Oud 06-04-2003, 12:40
Verwijderd
Hee mensen, al een tijdje geleden had ik een brief geschreven voor mijn vriendin, zomaar niks bijzonders maar nu zou ik graag wat inhoudelijk commetaar willen, ik vind schrijven toch wel heel erg leuk en wil graag evalueren, dus zouden jullie de goeie punten willen op schrijven en de slechte, bedankt.







Lieve eline!!!!!!!!!!!!

Daar ben ik weer, dit wordt weer een mail van mij, vind het namelijk leuk om je te mailen, eigenlijk vind ik alles met jou leuk. Alles om je heen, van je stem tot je kamer, van je ademhaling tot je woorden, eigenlijk vind ik alles leuk aan je. Het lijkt wel echte liefde, het is nieuw voor mij maar het bevalt me zeker weten. Ja de liefde maakt mij echt zo blij.

We hebben nu gelukkig ook alleen nog maar leuke momenten mee gemaakt maar in de moeilijke tijden moeten we elkaar ook steunen maar dat gebeurd vast en zeker.
Wij komen er wel J Heb nu een liedje op van bryan adams – here i am.
Het gaat over een nieuwe wereld, een nieuwe start net zoals onze relatie.
Dam dit is dus echt een leuke relatie, zal nu even zeggen waarom.
Het in je armen liggen als ik op bed tegen je aan ligt wordt nooit saai.
De tijd is altijd een factor wat ik maar niet leuk kan vinden als ik bij je ben.
De laatste tijd dwaal je ook steeds vaker rond in mijn hoofd, overal waar ik ben, alles wat ik doe, er is altijd wel een manier dat ik aan jou begint te denken, te fantaseren, dan dwalen mijn gedachten weer af natuurlijk is dit niet erg, zo verveel ik me tenminste nooit.

Maar ik merkt wel dat mijn liefde voor jou steeds groter wordt, ik ga het, ik ga het ervaren, ik ga echte liefde ervaren, ik ervaar echte liefde al, ik mocht het niet hopen, ik mocht niet wanhopig zijn, ik mocht niet hopen maar het is uitgekomen, echte verliefdheid dat is overgegaan in houden van, ik mag het gevoel ervaren, ik mag het mee maken, ik besef het bijna niet , wil het omarmen, wil dat het niet weg gaat, dat het in mijn gedachten blijft rond dwalen maar tot nu toe is een gedachten aan jou een vette big smile.

Deze mail is geen mail om je nog blijer te maken of om te slijmen of om lief gevonden te worden, ja eigenlijk wel, indirect maar het is meer een teken van laten zien wat ik voel, wat ik mee maak, waar ik aan denk.

Zal het mailtje ook nog een beetje standaard houden.
Even een aantal leuke dingentjes op een rijtje

· Weekend Londen, lekker vliegen, geld uitgeven, shoppen, zoek namelijk een vette broek. Je hebt ook altijd wel lekker ontbijt daar, lekker slecht maar sport het er wel af. Ik hoorde vandaag ook dat ik naar een theater voorstelling ga wat queen heet.
· Verjaardag van jeroen. Dit wordt gevierd met een hoop drank, gelach en veel vrienden erbij, wordt zeker weten wel gezellig, hier door had ik wel vandaag het uitje van het forum moeten af zeggen maar soms moet je keuzen maken he.
· In maart ben jij een week alleen thuis, dus dat lijkt mij ook wel wat.
· Weekend Barcalona, lekker genieten van het weer, het geld van mijn ouders en ook even shoppen denk ik.
· Weekend Barcalona, lekker genieten van het weer en nu gaan we met een gezin, dat is ook wel te doen.
· Qlimax: Lekker de hele avond dansen, zo vet, uiteraard ga ik nu nuchter, let the music be your drugs.
· In mei, juni en juli wil ik weer gaan genieten van de terasjes, lekker mensen kijken en ontspannen, heerlijk de lente, zomer.
· Cuba maar dat duurt nog zo lang
· Salou dat wordt een super vette vakantie, dat weet ik nu al.
· Jij natuurlijk ook, jou wil ik vaker zien!!!

