Oud 06-04-2003, 23:23
kissssssss
kissssssss is offline
Hoi allemaal,

tsja nu we toch in psychologie zitten te posten; ik zal mijn verhaal ook eens laten horen. Weten jullie gelijk wat je aan me hebt.

Ik ben een meid van 15 jaar met best al veel problemen. Momenteel is mijn moeder opgenomen, en mijn vader bijna continu op stap. Dat houdt in, dat alle verantwoordelijkheden naar mij doorgeschoven worden. Op zich is dat prima te doen, mijn zusje is niet lastig en het huishouden hebben wel meer mensen last van

Maar ik zit natuurlijk ook met deze dame (kissssssss). Deze dame heeft ook genoeg meegemaakt, en maakt nog steeds genoeg mee. Ik ga er niet precies over uitwijden (ben erg open, maar weer graag tegen wie ik de persoonlijke dingen zeg), maar het is best veel.

Ik zit dus ook in de knoop, en doe ook aan allerlei soorten van zelfverminking; krabben, snijden, bijten, stoten, slaan, zelfmoordpoging ... alles. Gelukkig heb ik dat laatste niet meer, maar de rest blijft in lichte mate aanhouden.

Dit komt door de beelden die ik soms in mijn hoofd heb. Alles wat je meemaakt, komt in je onderbewustzijn. Mijn onderbewustzijn 'speelt' met mij. Op de meest ontspannen momenten komen mijn beelden naar boven, waardoor ik helemaal in paniek raak. Wanneer ik weer rustig ben, heb ik mezelf toegetakeld met alles waar ik maar bij kon op dat moment. Verklaar me niet voor gek, je merkt het niet eens.

Ik heb een tijdje medicijnen geslikt, waar ik nu ook van afgestapt ben. Je bent continu duf, moe, voelt je ellendig, en het ergste; je wordt er afhankelijk van. Dus nu ook de bekende afkickverschijnselen, die je van antidepressiva dus echt wel krijgt! Misselijk, radeloos, duizelig, pijnen, afhankelijkheid die je voelt, ik heb het allemaal.

Bedankt allemaal voor het luisteren, zo ben ik ook een beetje mijn verhaal kwijt.
Ik heb nog een hele lange weg te gaan, maar ik kom er wel!
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2003, 23:38
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Sterkte.
Je kunt het.

(wat voor beelden?)
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 23:40
kissssssss
kissssssss is offline
Citaat:
(wat voor beelden?)
Dat zeg ik net. Beelden die in mijn onderbewustzijn zijn opgeslagen. Dus de nare ervaringen, zeg maar. Die ik één voor één meegemaakt heb, komen nu allemaal tegelijk naar boven in mijn beelden. Behoorlijk eng.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 23:44
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Krijg je er al hulp voor?
Zodat je die beelden niet meer of in ieder geval minder eng gaat vinden?
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 23:48
Verwijderd
lekker heroine hé
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 23:48
kissssssss
kissssssss is offline
Ja, ik heb hulp.

Lieverd, die beelden kán je niet minder eng vinden. Sommige dingen zijn erg ingrijpend en die blijven terugkomen.

Mij wordt nu geleerd om er beter mee om te gaan ná die tijd, zodat ik niet een hele dag loop te trillen. Je begrijpt, dat je na die beelden niet lekker op de bank gaat zitten.

Ik leer er steeds beter mee omgaan, en ik kom er ook zeker te weten wel!
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 23:49
kissssssss
kissssssss is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 06-04-2003 @ 23:48:
lekker heroine hé
Zal ongetwijfeld heerlijk zijn. Kun je mensen die een beetje open zijn ook zo lekker serieus van nemen.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 00:53
kissssssss
kissssssss is offline
Omdat, Axilithor, het echt niet eenvoudig is wat ik meegemaakt heb.
Ik vrees dat menigeen er nog van zou schrikken.

Mijn bedoeling is om anderen te laten delen in mijn ervaringen, en te laten merken waarom ik ook een luisterend oor voor ze kan zijn, niet om te shockeren.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 08:11
pienie
suc6 iig...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 10:28
Verwijderd
Citaat:
kissssssss schreef op 07-04-2003 @ 00:53:
Omdat, Axilithor, het echt niet eenvoudig is wat ik meegemaakt heb.
Ik vrees dat menigeen er nog van zou schrikken.

