Oud 17-10-2003, 17:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Basel - Newcastle is de topper denk ik uit deze ronde!
Verder heeft Utrecht niet echt gunstig geloot en Feyenoord wel.
Vooraf denk ik dat Feyenoord wel en Utrecht niet doorgaat!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2003, 22:49
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Dortmund - Sochaux is natuurlijk de topper

Verder wint Feyenoord en verliest Utrecht, Auxerre is een prima ploeg (itt utrecht)
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:44
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Bram schreef op 16-10-2003 @ 19:15:
ik weet hoegenaamd niet over wat je het hebt, een vriendschappelijke match of gisteren ofzo, maar ik denk niet dat de grootte van een stadion iets te zien heeft met de arbitrage
En Lokeren is dan ook maar een gemeente hé, en het stadion ligt niet ih centrum...
Klopt, het stadion ligt honderd meter buiten het centrum. Een centrum wat overigens ook niet eens echt gezellig is.
Grote van het stadion heeft inderdaad niets te maken met arbitrale dwalingen, maar ik kan er niet om malen dat een club als Lokeren eruit ligt. Wellicht ontstaat er zo een tweede kans om Manchester City een keer in Europa te zien spelen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:50
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Zaina schreef op 17-10-2003 @ 00:37:
Die van Liverpool wel vorig seizoen. De BBC vond het een heel mooi stadion, een fantastische sfeer en een gigantisch kut elftal, dat wel
Tja, Liverpool.... Hoewel deze club een rijke historie kent staat de club natuurlijk niet bekend om haar fanatieke aanhang wat ook wel aan de bezoekers in het uitvak te merken was.
Bovendien heeft Vitesse daar aardig wat hoongelach over zich heen gekregen toen ze op zoek waren naar naar Ajacieden (getooid in rood/wit), maar tot de conclusie kwamen dat dit toch Engelsen uit Liverpool waren en gigantisch hard begonnen te rennen voor één dikke Engelsman met een stoel.

Misschien dat Gary Lineker onder de indruk was, ik denk dat Viny Jones er om had gelachen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:01
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-10-2003 @ 19:40:
Tsja, clubs met uitstraling, ja dat van een pleefiguur. NEK en Nac hebben gewoon wanprestaties geleverd. En ik denk dat er wel veel supporters waren mee gegaan naar polen
Dan heb jij waarschijnlijk nooit goed kritisch naar je eigen club en die van je buren gekeken. NAC heeft min inziens geen wanprestatie geleverd, ik ben zelf bij de wedstrijd aanwezig geweest en vond zowel buiten het veld als op het veld NAC goed mee draaien. Misschien op het veld in Newcastle iets minder fortuinlijk, maar ik vind het mooi om te horen dat die Engelsen nog nooit zo'n invasie van supporters hadden meegemaakt.
En ook buiten het veld hebben de Newcastle supporters het akelig lastig gehad.

NEC is een ander verhaal, maar ook NEC is natuurlijk geen topclub en Wisla heeft in principe natuurlijk veel meer internationale ervaring. Een hoop Nijmegenaren hebben de oversteek naar Polen gemaakt en ik ben benieuwd hoeveel Vitesse er mee genomen zou hebben. Die staan niet zo bekend om hun reizen.
Bovendien heeft NEC het de Polen ook niet makkelijk gemaakt wat ook leuk is om te horen, want als je wurgkoorden meeneemt naar voetbal dan vraag je er ook om om op gejaagd te worden.
Een grappig dronken (niet alleen dronken) droppie op het veld, waarvan zijn broer een paar uur eerder was opgepakt, is gewoon grappig. Iets wat je in Arnhem niet zal zien.
Jammer dat NEC niet tegen een grote club hoefde te spelen, al denk ik dat de Polen nu (na Utrecht en NEC) ook wel weten waar Nederland staat.

