Oud 01-07-2018, 01:44
mikedew
mikedew is offline
hey allemaal ik ben een jongen van 17 en vind het altijd super chill om barefoot over straat te gaan.

ik heb gehoord dat er een barefoot lifestyle is waarbij mensen de hele tijd barefoot gaan. zijn er mensen die ook barefoot over straat gaan en deze lifestyle hanteren?

en wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2018, 01:48
mikedew
mikedew is offline
jullie mogen natuurlijk ook zeggen wat jullie van de barefoot (blote voeten) lifestyle vinden
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 22:45
meisjeJ
meisjeJ is offline
Ik loop het liefst ook op blote voeten, ook wel buiten. Op straat niet echt, dan wel slippers, schoenen aan.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 22:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bij mijn studentenvereniging kwam er ooit een spreker langs die al 1,5jaar full time op blote voeten liep. Hij vond het super fijn, ook in de trein en in grote steden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 09:06
Verwijderd
Ik vind lifestyle nogal een groot woord als het alleen "maar" blootvoets lopen is, of zit er nog meer aan vast?

Ik vind het heerlijk om op vakantie wekenlang op slippers rond te lopen, ik heb ooit 6 dagen op een zeilschip gezeten, die dagen alleen maar op blote voeten geleefd. Heerlijk. Maar in Nederland heb ik het al snel koud, juist bij mijn voeten, dus alleen al daarom zou ik het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 12:45
Verwijderd
Ik loop ook het liefste tijdens vakanties in warme landen op slippers of blote voeten. Als kind liep ik altijd op blote voeten in de zomervakanties, dus ook gewoon op stenen/straat etc. Vond ik zelf gewoon chill. Nou ben ik altijd een beetje een kind gebleven, dus ik vind nog steeds chill om op blote voeten te lopen, maar ik vind de straat echt TE smerig om dat te doen.

Wel eens na het uitgaan mijn schoenen uitgedaan en op panty's of blote voeten in de stad gelopen. Maar dan was ik wel bezopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 13-03-2003 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.