Oud 22-03-2004, 17:02
Verwijderd
Nog effe de spelfouten eruit ( anders ben je ook zo'n amateur stalker ) en dan kan ie op de mail ..


Beste Lidewy Hendriks


Laat ik gelijk met de deur in huis vallen zeggen dat je het geweldig doet, en dat ik je al jaren bewonder op de manier hoe u “ Het verkeer ‘” bij AT5 presenteert / regisseert.
Thuis noemen we u huisgenote.

Ik ben me met name erg gaan hechten in de periode dat ik net op kamers ging wonen, voor u geen onbekend verhaal.
Op zo’n moment ga je toch op zoek naar een soort van ‘moederfiguur’ ‘om je heen, en die rol bleek u prima te passen.
U was degene bij wie ik dagelijks mijn hart kon uitstoten betreft belabberde schoolprestaties.
Vaak neem ik de uitzendingen van het verkeer op ( ik heb nu al zo’n 23 banden! ) En zet ze op pauze op het moment dat u in beeld komt. Zo doe ik dagelijks mijn verhaal tegen u en dat geeft me een geruststellend gevoel. Het gevoel dat er iemand op me wacht als ik thuis kom.
En nou moet u niet denken “ He bah wat een freak “ maar blij u moet zijn dat u er voor me kan zijn.
Sommige mensen zoeken hun troost in muziek van Borsato en de Frogers, ik zoek mijn troost deels in de communicatie met u.
Uiteraard vertel ik u ook leuke dingen aan u als u op pauze staat, omdat ik weet dat u dat waardeert.

Het beste blijft u toch als ik op locatie ben. Ik ben vast niet de enige die dat tegen u zegt, maar u moeder verder in dat locatie wereldje. Vaak ( lees: altijd) ga de dag daarna naar precies dezelfde locatie als waar u was en praat ik met exact dezelfde mensen, of loop ik over exact dezelfde trap. Het geeft me een vreemd gevoel van rust, iets wat moeilijk te beschrijven is.
Het gevoel dat ik heel dicht bij u sta.

Afijn, vorige week kwam mijn moeder op bezoek, ze kwam met lichte tegen drang mijn kamer binnen en zag de videobanden van u, en ze dacht: hier klopt iets niet.
Ik moet u bekennen: ik heb vreselijk gelogen.
Ik kon het niet laten en liet mijn moeder de videobanden van het verkeer zien, en toen kwam de leugen: ik loog dat ik al 2 jaar een relatie met u had.
Voor je het weet, pats boem was het mijn mond uit, en ik kan u verklaren, het voelde goed tot zeer prettig.
Maar oké, mijn moeder gelijk zeuren, das toch veel te oud die vrouw, ( ik zei, noem haar maar Lidewy hoor) en wat kost dat wel niet ( ik loog dat u gek was op Chinees wat redelijk goedkoop hier te verkrijgen is in de buurt. ), Wil ze dan geen kinderen van je gezien haar leeftijd ( toen zei ik ‘ mam als wij bij elkaar zijn voelen we onze kinderen) toen ik deze in pauze toestand aan u vertelde, kon ik mijn lach niet inhouden.
Maar oké, mijn moeder natuurlijk een beetje hectisch hč?
“ Daan je eerste vriendinnetje wat leuk! “
Dus toen belde mijn moeder dezelfde avond op “ Daan sorry maar ik heb een bandje van het verkeer meegenomen, kan ik mooi laten zien bij de verjaardag van tante Dinnie zondag “
Oké, dus hoe dan ook zullen we aan de bak moeten en ons samen moeten voorstellen aan mijn familie, dat snapt u. Vorige jaar waren er 62 man op de verjaardag van tante Dinnie toen ze 49 was geworden kan u nagaan!

Maar ik moet me bekennen: deze liefde overvalt me wel een beetje en daardoor voelt hij zo prettig.
Vrienden om me heen snappen het niet ( wat moet jij met een foto van haar in je portemonnee? ) En verdenken me ervan gedichten naar u te schrijven ( iets wat uiteraard wel waar is) En eerlijkheidshalve moet ik bekennen: u bent een makkelijk persoon om over te dichten, ik heb ze moeilijker gehad.
U staat goed in landschappen, antieke ouderwetse steden, oude fonteinen, in regen en in de zon, alles staat u..