En over echte clubs betreft.
Van mij mag Groningen ook wel een keer Europa in, maar dan alleen als het net zo gezellig word als tegen Rode Ster!
Hup Yildrim, schop Heerenveen naar de totodivisie!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-10-2003 @ 15:01:

NEC is een ander verhaal, maar ook NEC is natuurlijk geen topclub en Wisla heeft in principe natuurlijk veel meer internationale ervaring. Een hoop Nijmegenaren hebben de oversteek naar Polen gemaakt en ik ben benieuwd hoeveel Vitesse er mee genomen zou hebben. Die staan niet zo bekend om hun reizen.
Bovendien heeft NEC het de Polen ook niet makkelijk gemaakt wat ook leuk is om te horen, want als je wurgkoorden meeneemt naar voetbal dan vraag je er ook om om op gejaagd te worden.
Een grappig dronken (niet alleen dronken) droppie op het veld, waarvan zijn broer een paar uur eerder was opgepakt, is gewoon grappig. Iets wat je in Arnhem niet zal zien.

Vitesse vorig seizoen: Liverpool uit, Werder Bremen uit: uitverkocht. en voor Rapid Boekarest uit was het ook een volle bak, niet uitverkocht maar toch.

Nac geen wanprestatie, uit met 5-0, kansloos verliezen. Meer zeg ik niet. en wat de supporters betreft: helemaal top dat ze er waren, maar daar geef je het voetbal geen gezicht mee.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:38
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Een ding weet ik zeker : Vitesse wint geen beker
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:42
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 21-10-2003 @ 16:38:
Een ding weet ik zeker : Vitesse wint geen beker
Heb je lang over na moeten denken of niet ?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:58
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 21-10-2003 @ 16:38:
Een ding weet ik zeker : Vitesse wint geen beker
en dus.....
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 20:58
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-10-2003 @ 16:42:
Heb je lang over na moeten denken of niet ?
Neej las het op teletekst.. Maar krijg je bij de nacompetitie geen beker als je 2/3/4e in de poule word? Want dan krijgen ze er wel een .. Vind Vitess verder wel kick hor.. Ze hebben paar jaar terug het lef getoond om flink te investeren en zo misschien aansluiting te zoeken.. Het is jammer genoeg voor hun jammerlijk mislukt maar als het gelukt was hadden ze wel mooi elk jaar bij de beste 4 gezeten.. En ze hebben nu wel gezeik met schulden steeds maar ze worden wel mooi gered..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 21-10-2003 @ 20:58:
Neej las het op teletekst.. Maar krijg je bij de nacompetitie geen beker als je 2/3/4e in de poule word? Want dan krijgen ze er wel een .. Vind Vitess verder wel kick hor.. Ze hebben paar jaar terug het lef getoond om flink te investeren en zo misschien aansluiting te zoeken.. Het is jammer genoeg voor hun jammerlijk mislukt maar als het gelukt was hadden ze wel mooi elk jaar bij de beste 4 gezeten.. En ze hebben nu wel gezeik met schulden steeds maar ze worden wel mooi gered..
2 jaar geleden werd Vitesse nog gezien als de club van de toekomst, want ze hadden zo'n geweldige jeugd. Na 1 slecht seizoen wordt Vitesse meteen als degradatiekandidaat gezien die weinig toekomstperspectieven heeft. Ik denk dat over een paar jaar een paar leuke jongens in het eerste elftal hebben zitten en dat ze dan wel zeker kans maken op een beker (Amstel Cup denk ik dan aan).
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 23:21
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
probleem met de jeugd van Vitesse is dat ze te lang "talent" blijven en niet snel doorbreken, zoals Robben, Vd Vaart, Sneijder. Als zew dit seizoen erin blijven, denk ik dat ze volgend seizoen de aansluiting terug vinden, met een beetje intact blijven van het team
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 18:57
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
AGH
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 20:53
Verwijderd
Utrecht thuis 0-0, dus er is nog vanalles mogelijk.