Mijn bedoeling is om anderen te laten delen in mijn ervaringen, en te laten merken waarom ik ook een luisterend oor voor ze kan zijn, niet om te shockeren.
knap dat je er zo over denkt, maar misschien is het wel fijn om er over te praten?
en anderen zullen ongetwijfeld ook zo zijn.
jij hoeft er niet altijd voor iedereen te zijn, maar wees er ook een keer voor jezelf en besef dat anderen er ook voor jou zijn..

als je dat moeilijk zou vinden kan ik dat heel goed begrijpen. heb het namelijk zelf ook.. wil altijd iedereen helpen, maar hoef geen hulp van anderen.. ik weet niet of jij dat ook hebt, maarja..
sterkte

Loontjuh (die (een beetje) geleerd heeft om soms niet zo koppig te doen)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 13:36
kissssssss
kissssssss is offline
Hoi Loontjuh,

het is mij niet te doen om hulp te krijgen. Ik ben niet iemand die de hulp inroept van anderen om persoonlijke kommer en kwel op te kunnen lossen. Sorry, maar ik voel echt de behoefte niet om dat soort privé-zaken hier te posten.

Ik wilde laten weten wie ik ben en waarom ik denk je te kunnen helpen. Dat weet je nu, en je mag ALTIJD mijn hulp inroepen.

Groetjes kissssssss
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 16:01
Verwijderd
Citaat:
kissssssss schreef op 07-04-2003 @ 13:36:
Hoi Loontjuh,

het is mij niet te doen om hulp te krijgen. Ik ben niet iemand die de hulp inroept van anderen om persoonlijke kommer en kwel op te kunnen lossen. Sorry, maar ik voel echt de behoefte niet om dat soort privé-zaken hier te posten.

Ik wilde laten weten wie ik ben en waarom ik denk je te kunnen helpen. Dat weet je nu, en je mag ALTIJD mijn hulp inroepen.

Groetjes kissssssss
sorry als het verkeerd overkwam, maar ik bedoelde het ook niet dat je hier moest gaan vertellen wat je allemaal hebt meegemaakt en weet ik wat jij er onder verstaat.. dat was niet mijn bedoeling hoor!
bedoelde het alleen maar positief..
sorry als jij het anders opvatte..
kus en succes
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 16:19
kissssssss
kissssssss is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-04-2003 @ 16:01:
sorry als het verkeerd overkwam, maar ik bedoelde het ook niet dat je hier moest gaan vertellen wat je allemaal hebt meegemaakt en weet ik wat jij er onder verstaat.. dat was niet mijn bedoeling hoor!
bedoelde het alleen maar positief..
sorry als jij het anders opvatte..
kus en succes
Lieverd, je hoeft je niet aangesproken te voelen. Ik begrijp wat je bedoelde
Ik weet dat je het lief bedoelde, en ik zal het ook zeker in mijn achterhoofd houden.
Sterkte met de hele situatie.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 16:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
lieve kissssssssss,

bedankt voor je pm,
heb jou er alweer eentje teruggestuurd!!
Heel veel sterkte nog met alles,
en zoals je zelf schrijft; je komt er wel!

-xxx- wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 16:57
idmind
Avatar van idmind
idmind is offline
Het is jammer dat je het geestelijke gewicht niet kunt verdelen over meerdere mensen die het kunnen dragen, maar misschien kan jouw geestelijke leed wel verzacht worden door het met de mensen hier te bespreken (beschrijven).

Of misschien kan het wel??? Als we met z'n allen zouden proberen om mensen in nood te helpen en engerie te geven misschien.... wie weet. Ik heb je een PM achter gelaten...(maar dat wist je al)

Is niet de ideale wereld die wereld waarin ook pijn een plaats heeft???
__________________
"We don't see the things as they are, we see them as we are"
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:21
kissssssss
kissssssss is offline
Je continuet maar
Laten we het op een aantal vervelende ervaringen in het verleden houden, en een lastige situatie in het heden.

Klein tipje van de sluier; je hebt al kunnen lezen dat mijn moeder opgenomen is. Soms mis ik haar gewoon heel erg, omdat ik mijn verhaal bij haar kwijt wil. Bovendien tel ik nu als een soort 'mama' voor mijn zusje.

Gewoon erg zwaar allemaal en het spijt me zeer, de rest vind ik echt te aangrijpend om op Internet af te vuren.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:50
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 07-04-2003 @ 17:21:
Je continuet maar
Laten we het op een aantal vervelende ervaringen in het verleden houden, en een lastige situatie in het heden.

