Oud 21-12-2001, 19:37
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
Ik zie dat een hoop mensen hier hun problemen kwijt kunnen, of het er tenminste over kunnen hebben, laat ik dat ook maar eens gaan doen.
toen ik geboren werd waren mijn opas al dood, dus die heb ik nooit gekent.
tussen mijn 2e en 4e jaar zijn mijn tante, buurvrouw, vriendinnetje en mijn leraar overleden.
op mijn 6de zijn mijn oom en zijn vrouw en kinderen overleden in een vliegtuigongeluk.
toen ik 7 was in een andere lerares overleden.
toen ik 8 was is mijn vader overleden (hij leed aan MS, en was er vanaf mijn 4de al niet meer voor me want hij lag altijd op bed, en kon niet meer praten/eten/spreken enzo)
toen ik 10 was ben ik geestelijk misbruikt door een lerares, daar zit ik nu nog steeds mee.
toen ik 12 was ging een ander vriendinnetje van mij dood en de moeder van een vriendin van me.
toen ik 13 was gingen er 2 tantes van me dood
toen ik 14 was is er een medeleerling recht voor mijn neus doodgegaan.
en dit jaar is mijn oma overleden, een vriend van me overleden, een andere vriend heeft zelfmoord gepleegd, en momenteel ligt mijn vriend in het ziekenhuis.
ik ben zo bang dat ik hem ook kwijt raak.
hij lijkt wel of iedereen waar ik een goede band mee had dood gaat.
voor de rest zijn er nog wel mee dingen gebeurt, maar dat is te lang om hier allemaal op te schrijven.
ik hoop dat iemand me kan begrijpen, en/of er misschien met me over wil praten.
want 7 jaar lang naar het riagg heeft nog geen nut gehad.
alvast bedankt,
liefs maryvonne.

sorry, maar ik moest gewoon ook even gedeeltelijk mijn verhaal kwijt
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2001, 19:41
NoNameGiven
NoNameGiven is offline
Sorry to mention, maar ik vind dit een beetje vaag...

Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 19:42
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
Citaat:
NoNameGiven schreef:
Sorry to mention, maar ik vind dit een beetje vaag...

vaag?
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 19:49
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
lieffie...*snif*
Als je erover wilt praten..ik ben der voor je, dat weet je he? *knuff*
__________________
I want you to turn cold ice in my soul.....Got to freeze this yearning inside..... | Through The Wind We Crawl | *concertverslaafd*
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 19:55
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
dank je wel manonnie....
peter was ziek he, maar nu ligt hij in het ziekenhuis aan het infus, en ik weet niet wat er aan de hand is.
ik ga daar morgen heen, hopelijk is het niks ernstigs.
liefs maryvonne.
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 19:59
Joseph
Joseph is offline
Je post een bericht waarin staat wie je in je leven allemaal al hebt verloren, maar je zegt er niet echt bij wat die mensen precies voor je betekenden en waarom je dit post is ook niet echt duidelijk.
Ik begrijp het wel, maar ik vind de post.. zo oppervlakkig... Misschien kan je er wat diepte in brengen door wat meer te vertellen?

Sterkte voor je vriend!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 20:10
Marc S
Marc S is offline
Shit...

