Oud 28-06-2003, 21:08
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
kovac komt al naar buiten rennen, lewis volgt.
"We moeten snel met hem zijn!" schreeuwt ze naar Kovac.
Kovac schudt zijn hoofd. "Het zal weinig meer uitmaken, volgens mij is hij al hersendood. (Kovac heeft met lampje in ogen geschenen) "Fuck off, let's roll him inside!".

Corday en Greene hebben ondertussen een heftig gesprek in dat personeelskamertje naast de ingang. "Mark neem het me nou niet kwalijk....." Greene: "Nee, ik moet het leuk vinden dat je Rachel niet vertrouwt en daarom een extra babysit inhuurt. Zonder dat met mij te overleggen nog wel!" Greene= en beukt door de deur heen de gang in waar hij Carter en Abby ziet die de agressieve man maar net in bedwang kunnen houden. "Er moet een speciaal bed met riemen komen!" schreeut Abby. Van de muur pakt Greene zo'n speciaal bed en met moeite weten ze met zn 3en de man vast te binden.

Ondertussen is de man met de schotwond al in de OK, Kovac en Lewis prepareren een laatste poging de man te redden.

btw de andere twee:
Advertentie
Oud 28-06-2003, 23:05
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
dit is mooi, dit is mooi.
ben nog ff bezig iets te verzinnen
keep up the good work, and save Jerry the trouble
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 28-06-2003, 23:34
Mara
Mara is offline
Super ik ga nu naar bed en kan nu dus ook niet typen.. maar dat komt nog wel
Oud 29-06-2003, 02:41
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
de schotwond heeft het niet gehaald en er komt politie bij om de man die het geflikt heeft te ondervragen.
op de een of andere manier heeft de man zich los kunnen krijgen en pakt de politie agent vast bij zijn kraag en voor dat de arme man het doorheeft, heeft de agressieve man zijn pistool al in handen.
carter en abby komen juist op dat moment binnen, bijna meteen gevolgd door greene en corday die nog verder wil met de discussie

(next beetje drama jongens hahaha)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-06-2003, 12:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Greene en Corday houden gelijk op met ruzien over Rachel als ze de man zien met het pistool. De bewaking wordt erbij geroepen en de man wordt Door Carter en Abby stevig vastgesnoerd in een bed.

Op dat moment komt er een vader aan met een kindje dat slap in zn armen hangt. De vader is helemaal gek en wil weten wat er met zn kindje aan de hand is, Susan ontfermt zich over het kindje en Carter en Abby gaan verder met het behandelen van de man met het pistool.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-06-2003, 12:39
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Wanneer Greene zich omdraait, ziet hij dat Corday verdwenen is. Hij kijkt om zich heen, maar nergens is een spoor van haar te bekennen. Tijd om haar te zoeken heeft hij niet, Weaver staat opeens naast hem en trekt hem mee.
"Meisje uit raam gevallen, geen gevoel meer in haar benen," meldt ze in telegramstijl.
"Leeftijd?"
"Twaalf jaar. Denk ik. Ze kent geen Engels."
"Abby!"
Abby, die pogingen deed om Carter, tijdens het behandelen van de man, opnieuw uit te leggen dat het regent en dat ze daarom geen zin in heeft om met hem te basketballen, kijtk Greene aan.
"Ik heb je nodig," zegt Greene en Abby verontschuldigt zich tegenover Carter, die opeens erg zielig kijkt.

Nieuwe scène

Corday sluit de deur van het kantoor (bij hun kluisjes) en zakt neer in een grote leren stoel. Ze verbergt haar hoofd in haar handen en probeert haar tranen in te houden. Waarom heeft ze steeds, steeds ruzie met Greene? Ze houdt toch van hem?

