Oud 22-09-2010, 22:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Heb je een vast ritme in de week? Zoja, hoe ziet je weer er ongeveer uit? Sport je op iedere woensdag? Werk je iedere zaterdag? Ga je iedere dag braaf naar college? Hoe ziet jouw gemiddelde week eruit? Zit je week vaak vol of verveel je je?

Misschien heb je wel een dagritueel. Opstaan. Ontbijt en dan gelijk aan het werk? Of misschien wel een heel ochtendritueel. Wat voor activiteiten doe je vast op een dag?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2010, 22:01
Verwijderd
Weinig mensen hier met een normaal biorimte, gok ik zo...

OT: ik heb geen ritme, in niks niet, alleen twee momenten in de week dat ik naar de uni moet, de rest verschilt per dag/week/maand etc.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zelfde als Medeia, heb zelfs maar één college per week. Verder ga ik wel vaak vrijdagavond tot zondagavond bijm'n ouders slapen. Vind ik wel gezellig.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:07
Verwijderd
Geen vast ritme, 1 a 2 ochtenden moet ik om half 6 op. 1x per week lig ik er om half 6 in. 2 ochtenden rond een uur of 10 opstaan. Ik heb zeker een uur en een kwartier nodig om wakker te worden. Behalve als ik moet werken, dan neem ik genoegen met 3 kwartier, want ik moet rond kwart over 6 weg, en om 5 uur op staan gaat me echt te ver.

Dat uur en kwartier zien er altijd ongeveer hetzelfde uit: Wakker worden met fijne muziek (programmaatje die de pc zelf opstart en dan heel zachtjes muziek begint te spelen, steeds harder, en na 20 minuten is het zo hard dat ik er wel uit moet om het uit te zetten) Dan gelijk naar de keuken voor koffie, mail lezen, sigaret roken, nog een kop koffie, ontbijt, aankleden, opmaken, spullen pakken, nog wat klooien op internet en dan weg. Oh en ik douche altijd 's avonds. Behalve als ik een dag thuis blijf, dan douche ik 's middags voor ik me aan ga kleden.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:46
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik sta op werkdagen om 07:48 uur op en op vrije dagen om 09:25 (behalve na brakke avonden, dan ben ik wekkervrij). Ik ga naar bed tussen 12 en één in de ochtend, dat is wel het grootste ritme.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Maandag overdag niks, 's avonds sporten
Dinsdag overdag werken, 's avonds sporten
Woensdag overdag werken, 's avonds sporten
Donderdag overdag werken, 's avonds werken
Vrijdag overdag niks, 's avonds werken
Zaterdag overdag niks, 's avonds werken
Zondag overdag niks, 's avonds niks

Dit is meestal mijn week. Op dagen dat ik niks heb doe ik meestal mijn huishouden en de boodschappen. Voor de rest vul ik het in met naar de stad gaan, een boek lezen, een film kijken, forummen, afspreken met vrienden en stappen. En alle activiteiten over de dag hebben wel een vast ritueel en vast tijdstip enzo, want wat dat betreft ben ik zo autistisch als maar kan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:28
Verwijderd
Mijn ritme is nogal onregelmatig, omdat ik heel onregelmatige werktijden heb en die niet alleen per dag, maar ook nog per week verschillen. Op zich trek ik dat prima, ik hou ook niet zo van dichtgetimmerde weken waar geen ruimte meer voor spontaniteit is, maar soms zou ik wel iets meer houvast willen. En gezonder slapen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:35
Verwijderd
Ik heb 4/5 dagen per week avonddienst. Meestal moet ik dan tussen 15.30 en 16.30 beginnen. Verschilt per huis en dienst.
Ik word altijd zo rond half 9 's morgens wakker van mijn vriend die dan weggaat. Ik sta dan op, rook een jointje en kijk wat dingen op uitzendinggemist en ga dan weer tussen half elf en half twaalf naar bed. Dan sta ik ongeveer 2 uur weer op, rook sigaretten en eet m'n ontbijt.
Ik werk meestal tot 23:00 uur. Ik ga tussen 2 en 4 's nachts slapen.
Op vrije dagen spendeer ik zoveel mogelijk tijd aan slapen en chillen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Maandagmiddag moet ik naar school, maandagavond moet ik werken. Maandag moet ik op tijd naar bed en dinsdag vroeg opstaan want dan moet ik de hele dag naar school en 's avonds ga ik naar stam. Daarna ga ik soms nog uit. Woensdag, donderdag en vrijdag heb ik geen school, maar afhankelijk van studeren of werken de volgende dag ga ik soms wel op tijd naar bed. Werken verschilt nogal per week die laatste dagen van de week. Woensdagavond heb ik altijd repetitie. Donderdagavond om de week bootavond. Vrijdagavond probeer ik meestal voor mijn vriendje te houden, maar soms wordt dat zondagavond. Ik ga op niet vaste dagen soms 's avonds naar de film, uit of op bezoek bij vrienden. Ik heb soms ook nog 's avonds een vergadering maar ook niet op een vaste dag. Zaterdag moet ik ook altijd werken. Zondag ben ik altijd vrij en heel soms bezoek ik dan mijn ouders. Sporten doe ik ook niet op vaste dagen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:14
Verwijderd
Vind het nogal grappig dat mensen van zichzelf vinden dat ze een onregelmatig ritme hebben.