Feyenoord net begonnen, maar ze hebben na 1 minuut al een rode kaart te pakken, Swerts
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 20:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
En ze staan ook al met 0-1 achter
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-11-2003 @ 20:54:
En ze staan ook al met 0-1 achter
dat stukje had ik zelfs eventjes gemist
Maar Feyenoord wint heus nog wel...

echt waar...



denk ik...




hoop ik...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:34
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Nooit
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 22:04
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 06-11-2003 @ 21:11:
dat stukje had ik zelfs eventjes gemist
Maar Feyenoord wint heus nog wel...

echt waar...



denk ik...




hoop ik...
sorry...0-2
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 22:58
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vandaag schaam ik me er echt voor dat Feyenoord een Nederlandse club is...

Ben benieuwd hoelang Bert er nog kan blijven zitten... Misschien wordt het toch eens tijd voor een nieuwe trainer. Na ruim 11 wedstrijden moet je toch wel iets van vooruitgang kunnen zien in hun spel... Maar t is nog steeds net zo dramatisch als aan t begin van het seizoen (zo niet nog slechter).
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-11-2003 @ 22:58:
Vandaag schaam ik me er echt voor dat Feyenoord een Nederlandse club is...

Ben benieuwd hoelang Bert er nog kan blijven zitten... Misschien wordt het toch eens tijd voor een nieuwe trainer. Na ruim 11 wedstrijden moet je toch wel iets van vooruitgang kunnen zien in hun spel... Maar t is nog steeds net zo dramatisch als aan t begin van het seizoen (zo niet nog slechter).
Mee eens, ik vind dat m'n cluppie nog steeds niet draait zoals ie hoort te draaien
Ik denk ook dat ze niet meer door zullen gaan in de UEFA Cup, tis wachten op de volgende trainer. Jol naar Feyenoord zou ik een uitstekende keus vinden
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 23:12
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 06-11-2003 @ 23:04:
Mee eens, ik vind dat m'n cluppie nog steeds niet draait zoals ie hoort te draaien
Ik denk ook dat ze niet meer door zullen gaan in de UEFA Cup, tis wachten op de volgende trainer. Jol naar Feyenoord zou ik een uitstekende keus vinden
IDD, Jol zou een goeie keus zijn. Ook omdat de 'chemie' tussen hem en RKC een beetje lijkt te zijn uitgewerkt. Daar zijn ze misschien ook wel een beetje toe aan vernieuwing...

Bert zit er alweer een seizoen te lang, en eigenlijk vind ik van Marwijk niet eens zo'n fantastische trainer... Hij heeft het natuurlijk aardig gedaan 2 jaar terug door de Uefa-cup te winnen, maar de afstand naar Ajax en PSV is flink gegroeit sinds Bert er coach is...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 23:44
houn
Avatar van houn
houn is offline
Alsof een andere trainer met dit zootje ongeregeld wel een goed resultaat zou halen....
en dan doel ik met name op van den berg..grootste miskoop ooit!!!!
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 00:11
Verwijderd
Topprestatie van Feyenoord Ik word nog bijna fan van de-club-met-de-onuitspreekbare-naam-uit-Tjechie (tegenstander van Feyenoord van vanavond) ook
De 0-0 van Utrecht vond ik wel prima, het had ook heel anders kunnen zijn gezien het aantal kansen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 00:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Utrecht vind ik wel knap trouwens, Auxerre is toch niet de minste ploeg (nou heb ik eigenlijk geen idee hoe hoog ze staan in hun comp.) maar qua naam is het een goed ploeg.
Ik denk alleen niet dat Utrecht het red in de uitwedstrijd.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 00:14
phmpruim
phmpruim is offline
kheb feyenoord niet gezien
was die rode kaart terecht?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 00:16
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 07-11-2003 @ 00:14:
kheb feyenoord niet gezien
was die rode kaart terecht?
Opzich wel maar het moment (vroeg in de wedstrijd) is wel wat kut en dan vrij zwaar gestraft.
Was een doorgebroken speler en Swerts haalt hem neer door aan zijn shirt te trekken.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 09:40
phmpruim
phmpruim is offline
onervarenheid van Swerts?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 10:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 07-11-2003 @ 09:40:
onervarenheid van Swerts?
Nee, gewoon een domme actie!
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:57
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 07-11-2003 @ 09:40:
onervarenheid van Swerts?
Het is natuurlijk iets wat ie moet weten, zeker als je uit de opleiding van Feyenoord komt. Op het hoogste niveau leer je natuurlijk ook nog veel dingen, maar dit hoort hij gewoon te weten, hij heeft het zelf ook toegegeven dat hij zelf fout zat.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:48
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Heb een beetje gemengde gevoelens over gisteravond.. Ben blij dat die kakkerlakken er weer snel uitliggen met hun grote bek Dat word zeker genieten op vrijdag over 2 weken.. Want Feyenoord wint gewoon HELEMAAL NIETS!
Aan de andere kant vind ik het triest! Triest omdat een club die 2 jaar terug nog de UEFA-cup won.. Het nu moet afleggen tegen een paar voetballers uit een oostblokland. Tuurlijk heeft Teplice gister goed gespeeld maar een club als Feyenoord moet toch in de eigen Kuip zelfs met 10 man een gelijkspel neer moeten kunnen zetten? Waar is die 12e man van Feyenoord? Waar was het legioen? Ze zeggen wel dat Ajax een bioscooppubliek heeft maar in de Kuip was het ook niet echt oorverdovend..
Het is gewoon triest voor het Nederlands voetbal als straks nog maar 2 clubs UEFA-cup spelen (Heb zo'n kut-gevoel dat Ajax met veel pech 3e gaat worden in de poule)