Volgende!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 29-06-2003, 15:02
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik sla ff over anders bestaat strax het verhaal uit 3 vertellers ofzo
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-06-2003, 16:00
Mara
Mara is offline
Ik ga de hond uitlaten en dan een stukje schrijven. Verwacht er niet veel van, ik ben niet echt goed in dit soort dingen, maar ik zal m'n best doen.
Oud 29-06-2003, 16:47
Mara
Mara is offline
Corday sluit de deur van het kantoor (bij hun kluisjes) en zakt neer in een grote leren stoel. Ze verbergt haar hoofd in haar handen en probeert haar tranen in te houden. Waarom heeft ze steeds, steeds ruzie met Greene? Ze houdt toch van hem?

Op dat moment komt Chen binnen. Corday gaat meteen rechtop zitten. "Hi" zegt Chen, die haar jas nog aanheeft. "M'n dienst is net begonnen, maar 't is al een chaos zo te zien!"
"Eh.. ja..." antwoordt Corday vaag. Chen merkt dat er iets mis is. "Wat is er Elisabeth?" vraagt ze dan ook.
Corday kijkt weg. Waarom stelt ze nou weer vragen? Ziet ze niet dat ik alleen wil zijn! Corday mompelt iets vaags.
"Ah, je wilt er niet over praten merk ik," zegt Chen. "Als je dat echt niet wil, ok, maar je moet weten dat je altijd bij me terechtkunt." Corday kijkt Chen dankbaar aan. "Dankje Chen."

Nieuwe scene

"Jerry, ruim die donuts is op! Daar hebben we een kantine voor!"
"Ok, ok, dr. Weaver. Ik zal 't zo doen! Wat is er trouwens gebeurd met dat meisje?"

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 17:58.
Oud 29-06-2003, 17:07
Mara
Mara is offline
En nu ga ik iedereen die hier aan meedoet aan m'n vriendenlijst toevoegen (en voel je vereerd, er staat verder niemand in )
Oud 29-06-2003, 17:21
Verwijderd
"Welke?" "Nou, die twaalfjarige die geen Engels sprak" Dr. Weaver dacht even diep na. "Oh, die hebben zo kunnen stabiliseren dat in staat was om geopereerd te worden. Beide benen zijn gebroken, maar het gevoel is weer een beetje terug." Net toen Dr. Weaver wilde weglopen stopte er een ambulance met gierende sirenes voor de ER. "Oude man met heftige pijn op de borst, bloeddruk 100 over 60. Pols 100." Weaver dirigeerde de patient naar traumakamer 2 en wenkte Kovac om mee te helpen.
Oud 29-06-2003, 17:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ff tussen door volgens mij werd chen alleen door carter deb genoemt!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-06-2003, 17:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kovac stond net een kopje koffie te drinken en zette deze met iets te veel kracht op het bureau alle koffie lag er naast en druipte nu op een verdeel tak (stroon) van de computers en rent naar Weaver
ze begonnen meteen met zuurstof toe te dienen en een infuuslijn aan te leggen,
''slechte vaten" volgens mij is het een drugs gebruiker we moeten de benen proberen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-06-2003, 17:58
Mara
Mara is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-06-2003 @ 17:40:
ff tussen door volgens mij werd chen alleen door carter deb genoemt!!!
Let ik weer eens half op.. kijken of ik 't nog kan editten
Oud 29-06-2003, 20:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
geeft nites!!! deb
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-06-2003, 20:52
Mara
Mara is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-06-2003 @ 20:37:
geeft nites!!! deb
Oud 29-06-2003, 20:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hej jongens wie gaat er verder? ga natuurlijk niet op mijn eigen verhaal verder schrijven *lol*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-06-2003, 21:42
Mara
Mara is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-06-2003 @ 20:58:
hej jongens wie gaat er verder? ga natuurlijk niet op mijn eigen verhaal verder schrijven *lol*
Eigenlijk zat ik te wachten opdat mensen die nog niks hebben geschreven dat nu zouden doen.
En ik weet geen vervolg op jou stukje
Oud 29-06-2003, 22:10
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Ik wil wel ff een stukje schrijven, maar weet nog niet echt een vervolg stukkie..maar schrijg zo snel mogelijk iets (al ben ik er mogen bijna de hele dag er niet)
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 29-06-2003, 22:53
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Abby komt de traumakamer 2 binnen rennen waar Weaver en Kovac de man proberen te stabiliseren. In zijn been is ondertussen een infuuslijn aangelegd. Maar de man blijft problemen hebben met zuurstof krijgen. Kovac wil een tube in zijn keel aanbrengen maar Weaver weigert. Abby voelt aan de mans pols: geen pols!! Kovac: Misschien een asfyxie! (geen pols en kans op verstikkingsgevaar door het ophouden van voldoende zuurstofaanvoer naar weefsels) Reanimeren! Kovac wordt boos op Weaver waarom ze geen tube wou aanbregen, Weaver mompelt wat en zegt dan dat Abby en Kovac moeten opschieten om weer een pols te krijgen.

