Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 20:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sorry mensen, ben niet zo goed in dit soort dingen maar ik wil wel meedoen dus ik zal het proberen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 03-07-2003, 10:04
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 02-07-2003 @ 21:50:
Sorry mensen, ben niet zo goed in dit soort dingen maar ik wil wel meedoen dus ik zal het proberen.
zeg dat dan voor je verhaaltje
maarja, niet slecht hoor.
en nog ff een vraagje. dat Newsradio waar Abby in speelt....is dat nog op TV? ik kan het nergens vinden........
Oud 03-07-2003, 16:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nee volgens mij is news radio niet meer op tv. zie het tenminste al een tijdje niet meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-07-2003, 18:45
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
de ''rare'' man zit nog steeds in de wachtkamer, hij schiet op verschillende momenten Abby aan of hij nnu een eindelijk geholpen kan worden.
Helas heeft Abby het druk, er is zo juist een gezin binnen gebracht met brandwonden en ademhalingsproblemen.
ze waren net op tijd uit hun huis gahaald anders waren ze levend verbrand.
het is dus gaos op de afdeling Abby en malucci rennen in het rond.
Het meisje van 5 is al gestabiliseerd en heeft alleen wat kleine brandwondjes maar haar broertje van 3 heeft het nog moeilijk.
de ouders hebben alleen wat ademhalings moeilijkheden en staan dicht bij het bed van hun zoontje.
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-07-2003, 23:34
Orsino*
Orsino* is offline
Eej wat leuk Ik ben ook echt een ware ER-fan..
En wat is het hele idee? Jullie maken coole verhaaltjes ( ), en dan gaan jullie het misschien ook naspelen..? Ha dat lijkt me nog best grappig..
Oud 04-07-2003, 14:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nee we gaan niets naspelen
maar omdat ER tijdelijk gestopt is gaan wij gewoon verder met onze verhalen en amken we het zo als wij willen
mee doen??
we hebben nog iemand over------> pratt en galant toch nog??
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-07-2003, 15:23
flowerpower
Avatar van flowerpower
flowerpower is offline
*steekt vingertje op* mag ik figureren als patient?
__________________
***van verdriet kun je grappige hoedjes vouwen***
Oud 04-07-2003, 16:37
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Vervolg

De moeder van het jongetje grijpt opeens zijn schouders beet en schudt hem hard door elkaar.
"Hey!" roept Abby en ze pakt de moeder beet en trekt haar naar achteren.
"Wordt hij nog wakker?"
"Als jij zo schudt niet," antwoordt de vader.
"Maar ik wilde gewoon..."
"Ja?"
Kwaad staan ze tegenover elkaar. Abby zucht.
"Loopt u maar even mee. Dan zal ik wat te drinken voor u halen."




Hmm... kort maar krachtig?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 04-07-2003, 17:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kort maar krachtig idem!!!
maar wel
en een patient hebben we niet echt nodig die gaan er zo weer uit------->
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-07-2003, 19:52
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Corday zit nog steeds in het park voor zich uit te staren. Of ze nog wel van Mark houdt? Jawel, heel erg zelfs. Bij hem voelde ze zich altijd zo op haar gemak. Nog steeds? Als hij maar niet zo stom doet. Misschien zien ze elkaar te vaak. Maar ze zijn getrouwd!
Op het moment dat ze besluit om maar naar huis te gaan (hier in de regen blijven zitten is ook niet goed), rent er een meisje langs. Bij de aanblik moet Elisabeth meteen aan een haar jeugd in LA denken, toen ze zich kleedde als een echte hippie. En toen ze zichzelf ontzettend gaaf vond, maar dat achteraf gezien helemaal niet was. Ze kijkt het meisje na, totdat het opeens omvalt en in een plas stil blijft liggen.
Elisabeth schiet overeind en rent naar het meisje toe. Ze voelt aan haar pols. Niets. Een sterke wietlucht hangt om het meisje heen. Misschien een overdosis? In combinatie met andere middelen?
Corday grijpt haar telefoon en toetst het eerste nummer in dat in haar opkomt.
"Yeah?."
"Mark, Elisabeth hier. Ik ben in het park en..."
"In de regen?"
"Ja. Maar er is een meisje gevallen. Ik heb bijna geen pols meer. Stuur een ambulance."
"Maar wat doe je in het park dan?"
"Stuur nou maar een wagen! I'll explain it to you later."
Mark roept iets.
"Ze komen eraan. Wat denk je dat het is?"
"Overdosis ofzo. Geen idee. Het is een flowerpower-meisje."
"Nostalgie," verzucht Mark, "ik zie je zo."