Ik werk in ploegendiensten 24/7. De ene keer is het 's ochtends, de andere keer is het 's avonds. De andere keer 's nachts. 1 keer per 5 weken heb ik op elk tijdstip -die je maar kunt verzinnen- gewerkt.

Ik prefereer altijd om om 5:00, 06:00 of 07:00 te slapen. Dat gaat niet altijd. Ik slaap wanneer ik kan en zin heb of anders niet.

Er zit echter 1 klein ritueel in: voordat ik ga werken, ga ik ALTIJD douchen.


Hobby-clubs en sportclubs heb ik niet en dat interesseert me geen moer. Vind daar meestal geen reet aan.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Vind het nogal grappig dat mensen van zichzelf vinden dat ze een onregelmatig ritme hebben.
Wat is daar grappig aan?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Mijn ritme is nogal onregelmatig, omdat ik heel onregelmatige werktijden heb en die niet alleen per dag, maar ook nog per week verschillen. Op zich trek ik dat prima, ik hou ook niet zo van dichtgetimmerde weken waar geen ruimte meer voor spontaniteit is, maar soms zou ik wel iets meer houvast willen. En gezonder slapen
Wat doe jij in het dagelijks leven? Jij deed toch iets met kinderen ofzo? PABO of juf ofzo?Hoe doe je dit later dan? Later zijn dat dan toch 'dichtgetimmerde weken'?

Hier ben ik het wel mee eens. Toen ik stage liep had ik echt een hekel aan 9 tot 5 werken. Echt erg.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Wat is daar grappig aan?
Omdat dat niet zo is. Ja, enigszins misschien. Niemand kan wat betreft onregelmatigheid betreft aan mij tippen!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Wat doe jij in het dagelijks leven? Jij deed toch iets met kinderen ofzo? PABO of juf ofzo?Hoe doe je dit later dan? Later zijn dat dan toch 'dichtgetimmerde weken'?

Hier ben ik het wel mee eens. Toen ik stage liep had ik echt een hekel aan 9 tot 5 werken. Echt erg.
Au. Nee, ik doe geen pabo. Sterker nog, ik ben al een jaar afgestudeerd. Ik ben dramadocent/regisseur/actrice. Nee, geen dichtgetimmerde weken. En ik zit al in het 'later'.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Omdat dat niet zo is. Ja, enigszins misschien. Niemand kan wat betreft onregelmatigheid betreft aan mij tippen!
Als dat al zo zou zijn, maakt dat het nog niet grappig. Bovendien kan de mate waarin bepaalde ritmes extremen kennen verschillen (en dan ben jij misschien een voorbeeld van extreemheid, maar dat betwijfel ik omdat juist heel voorspelbaar is dat jij volgende maand een zelfde gehusseld ritme hebt als nu), maar dat doet niet af aan dat beide personen een gebrek aan ritme kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Au. Nee, ik doe geen pabo. Sterker nog, ik ben al een jaar afgestudeerd. Ik ben dramadocent/regisseur/actrice. Nee, geen dichtgetimmerde weken. En ik zit al in het 'later'.
Excuus dat ik je mogelijkerwijze beledigd heb. Wat moet ik me bij dramadocent/regisseur/actrice voorstellen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Vind het nogal grappig dat mensen van zichzelf vinden dat ze een onregelmatig ritme hebben.

Ik werk in ploegendiensten 24/7. De ene keer is het 's ochtends, de andere keer is het 's avonds. De andere keer 's nachts. 1 keer per 5 weken heb ik op elk tijdstip -die je maar kunt verzinnen- gewerkt.

Ik prefereer altijd om om 5:00, 06:00 of 07:00 te slapen. Dat gaat niet altijd. Ik slaap wanneer ik kan en zin heb of anders niet.

Er zit echter 1 klein ritueel in: voordat ik ga werken, ga ik ALTIJD douchen.