Nee maar oké, ik ben reëel. Met twee benen op de grond sta ik al jaren niet meer, meer ik weet hoe dat gaat van u kant.
U heeft vast schatten van kinderen en een vreselijk lieve man ( op de momenten dat de kinderen huilen, en de man weer eens vervelend lui is ben ik altijd bereikbaar, over dronken worden en dansen tot s’nachts tot ’s morgens vroeg, over dat we hem lekker niet gaan bellen en dat u bij mij op de bank blijft slapen! )
Er is maar een ding dat ik van u verlang ( geloof me het zijn er meer, maar ik vertaal er slechts een in het Nederlands), ik hoop dat u een signaal naar me zult maken in een van u uitzendingen. Gewoon een simpel, iets tussen ons, een tweetje. Noem het: ons geheimpje.
Nou zat ik eerst te denken aan een handstand, gewoon omdat ik weet dat u het kan, maar dat decor lijkt me vrij klein, iets wat een probleem kan zijn.
Iets met de handen, nee dan wilt u het niet doen, gaat erop letten en doet het toch.
Het liefste iets met u kleding. Ik heb net een prachtig mooi bruin overhemd gekocht, dus het zou prettig zijn als u in de uitzending van 4 april ( anders pakt u even u agenda) een bruin setje aan doet. Niet gelijk denken “ Bruin staat mij niet, ik draag zelden bruin “ Bruin zal u die dag geweldig mooi maken die dag en zal schitteren van het scherm als nooit tevoren.

Oké, maar als u dat besluit dat te doen zal ik afscheid van u nemen. Ik zal tegen mijn moeder bekennen dat de relatie op de klippen is gelopen. Dat u teveel van me eiste, en dat ik dat nog niet aankon ofzo. Dagenlang zal ik door brengen met piekeren, en tientallen keren zal ik verdwalen.
Ik zeg niet dat ik graag bij u wil zijn, ik zeg: de wereld is mooier met u.
Het gekke is: ik heb wel eens serieus over wogen om een stage plek aan te vragen bij AT5 om zo dicht bij u in de buurt te komen. Maar hoe dan ook OOIT u zal ik u moeten vertellen over mijn intense liefde ( nou) en dat zal allemaal maar dramatisch uitvallen.

Maar oké, iets wat u ik niet echt kwijt kon in mijn brief is te benadrukken hoe erg leuk u bent.
En nee, nog niet ik heb geen beeldscherm gekust toen deze op pauze stond, zo erg is het ook weer niet. Op 4 april zal ik hem wel op pauze zetten en u vaarwel kussen
( Onderschat u niet de zwaarte van het woord vaarwel.

Er moet meer in het leven zijn dan het verkeer, ik moet weer een wat frisse lucht hebben, die videobanden drukken ook behoorlijk in mijn begroting.
U gaat me zo vreselijk, vreselijk blij maken als u 4 aprilt een bruin kleding setje aandoet.
En nu ga ik mijn moeder bellen en zeggen dat we uit eten gaan.

Met vriendelijke groet,


Daniel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2004, 17:31
Ruby Blue
Avatar van Ruby Blue
Ruby Blue is offline
JEZUS je draait te lang om de 'grap heen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 17:35
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Wat nou als ze 4 april vrij is?? Dan is het een drama...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:27
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik heb het niet gelezen, dus mss mis ik het punt, maar wat doet dit hier?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:42
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
>>Letteren
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:04
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
(goh, waar stond dit eerst dan?)
4 april is haar laatste werkdag neem ik aan?
Ik vond die stukjes op CG toch leuker dan deze!
Dit gaat net iets te lang door ofzo...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 20:05
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
jij bent een enge echte stalker!!!!!!!! als je t mij vraagt....... engerd.....
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:35
eeytje
Avatar van eeytje
eeytje is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 22-03-2004 @ 19:04:
(goh, waar stond dit eerst dan?)
4 april is haar laatste werkdag neem ik aan?
Ik vond die stukjes op CG toch leuker dan deze!
Dit gaat net iets te lang door ofzo...
Ja, precies... Iets te langdradig...
Maar het idee erachter is leuk
__________________
Fok man, die is entellegent! ♪
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.