Klein tipje van de sluier; je hebt al kunnen lezen dat mijn moeder opgenomen is. Soms mis ik haar gewoon heel erg, omdat ik mijn verhaal bij haar kwijt wil. Bovendien tel ik nu als een soort 'mama' voor mijn zusje.

Gewoon erg zwaar allemaal en het spijt me zeer, de rest vind ik echt te aangrijpend om op Internet af te vuren.
kheb niet echt veel tijd dus ffies kort
ik geloof dat de meeste hier toch vrij veel dingen mee hebben gemaakt en al zo niet we kunnen denk ik allemaal wel wat aan hoor, als we het niet willen lezen, lezen we het gewoon niet
dus je hoeft neit echt bang te zijn dat wij het niet aankunnen je hoeft ook niet tot de hele diepere details in te gaan doen de meeste hier niet...
je moet tuurlijk voor jezelf kijken wat je wil, maar soms kunnen ook jou verhalen nuttig zijn voor andere...
zoals jij voor ons klaar staat staan wij ook voor jou klaar
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:11
kissssssss
kissssssss is offline
Ik heb nu goed nieuws - dat wil ik ook wel graag met jullie delen.

Zoals sommigen van jullie weten, blijft mijn moeder nog 5 jaar opgenomen. Ikzelf ben 15. Mijn zusje is 5. Waar ik heel erg bang voor ben geweest, is dat ik die 5 jaar nog voor haar zorg, waarna mijn moeder alles weer over gaat nemen.

Ik heb wat research gedaan op Internet en let op; voor een geldige voogdijaanvraag kan een aangepaste procedure plaatsvinden; de aanvrager moet dan een minimum leeftijd van 18 jaar hebben en het kind 6. De procedure duurt dan 1,5 jaar - past dus precies.

Op deze manier is het mogelijk om als jong persoon je broertje/zusje, noem maar op, onder voogdij te krijgen.

Want ik zie mijn vader de kleine niet verzorgen, alles komt momenteel op mij aan. Als ik dat over 5 jaar dat meisje op moet geven, dan zou dat volstrekt belachelijk zijn.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2003, 20:34
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 07-04-2003 @ 20:11:
Ik heb nu goed nieuws - dat wil ik ook wel graag met jullie delen.

Zoals sommigen van jullie weten, blijft mijn moeder nog 5 jaar opgenomen. Ikzelf ben 15. Mijn zusje is 5. Waar ik heel erg bang voor ben geweest, is dat ik die 5 jaar nog voor haar zorg, waarna mijn moeder alles weer over gaat nemen.

Ik heb wat research gedaan op Internet en let op; voor een geldige voogdijaanvraag kan een aangepaste procedure plaatsvinden; de aanvrager moet dan een minimum leeftijd van 18 jaar hebben en het kind 6. De procedure duurt dan 1,5 jaar - past dus precies.

Op deze manier is het mogelijk om als jong persoon je broertje/zusje, noem maar op, onder voogdij te krijgen.

Want ik zie mijn vader de kleine niet verzorgen, alles komt momenteel op mij aan. Als ik dat over 5 jaar dat meisje op moet geven, dan zou dat volstrekt belachelijk zijn.

Ik dacht dat ik wat had meegemaakt in mn jeugd, maar dat is kinderspel vergeleken bij jou

Ik kan je eigenlijk alleen maar veel sterkte toewensen, want als je al zover bent gekomen, lukt de rest je ook wel lijkt me.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
heey kissssss,

ik vind het heel knap dat jij nu de verantwoordelijkheid over je zusje neemt... ik denk dat ik totaal krankzinnig zou worden, en ik heb dan ook heel veel respect voor jou! Dat wou ik even zeggen....

xxxxxxx wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:14
kissssssss
kissssssss is offline
Ik ben al stapelgek van mezelf

Ik zorg al bijna een half jaar voor de kleine, dan nu nog 5 jaar - denk je dan dat ik haar daarna op wil geven? Niet dus!
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:32
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
wauw kissssssss..

ik denk, nee, ik weet zeker dat jij er komt! Je klinkt als een heel erg sterke persoonlijkheid. Ik zou het niet kunnen denk ik, een klein zusje opvoeden. Heel erg veel succes en eventueel ook sterkte met waar je mee bezig bent.