Wat een kutland zijn we toch aan het worden..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 16:27
phmpruim
phmpruim is offline
welke 2 dan? Ajax en PSV? of zou Utrecht het halen in Frankrijk?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 17:04
Verwijderd
Ik maak me vooral zorgen om de stand van Nederland op de wereldranglijst. Als alle teams zo worden uitgeschakeld, spelen straks de eerste twee teams voorrondes CL en maar 2 of 3 ploegen UEFA Cup. We zijn al bijna ingehaald door Schotland en Tsjechië. En een paar jaar terug stonden we nog in de top-6. Dat geeft recht op 2 teams rechtstreeks naar CL en 1 team naar de voorrondes.

Het lijkt er op dat het Nederlandse voetbal in een dip zit, en daar moeten we zo snel mogelijk zien uit te komen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 19:12
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 18-10-2003 @ 18:42:


Nac geen wanprestatie, uit met 5-0, kansloos verliezen. Meer zeg ik niet. en wat de supporters betreft: helemaal top dat ze er waren, maar daar geef je het voetbal geen gezicht mee.
Onzin! Juist supporters geven het voetbal en de club een gezicht!
De basis van elke club is de (fanatieke) achterban.
Zeker als ik voor Feijenoord spreek, we zijn niet groot geworden door alleen maar prijzen te winnen, we zijn juist groot geworden door de steun en aanwezigheid van een grote achterban. Van kansloze oefenpotjes, tot grote finales.

De daden van het Legioen zijn misschien wel bekender dan de sportieve prestaties. En terecht wordt er hier ook wel opgemerkt waar dat Legioen nu is? Verplichte stoelnummering, comercieel aantrekkelijke loempiavouwers, daadloze supportersvereniging, verhuizing naar de Waalhaven, sensatie verhalen in de telegraaf, en stadionverbod als je in de trein bij Grijpskerk zit.
Van alle kanten worden we tegen gewerkt, en proberen ze de eens zo kritsche aanhang te snoeren tot een makschapenlegioen..
Mischien moet van Marwijk nog wel wat langer blijven, met nog een zooitje slechte resultaten kan het niet anders dan dat de ouwderwetse "pleuris" zal uit breken.