Dat is het eerste wat in mij opkomt

Sterkte in ieder geval, ik weet verder niet echt wat ik hierop kan zeggen...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 20:31
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
moet ik er een lang verhaal van maken?!
ok nouja komtie....
ik werd geboren op 23 december 1985, dat maakt mij 15 jaartjes oud, bijna 16 (zondag)
zoals ik al zei heb ik mijn opa's nooit gekend, dus daar kan ik verder niets over vertellen.
toen ik 2 was ging mijn tante dood aan kanker, de zus van mijn moeder dus.
daar had zij onder te leiden, en dus ik ook.
ze waren altijd beste vriendinnen.
toen ik 3 was is mijn buurvrouw vermoord door mij buurman, en die vent heeft mij en mijn ouders bedrijgt.
pauline, een vriendinnetje van me is toen verdronken in een meertje hier in de buurt, zij reed op haar fietsje zo het water in, en ik kon niks doen.
toen ik 4 was is mijn leraar overleden aan een gebroken rug.
toen werd ik 6 en kwamen mijn oom en tante en mijn neefjes en nichtjes vanuit canada met het vliegtuig hierheen om mijn verjaardag + kerst te vieren.
toen ik 7 was is een lerares van me overleden, zij ging op vakantie en is daar verdronken terwijl ze aan het duiken was.
toen werd ik 8 en ging het al heel erg slecht met mijn vader, hij lag al 4 jaar op bed een beetje doelloos voor zich uit te staren, hij kon helemaal niks meer zelf, mijn moeder moest alles voor hem doen (hier bewonder ik haar ook door)
toen werd ik 10 en zat ik in groep 6, daar hadden we een lerares die mij elke dag liet huilen voor de klas en alle kinderen me liet uitlachen, ik ben heel erg vaak uitgescholden door de kinderen hier uit de buurt, zelfs een paar keer in elkaar geslagen. hierdoor durfde ik tot mijn 12de eigelijk niet meer door mijn eigen wijk te lopen, ik was altijd bang dat ze me weer te grazen zouden nemen.
maarja, toen ik 12 was ging een ander vriendinnetje (chantal) van me dood, zij had een hersentumor. later die maand ging de moeder van een andere vriendin van me dood, zij had kanker, en ik kwam vaak bij daphne, dus ik zag hoe haar moeder er steeds slechter uit ging zien door al die kuren.
toen ik 13 werd gingen er 2 tantes van me dood, een was al best wel oud, dus die is aan een natuurlijke dood gestorven, mijn andere tante is verkouden geworden en werd toen niet meer beter, ik weet alleen niet precies wat er met haar aan de hand was, want zo goed kende ik haar niet.
toen ik 14 was is een meisje bij mij op school uit het raam gevallen, zij was op slag dood, het was wel toeval dat ik alles gezien heb, ik kon ook zo vertellen wie haar geduwt had, daar heb ik later wel spijt van gehad, want daar hebben ze me nog heel erg lang mee lastig gevallen.
begin dit jaar heeft een hele goede vried van me (bas) een autoongeluk gehad, hij heeft toen een half jaar in coma gelegen, en is 6 maanden geleden overleden.
een andere vriend van me heeft zelfmoord gepleegd, hij zag het niet meer zitten en heeft toen zijn polzen en zijn keel opengesneden en is zo naar buiten gelopen en is ergens in de bosjes gevonden.
2 weken geleden is mijn oma overleden, zij ging gewoon op een natuurlijke manier dood, maar ik gaf niet zo veel om haar en zij ook niet om mij.
met al deze mensen had ik een goede band, op sommige uitzonderingen na.
kunnen jullie begrijpen dat ik niet kan slapen voordat ik weet of mijn vriend gezond is?
ik hoop echt dat er niks aan de hand is, ik geef zo veel om hem, en hij is echt een goed mens!
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 20:41
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
godverdomme...
Beter heeft ie nix ernstigs..ik dacht dattie gewoon griep had ofzo?? Issie missch uitgedroogd ofzo..en hoezo weet jij niet wat er is? Kan je niet zijn ouders bellen ofzo? Of weten ze nog nie watter is?
Luv ya...xxx
__________________
I want you to turn cold ice in my soul.....Got to freeze this yearning inside..... | Through The Wind We Crawl | *concertverslaafd*
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 20:44
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
weten ze nog niet, maar hij heeft een of andere tumor in zijn keel ofzoiets vreemds!
ik weet het allemaal niet, maar dat hoor ik morgen wel.
liefs mary.
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 20:49
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
Citaat:
ExcommunicatedAngel schreef:
weten ze nog niet, maar hij heeft een of andere tumor in zijn keel ofzoiets vreemds!
ik weet het allemaal niet, maar dat hoor ik morgen wel.
liefs mary.


__________________
I want you to turn cold ice in my soul.....Got to freeze this yearning inside..... | Through The Wind We Crawl | *concertverslaafd*
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 21:56
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Hallo, Maryvonne,

Ook ik heb in mijn leven al heel wat mensen om mij heen zien overlijden, waaronder dit jaar 3 familieleden (1 broer en 2 zussen van mijn moeder, die zelf op 19 maart 1994 stierf) binnen één maand. Ik kan me dus jouw angst om al je dierbaren een voor een te verliezen goed voorstellen. Doordat ik zelf al zoveel sterfgevallen heb meegemaakt lijkt het wel alsof ik constant door de dood word achtervolgd. Misschien herken je dit gevoel.
Je maakte ook melding van het feit dat je op 10-jarige leeftijd door een lerares aan het huilen werd gemaakt voor de klas, dat ze je door leerlingen liet uitlachen en dat je ook door kinderen uit je buurt bent uitgescholden en geslagen. Ik ben zelf gepest toen ik in 3 m.a.v.o. zat en ik was op een gegeven moment zo wanhopig dat ik zelfmoord wou plegen. Ik vond echter dat ik dat mijn familie niet aan kon doen.
Als je er behoefte aan hebt om met me te praten kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 23:17
Gitty
Gitty is offline
ik weet zo ongeveer hoe jij je voelt...
Het afgelopen jaar zijn 3 goeie bekenden van me omgekomen met een ongeluk... de oma van mijn vriend is overleden.. een leraar van de mavo en een vriendin van mijn moeder..
een goeie vriend van me is ernstig ziek dus ik weet ongeveer hoe je je moet voelen als je behoefte hebt om te praten dan wil ik je wel mailen ofzo

ik wens je in elk geval heeel veel sterkte en ik wens je het allerbeste toe
__________________
Talitha
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 13:50
nevaeh
nevaeh is offline
Wat erg dat je dit allemaal hept moeten meemaken! Ik hep 1 opa verloren, 1 oom, en mijn nicht. Mijn opa en oom hebbik al verwerkt. Maar mijn nicht nog lang niet. Als je erover wilt praten, dan kan je me mailen op nevaeh1987@hotmail.com
sterkte iig!

xxx
__________________
"Better to be hated for who you are, then be loved for who you're not"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mijn verhaal
Limoentjesfris
9 10-05-2013 19:45
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 16:39
Psychologie Mijn verhaal
PapaRoach<3
11 16-05-2008 21:19
Psychologie wie herkent zich in mijn verhaal?
terror4life
15 28-11-2004 03:10
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 23:55
Psychologie Mijn verhaal
kissssssss
42 15-04-2003 16:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.