Jenneke
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:35
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Jenneke,
ik ben het helemaal met je eens!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:41
kissssssss
kissssssss is offline
Wie heeft het over opvoeden

Grapje hoor. Ik doe mijn best, en meer kan ik niet doen. Ik hou haar in haar ritme en zorg dat ze haar normen en waarden leert ... meer kan ik momenteel ook niet.

@ Jenneke ... ik kom er inderdaad wel Niet zozeer door mijn sterke persoonlijkheid, maar ik heb een drijfveer; mijn zusje.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:30
Verwijderd
Jeetje wat erg zeg.. hoe lang heb je dat al? Die beelden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2003, 14:39
kissssssss
kissssssss is offline
Citaat:
Ik vind 't heel knap hoe je met je zusje omgaat
Nergens voor nodig. Als ik niet voor haar zorg, doet niemand het. Ik hou zielsveel van haar en doe het dus met liefde.

Citaat:
eXo schreef op 08-04-2003 @ 14:30:
Jeetje wat erg zeg.. hoe lang heb je dat al? Die beelden?
Euhmmmm... 't begon ongeveer in december. Best wel heftig eigenlijk. Het begon niet zo heftig als het nu soms is, maar zeker de eerste keer is het heel erg schrikken!
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 20:27
Verwijderd
Hé, ik vind het onwijs knap dat je dat verteld.. ik heb zelf ook redelijk wat problemen.. maar ik denk niet dat ik daar zo open over zou kunnen vertellen.. veel suc6 iig... je bent er nog lang niet denk ik...
* ik vind het ook goed dat je voor je zusje zorgt zou ik niet kunnen hoor!*


Charlotte
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 01:15
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef op 07-04-2003 @ 21:32:
wauw kissssssss..

ik denk, nee, ik weet zeker dat jij er komt! Je klinkt als een heel erg sterke persoonlijkheid. Heel erg veel succes en eventueel ook sterkte met waar je mee bezig bent.

Jenneke
geld ook voor mij,
Echt heel erg knap.
Succes en Sterkte.
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 01:33
kissssssss
kissssssss is offline
Dank jullie wel! Echt lief!
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:16
kissssssss
kissssssss is offline
Wat research gedaan op Internet, en ook een aantal nuttige dingetjes gevonden. Als jullie tijd hebben, zou ik graag nog even jullie hulp in willen roepen.

Als ik voogdij aan wil vragen, moet ik er wel voor zorgen dat ze niks kunnen noemen wat ten koste zou gaan van mijn zusje (op mijn psychische problemen na, die kan ik niet wegtoveren).

Nou weet ik de standaarddingen wel; niet drinken, niet roken, geen drugs gebruiken, schoon strafblad houden. Maar zijn er nog meer dingen waar ik mee op moet passen? Ik hoop dat iemand van jullie het antwoord weet (Je hebt nog 2 jaar om te antwoorden )

Groetjes kissssssss
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:26
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 09-04-2003 @ 16:16:
Als jullie tijd hebben, ...

(Je hebt nog 2 jaar om te antwoorden )

Groetjes kissssssss
LoL

maarehm Srry ik zou het verder niet weten.
Naja die standaardingen dus,

ik denk als je betrouwbaar en verantwoordelijk bent
en dat dat ook duidelijk is in je gedrag en de dingen die je doet. dat je dan al een heel end komt.
Zeker als je dan al 2 jaar voor haar gezorgd heb moet dat niet zo'n heel erg groot probleem worden denk ik.
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:31
Verwijderd
Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 09-04-2003 @ 16:26:
LoL

maarehm Srry ik zou het verder niet weten.
Naja die standaardingen dus,

ik denk als je betrouwbaar en verantwoordelijk bent
en dat dat ook duidelijk is in je gedrag en de dingen die je doet. dat je dan al een heel end komt.
Zeker als je dan al 2 jaar voor haar gezorgd heb moet dat niet zo'n heel erg groot probleem worden denk ik.
dat wou ik nou ook zeggen..
kunnen aantonen dat je al heel lang voor dr zorgt enzo..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:34
kissssssss
kissssssss is offline
Ik zorg nu 7 maanden voor haar, kan er 5 van aantonen. Dus dan kan ik op mijn 18de *pakt rekenmachine* 2 jaar en 9 maanden aantonen.