Misschien slechts een kwestie van tijd, een kwestie van besef, tot er groep komt waar niet meer omheen gegaan kan worden. Of zou echt de meerderheid liever op een vaste de stoel in de Waalhaven willen zitten?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 08:55
Verwijderd
Volledige loting 3e ronde UEFA Cup:

Brondby - Barcelona
Parma - Genclerbirligi
Benfica - Rosenborg
Marseille - Dnjepropetrovsk
Celtic - Teplice
Perugia - PSV
Groclin - Bordeaux
Valencia - Besiktas
Galatasaray - Villareal
Club Brugge - Debrecen
Sochaux - Internazionale
Liverpool - Levski Sofia
Spartak Moskou - Mallorca
AS Roma - Gaziantepspor
Auxerre - Panathinaikos
Valerengen - Newcastle

Even geupt om alles een beetje in een topic te houden
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 22:34
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Brondby - Barcelona= barca
Parma - Genclerbirligi = parma
Benfica - Rosenborg = benfica
Marseille - Dnjepropetrovsk = marseile
Celtic - Teplice = celtic
Perugia - PSV = psv
Groclin - Bordeaux = bordaux
Valencia - Besiktas = valencia
Galatasaray - Villareal = galatasaray
Club Brugge - Debrecen = brugge
Sochaux - Internazionale = inter
Liverpool - Levski Sofia = liverpool
Spartak Moskou - Mallorca = moskou
AS Roma - Gaziantepspor = roma
Auxerre - Panathinaikos = auxerre
Valerengen - Newcastle = newcastele

heb ik ook weer een lijstje ingevult. hopenlijk worden ze de volgende rondes spannender. alleen valencia - besiktas, benfica - rosenburg, en auxerre - panatinaikos. zijn spannende wedstrijden.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 12:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Perugia mot te doen zijn voor PSV
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 12:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Perugia draait in de competitie toch ook helemaal niet goed?
Dacht dat ze ergens onderin stonden maar kan het ook mis hebben.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 14:36
Verwijderd
PERUGIA - Perugia, tegenstander van PSV in de derde ronde van de UEFA-beker, heeft in de Italiaanse Serie A met 3-3 gelijkgespeeld tegen Sampdoria. Op eigen veld nam Perugia een voorsprong van 3-1, maar in de voorlaatste minuut kwam Sampdoria nog langszij.

@Emilio:

De stand op dit moment in de Serie A is:


1 AS Roma 13 10 3 0 33 29 - 4
2 AC Milan 12 9 3 0 30 21 - 4
3 Juventus 13 9 2 2 29 30 - 14
4 Internazionale 13 8 4 1 28 24 - 7
5 Lazio 13 8 1 4 25 21 - 16
6 Parma 13 7 3 3 24 21 - 16
7 Udinese 13 6 3 4 21 17 - 15
8 Sampdoria 13 5 5 3 20 16 - 14
9 Modena 13 4 3 6 15 11 - 14
10 Chievo 13 4 3 6 15 13 - 18
11 Siena 12 3 5 4 14 16 - 12
12 Brescia 13 2 6 5 12 19 - 24
13 Reggina 13 1 8 4 11 10 - 20
14 Bologna 13 2 4 7 10 12 - 21
15 Perugia 13 0 8 5 8 17 - 27
16 Lecce 13 2 2 9 8 13 - 27
17 Empoli 13 1 3 9 6 7 - 26
18 Ancona 13 0 4 9 4 7 - 25
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 14:40
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 07-11-2003 @ 19:12:
Onzin! Juist supporters geven het voetbal en de club een gezicht!
De basis van elke club is de (fanatieke) achterban.
Zeker als ik voor Feijenoord spreek, we zijn niet groot geworden door alleen maar prijzen te winnen, we zijn juist groot geworden door de steun en aanwezigheid van een grote achterban. Van kansloze oefenpotjes, tot grote finales.