Flowerpower: bij deze.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 04-07-2003, 19:55
flowerpower
Avatar van flowerpower
flowerpower is offline


Ben benieuwd wat er verder met me gaat gebeuren
__________________
***van verdriet kun je grappige hoedjes vouwen***
Oud 04-07-2003, 20:02
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
flowerpower schreef op 04-07-2003 @ 20:55:


Ben benieuwd wat er verder met me gaat gebeuren
Dat laat ik aan mijn collega's over.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 04-07-2003, 20:22
Verwijderd
*wil wel een rolletje als patiënt*

Oud 05-07-2003, 08:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
(kleintje ze voelen niet aan de pols maar aan de hals ader en eerst de ademhaling )

corday begint aan de reanimatie, er om heen staan al wat mensen te kijken maar niemand die wat doet, dan stapt er een jonge man uit het publiek en helpt corday met de hartmassage
10 tellen later komt de ambulance, het meisje wordt meteen in de ambulance aan verschillende draadjes gelegd en een infuus.
haar hart is wel weer op gang gekomen maar slaat nog zeer onregelmatig met loeiende sirene gaan ze naar het ziekenhuis.

het jongetje van 3 is eindelijk ook gestabiliseerd, hij ligt nog wel aan de beademing maar het gaat al een stuk beter.
de ouders zijn gekalmeerd staan nu samen met het dochtertje aan het bed, hij gaat zo naar de kinder ic waar ze hem nog even goed in de gaten houden.

abby loopt alvast naar de deur met Carter, pratt (hebben we hem al?) en malucci
vlak voor de aankomst van de ambulance komt er een tiener meisje aangelopen die zichtbaar zwanger is
...................................................................... ...............................
...................................................................... .................................
...................................................................
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-07-2003, 09:17
flowerpower
Avatar van flowerpower
flowerpower is offline
Ik hoef niet dood hoor haha ben benieuwd!!
__________________
***van verdriet kun je grappige hoedjes vouwen***
Oud 05-07-2003, 11:53
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
DAT zichtbaar zwanger is

Het zichtbaarzwangeremeisje wordt direct opgevangen door Abby. Het meisje vertelt dat ze weggelopen is van huis, sindsdat ze zwanger is!

Ze heeft al die tijd samen met haar vriend bij een kennis gewoond, in het geheim. Ze is bang voor ahar ouders omdat ie haar zouden 'vermoorden' als ze zwanegr zou zijn. En nou is het ook uit met haar vriend, en doet het gebied waar de baby zit ook nog verschrikkelijk pijn. Kortom, een nare situatie......

Flowerpower vecht ondertussen voor haar leven. Carter, Malucci en Pratt zijn bezig met haar. Alleen Carter heeft opeens zo'n raar gevoel. Hij laat alles vallen. Dat is.... Dat is...... Anne! (uit te spreken als ~enn~)
"Wat is er, dr. Carter?"
"Dat is....dat is....mijn eerste vriendinnetje."
"Ik heb r jaren niet gezien......omg what has happened to her".


----------------------------------
Abby is met Chen met het zwanegre meisje naar een aparte kamer gegaan. Abby onderzoekt de foetus. Ze fluistert iets tegen Chen.
"What is wrong?!?"

wordt vervolgd
Oud 05-07-2003, 16:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wat ex vriendinnetjes!!! cool!!!
wordt wel erg dramatisch he!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-07-2003, 18:44
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-07-2003 @ 17:24:
wat ex vriendinnetjes!!! cool!!!
wordt wel erg dramatisch he!!!
Oud 05-07-2003, 21:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wie is er NU aan de buurt??????