Ondertussen druppelt er steeds meer koffie op de verdeeltak van de computers, niemand heeft er aandacht voor. Dan valt een van de computer uit, Jerry probeert er iets aan te doen maar dat
lukt niet. Een patient die in de wachtkamer zit hoort dat de computer ermee gekapt is en vraagt of hij kan helpen, hij bukt naar de draden om te kijken wat er aan de hand is, op dat moment komt er een grote vonk vrij... (kan dat theoretisch eigenlijk?)

Hopelijk is het wat, ik ben eigenlijk een vrschikkelijk slechte schrijver met dit soort dingen.
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 29-06-2003, 22:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hij is moeilijk ja maar dat pijn op de borst vond ik ook moeilijk, vooral omdat het redelijk normale waarden zijn die ze gaf

uhm nee geen vonk ik wilde eigenlijk werken naar het doorslaan van de stoppen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-06-2003, 22:57
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-06-2003 @ 22:55:
hij is moeilijk ja maar dat pijn op de borst vond ik ook moeilijk, vooral omdat het redelijk normale waarden zijn die ze gaf

uhm nee geen vonk ik wilde eigenlijk werken naar het doorslaan van de stoppen
Dan slaan de stoppen daarna door, want als er een vonk komt is er kortsluiting en dan slaan de stoppen uit (wist niks anders te bedenken , en omdat ik toch wou laten zien dat ik nog een beetje mee doe...(die man is ligt daar nu gewoon ergens op een bedje en wat de er verder mee gebeurt laat ik aan de rest over (aardig he))
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 22:59.
Oud 29-06-2003, 23:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
GEWELDIG ik reageer wel ff

de man in trauma 2 haalt weer adem, gelukkig dat we zo snel waren zei weaver
kovac is het er helemaal niet mee eens en loopt behoorlijk kwaad weg en bots tegen lewis aan.
abby controleerd nog een keer de vitale functies en kijkt of de zuurstof goed staat en loopt dan achter weaver en kovac aan.
ondertussen is jerry nog steeds bezig met het achterhalen van het probleem van de computer (die man is nog niet bij de draden geweest )
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-06-2003, 09:37
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-06-2003 @ 23:05:
(die man is nog niet bij de draden geweest )
Wel, die is er wel geweest, maar die ligt nu op de grond en die heeft Jerry gewoon laten liggen, omdat hij denkt dat de man zich aanstelt. Een vonkje? En?

In het kantoortje frist Corday zich op. Ze kijkt in de spiegel. Zullen ze zien dat ze gehuild heeft? Nee, daar hebben ze het te druk voor. Misschien dat Mark het zal zien. Wil ze dat wel? Eigenlijk niet, maar misschien dringt het dan tot hem door dat ze helemaal geen ruzie met hem wil maken.
Wanneer ze naar de balie loopt, struikelt ze over een man.
"Jerry?"
"Huh?"
Met een verhit hoofd komt Jerry omhoog. De computer doet het nog steeds niet, het wil niet vlotten.
"Waarom ligt die man hier?"
Jerry kijkt naar de man. Ligt hij er nog steeds?
"Die slaapt zeker."
"Jerry?"
"Nou... de computer is kapot, want er ligt koffie op de snoeren en hij raakte één van de snoeren aan en toen viel hij."
"Sukkel!" scheldt Corday, "en dan laat je hem zomaar liggen?"
Ze pakt de man beet, roept Carter, die net langs komt lopen, mét basketbal, en gebiedt hem een brancard te halen.
Terwijl ze naar één van de onderzoekskamers lopen, vertelt ze hem wat er gebeurd is.
"En de computer?" vraagt Carter.
Corday kijkt hem vernietigend aan.
"Grapje."
"Ja, dat zal wel. Kijk nou eerst maar eens of die man nog ademt."
"Misschien is hij al dood."
"Dan is het Jerry's fout."
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 30-06-2003, 10:31
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
sorry, kwas anderhalve dag pleiten dus ik kon nix schrijven, maar ik ga nu weer ff me ebst doen
Oud 30-06-2003, 10:44
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Dit is . Ik lig helemaal in een deuk .
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 30-06-2003, 10:55
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Corday en Carter zijn met de computer-gewonde bezig.