Hobby-clubs en sportclubs heb ik niet en dat interesseert me geen moer. Vind daar meestal geen reet aan.
De ene dag om half 6 opstaan en de andere dag om half 6 naar bed vind ik tamelijk onregelmatig.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:34
Verwijderd
Eh.. dat ik dramales geef, regisseer en acteer. En dat wát ik daarvan precies doe en waar en met wie, nogal eens wil verschillen per week/maand/jaar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Als dat al zo zou zijn, maakt dat het nog niet grappig. Bovendien kan de mate waarin bepaalde ritmes extremen kennen verschillen (en dan ben jij misschien een voorbeeld van extreemheid, maar dat betwijfel ik omdat juist heel voorspelbaar is dat jij volgende maand een zelfde gehusseld ritme hebt als nu), maar dat doet niet af aan dat beide personen een gebrek aan ritme kunnen hebben.
Dat is zo, gebrek aan ritme kan per persoon verschillen. Het is maar net hoeveel behoefte je hebt aan een strak ritme.

Nou, ja ik ken niemand uit mijn omgeving die soms om 3 uur s´nachts (betaald) aan het werk is.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:40
Verwijderd
Citaat:
De ene dag om half 6 opstaan en de andere dag om half 6 naar bed vind ik tamelijk onregelmatig.
Zet dat eens in 24-uurs notatie! 6 uur 30 of 18 uur 30
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Zet dat eens in 24-uurs notatie! 6 uur 30 of 18 uur 30
05.30 opstaan, 05.30 naar bed, half 6 niet half 7 (en niet in 1x 24 uur doortrekken, maar op verschillende dag dus)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:44
Verwijderd
Ik draaide eerst ook dag/avond/nachtdiensten. Maar ik functioneer niet 's morgens dus met de dagdiensten ben ik gestopt. Gelukkig krijg ik ook maar zelden een nachtdienst, vind dat echt verschrikkelijk omdat er dan niet zoveel te doen is, zelfs als ik klusjes erbij verzin heb ik nog uren over om me stierlijk te vervelen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:45
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb begin dit schooljaar mezelf een flexibel ritme opgelegd.
Ik zorg ervoor dat ik iedere dag kan uitslapen door op tijd naar bed te gaan. Zo tussen 10 en 12. (meestal dan, het moet wel leuk blijven)
Als ik opsta ga ik meteen douchen, behalve op dinsdag en donderdag, dan ga ik eerst hardlopen. Daarna eten en naar school of aan school werken. Na school was ik af en ga ik daarna leuke dingen doen. Rond een uur of 9 's avonds doe ik mijn lenzen uit en trek ik iets gemakkelijks aan. Op zaterdag en zondag werk ik zo'n 10 tot 12 uur. Als ik dan thuis kom doe ik niks behalve bankhangen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 00:52
Verwijderd
Citaat:
05.30 opstaan, 05.30 naar bed, half 6 niet half 7 (en niet in 1x 24 uur doortrekken, maar op verschillende dag dus)
Ben jij misschien een van de weinige uitzonderingen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 09:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Mijn week verschilt altijd wel. College, sport en andere activiteiten hebben geen vaste plek in de week. Al ben ik de laatste tijd wel veel 's ochtends vrij. Donderdagavond werk ik. Zaterdag werk ik ook de hele dag. 's Avonds uit. Zondag uitslapen en een rustig dagje.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2010, 10:20
Rationeel
Rationeel is offline
begin dit jaar had ik een heel strak schema wat betreft opstaan, naar bed gaan, eten, drinken, werken en sporten.

nu is het allemaal weer wat meer ehhhhh levendig. ik sta op, ik ga naar bed, ik eet, ik drink, ik werk en ik sport, maar alles wat minder georganiseerd
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 18:36
Guinie
Guinie is offline
Meestal:
8 uur opstaan, aankleden en eten, 9 uur weg. 4 uur terug thuis, huiswerk tot laat in de avond (komt o.a. door afgeleid door computer ), rond 7 uur eten (maar dat verschilt ook heel erg) en half 12 slapen (zou moeten veranderen, maar lukt nooit).

Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 18:38
Verwijderd
Ik lig sinds ik ziek ben geworden meestal tussen half tien en kwart over zes in bed. Ik ben weer helemaal beter, maar laat naar bed gaan doe ik toch niet meer. Dat houd ik gewoon niet vol. Verder heb ik geen dingen die echt vast altijd hetzelfde zijn geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 18:41
Verwijderd
Maandag dinsdag en woensdag word ik wakker rond zeven / acht uur en dan ga ik naar mijn werkplek op de academie. Op de dinsdagmiddag heb ik ook nog les in een café, op woensdag gewoon les op mijn werkplek. Ik werk daar tot ongeveer zeven uur 's avonds, dan ga ik naar mijn kamer waar ik eet en verder werk.

