Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2005, 20:26
Gendra
Gendra is offline
Ik was altijd een fifa-fan maar de laatste paar jaren begon fifa zo verrot te worden dat ik maar over ging naar Pro Evolution Soccer en Ik moet zeggen dat dit de beste voetbalspel is die ooit is gemaakt, ik heb inmiddels PES2, PES3 en PES4. Maar nu hoor ik dat Fifa 2006 de beste voetbalspel allertijden gaat worden, moet ik nu Fifa 2006 kopen of PES5? En wat vindenjullie er zelf van?
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2005, 20:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vind het zowiezo belachelijk dat je elk jaar een nieuw voetbalspel koopt maar dat is ff offtopic.

Verder zou ik gewoon voor de nieuwe Fifa gaan alleen maar omdat ik altijd Fifa heb gespeeld (99 en daarna geen nieuwe meer gekocht ) en me dat prima bevalt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 20:37
Gendra
Gendra is offline
Ik denk dat ik dit jaar ook voor FIfa ga na alles wat ik over fifa 2006 heb gehoord.
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 20:39
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb er niets over gehoord maar puur omdat ik nooit PES heb gespeeld zou ik voor Fifa gaan .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 20:40
Gendra
Gendra is offline
Als ik jou was zou ik pro evo proberen, je weet niet wat je meemaakt.
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 20:41
Mr. Bungle
Avatar van Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
PES is way beter dan fifa, fifa is kinderspel.
__________________
Fyh!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 20:42
Gendra
Gendra is offline
FIfa 2006 wordt geweldig.
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:22
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Ik heb eigenlijk nog niks over FIFA 2006 gehoord, maar als jullie er zo positief over zijn dan ga ik maar is ff op zoek, ik was toch al van plan om 2006 te gaan kopen omdat ik 2004 heb en ik vond hem oke en 2005 heb ik ook, en hij is 2x beter als 2004 dus ik ga gewoon 2006 kopen omdat ik altijd FIFA heb gespeeld en ik heb het altijd leuk gevonden dus ik blijf een FIFA gebruiker en ik ga geen Pro Evolution Soccer of This is Football kopen, er is niet echt een specifieke reden voor maar ik blijf gewoon bij FIFA.
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:24
Gendra
Gendra is offline
Waarom is FIfa eigenlijk zo catchy bij iedereen? Bij mij ook eigenlijk.
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Gendra schreef op 05-09-2005 @ 21:26 :
Maar nu hoor ik dat Fifa 2006 de beste voetbalspel allertijden gaat worden, moet ik nu Fifa 2006 kopen of PES5? En wat vindenjullie er zelf van?
Van wie hoor je dat, de marketing afdeling van EA zeker?

Maar goed het lijkt erop dat je er al uit bent.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:27
Gendra
Gendra is offline
Tja, ik weet ook niet wie ik moet geloven.
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Gendra schreef op 05-09-2005 @ 22:27 :
Tja, ik weet ook niet wie ik moet geloven.
Wat, je hebt dat toch niet serieus alleen van EA zelf gehoord hé?!

Wat moeten ze anders zeggen; "Het spel word wel leuk, maar we denken niet dat hij beter is dan een ander voetbalspel"
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:33
Gendra
Gendra is offline
Je moest eens de interview van de maker van fifa 2006 is gaan lezen, zeer overtuigend.
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Gendra schreef op 05-09-2005 @ 22:33 :
Je moest eens de interview van de maker van fifa 2006 is gaan lezen, zeer overtuigend.


Dat spel kan net zo kut zijn als hij zegt dat 'ie goed is, hij kan allerlei nieuwe elementen opnoemen (als hij dat al doet) maar die moeten wel goed uitgewerkt zijn, en of dat zo is weet je pas als er reviews uit zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:38
Gendra
Gendra is offline
Daar ben ik honderd procent met je eens en daarom wacht ik ook tot de review en de definitieve cijfer klaar is.
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 22:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Gendra schreef op 05-09-2005 @ 22:38 :
Daar ben ik honderd procent met je eens en daarom wacht ik ook tot de review en de definitieve cijfer klaar is.
Ik denk dat je eindcijfer voor Nederlands niet zo heel hoog uit zal gaan vallen .

Verder wil ik wel eens weten waarom alle voetbalfans altijd zo opgefockt worden als er weer een nieuwe Fifa uit gaat komen. En waarom zou je in godsnaam elk jaar een nieuwe kopen als de oude nog prima is? Er gaat toch geen fuck meer veranderen aan de gameplay en zo geweldig zijn voetbalspelletjes nou ook weer niet. En ik vraag me ook af of er serieus gekken zijn die al vanaf het eerste deel Fifa alle delen netjes in de winkel hebben gekocht...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 08:33
Gendra
Gendra is offline
Citaat:
wammus schreef op 05-09-2005 @ 23:19 :
Ik denk dat je eindcijfer voor Nederlands niet zo heel hoog uit zal gaan vallen .

