Oud 17-08-2011, 13:48
Kaka8
Kaka8 is offline
Slotjeeee ivm met miscommunicatie met een idioot

Laatst gewijzigd op 18-08-2011 om 14:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2011, 17:57
Verwijderd
Voel jij je wel lekker? Je vroeg mij ookal of ik mijn certificaat wilde kopieren voor je. Mooi niet. Allereerst kom je heel verdacht over en volgens mij is wat jij vraagt ook nog eens tegen de wet. Zoiets heet namelijk diploma-fraude.

Kom nou, iemand die Havo/Vwo heeft gedaan is toch niet zo stom om jou zijn of haar diploma(s) op te sturen ter observatie?

Edit:

Daarbij vroeg je mij in je PM om een kopie voor een totaal andere reden, dat maakt je nog verdachter in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 18:08
Kaka8
Kaka8 is offline
hahahaha moet ik de mijne nu voor je scannen dan?
Dat ik gewoon wel mijn diploma en cijferlijst heb zo nee, wees dan stil.
Ze schrijven mij uit de opleiding als ik alle formulieren niet compleet heb voor het nieuwe schooljaar begint, dus ja, ik ben WANHOPIG om een antwoord te krijgen van welk persoon of organisatie te krijgen.

Als je wilt mag je de mijne controleren, yes?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 18:17
Verwijderd
Grapjas.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 21:14
piraat013
piraat013 is offline
niemand trapt er in dus stop maar
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 21:31
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
En hoe kun je ''al'' slechte ervaringen hebben met DUO als je dit jaar pas examen hebt gedaan?

Busted; slotje
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 00:26
Kaka8
Kaka8 is offline
Citaat:
niemand trapt er in dus stop maar
Zegt de persoon die piraat heet ..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 00:27
Kaka8
Kaka8 is offline
Citaat:
Grapjas.
Dan niet, ga ergens anders bitchen waarom je geboren bent, suggestie misschien bij je ma

Laatst gewijzigd op 18-08-2011 om 15:37.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 07:51
Verwijderd
Waarom zou de DUO jou gaan tegenwerken als jij tegen hun zegt dat je diploma ongeldig is? Jij hebt daar toch je examen gedaan en je bent toch geslaagd? Dan lijkt mij dat er geen enkel probleem is. Ik denk dat je beter bij de DUO kan gaan praten dan hier een kopie van iemand krijgen. En is er anders geen voorbeeld examen op internet te vinden? Want ik kan me heel goed voorstellen dat iemand niet zo maar zijn diploma naar je toe gaat mailen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 09:24
Verwijderd
Wat Kikaa dus zegt.

En het feit dat je zo provocerend en daarbij asociaal overkomt wanneer jij je zin niet krijgt bevestigd alleen wat we allemaal denken. Ipv diploma-fraude, ga gewoon echt leren voor een diploma en haal het zoals de rest van ons het hebben gehaald.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 14:29
Kaka8
Kaka8 is offline
Kijk Kikaa, kan nog tenminste normaal antwoorden bedankt. Ik heb een slechte ervaring met duo omdat ze vergeten hebben om een oproep te sturen voor het vak Nederlands in mei toentertijd, mijn vader inkomen voor studiefinanciering eerst in behandeling was en nu zoek geraakt is en nu mijn diploma voor niet geldig is verklaard. Ik bel elke dag, en allemaal zeggen ze dat ik geduld moet hebben en dat is er langer dan een maand zo, dus ik ben gefrustreerd en wanhopig, mijn vrienden hebben hun diploma laten zien maar die ziet er net anders uit omdat ze gewoon op school zaten (en ik staatsexamens). Dus daarom heb ik deze topic geopend als laatste directe uitweg en als 1 of ander mongool gelijk claimt dat ik diploma fraude pleeg dan is het de druppel die de emmer laat overlopen en het feit dat hij de tijd neemt om te blijven antwoorden. Zoals ik al zei, geef maar je email en ik stuur je een scan van mijn diploma! Zo niet, ga iemand anders storen. Maar oke, sluit deze topic maar, ik zeg gewoon tegen mijn school dat ze op een antwoord van duo moeten wachten.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 14:35
Verwijderd
Je hoeft echt geen kopie te krijgen van iemand, waarom immers? Als je bent geslaagd, ben je gewoon geslaagd. Punt. En wat DUO al zegt, gewoon afwachten.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 14:42
Verwijderd
Kan je dan niet gewoon aan je toekomstige school vragen waarom ze het diploma niet accepteren? Als je niet met DUO wil praten dan moet die school het wel weten toch? Zij hebben uiteindelijk het diploma geweigerd.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 15:34
Kaka8
Kaka8 is offline
Iets met registratie zeiden ze door GBA. En dat moet door DUO zijn doorgegeven, maar ik denk dat ik gewoon moet afwachten of tegen mijn school moet zeggen dat zij het maar direct contact gaan opzoeken. En via DIGID wilt het niet lukken, dasrom moest ik het per post doen. Maar bedankt voor jullie reacties, het is buiten mijn macht en het is maar afwachten. Ik moet zeggen dat ik wel geirriteerd ben door die opmerkingen van Hunterlife, meeloper..Het was nooit mijn intentie om zo'n big deal hiervan te maken, maar blijkbaar vatten sommigen dat wel zo.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 17:30
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Iets met registratie zeiden ze door GBA. En dat moet door DUO zijn doorgegeven, maar ik denk dat ik gewoon moet afwachten of tegen mijn school moet zeggen dat zij het maar direct contact gaan opzoeken. En via DIGID wilt het niet lukken, dasrom moest ik het per post doen. Maar bedankt voor jullie reacties, het is buiten mijn macht en het is maar afwachten. Ik moet zeggen dat ik wel geirriteerd ben door die opmerkingen van Hunterlife, meeloper..Het was nooit mijn intentie om zo'n big deal hiervan te maken, maar blijkbaar vatten sommigen dat wel zo.
Sorry, ik moet je toch even verbeteren hier.