Op donderdag lanterfant ik een beetje en slaap ik uit.

Vrijdag zaterdag en zondag word ik wakker rond 10 uur en slaap ik rond vier uur. In de tussentijdse uren teken ik of lees ik of combineer ik alles en haal ik er ook nog internet bij. Ik werk elke dag aan tekeningen ofzo want ik ben heel erg niet efficient. Het zou in minder tijd kunnen maar ik vind het fijn dat het zo levendopslokkend is.



Ik ga elke nacht rond 1:00 of 2:00 of 3:00 slapen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 09:50
Verwijderd
Van maandag tot vrijdag:

07:00 opstaan
08:00 de bus pakken

School

18:00 thuis

bla bla dingen doen

22:30 slapen


Weekend:

Opruimen, schoonmaken etc
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 21:17
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
weg!
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.

Laatst gewijzigd op 28-09-2010 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 01:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Meestal heb ik pas rond 1 uur college en werk ik voornamelijk 's avonds, dus mijn 'ritme' bestaat uit rond een uur of 5 naar bed gaan, compleet gaar wakker worden, me haasten om nog op tijd te komen, mezelf volgieten met automatenkoffie, beetje aantekeningetjes maken, door de stad slenteren, thuis geen ene flikker doen (behalve internetten en TV kijken) en dat op repeat.

Ik doe niet aan ochtenden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 01:55
Verwijderd
Echt een vast ritme heb ik niet, maar het is ook niet extreem onregelmatig. Het is gewoon heel nachtuilerig.

Meestal doordeweeks zo rond 12:00/13:00 opstaan, ontbijten, vaak rond 15:00 naar werk tot 19:00, dan de rest van de avond/nacht meestal tv-kijken, internetten of socializen. En vooral veel tekenwerk doen, tot ik om 4 of 5 uur ga slapen.

In het weekend eh, uitslapen tot 15:00 soms, en dan de rest van de middag/avond hetzelfde als doordeweeks, soms naar vrienden of anders weer tekenwerk tot diep in de nacht. In het weekend is er vaak amper ritme te vinden.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 02:03
Verwijderd
Citaat:
Ik werk in ploegendiensten 24/7. De ene keer is het 's ochtends, de andere keer is het 's avonds. De andere keer 's nachts. 1 keer per 5 weken heb ik op elk tijdstip -die je maar kunt verzinnen- gewerkt.
Wat doe jij voor werk in de ploegendienst? Schoonmaken ofzo?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 02:07
Verwijderd
privacygevoelig topic voer voor stalkers dit
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Echt een vast ritme heb ik niet, maar het is ook niet extreem onregelmatig. Het is gewoon heel nachtuilerig.

Meestal doordeweeks zo rond 12:00/13:00 opstaan, ontbijten, vaak rond 15:00 naar werk tot 19:00, dan de rest van de avond/nacht meestal tv-kijken, internetten of socializen. En vooral veel tekenwerk doen, tot ik om 4 of 5 uur ga slapen.

In het weekend eh, uitslapen tot 15:00 soms, en dan de rest van de middag/avond hetzelfde als doordeweeks, soms naar vrienden of anders weer tekenwerk tot diep in de nacht. In het weekend is er vaak amper ritme te vinden.
haha. superchill!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-09-2010, 13:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik ben meestal rond 9:00 wel op kantoor, hoe laat ik ga slapen is behoorlijk variabel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 13:52
Verwijderd
ik werk op vier vaste dagen in de week. Ik doe momenteel geen studie. Verder besteed ik veel tijd aan mijn muziek. Maar veel geld verdienen is momenteel mijn prioriteit. Ik ga rond 1 uur naar bed als ik terug ben van werk.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 14:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb een zeer regelmatig ritme. Doordeweeks werk ik, en dan sta ik vroeg op (rond halfzes, soms iets later). Op maandagavond doe ik huishoudelijke klusjes, dinsdagavond is trainen, woensdagavond meestal ook, donderdagavond ook, en vrijdagavond is om een klein klusje te doen en te hangen, eventueel vrienden bezoeken of mensen over de vloer. Zaterdagochtend is het weer trainen, en de rest van het weekend hangt af van wat er te doen valt (klussen, huishouden, vrienden, familie, heel soms shoppen).
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 15:47
Verwijderd
Ik heb geen ritme, ik heb een melodie.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 17:06
Verwijderd
zozo, toe maar!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 17:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik heb ook geen ritme, als drummer zijnde vrij penibel!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 17:31
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ma t/m vr:
Werken

Wo avond sporten
Za ochtend boodschappen

Verder geen vaste dingen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
als drummer zijnde vrij penibel!
Weetje, woorden als penibel gebruiken is leuk en alles, maar in dezelfde zin ''als ... zijnde'' schrijven, ehm, minder.


Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 17:49
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Maandag: 06:30 opstaan 08:20 - 16:30 school 10:00 slapen
Dinsdag: 06:30 opstaan 08:20 - 16:30 school 18:00 19:00 sporten 10:00 slapen
Woensdag: 06:30 opstaan 08:20 - 12:30 school 10:00 slapen
Donderdag: 06:30 opstaan 08:20 - 16:30 school 10:00 slapen
Vrijdag: 06:30 opstaan 08:20 - 16:30 school 10:00 slapen
Zaterdag: voor 12:00 krantjes.
Zondag: Nothing

Saai hè?
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Maandag: 06:30 opstaan 08:20 - 16:30 school 10:00 slapen
Dinsdag: 06:30 opstaan 08:20 - 16:30 school 18:00 19:00 sporten 10:00 slapen
Woensdag: 06:30 opstaan 08:20 - 12:30 school 10:00 slapen
Donderdag: 06:30 opstaan 08:20 - 16:30 school 10:00 slapen
Vrijdag: 06:30 opstaan 08:20 - 16:30 school 10:00 slapen
Zaterdag: voor 12:00 krantjes.
Zondag: Nothing

Saai hè?
Ja, wel een beetje repetitief. Maar gelukkig haal je eruit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik sta iedere dag tussen 0615 en 0630 op. Dan is het wassen, aankleden, en als er nog tijd is een kop koffie pakken en een rijstwafel eten. Dan stap ik tussen 0640 en 0645 op de fiets en ga ik naar het station, alwaar om 0659 de intercity richting Den Bosch aankomt. Daar ga ik inzitten en dan lees ik het krantje, een boekje, ik internet wat op mn telefoon of ik slaap nog een uur of wat. Rond 0750-0755 komt de trein aan in Den Bosch. Als er nog tijd is en als ik vind dat ik het verdiend heb haal ik bij de HEMA of AH to go een broodje oid. Dan loop ik naar het ziekenhuis, waar ik meestal rond 0805 aankom. Ik hang mijn jas op, en trek mijn labjas aan. Dan loop ik naar het bord om mezelf op aanwezig te zetten en controleer hoe laat mijn eerste patiënt komt. Komt die vroeg, dan start ik alles op, komt die later, dan permitteer ik het mezelf om nog snel een boterham te eten en eventueel een kopje koffie te nemen. Ik werk dan tot een uur of 5. Als het een rustige dag is kan ik de trein van 1706 halen, zoniet, dan heb ik de trein van 1726. Ik ben dus ergens tussen zes en half zeven thuis. Eventueel ga ik nog even snel boodschappen doen bij de AH. Dan kook ik of kookt mijn moeder of koken we samen, we praten een beetje, ik kijk nog even TV of ik ga nog even internetten of iets anders nuttigs doen, en dan ga ik naar bed. Verder heb ik op dit moment als enige vaste avondbesteding doordeweeks nog toneel op woensdagavond. De weekenden zijn nog vrij en dat laat ik voorlopig zo.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
privacygevoelig topic voer voor stalkers dit
etmakas naamzoek
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Momenteel ga ik als eerstejaars iedere dag braaf naar college. Vanaf donderdag heb ik elke avond behalve woensdag introductie bij een studentenvereniging. Ik spreek elke woensdagavond af met 3 van mijn beste vriendinnen. Ieder weekend slaap ik bij mijn vriendje of hij bij mij. Ik sta elke dag tussen 7 en 9 uur op, hangt van mijn collegetijden af, behalve in het weekend dus. En ik zit bijna iedere avond wel op msn met mijn vriendje te chatten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 21:32
Verwijderd
Ik vind dit topic te confronterend voor mijn luiheid dus ik post niets
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid veel honger / weerzin tegen eten
Takkeling
8 15-09-2013 23:39
Psychologie Niet op tijd naar bed kunnen
Mariposa
23 25-04-2008 15:24
Psychologie Het Grote-lucht-je-hart-topic #24!
marrel
491 06-04-2005 11:42
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Verhalen & Gedichten Vervolgverhaal: Moordzaken
Vlooienband
14 31-01-2003 21:15
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Elke dag.
Verwijderd
7 05-09-2002 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.