Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2015, 14:46
Cyber2335
Avatar van Cyber2335
Cyber2335 is offline
Hey
Ik zou graag een tattoo willen, eentje op mijn schouder,been,heup of rug wegens deze best niet gezien mag worden (nu op middelbaar mag je geen zichtbare tattoo en later krijg je met je werk ook problemen misschien) nu wil ik een tattoo, maar niet zomaar een tattoo. Deze heeft een heel belangrijke betekenis voor me en ik weet zeker dat ik er ook op mijn 20 of 30 geen spijt zou van hebben. Het zou waarschijnlijk gewoon het woord 'cyber' zijn met eventueel (dit vond ik niet terug op internet) groene waterverf tattoo effect (zo dat effect alsof je groene waterverf of ecoline op je huid hebt geschildert) en ik weet dat mocht dit kunnen kunnen in belgie,nederland of desnoods verder in frankrijk ofz het waarschijnlijk goed duur zou kunnen zijn. Maar dat is het dubbel dik waard.

Mijn ouders overhalen om dit binnen nu en m'n 20 te doen is geen probleem want ze weten allebei dondersgoed hoeveel die 'Cyber' voor me betekent.
Maar ik vroeg me vooral af:hoeveel kost een tattoo ongeveer? Of misschien speciaal een aquarel (waterverf) tattoo? Want ook onze pc is nogal traag en wat kapot + de internet valt uit door verbouwing dus ik vind het onduidenlijk terug op internet.

Heeft iemand ervaring me gewone tattoos en doet deze zetten veel pijn?

Alvast bedankt (dit idee heb ik al lang, maar wou wachten tot ik wat ouder was)

Laatst gewijzigd op 14-03-2015 om 15:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2015, 15:22
Verwijderd
Daar krijg je op je 20e (en op je 30e) sowieso spijt van.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 15:31
Barbaard
Avatar van Barbaard
Barbaard is offline
alsof ie het ruikt dat ie weer eens kan zeuren...

ontopic: lees je topic op tattoomasters maar, daar hebben we al geantwoord
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 15:45
Cyber2335
Avatar van Cyber2335
Cyber2335 is offline
Ja ik zag het al, Reverend lijkt vaak negatief te reageren hoor. Schieten we niet echt iets met op, ik denk toch zowizo goed na over zoiets hoor en ik ken de risico's.

Dankjewel, ik zal eens zien
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ja ik zag het al, Reverend lijkt vaak negatief te reageren hoor. Schieten we niet echt iets met op, ik denk toch zowizo goed na over zoiets hoor en ik ken de risico's.

Dankjewel, ik zal eens zien
Mee eens.

Ontopic : Waarom een tattoo met het woord cyber?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ja ik zag het al, Reverend lijkt vaak negatief te reageren hoor.
Integendeel.
Citaat:
Schieten we niet echt iets met op, ik denk toch zowizo goed na over zoiets hoor en ik ken de risico's
Blijkbaar niet, maar daar kom je nog achter. Tattoo laten zetten is één ding, een tekst-tatoo doen is gewoon dommigheid, zeker als je 17 jaar bent en je het om emotionele redenen laat zetten.

Maar laat me je verder niet tegenhouden
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 20:18
Cyber2335
Avatar van Cyber2335
Cyber2335 is offline
Goed zo Revie

Toy story, omdat het ooit een soort van tweede persoonlijkheid was (ik ben niet gestoord hoor ) en k me toen helemaal terugtrok in Cyber. Ma vooral omda k op RPG (role play gaming) zit en dat ik dat nu al 5 jaar doe met een account genaamd Cyber en die is me gewoon zo dierbaar alsof hij echt bestaat en jah kheb zo'n kracht van hem xD hij is me meer waard dan je denkt. Maar ook nog eens omdat, je weet wel, cyber eigenlijk "internetweb,internet,computer,.." Betekent zoald bij "cyborg" en "cyberpesten" en dat heeft voor mij als betekenis "cyber (ik dus) weet alles, is verbonden met alles netzoals het web, cyber weet alles van jouw, vertel iets tegen Cyber en je kunt het nooit meer helemaal wissen, je geraakt nooit meer van hem af." ^^ het is niet zomaar een kleine symbolishe betekenis voor mij

Reverend.. Als emotioneel met betekenis niet mag.. Moet ik dan een radom tattoo laten zetten van een gele vlek?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 20:33
Verwijderd
Dat zou een romantischer idee zijn dan een tattoo van een nickname die je in computerspelletjes gebruikt, ja. Hier krijg je inderdaad geen spijt van op je 30e, hier krijg je al spijt van over een paar jaar.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 21:06
Cyber2335
Avatar van Cyber2335
Cyber2335 is offline
Nou soms snappen mensen niet wat het woorf Cyber betekent voor mij. Weetje wat ik denk waarom ke zo reageer? Jz bent bijna 30 en waarschijnlijk heb je op jongere leeftijd een (mislukte) tattoo laten zetten of gwn een tattoo waar je nu spijt van hebt, niet?
Een gele vlek is niet romantish, het is random, ik haat de kleur geel zelfs
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 21:30
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Daar krijg je op je 20e (en op je 30e) sowieso spijt van.
daar is ie weer :')
Met citaat reageren
Oud 15-03-2015, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Nou soms snappen mensen niet wat het woorf Cyber betekent voor mij.
Iets wat over een paar jaar belachelijk voor je lijkt, dat betekent het.
Citaat:
Weetje wat ik denk waarom ke zo reageer? Jz bent bijna 30 en waarschijnlijk heb je op jongere leeftijd een (mislukte) tattoo laten zetten of gwn een tattoo waar je nu spijt van hebt, niet?
Nee.
Citaat:
Een gele vlek is niet romantish, het is random, ik haat de kleur geel zelfs
Ok.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.