DUO en de GBA staan helemaal LOS van elkaar, ik begrijp eerlijk gezegd niet waar je dat vandaan haalt?

Bij het aanmelden voor staatsexamens bij DUO (zoals in jouw geval) hoef je alleen je BSN (burgerservicenummer, wat in je paspoort of op je ID-kaart staat) in te vullen bij de online aanmeld-applicatie.

Als jij ECHT een diploma hebt dan moet je om een duidelijke verklaring vragen van je toekomstige school/opleiding. Als ze die niet hebben, dan moeten ze je gewoon toelaten.

Simpeler kan het niet
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 19:11
Kaka8
Kaka8 is offline
Citaat:
Sorry, ik moet je toch even verbeteren hier.

DUO en de GBA staan helemaal LOS van elkaar, ik begrijp eerlijk gezegd niet waar je dat vandaan haalt?

Bij het aanmelden voor staatsexamens bij DUO (zoals in jouw geval) hoef je alleen je BSN (burgerservicenummer, wat in je paspoort of op je ID-kaart staat) in te vullen bij de online aanmeld-applicatie.

Als jij ECHT een diploma hebt dan moet je om een duidelijke verklaring vragen van je toekomstige school/opleiding. Als ze die niet hebben, dan moeten ze je gewoon toelaten.

Simpeler kan het niet
Kikaa vroeg wat ze precies zeiden.
Misschien heb je niet gelezen wat ik zei over de GBA, maar ik quote precies wat zij daar tegen mij zeiden als reden.
En verder kon ik toentertijd er niets over zeggen.
Waarom moet je ook perse caps lock bij ECHT plaatsen? Mij boeit het echt niet wat je denkt, maar ga het niet promoten zodat je andere opstookt met je claim. Danku
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 19:41
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Kikaa vroeg wat ze precies zeiden.
Misschien heb je niet gelezen wat ik zei over de GBA, maar ik quote precies wat zij daar tegen mij zeiden als reden.
En verder kon ik toentertijd er niets over zeggen.
Waarom moet je ook perse caps lock bij ECHT plaatsen? Mij boeit het echt niet wat je denkt, maar ga het niet promoten zodat je andere opstookt met je claim. Danku
Ik heb het wel gelezen maar ik denk dat er niets van klopt, daarmee wijs ik niet naar jou ofzo maar er is geen koppeling tussen de GBA en DUO. Jij geeft je BSN gewoon door bij de aanmelding en de rest gaat vanzelf. GELOOF me, als er iets niet klopte bij de GBA dan had je dat veel eerder gehoord dan na het in ontvangst nemen van je diploma en de aanmelding van je opleiding...
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Iets met registratie zeiden ze door GBA. En dat moet door DUO zijn doorgegeven, maar ik denk dat ik gewoon moet afwachten of tegen mijn school moet zeggen dat zij het maar direct contact gaan opzoeken. En via DIGID wilt het niet lukken, dasrom moest ik het per post doen. Maar bedankt voor jullie reacties, het is buiten mijn macht en het is maar afwachten. Ik moet zeggen dat ik wel geirriteerd ben door die opmerkingen van Hunterlife, meeloper..Het was nooit mijn intentie om zo'n big deal hiervan te maken, maar blijkbaar vatten sommigen dat wel zo.
Wat lief, in je prive bericht naar mij klonk je veel aardiger en vroeg je om mijn kopie voor een geheel ander reden dan dat je hier loopt te verkopen.

Als het klopt wat je zegt, dan heb je hierbij mijn excuses, maar je moet je toch kunnen voorstellen hoe vreemd je wel niet overkomt?

Eerst stuur je mij 'persoonlijk' een bericht om een kopie om reden x, dan maak je een topic en vraag je om een kopie om reden y. Vervolgens kom je ook provocerend over en dan vind jij het vreemd dan men ervan opkijkt als je om een kopie vraagt? *Facedesk*

Succes, maar ik kan je garanderen dat als je diploma-fraude pleegt je niet ver komt en je ruzie gaat krijgen met de DUO/instelling waar je wilt studeren.

Nogmaals, mocht ik het helemaal mis hebben, dan heb je mijn oprechte excuses. Echter, naar de feiten kijkend ben je gewoon de zoveelste kwakzalver.

Leuk he? Ik noem je geen 'mongool(quote)' in een argument.



Edit:

Daarbij, als je staatsexamen doet dan krijg je 'direct' een certificaat van de DUO. En DUO wordt overal erkend. Als een Hogeschool/Universiteit iets vreemd vind aan je diploma/certificaten dan zul je toch echt bij de DUO moeten wezen.

Laatst gewijzigd op 18-08-2011 om 20:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.