Verder wil ik wel eens weten waarom alle voetbalfans altijd zo opgefockt worden als er weer een nieuwe Fifa uit gaat komen. En waarom zou je in godsnaam elk jaar een nieuwe kopen als de oude nog prima is? Er gaat toch geen fuck meer veranderen aan de gameplay en zo geweldig zijn voetbalspelletjes nou ook weer niet. En ik vraag me ook af of er serieus gekken zijn die al vanaf het eerste deel Fifa alle delen netjes in de winkel hebben gekocht...
Ik ben nou eenmaal een voetbalfreak.
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 09:09
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Ohja, FIFA zou als enige NIET scripted worden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2005, 11:02
Quasi
Avatar van Quasi
Quasi is offline
ik denk dat je fifa 2006 nog niet kan vergelijken met PES, omdat PES4 oud is en er (zover ik weet) nog geen 5e deel op komst is. Pas als er een nieuwe PES is kun je vergelijken met de nieuwste fifa. Zo deed ik dat ook bij fifa 05 en PES4 en daar kwam PES tog met vlag en wimpel op 1
__________________
Sex is good, sex is fine, doggy style or 69, just for fun or getting paid, everyone likes being laid
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 11:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Zolang het budget van fifa 40% reclame, 50% licenties en 10% spelontwikkelingsbudget is blijf ik het troep vinden, wat voor naamstickertjes ze er ook op plakken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:10
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
winnin eleven 9 !!!!!
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:11
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
Citaat:
Quasi schreef op 06-09-2005 @ 12:02 :
ik denk dat je fifa 2006 nog niet kan vergelijken met PES, omdat PES4 oud is en er (zover ik weet) nog geen 5e deel op komst is. Pas als er een nieuwe PES is kun je vergelijken met de nieuwste fifa. Zo deed ik dat ook bij fifa 05 en PES4 en daar kwam PES tog met vlag en wimpel op 1
(zie vorige post)

in japan zijn er al 2 vervolgen op pes4 (= winning eleven 8) geweest, en dat zijn winning eleven 8 liveware, en nu winning eleven 9

en geloof me, hij is weer beter geworden
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:19
Angelos
Avatar van Angelos
Angelos is offline
Speel de demo zou ik zeggen:
Pes4
Fifa 2006
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 18:12
Gendra
Gendra is offline
PES of FIFA??? Welke voetbalspel vinden jullie de best?
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 18:24
Verwijderd
PES, maar als je bedoelt PES 4 of Fifa 06 dan weet ik het niet, Fifa 06 niet gespeelt dus...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2005, 22:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
PES > Fifa any day
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 00:56
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 06-09-2005 @ 23:29 :
PES > Fifa any day
yup
gameplay blijft het belangerijkste
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:35
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 06-09-2005 @ 23:29 :
PES > Fifa any day
idd
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 20:34
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ik vind die graphics van pes vele malen mooier dan die van fifa. Ik heb de fifa 06 demo gespeeld en god allemachtig wat lelijk.
en pes heeft ook nog eens beter gameplay, dus ik weet wel wat ik kies
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 11:32
faan
Avatar van faan
faan is offline
Ik vind het wel jammer dat pro minder aandacht aan het uiterlijk van spelers en transferdata besteedt... Verder vind ik fifa echt niet meer lekker spelen.. bij pro heb je meer eigen bewegingsvrijheid
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 08:55
Verwijderd
Ik vind fifa echt klote. De spelers zien er misschien beter uit maar dat zie je toch niet van een grote afstand. Ik vind de gameplay klote en je schiet nog steeds hetzelfde met een stom boogje.

