schoolarts
ten derde is de schoolarts ook vaak zat een man (alleen bij jou jammer genoeg dan niet)

bij ons stelt de schoolarts niet zo veel voor. ze gaan alleen maar lopen zeuren als ze menen dat het kind psychische gevolgen heeft door gescheiden ouders
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 13:44
Verwijderd
ik heb het ook weleens, maar dan tijdens de sex, echt heel apart schiet er een bal omhoog vlak na klaarkomen, vind het echt best eng om die bal dan weer naar beneden te drukken ben altijd bang dat hij daar blijft ofzo!mijn vriendin moet dan ook effe uit de buurt blijven!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 17:32
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 02-06-2003 @ 14:30:
ten derde is de schoolarts ook vaak zat een man (alleen bij jou jammer genoeg dan niet)
naja, 'JAMMER' genoeg wil ik ook weer niet zeggen. Maar idd...toen had ik liever een mag gehad. Nu vraag ik me af waarom ik dat wilde
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:00
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Wel lagge onderwerp.
Ik kan ze dus pakken en weg stoppen, lekker balloos rondlopen
Hahah, maja. Gewoon met normale omstandigheden vallen ze dan ook uit zichzelf weer terug. Maar met zwemmen ofzo, als het water goed koud is, dan gaan ze dus vanzelf naar boven en vallen niet echt uit zich zelf terug. Is wel vreemd gevoel, omdat je toch ook beetje angstig bent. Maar of het nou zo erg is, denk het niet hoor.

Keertje melig op school, hadden ergens over, dus ik heel droog, wat nou bikkel ( iemand met 1 bal schijnt zo te heten ).. ik kan me zelf bikkel maken en zelfs helemaal niks.. haha.. was er ook nog ander gozertje die zei dat ie dat kon.. dusjah
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 19:39
Papier
Papier is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-06-2003 @ 19:56:
Mijn vriend heeft dat als hij met flink wat kracht in zijn ballen knijpt, dus doet-ie dat nooit. Ze schieten ook wel weer terug als-ie drukt op de plek waar ze in zijn buik zitten. Is dat een probleem dan?
mja, zoals je hierboven ziet heb ik het ook wel eens, al komt het niet echt in de bovengenoemde context voor

Het gebeurd af en toe wel eens als ik even een verkeerde beweging maak ofzo, tis een apart gevoel, niet echt pijnlijk ofzo maar meer angstig dat ie vast komt te zitten ofzo magoed valt vrij gemakkelijk weer terug te duwen of valt vanzelf wel terug... denk niet dat het echt schadelijk is, tis niet alsof hij nou erg ver komt, en zolang zit hij er dan ook niet.. tis apart, verder weinig...

nu ff een verhaaltje, zal wel niet kloppen maar ik heb het ooit eens gehoord (ik zit vol met die 'heb ik ooit eens gehoord' dingen ) dat sommige aziatische heren dat vrijwillig deden om zo wat beter beveiligd te zijn tegen eventuele aanvallen rond dat gebied... gebeurde in sporten dan, niet hele dag ofzo

Denk niet dat je er echt bang voor hoeft te zijn, maar mocht je dat toch moeten zijn, laat het me ff weten

Groets,

Papier
__________________
*purrr*

Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 19:58.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bal schiet "naar binnen"
Verwijderd
6 30-09-2015 16:46
Seksualiteit hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen
frieslandboy
39 05-10-2011 19:55
Seksualiteit Hoe kan ik mijn vriend laten klaar komen dmv aftrekken?
ToosTyploos
27 14-03-2010 20:00
De Kantine Vraag maar raak #4
remy476
500 11-02-2009 16:22
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Joris en zijn wonderlijke navel
Verwijderd
14 07-01-2006 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.