"Ik heb een pols!" schreeuwt Carter "maar hij is erg zwak. Als we niks doen dan is het zo gebeurd met hem."
Carter kijkt Corday vragend aan. Defibrilleren of niet? Corday schudt nee. "De kans dat we hem 'crashen' is groter dan dat we er een beter hartslag mee krijgen." "Maar als we niets doen gaat ie sowieso dood!" dringt Carter aan. Corday schudt nee op een resolute manier.

Carter schiet door de klapdeuren en loopt Romano tegen het lijf, die poolshoogte kwam nemen op de ER, omdat er inmiddels toch een soort van chaos was ontstaan. "Dokter Romano, kunt u ons even advies geven?". "Hoezo? Was mijn advies om jou aan te nemen niet goed genoeg?" romanoot Romano.

Corday legt de situatie / het dilemma uit. Romano denkt twee, drie seocnden na, alvorens hij roept "Crashcar! Charge to 125!" Hij duwt Corday met zijn heupen opzij. Haar mond valt open. Op de wijze waarop Carter en Romano verdergaan moet Corday opmaken dat ze overbodig is. Ze holt naar de wc. Daar beginnen waterlanders te vloeien.....

Corday hangt over de wasbak als Chen de wc uitkomt. "F*cking ongesteldheid" vloekt ze. Als ze omkijkt ziet ze Corday huilend over de wasbak hangen. "What's wrong Elisabeth? You know you can tell me."

Corday twijfelt, maar begint toch te praten. "I think I'm losing Mark. And Rachel. And my posititon here." *overdreven hard huilend geluid* Ondertussen wordt er een wit laken over de computerman gelegd. Problemen voor Jerry dreigen.......
Oud 30-06-2003, 11:09
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
*Wil de bijrol van malucci wel hebben*
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 30-06-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef op 30-06-2003 @ 11:09:
*Wil de bijrol van malucci wel hebben*
Ik heb er geen bezwaar tegen, maar ik weet niet wat de anderen er van vinden.
Oud 30-06-2003, 12:38
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
*kijkt vragen om zich heen*

of ben ik te laat?
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 30-06-2003, 14:45
Mara
Mara is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 30-06-2003 @ 12:38:
*kijkt vragen om zich heen*

of ben ik te laat?
Ik vind 't
Oud 30-06-2003, 15:31
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 30-06-2003 @ 14:45:
Ik vind 't
Beter Pratt of Gallant, we moeten het wel een beetje actueel houden. Maar als je dat echt niet ziet zitten (waarom niet?) dan zou het op zich wel kunnen.
Oud 30-06-2003, 16:37
Verwijderd
mijn aanhalings-tekens toets doet het niet...