*knip* lang bericht
Maar ik had het over de prestaties in Europa. die zijn dit seizoen gewoon ronduit kut, waarmee je strax nog Uefa cup plaatsen gaat verliezen ook. Dan kunnen de supporters wel fanatiek zijn, plaatsen krijg je er niet mee, en dat vind ik ook best belangrijk
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:19
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
De selectie van Perugia:
(Achter de naam staat hoeveel wedstrijden ze hebben gespeeld, en daarna hoe vaak ze in die wedstrijden gescoord hebben. Bron: VI.nl)

Alioui 5 0
Berrettoni 8 0
Bothroyd 13 3
Coly 5 0
Di Loreto 11 2
Diamoutene 11 0
Do Prado 6 0
Fusani 12 0
Gatti 9 0
Genevier 4 0
Ghedaffi 0 0
Grosso 9 2
Ignoffo 7 1
Kalac 9 0
Loumpoutis 7 0
Margiotta 12 3
Nastos 4 0
Obodo 11 0
Rossi 0 0
Sulcis 0 0
Tardioli 5 0
Tedesco 12 2
Turchi 0 0
Vrissas 9 3
Zé Maria 11 0

De bekenden:
Coly -> Senegalese verdediger
Fusani -> Bekende naam, geen idee waar die staat.
Ghedaffi -> zoon van de Lybische staatshoofd. Hij is nu geloof ik geschorst wegens doping. Hij heeft nog geen minuut voor Perugia gespeeld.
Grosso --> Dit was de spelverdeler geloof ik. hij zou ook mandekker kunnen zijn.
Kalac: de ex-keeper van Roda JC. Na een slecht begin doet hij het nu heel goed.
Ze maria: Braziliaanse verdediger.

Verder hebben ze al een tijdje belangstelling voor wat vrouwen. Ze willen daarmee een publiciteitsstund hebben door de eerste vrouw in het betaald voetbal onder contract te hebben.
Ze hadden eerst een Zweeds duo op het hoofd maar die weierden. Nu hebben ze een nieuwe op het oog.

Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 22:01
Verwijderd
psv 3-0 voor

best leuke wedstrijd, vooral robben en kezman doen het goed
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 22:18
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
3-1 is een mooie stand, wie zal de volgende tegenstander zijn?
ik hoop dat het geen grote tegenstander wordt
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 10:43
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 03-03-2004 @ 22:18:
3-1 is een mooie stand, wie zal de volgende tegenstander zijn?
ik hoop dat het geen grote tegenstander wordt
Ik denk het wel want er zijn bijna alleen maar goede clubs over. (Internazionale, Barcelona, Bordeaux, Mallorca) (Internazionale, Barcelona, Bordeaux, Mallorca) Zometeen om 12 uur de loting!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 10:45
Verwijderd
PSV is wel geplaatst, dus dat scheelt weer
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 11:02
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik hoop dat ze tegen de club uit Turkije met die mooie naam moeten
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 12:27
walter
Avatar van walter
walter is offline
psv is ingedeeld in pot2 en moet tegen:

villareal, olympique marseille, auxerre of benfica

met alle respect, maar psv wordt volgende ronde uitgeschakeld
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 12:28
walter
Avatar van walter
walter is offline
ik bedoel ze maken wel kans, maar het lukt net niet denk ik

maar misschien wel als ze tegen villareal mogen
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 12:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik denk dat ze de meeste kans maken tegen Benfica, dus ik hoop dan op Benfica.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 13:43
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vond PSV wel aardig spelen, ik zat zelf in het stadion. Bouma en Bogelund verdedigden perfect, Van Bommel was een aardige stofzuiger op het mideenveld en de passjes van Vogel waren scherp. De slechtste vond ik Theo Lucius: Hij had de ruimte voor zich moeten bnutten, daar lagen namelijk heel veel mogelijkheden.

Ik hoop voor de volgende ronde op Villarreal of Benfica. Auxerre word lastig en Marseille al helemaal. Maar mocht PSV tegen Marseille loten, dan worden het wel 2 mooie wedstrijden.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 14:54
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Oei. PSV loot Auxerre. Da's toch vrij kut. En na deze ronde zullen ploegen als Liverpool en Valencia komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 23:55
Vrije tijd Uefa cup 2006/2007
Stom Konijn
286 20-05-2007 14:37
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 13:03
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12
Vrije tijd Voetbalonline 2003-2004 : voorbereiding
Tofke_H
500 02-11-2003 18:38
Vrije tijd UEFA Cup 2003/2004 Loting
Gimme more beer
16 31-08-2003 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.