(ps woensdag ga ik een week op vakantie (in dit geval gelukkig dat ER niet op tv is anders moet je dat weer opnemen enzo dat gedoe)
en dan ben ik woensdag erop weer thuis maar ga dan 26 juli WEER weg maar nu voor 2 weken ik denk ik zeg het alvast)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-07-2003, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef: What's wrong
Moet je zien hoe geel dat kind is! "Misschien werkt de lever nog niet goed. Maar doe toch maar een giftest en vraag aan dat meisje of ze drugs gebruikt." Abby loopt naar het nu-niet-meer-zichbaar-zwangere meisje toe en probeert voorzichtig te vragen of zij misschien drugsverslaafd is. "how's my baby" vraagt ze met natte ogen. "Er zijn wat problems, maar it's gonna be allright. antwoord Abby. Maar we moeten je eerst wel wat vragen: .......

Ik ga dinsdag op vakantie dus kan voorlopig ook niet meer schrijven.
Oud 06-07-2003, 10:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
snel bevallen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-07-2003, 10:36
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-07-2003 @ 11:31:
snel bevallen
Ja, was even vergeten de bevalling te beschrijven, maar wie zich geroepen voelt. Gaat u gang.
Oud 06-07-2003, 12:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
tuurlijk

moet er dus ff tussen!!!---------> bevalling:

het meisje dat zichtbaar zwanger is heet holly
en ze heeft duidelijk persweeen (kan er helaas geen puntjes op zetten)
''nog even wachten met persen'' zegt weaver
abby steunt haar, maar als ze er bij na gaat denken wat er van dit kind terecht moet komen wordt ze misselijk...
''what the fuck is wrong with me'' denkt ze ik heb nog nooit zo meegeleeft met zwangere vrouwen en kleine kinderen, wel gewoon meeleven maar nog nooit zo diep.....spelen haar moeder gevoelens nu ook op?

Holly mag gaan persen en binnen een paar minuten zit weaver het hoofdje al.
''nog een keer flink persen Holly'' zegt weaver
na deze laatste keer zakt Holly uitgeput weer onderuit en wordt het jongetje direct meegenomen door Abby en Weaver.
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-07-2003, 12:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo ff stukkie typen hoor
kijken of iemand snapt waar ik heen wil *HEHE*
suc6 mensne!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-07-2003, 19:46
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Corday wil weer naar buiten lopen, Weaver had haar immers vrij gegeven. Ze rilt. Een natte jas is toch niet echt goed voor je gezondheid misschien. Dan niest ze. O nee, dat ook nog. Ella was al ziek, en nu zij ook? Dan heeft Mark ook zijn zin, hoeft ze geen oppas te zoeken, want dan is ze toch gewoon thuis. Zonde van haar vrije dagen.
Wanneer de schuifdeuren open gaan en ze een stap naar buiten wil zetten, pakt iemand haar bij de schouder beet.
"Elisabeth!"
Het is Mark.
Ze kijkt hem aan. Opeens vallen er tranen uit haar ogen. Waarom is ze nou zo emotioneel? Ze moet sterk zijn! Hij moet niet denken dat hij haar iets doet. Ofzo.
"Are you okay?"
Ze schudt haar hoofd. Ach wat, hij weet toch wel wat ze voor hem voelt. Ja zeggen zei genoeg. En alles er om heen ook.
"Elisabeth?"
"I'm so cold." Ze weet niet wat ze nou precies bedoelt. Of ze het koud heeft of dat ze zijn liefde mist.
Hij slaat zijn armen om haar heen en trekt haar dicht tegen zich aan.
"I'm sorry... You can ask that babysitter."
Ze kijkt hem aan. Ze wil haar zin helemaal niet krijgen!
"Elisabeth?"
Ze schudt haar hoofd.
"I love you."
Een glimlach verschijnt op haar gezicht. Voordat Mark zich bukt om haar te zoenen, fluistert ze snel dat ze ook van hem houdt.