Jerry!!!! Weaver komt op hem afgestormd. Verdomme, ben je nou nog niet lang genoeg hier op de ER om te weten dat een stroomstoot dodelijk kan zijn? zo achterlijk ben je nou toch ook weer niet, of wel dan?! en waar zijn Carter, Corday en Romano? verdomme ik dacht dat ik hier goede dokters in dienst had...
Jerry krijgt niet eens de kans te antwoorden of Weaver is alweer weg. wat een kreng is het ook denkt hij. hoofdschuddend loopt ze de gang uit tot ze op kantoor is en met haar handen naar haar hoofd grijpt en gaat zitten. wat een kutdag is het ook.
Oud 30-06-2003, 17:07
Mara
Mara is offline
Inmiddels is de sfeer op de ER om te snijden. Corday is inmiddels bezig met een operatie, het 'standaard' werk, dit keer een appendix-verwijdering*. Vrolijk is ze niet, ze snauwt de assistenten af. "Zeg gewoon wat ik doe, geen vragen!" Een van de assistenten vraagt wat er aan de hand is. "Ach niks, kom op, dit moet vandaag af!" Corday werkt verder, totdat Green de operatiezaal inkomt. "Elisabeth, hoever ben je?" vraagt hij. "Alleen nog dichtnaaien," antwoordt Corday. "Laat de assistenten dat maar doen, we hebben je nodig!"

Corday doet haar operatieschort en haar handschoenen uit en rent met Green mee, zonder hem rechtstreeks in de ogen te kijken.
Oud 30-06-2003, 18:03
Verwijderd
"Wat is er aan de hand, Mark?" vraagt Corday. Mark zegt echt niets en trekt haar de lift naar de ER in. Als Dr. Greene op de knop voor de begane grond heeft gedrukt zegt hij dat er een patient onderweg is met een gesprongen aneurysma. "Kon Romano dat niet doen?""Nee, die was bezig wat assistenten af te blaffen bij een operatie, en hij zag er niet uit dat hij gestoord wilde worden.""Pling" klonk het. De deuren van de lift zwaaiden open en Greene en Corday liepen naar de ingang van de ER toe, waarvoor net een ambulance tot stilstand was gekomen.

Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 18:13.
Oud 30-06-2003, 20:29
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 30-06-2003 @ 15:31:
Beter Pratt of Gallant, we moeten het wel een beetje actueel houden. Maar als je dat echt niet ziet zitten (waarom niet?) dan zou het op zich wel kunnen.
nah, malucci sloeg ook af en toe nog iemand in elkaar enzo, k ben alleen niet heel up to date, vandaar bijrol
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 30-06-2003, 20:30
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 30-06-2003 @ 20:29:
nah, malucci sloeg ook af en toe nog iemand in elkaar enzo, k ben alleen niet heel up to date, vandaar bijrol
pwaa al goed
Oud 30-06-2003, 21:14
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 30-06-2003 @ 20:30:
pwaa al goed
cool
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 01-07-2003, 12:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik vind het ook toppie
(was gister ook daggie weg dus ga me er weer ff opstorten )

Greene vroeg meteen wat er aan de hand was
groot ongeluk meerdere gewonden
als eerste kwam er een meisje van een jaar of 4 binnen
ze zat in haar kinderstoeltje maar de gordel zat niet goed vast en is met haar gezichtje tegen de stoel voorhaar geklapt
pols en bloeddruk zijn goed alleen wat verwondingen aan het gezicht
mark zegt dat ze wel meteen naar de hechtkamer kan, de verwondingen vallen wel mee.

malucci komt ondertussen binnen in de rotzooi en glijd meteen uit over de plas met koffie die die verdraaide Jerry nog niet opgeruimd heeft, goede binnenkomst.
de tweede brancard wordt binnen gebracht
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2003, 20:37
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
Malucci is laaiend. hoe kun je nu werken als het zo'n zootje is. Jerry beloofd de troep op te ruimen maar stoot daar bij een stapel charts ( zo heet dat toch? ben er te lang uit geweest) om. Malucci neemt de binnen komende brancard maar over terwijl hij de koffie van zijn kleren wrijft. hij schud verontwaardigd zijn hoofd. "What a place to be!"

nie echt lang maar ik moet gaan. (Jerry is weer bezig )
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 01-07-2003, 21:00
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
"Chen meekomen" schreeuwt Malucci. "Chen! where are you?". Omdat ze er niet is neemt Malucci Carter mee, die nog even een sprintje trekt omdat zijn basketbal de ER uit dreigt te rollen.