En wat kunnen wij hieruit concluderen?
Dat ik heel erg op jou verliefd ben, dat ik erg van jou houd, dat jij mijn hart sneller laat kloppen, dat jij het meisje bent waarbij ik altijd zo’n warm gevoel krijg, echt zo’n dam-wat-een-gevoel!!!! Dat ik je nu mis, dat ik bij je wil zijn wanneer het maar kan maar uit principes moeten wij dat niet doen he, ons sociaal leven moet ook goed draaienJ
Ach er zijn zoveel factoren belangrijk in het leven en er is veel op elkaar afgestemd.
Maar je moet het zo zien.

Als je liefdes leven goed loopt dan straal je dat uit, dus dan maak je je vriend blij.
Als jij straalt worden jou vriendinnen blij dus dat zijn al 2 factoren. Thuis doe je soms dingen uit jezelf, je gaat ook leren, je haalt goeie cijfers, de band met je ouders gaat lekker.
Je gaat zelfs misschien sporten, dat is dan weer goed voor je lichaams, soms heb je seks, steeds meer, dus dat is dan ook weer goed voor je lichaam en omdat je je zo blij voelt gaat het mentaal ook goed met je, dus eigenlijk moet je maar factor goed laten lopen, stop daar je energie in en de krijgt twee keer zoveel energie terug in de andere factoren.
Eigenlijk is het leven zo makkelijk eline, maak gewoon de juiste keuzen en dan is het leven een stuk leuker.

Veel liefs je vriendje rob


bye bye
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2003, 17:07
Verwijderd
tis gewoon een mail/brief...hoort dat op letteren...? Misschien wel...maar 'k weenie... Ik zou ook niet weten waar ik op moest reageren, 't is gewoon een mail/brief met gebeurtenissen en gedachten ed naar je vriendin, wat moet ik daar dan inhoudelijk over zeggen?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 10:00
edgaar5000
edgaar5000 is offline
aparte ideeën hou jij er op na over een relatie. Lijkt mij erg beklemmend zo'n mail voor een meisje.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 10:10
Verwijderd
Je zinsbouw is slecht. Je spelling ook. Je hebt waarschijnlijk nooit gehoord van het fenomeen interpunctie.

En dan heb ik het nog niet eens over de inhoud.

De opbouw van het hele verhaal is warrig en niet logisch.

Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 13:10
dromerig elfje
Avatar van dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Ik vind het wel een lieve mail, maar wat moet ik er voorderest over zeggen?
Het is gewoon een mail..., een brief.
Maargoed.., ik kan mijn reactie niet echt nuttiger maken, sorry
__________________
~~Mijn hart heeft vier kamers~Er is plek voor iedereen~Maar niemand wil er wonen~Dus woon ik er alleen~~
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:18
Poohbear
Avatar van Poohbear
Poohbear is offline
Net als anderen die al gereageerd hebben, is het ook in mijn ogen een lieve mail. Meisje zal zich vast wel gevlijd voelen.
Maar ik denk dat het een mail is, en absoluut niet meer dan een mail. Je zegt wat je voelt, maar niet op een bijster mooie, aparte, literaire of interessante manier.
Als je echt interesse hebt in schrijven engraag wil weten wat anderen van je schrijfstijl vinden, zou ik je aanraden iets anders hier te plaatsen. Een verhaal of gedicht bijvoorbeeld. Natuurlijk kan je daar dan ook je gevoelens in uiten, maar zo'n mail is en blijft een mail
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 22:06
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Para! schreef op 07-04-2003 @ 10:10:
Je zinsbouw is slecht. Je spelling ook. Je hebt waarschijnlijk nooit gehoord van het fenomeen interpunctie.

En dan heb ik het nog niet eens over de inhoud.

De opbouw van het hele verhaal is warrig en niet logisch.

Maar de schrijver = verliefd, misschien dat het daardoor niet zo logisch overkomt...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 01:36
skatefamke
skatefamke is offline
ik ben het eens met de vorige 'commentaristen', maar wil nog een ding toevoegen: al die uitroeptekens na het 'lieve eline', doet dat lieve van die aanhef alweer teniet.
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:21
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
'Eigenlijk is het leven zo makkelijk eline, maak gewoon de juiste keuzen en dan is het leven een stuk leuker. '


TJAKKA!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Brieven van Doornroosje
Myrtille
6 07-05-2007 10:06
Werk, Geld & Recht Ik snap mijn brief niet :(
Briseïs
23 30-07-2005 16:52
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Verhalen & Gedichten Graag even jullie mening / suggestie's voor mijn stalkers brief
Verwijderd
7 23-03-2004 19:35
Verhalen & Gedichten Brieven
Raakvlak
10 04-03-2004 23:31
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.