PES4 is de laatste die ik heb gespeeld en ik vind de combinaties,schoten,sfeer en spelplezier veel beter.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 10:30
LiqqY
LiqqY is offline
Beetje nutteloos in my opinion om elk jaar een nieuw voetbal spel te kopen.
En dan nog vooral van EA die slechte ondersteuning aan hun games bied
__________________
Descartes' "I think therefore I am"
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 16:18
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Fifa zou totaal non-scripted moeten worden als ik dat reclame praatje in de PU mag geloven. Maarja de vorige versies werden ook opgehemeld en ik vond 2005 toch weer kut. Binnenkort speel ik de demo wel. Tot nu toe is Pro Evo toch het voetbalspel met de beste speelervaring, de goals die je met dat spel kan maken... elke keer anders en soms zitten er echt pareltjes tussen.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 18:26
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Nou net een paar wedstrijdjes die demo gedaan. De spelers reageren in ieder geval directer dan 2005 en er is meer aandacht voor combinaties, het tempo ligt ook hoger. De schoten op doel leken op het eerste gezicht een stuk onvoorspelbaarder dan 2005, zo had ik een bal die via zo'n paal waar het net aan vast zit terug het veld in kwam. Toen kwam het moment dat ik dacht dat er een pro evo goal gemaakt werd (weliswaar door de tegenstander): een schot op doel, de keeper verwerkte een bal niet goed, die stuiterde een keer op het veld en tegen de paal en werd daarna met een snoekduik alsnog ingekopt. Dat begint er op te lijken zou je zeggen, maar vlak voor het einde van die wedstrijd kreeg de keeper op precies dezelfde manier de bal tegen zijn handschoen, en weer via het veld tegen de paal. Precies dezelfde gebeurtenis dus (behalve het inkoppen)! Non-scripted my ass.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 08:33
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Pro Evo 4 blijft konten schoppen, wie weet beat 5 Fifa 2006 wel weer
__________________
Veramerikanisering alom!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 12:21
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Pro - evo 5 demo is uit, dus je kan ze gaan vergelijken.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-09-2005, 11:16
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
ratsja schreef op 15-09-2005 @ 13:21 :
Pro - evo 5 demo is uit, dus je kan ze gaan vergelijken.
Kijk eens aan, dat is nog eens een post waar ik iets aan heb Ratsja
__________________
Veramerikanisering alom!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 11:26
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
pes5 demo torrent, gaat aardig snel. khaalde 300kb/s

http://www.mininova.org/tor/110142
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 16:35
Naz
Naz is offline
kheb net fifa gedaan

opzich heel erg vooruit gegaan sinds fifa 99

Maar kvind het nou niet direct mooier te noemen

té polygonisch
__________________
So I cry, I pray and I beg
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 09:57
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Naz schreef op 16-09-2005 @ 17:35 :
kheb net fifa gedaan

opzich heel erg vooruit gegaan sinds fifa 99

Maar kvind het nou niet direct mooier te noemen

té polygonisch
gelukkig beoordeel ik zo een soort spel echt wel op gameplay
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 09:57
Gendra
Gendra is offline
Wat hebben jullie liever? Gameplay of entourage?
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 13:32
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
wat was dr mis met kick-off ? of sensible soccer
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 13:37
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik blijf n Fifa fan, omdat PES nooit over de officiele licencies beschikt, daarnaast komt dat EA gewoon elkaar weer keihard zn best doet om het te verbeteren, de demo van Fifa 06 is veelbelovend, lekkere gameplay en goede graphics. Nu nog de details bijwerken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:45
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 17-09-2005 @ 14:37 :
Ik blijf n Fifa fan, omdat PES nooit over de officiele licencies beschikt, daarnaast komt dat EA gewoon elkaar weer keihard zn best doet om het te verbeteren, de demo van Fifa 06 is veelbelovend, lekkere gameplay en goede graphics. Nu nog de details bijwerken.
Bij PES heb je prachtige patches
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 13:37
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
ratsja schreef op 18-09-2005 @ 12:45 :
Bij PES heb je prachtige patches
Ik betaal geen €50 euro voor n spel, waar je eerst allemaal patches moet dll-en voordat ie goed is...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 18-09-2005 @ 14:37 :
Ik betaal geen €50 euro voor n spel, waar je eerst allemaal patches moet dll-en voordat ie goed is...
Namen boeien absoluut niet.

Het is pas lame om 50 euro neer te tellen zodat een aantal dikbetaalde clubs nog dikker betaald kunnen worden terwijl je een spel koopt waar niet naar gameplay word gekeken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:11
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
De graphics van Fifa vind ik ook steeds lelijker worden, die gezichten zijn echt niet natuurlijk meer.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 18-09-2005 @ 16:10 :
Namen boeien absoluut niet.

Het is pas lame om 50 euro neer te tellen zodat een aantal dikbetaalde clubs nog dikker betaald kunnen worden terwijl je een spel koopt waar niet naar gameplay word gekeken.
Wat is nu echt het verschil in GP? Ik heb PES 2 gespeeld en ik vond fifa 2005 toch een betere gameplay hebben...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:26
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
fifa is leuk, en de gameplay is best in orde. maar PES is realistischer. niet te verwarren met 'leuker' overigens. een realistische racegame is ook geen reet aan, omdat je daar als leek toch niks van bakt. zoiets is t met PES ook wel een beetje.

maar goed, ik heb een voetbal, dus ik hoef geen voetbalgame te spelen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 16:05
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 18-09-2005 @ 16:12 :
Wat is nu echt het verschil in GP? Ik heb PES 2 gespeeld en ik vond fifa 2005 toch een betere gameplay hebben...
Teamspelen vond ik makkelijker gaan, verder kun je 2005/2006 niet echt zomaar vergelijken aangezien PES 2 een oudere titel is. En als we die met fifa 2004 gaan vergelijken kunnen we de lol op, jeetje wat was het passingsysteem en de moeilijksheidsgraad daarbij vernielt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.