Aaaahhh *zwijmel*
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 06-07-2003, 19:47
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-07-2003 @ 13:19:
zo ff stukkie typen hoor
kijken of iemand snapt waar ik heen wil *HEHE*
suc6 mensne!!
Abby en Weaver gaan zoenen?

__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 06-07-2003, 21:19
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Anneee schreef op 06-07-2003 @ 20:47:
Abby en Weaver gaan zoenen?

Oud 07-07-2003, 08:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
he gatver nee!!!!!!
BAH........... nee joh we moeten wel een beetje het einde van ER in de gaten houden dus ze gaat met luca of john
met moedergevoelens
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-07-2003, 09:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Anneee schreef op 06-07-2003 @ 20:47:
Abby en Weaver gaan zoenen?

iiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee, nee hoor, dat wil ik niet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-07-2003, 10:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
HAHAHAHAHHA
arme Abby
nee wilde eigenlijk een andere kant op
meer corday achterna
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-07-2003, 11:57
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
koelkastje schreef op 27-06-2003 @ 17:10:
Doe dan maar Kovac, die is wel leuk
gemenerd

kunnen we Cleo er niet weer in doen?
*wil cleo zijn*
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 07-07-2003, 14:34
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-07-2003 @ 09:32:
dus ze gaat met luca of john
met moedergevoelens
Weaver?



__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 07-07-2003, 15:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hahahaha NOPE
maar komt close
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-07-2003, 20:04
Mara
Mara is offline
Malucci is nog steeds bezig met Flowerpower. Carter staat er een beetje versufd bij te kijken. "C'mon, help us!" schreeuwt Pratt.
Carter stormt de traumakamer uit.
Pratt staat te schelden op Carter. "Wat is dat nou voor een dokter! Hij moet toch een voorbeeld zijn? Nou lekker voorbeeld!"
Malucci zegt niks en gaat verder met Flowerpower. Is hij echt zo, zoals tegen hem gezegd werd?
Oud 08-07-2003, 07:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wat werd er over malucci gezegt dan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-07-2003, 13:48
Mara
Mara is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-07-2003 @ 08:47:
wat werd er over malucci gezegt dan
Dat mag de volgende verzinnen
Oud 08-07-2003, 16:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dan vat ik het einde niet
daar staat: Is hij echt zo, zoals tegen hem gezegd werd?

don't get it
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-07-2003, 16:51
Mara
Mara is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-07-2003 @ 17:35:
dan vat ik het einde niet
daar staat: Is hij echt zo, zoals tegen hem gezegd werd?

don't get it
Iemand heeft iets vervelend gezegd tegen hem, over iets wat hij misschien gedaan heeft of iets over zijn persoonlijkheid. Daar staat ie nu over te peinzen. Maar 'n ander mag verzinnen wat er tegen hem gezegd is.

Ja ik formuleer zinnen soms nogal raar, ik weet 't
Oud 08-07-2003, 16:58
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Schrijf binnenkort wel weer eens een stukje..en ben nu hard aan het denken wat iemand tegen malucci zou kunnen hebben gezegd. Al ben ik bang dat tegen de tijd dat ik iets leuks weet iemand anders alweer iets heeft staan.
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 08-07-2003, 17:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
IK SNAP HEM
maar ikzal niets schrijven, zal ruimte open laten voor kloekastje
en morgen op VAKANTIE
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-07-2003, 21:19
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
sorry dat ik de laatste dagen niets schrijf, maar ben hartstikke druk en moe.

morgen wel denk ik

fijne vakantie rare kwast *zwaait*
Oud 09-07-2003, 07:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
thanx..MARK ;-)

nog 2 uur en ben weg
dus wil ff iedereen dag zeggen

dag!!!
fijne vakantie iedereen en tot over een weer
xx
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-07-2003, 11:36
Verwijderd
boh, wat gaat er allemaal met mij gebeuren?!?!
ikke, moedergevoelens???
Oud 09-07-2003, 14:56
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 09-07-2003 @ 12:36:
boh, wat gaat er allemaal met mij gebeuren?!?!
ikke, moedergevoelens???
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 09-07-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef op 09-07-2003 @ 15:56:
ja lach jij maar
Oud 09-07-2003, 15:11
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
*gaat groot stuk schrijven*