Maar ja, stel nou dat ik iets heel verkeerds doe? Wat zou jij nog weten wat niet moet gebeuren, behalve bovenstaande?

Groetjes kissssssss
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:43
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1

Ik geloof dat je wel een beetje naïef bent, en ik weet niet wat ik hiervan moet geloven?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 13:34
Friends
Friends is offline
Ik denk dat je dan in ieder geval niet met een 40 jarige vent aan moet komen om de voogdij te krijgen. Dan kijkt de rechter al helemaal raar. Stop daar dus mee, of vraag de voogdij niet aan!

Sterkte verder met alles
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Friends schreef op 12-04-2003 @ 13:34:
Ik denk dat je dan in ieder geval niet met een 40 jarige vent aan moet komen om de voogdij te krijgen. Dan kijkt de rechter al helemaal raar. Stop daar dus mee, of vraag de voogdij niet aan!
Dat wilde ik inderdaad slechts even aangeven...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2003, 15:27
Friends
Friends is offline
Citaat:
Dat wilde ik inderdaad slechts even aangeven...
Dan denken we daar dus hetzelfde over
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 16:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Friends schreef op 12-04-2003 @ 15:27:
Dan denken we daar dus hetzelfde over
ja, en ik ook.....
maar, ik denk sowieso niet dat ze met HEM de voogdij op zich wil nemen omdat die man het voor zijn vrouw niet meer zou kunnen verbergen enz.
btw, heb je nog steeds wat met die man, kissssssss?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 23:06
Verwijderd
Niet met een verhaal van een 40 jarige vent aankomen, en een stabiele thuissituatie (dus onderdak) en werk horen ook bij deze voorwaarden, jemoet een goed en stabiel leven kunnen bieden voor het desbetreffende kind, ik wil niet veel zeggen maar dat ben je zelf nog.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 10:52
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-04-2003 @ 16:43:
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1

Ik geloof dat je wel een beetje naïef bent, en ik weet niet wat ik hiervan moet geloven?
...
ik geloof je wel maar ik vind je erg naief...
Ik snap niet waar je hem op vertrouwd.
Aan zijn woorden ligt het hopelijk/denk ik niet.
IK zou heel erg oppassen hoor,
Denk even met je verstand,
Ik geloof niet zo in echte liefde, (volg je hart en dat soort bullshit sorry hoor )
ik hoop gewoon dat je daar niet op de vervelendste manier achterkomt.
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 08:37
Verwijderd
Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 13-04-2003 @ 10:52:
...
ik geloof je wel maar ik vind je erg naief...
Ik snap niet waar je hem op vertrouwd.
Aan zijn woorden ligt het hopelijk/denk ik niet.
IK zou heel erg oppassen hoor,
Denk even met je verstand,
Ik geloof niet zo in echte liefde, (volg je hart en dat soort bullshit sorry hoor )
ik hoop gewoon dat je daar niet op de vervelendste manier achterkomt.
....

Áls het waar is.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:15
idmind
Avatar van idmind
idmind is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-04-2003 @ 08:37:
....

Áls het waar is.
Van alle toppics die ik hier lees op het forum zijn er heel veel niet waar. Opzich maakt dat niet uit omdat andere mensen deze toppics wel kunnen lezen er met de antwoorden iets kunnen doen.

Als iemand iets verzint en dat hier neerschrijft zegt dat ook iets over die persoon. Je kunt niet iets verzinnen wat je je niet kunt voorstellen. En als je het jezelf voor kunt stellen heb je tenminste een deel daarvan in je zitten. Een eigenschap of een angst voor iets of een liefde of passie voor iets.

Ik hoef niet te leven met de leugen van een ander. Voor mij is het gewoon weer een andere waarheid.

De gene die faked moet daar zelf mee leven. Het is nooit zonde van de energie die je geeft...
__________________
"We don't see the things as they are, we see them as we are"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
idmind schreef op 14-04-2003 @ 10:15:
De gene die faked moet daar zelf mee leven. Het is nooit
zonde van de energie die je geeft...
Dat is wel weer waar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mijn verhaal
Limoentjesfris
9 10-05-2013 19:45
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 16:39
Psychologie Mijn verhaal
PapaRoach<3
11 16-05-2008 21:19
Psychologie wie herkent zich in mijn verhaal?
terror4life
15 28-11-2004 03:10
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 23:55
Psychologie Mijn verhaal.
ExcommunicatedAngel
13 23-12-2001 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.