Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2005, 15:28
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Miles schreef op 11-12-2005 @ 14:00 :
op mtv was een vh1 progamma over slecht geklede beroemdheden en ene carolina kurkova droeg dit.
Als ik me goed herinner is het een jurke van een Belgische modeontwerper, dacht ik .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 11-12-2005 @ 12:56 :
Dat laatste ja. Zie jij ooit van deze dingen gedragen worden door echte mensen? Nope, iedereen draagt toch wat ie zelf wil. Op wat trendy meelopers na dan (dat zijn er stiekem nogal wat ).
Maar is het dan wel de bedoeling dat die dingen überhaupt door de 'gewone' mens word gedragen? Ik bedoel, zie jij je vriendin al in een creatie lopen zoals *oma* die plaatst? Ik hoop het toch niet. Dit is kleding waar je je helemaal scheel voor betaald, je trekt het een keer aan naar een of ander stom gala (waar je dan helemaal de hemel word in geprezen vanwege je kleding), je hangt het thuis op een paspop (want twee keer hetzelfde aan is natuurlijk not-done) en kijkt er de rest van je leven naar. En dat heet dan haute cotoure (of je het het dan ook schrijft).
Zucht. Wat is de wereld toch raar.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 11-12-2005 @ 16:33 :
Maar is het dan wel de bedoeling dat die dingen überhaupt door de 'gewone' mens word gedragen? Ik bedoel, zie jij je vriendin al in een creatie lopen zoals *oma* die plaatst? Ik hoop het toch niet. Dit is kleding waar je je helemaal scheel voor betaald, je trekt het een keer aan naar een of ander stom gala (waar je dan helemaal de hemel word in geprezen vanwege je kleding), je hangt het thuis op een paspop (want twee keer hetzelfde aan is natuurlijk not-done) en kijkt er de rest van je leven naar. En dat heet dan haute cotoure (of je het het dan ook schrijft).
Zucht. Wat is de wereld toch raar.
Oh blabla dat gezeik altijd over mode wat toch niet draagbaar is en toch teveel geld kost en zzzzzzzzz

het is een vorm van kunst en je hoeft het niet mooi te vinden of het te waarderen, anderen doen dat wel !
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:09
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 11-12-2005 @ 17:05 :
Oh blabla dat gezeik altijd over mode wat toch niet draagbaar is en toch teveel geld kost en zzzzzzzzz

het is een vorm van kunst en je hoeft het niet mooi te vinden of het te waarderen, anderen doen dat wel !
Daar heb je gelijk in. Het was ook niet lullig bedoeld, het was gewoon een hersenspinsel van mij.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 22:14
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nee, het is geen bedoeling om de kleding zo op de markt te brengen, maar om een inspiratiebron te zijn.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 11-12-2005 @ 16:28 :
Als ik me goed herinner is het een jurke van een Belgische modeontwerper, dacht ik .
Ja klopt, van Viktoria Rolf
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 16:01
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 12-12-2005 @ 13:31 :
Ja klopt, van Viktoria Rolf
Wat ben je toch slim <3
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:10
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
crook schreef op 10-12-2005 @ 17:51 :

OMG, die is eigenlijk best gaaf.

Ik wil zo'n ding voor als ik nog eens naar een schlagerfestival ga ofzo.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 10:43
KoRnagirl
KoRnagirl is offline
lijkt wel carnaval op de catwalk
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 11:29
ikown
ikown is offline
in principe doen ze de mooiste modellen altijd de vreemdste dingen aan omdat ze anders toch niet zouden verkopen, kut marketing..
__________________
hoererehgabeg
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:12
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
ikown schreef op 17-12-2005 @ 12:29 :
in principe doen ze de mooiste modellen altijd de vreemdste dingen aan omdat ze anders toch niet zouden verkopen, kut marketing..


Mooiste model?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:53
al0ra
al0ra is offline
nee, daarom zei ik in principe.. helaas snappen de ze geen marketing ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 17:53
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
al0ra schreef op 17-12-2005 @ 13:53 :
nee, daarom zei ik in principe.. helaas snappen de ze geen marketing ofzo
Vreemd dat er dan toch honderden miljoenen omgaan in de designmode, en dat de meeste labels beursgenoteerde bedrijven zijn

Maar jij weet het vast beter zz
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 14:21
ParanoidDancer
ParanoidDancer is offline
dit is leuuuuuuuuuuuuuuuuk
oooh leuuuuuuuuk meeer ik wil meeeeeeeeeeeer...

__________________
you know there's always tommorow and tommorow and tommorow and tommorow and tommorow and tommorow and tommorow and tommorow and tommorow and tommorow
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 14:24
Verwijderd
ik vind eigenlijk bijna alles op de catwalk verschrikkelijk... vooral victor en rolf
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 14:43
Verwijderd
Ik vind dingen op de catwalk zelden mooi
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 17:10
Verwijderd
Ik vind Prada juist tof.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.