"Jerry, g*dda****, ruim die troep eens op!" snauwt Weaver, dei de volgende brancard neemt. BP 100/60, zwakke pols. Weaver neemt Corday mee, die haar tranen net gedroogd heeft. Ze bekijken samen de verwondingen, dei lijken mee te vallen. Er worden een paar wondjes dichtgemaakt, en de gewonde wordt weer weggereden.

"Kerry, can I get some days off?"
"Why is that Elisabeth?"
"Moet ik dat echt zeggen"
"uh dat lijkt me wel handig"
*op schreeuwerige toon* "allr ight i'm freakin' out!

Corday vliegt weg, gaat in dr dokterskleren naar buiten, de stromende regen in. Onderweg beukt ze zo'n beetje de hele ER opzij, inclusief Mark. Hij kijkt niet eens om. Een actie waar hij nog spijt van zou krijgen.........
Oud 02-07-2003, 12:58
Verwijderd
(*) = mijn nieuwe aanhalingstekentjes.

als dan echt niemand zin heeft om de rotzooi op te ruimen gaat weaver maar op de grond zitten met een doekje in haar hand.

dan wordt er een vrouw binnengebracht. haar gezicht ligt open omdat ze met haar hoofd door de voorruit vloog. ze had het grote auto-ongeluk veroorzaakt. ze ziet er erg mager uit en haar gebit is broos en kapot. Weaver springt op. (*) Vrouw, 20 jaar, met hoofd door de voorruit gevallen toen ze midden op de autoweg ineens stilstond en er van achter allemaal autos op haar botste. pols en ademhaling goed, wel buiten westen geweest(*) schreeuwt iemand van het ambulancepersoneel naar Weaver.
(*) Can you hear me?(*) vraag weaver aan de vrouw. ze opent haar ogen even en kijkt, ze zegt geen woord maar weaver merkt dat de vrouw haar hoort. als weaver haar aan een infuus wil leggen wordt ze ineens woedend en wil weg lopen. (*) verdomme en daar stoppenjullie zeker vanalles in! mij hier een beetje dik maken, vinden jullie dat leuk ofzo?!(*). Weaver vraagt haar rustig te gaan zitten (*) ok, ok, geen infuus. ABBY!!!(*). de vrouw gaat zitten maar vertrouwt het zooitje niet ze kijkt angstig om haar heen.
Abby komt eraan gehold. (*) whats wrong?(*). (*)Bel psychiatrie even voor me(*) fluisterd weaver net iets te hard. de patiente raakt in paniek en wil wegrennen maar op de gang stort ze in elkaar... een hartaanval....
Oud 02-07-2003, 14:43
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Er gebeuren wel weer dingen met mij.

Wanneer Abby de pols van de vrouw pakt, voelt ze niets. Weaver pakt snel een brancard en samen tillen ze de vrouw erop. Snel naar onderzoekskamer 2 om de vrouw te reanimeren!
"Hoe kan dat nou? Kwam ze voor hartklachten?" vraagt Abby, terwijl ze bezig zijn.
Weaver schudt haar hoofd.
"Nee, een auto-ongeluk. Maar moet je zien hoe dun ze is."
"Anorexia?" vraagt Abby.
Weaver knikt. "Ik denk het wel, daarom moest je ook psychiatrie voor me bellen. Maar dat zei ik iets te hard geloof ik." Ze kijkt schuldbewust naar Abby.
"Ach, die hartaanval had ze toch wel gekregen," antwoordt Abby droog, "als je zo weinig eet..." Weaver knikt.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 02-07-2003, 17:03
Verwijderd
Nadat de vrouw net aan de monitor lag, komt Dr. Chen binnenlopen om te helpen. "Wat hebben we hier?" "Vrouw met mogelijk anorexia heeft een hartaanval gehad."Abby had zin nog niet afgemaakt of een van de verpleegsters riep: "BP is dropping." "Infuus met zoutoplossing" roept Weaver. BP nog maar 90 over 60. Nadat Abby net de zoutoplossing had opgehangen, begon iets heftig te piepen. "Atriumfibrilleren" ...... "We gaan klappen........
charge 220.....CLEAR!!"...........
Oud 02-07-2003, 20:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
uhm infuus met zoutoplossing wordt automatisch er aan gehangen als er om een infuus wordt gevraagt
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-07-2003, 20:46
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-07-2003 @ 20:33:
uhm infuus met zoutoplossing wordt automatisch er aan gehangen als er om een infuus wordt gevraagt
door Abby ja