*vraagt aan mensjes die hieraan meedoen of ze heel misschien willen meewerken aan een ER-site waar ik al tijdje plannen had, en zegt er gelijk bij dat het absoluut niet moet, gewoon als je het leuk lijkt*
Oud 09-07-2003, 15:30
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Een glimlach verschijnt op haar gezicht. Voordat Mark zich bukt om haar te zoenen, fluistert ze snel dat ze ook van hem houdt.
Greene blijft enigzins versuft achter in de regen. Meende ze dat nou of...... Hij weet het allemaal ook niet meer. Houdt hij eigenlijk zelf nog wel van haar? Tuurlijk, Corday betekent veel voor hem, maar de laatste tijd, ja, echt goed met haar opschieten doet ie niet meer. En wanneer hebben ze ook maar voor het laatst gezoend? Dat is al zeker maanden geleden....

Abby stormt vlak voor Greene langs als hij druipend weer naar binnen loopt. Ohja, en dan schieten zijn gevoelens voor Abby ook weer door zijn hoofd. Hoe lang kan hij het nog ontkennen, überhaupt voor zichzelf?!? Al een tijdje spookt ze door zijn hoofd, maar stopte het altijd weg voor en door Corday. Maar hij vindt haar toch eigenlijk 'leuker' dan Corday? Vorige week zijn ze samen naar Doc Magoo's geweest, om even wat te eten na het werk. Hij heeft goed gepraat met Abby, toen. Ze vertelde dat ze vaak, als ze weer terugkeert naar haar flatje, eigenlijk best eemzaam is. Zeg nou zelf, wie kent ze nou buiten het werk?!? Eigenlijk is hij wel verliefd op Abby, concludeert Greene in de gang. Maar hoe voelt dat ook alweer, was dit ook al weer verliefdheid?

"Mark. joehoe. MARK!!!" schreeuwt Lewis. "Wat is er?" "Recurring chestpain in curtain 3". De rest van de dag kan Greene aan niemand anders denken dan......

Ondertussen zijn Malucci en Pratt nog steeds bezig met flowerpower. Pratt maakt zich nog steeds druk om Carter die zomaar wegliep. Carter stormt roodbevlekt naar de lift, op naar Romano. Hij vliegt langs de secretaresse naar binnen.
"Whohoho, what a rush! Weaver trying to suck your dick or what?"
"Romano, this is serious shit. She's back......!"

laat mij ajb dit carter-probleempje verder uitwerken
Oud 09-07-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 09-07-2003 @ 16:30:


laat mij ajb dit carter-probleempje verder uitwerken
ga je gang!
Oud 09-07-2003, 15:43
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 09-07-2003 @ 16:11:
*gaat groot stuk schrijven*

*vraagt aan mensjes die hieraan meedoen of ze heel misschien willen meewerken aan een ER-site waar ik al tijdje plannen had, en zegt er gelijk bij dat het absoluut niet moet, gewoon als je het leuk lijkt*
Ja hoor.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 09-07-2003, 15:45
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 09-07-2003 @ 16:30:

"Mark. joehoe. MARK!!!" schreeuwt Lewis. "Wat is er?" "Recurring chestpain in curtain 3". De rest van de dag kan Greene aan niemand anders denken dan......
Aan mij?

Hè, wat flauw
__________________
Hm... Larstig... ;)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Machiavelli, staatsman en schrijver uit Florence.
Machiavelli
101 09-04-2005 19:33
Films, TV & Radio ER-forum versie 2
rare kwast
398 19-06-2004 09:36
De Kantine Wat vind jij van de avatar, signature en de nickname van de persoon boven je?
Thomas
498 11-01-2004 11:44
Films, TV & Radio ER Forum-versie 2
rare kwast
1 29-12-2003 11:25
Films, TV & Radio ER op Net5.
heavinly
62 26-09-2003 15:04
De Kantine Nicknaam/Avatar/Signatuur-verklaring.
Ulfheðin
116 05-07-2003 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.