Citaat:
Charge........220............clear!
*beng*
"Ja we hebben een hartslag, maar zwak." zegt Abby.
De patiënt wordt verder gestabiliseerd. Op een gegeven moment, opent ze opeens haar ogen, komt ze overeind en fluistert: "In the waiting area, is someone, who is going to hurt you guys very, very bad". Na deze 'mededeling' zakt de vrouw weer weg.

Ondertussen zit de dienst van Mark er op. Hij is onderweg naar huis, en heeft een rotgevoel over zich. Hij doet toch wat het beste is voor het gezin? Nouja, hij zal het nog maar eens proberen met Liz. Als hij thuiskomt, wordt hij verrast. Rachel ligt op de bank met een kopteleffon op te slapen, Ella huilt, en de rest van het huis is donker. Greene maakt Rachel wakker, en vraagt haar waar 'mam' is. Rachel antwoordt dat ze haar niet heeft gehoord of gezien, en gaat naar Ella toe. Mark zoekt overal, luistert het antwoordapparaat enz enz, maar geen spoor van zijn Elizabeth.
Oud 02-07-2003, 20:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jah door abby jah maar er hoeft niet specifiek om ''een infuus met zoutoplossing'' gevraagt te worden

en hij is very cool het verhaal
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-07-2003, 21:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oke nu het vervolg:

ondertussen in trauma kamer 2 haalt weaver haar schouders op en denk ''boeiend ''
en trekt zich niets aan van wat de vrouw zei, alleen Abby is er niet helemaal gerust op en gaat op zoek naar iemand die ze het kan vertellen en haar een beetje gerust kan stellen

Elisabeth zit aan de waterkant te staren... ze denkt '' what the f*ck moet het ooit nog worden met dit leven''
ze zit zo diep in haar gedachten verzonken dat het nooit in haar op zou komen dat Mark zich wel eens ongerust kon maken.

op het zelfde moment dat Mark Ella stil probeert te krijgen omdat het Rachel niet lukt komt er een man de eerste hulp binnen gelopen hij kijkt raar uit zijn ogen en lijkt erg afwezig
Jerry zegt dat hij plaats moet nemen net als ieder ander in de wachtkamer, als de man bezwaar wil maken loppt Jerry weg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-07-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
ondertussen in trauma kamer 2 haalt weaver haar schouders op en denk ''boeiend ''
achja denk ik altijd
Oud 02-07-2003, 21:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De vrouw met anorexia wordt verder gestabiliseerd en overgebracht naar psychiatrie.

Mark vraagt zich af waar Elisabeth is maar omdat hij zo druk met Ella bezig is gaan zijn gedachten naar de achtergrond. Ella is niet stil te krijgen en Rachel blijft op de bank liggen met haar walkman op.

Elisabeth vraagt zich af hoe ze nu verder moet, op deze manier kan ze niet verder. Zo verliest ze niet alleen Mark maar besteed ze ook te weinig tijd aan Ella en Rachel is niet echt een goede oppas voor haar. Een andere mogelijkheid ziet ze op dit moment niet dus het moet nu maar even zo maar ideaal is de situatie bij lange na niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Machiavelli, staatsman en schrijver uit Florence.
Machiavelli
101 09-04-2005 20:33
Films, TV & Radio ER-forum versie 2
rare kwast
398 19-06-2004 10:36
De Kantine Wat vind jij van de avatar, signature en de nickname van de persoon boven je?
Thomas
498 11-01-2004 12:44
Films, TV & Radio ER Forum-versie 2
rare kwast
1 29-12-2003 12:25
Films, TV & Radio ER op Net5.
heavinly
62 26-09-2003 16:04
De Kantine Nicknaam/Avatar/Signatuur-verklaring.
Ulfheðin
116 05-07-2003 16:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.