Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2007, 18:01
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Waarom ken ik alleen maar tuig dat naar R 'n B luistert?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Advertentie
Oud 16-12-2007, 18:02
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
WTF hoe kun je dat shirtje van Stefenootje truttig noemen?
Bovendien is haar outfit maar voor 1/3 te zien ofzo.
Citaat:
Ik zeg niet dat je geen mening kunt vormen over die foto's. Je kunt alleen niet zeggen dat ze vaak truttige kleren draagt op basis van 2 foto's, waar ze niet eens op staat met truttige kleren.

En dat shirtje op haar laatste foto is truttig hoe?
Jawel en volgens mij heeft ze hier weleens meer foto's gepost hoor.Ik vind het gewoon truttige kleding. De kleren die ik tot nu toe heb gezien liggen gewoon in een lijn dus generaliseer ik even.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:04
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Jawel en volgens mij heeft ze hier weleens meer foto's gepost hoor.Ik vind het gewoon truttige kleding. De kleren die ik tot nu toe heb gezien liggen gewoon in een lijn dus generaliseer ik even.
Maar wat is dan wel leuk, aldus jou?

En als wij generaliseren dan is het discriminatie.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 16-12-2007, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Maar wat is dan wel leuk, aldus jou?

En als wij generaliseren dan is het discriminatie.
Citaat:
Waarom ken ik alleen maar tuig dat naar R 'n B luistert?
Oud 16-12-2007, 18:13
Verwijderd
Jeetje, wat een discussie over mijn kleding.

Om even een en ander op te helderen: het shirtje wat ik op de foto draag is lang, en komt tot over mijn heupen. Ik draag er een grote zwarte taille-riem overheen. Wellicht al minder truttig?

Prima dat je een mening hebt, maar oordeel niet voordat je weet wat ik op de foto aanheb, en wat ik normaal voor kleding draag alsjeblieft.

Verder is het natuurlijk dikke /care wat jij van mijn kleding vindt.

Laatst gewijzigd op 16-12-2007 om 18:20.
Oud 16-12-2007, 18:15
Verwijderd
Ik zou sowieso niet echt op haar smaak vertrouwen, als ze jouw kleding truttig vindt.
Oud 16-12-2007, 18:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jawel en volgens mij heeft ze hier weleens meer foto's gepost hoor.Ik vind het gewoon truttige kleding. De kleren die ik tot nu toe heb gezien liggen gewoon in een lijn dus generaliseer ik even.
Jamaar die foto's was je vergeten.

En je kunt zeggen wat je wilt, maar je spreekt jezelf tegen. Je vindt het 'gewoon truttig'. Je definieerde truttige kleding eerst als kleding die 'middelbare vrouwen wel leuk zou staan'. Nou, ik weet 't niet, maar ik heb nog nooit vrouwen van middelbare leeftijd in dat soort shirtjes rond zien lopen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-12-2007, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Jamaar die foto's was je vergeten.

En je kunt zeggen wat je wilt, maar je spreekt jezelf tegen. Je vindt het 'gewoon truttig'. Je definieerde truttige kleding eerst als kleding die 'middelbare vrouwen wel leuk zou staan'. Nou, ik weet 't niet, maar ik heb nog nooit vrouwen van middelbare leeftijd in dat soort shirtjes rond zien lopen.
Wie zegt dat vrouwen van middelbare leeftijd rondlopen in dingen die ze leuk staan?
Oud 16-12-2007, 18:22
Verwijderd
Er sloeg hier net een stop door. Ik had ook duisent apparaten aanstaan.
Oud 16-12-2007, 18:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zou sowieso niet echt op haar smaak vertrouwen, als ze jouw kleding truttig vindt.
En r 'n b luistert, en een moslim is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-12-2007, 18:28
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Ik zou sowieso niet echt op haar smaak vertrouwen, als ze jouw kleding truttig vindt.
Dat slaat ook nergens op.Ik denk sowieso dat ze eerder op mijn mening kan vertrouwen aangezien rest toch een handje ervan heeft bij elkaar te slijmen.
Citaat:
Jeetje, wat een discussie over mijn kleding.

Om even een en ander op te helderen: het shirtje wat ik op de foto draag is lang, en komt tot over mijn heupen. Ik draag er een grote zwarte taille-riem overheen. Wellicht al minder truttig?

Prima dat je een mening hebt, maar oordeel niet voordat je weet wat ik op de foto aanheb, en wat ik normaal voor kleding draag alsjeblieft.

Verder is het natuurlijk dikke /care wat jij van mijn kleding vindt.
Nee en ik sowieso zie ik toch al gewoon wat je aanhebt. Riems om heupen is sowieso ook een vreselijke trend.( en dan bedoel ik van die dikke tailleriemen)


Citaat:
Jamaar die foto's was je vergeten.

En je kunt zeggen wat je wilt, maar je spreekt jezelf tegen. Je vindt het 'gewoon truttig'. Je definieerde truttige kleding eerst als kleding die 'middelbare vrouwen wel leuk zou staan'. Nou, ik weet 't niet, maar ik heb nog nooit vrouwen van middelbare leeftijd in dat soort shirtjes rond zien lopen.
Daar is toch helemaal niks tegensprekerigs aan.Ik vind het meer kleding voor vrouwen op leeftijd, wat dus niet betekend dat ze er in massa in rondlopen.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:32
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
En r 'n b luistert, en een moslim is.
Ik denk niet dat een vieze langharige uitziende hippie( die geeneens een hippie is) die iets doms als televisiewetenschappen( ofzo iets) doet en hele fora over ariels kut vol heeft lopen spammen, enig recht van spreken heeft.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:32
Verwijderd
Nou schat, wat draag jij dan?

Legerbroeken? Leren giletjes?
Oud 16-12-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat een vieze langharige uitziende hippie( die geeneens een hippie is) die iets doms als televisiewetenschappen( ofzo iets doet) en hele fora over ariels kut vol heeft lopen spammen, enig recht van spreken heeft.
Zou je je onmacht om te discussieren alsjeblieft niet willen laten blijken door ongerelateerde, nergens op slaande opmerkingen te maken over iemands studie en lichaamshygiëne?
Oud 16-12-2007, 18:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik denk niet dat een vieze langharige uitziende hippie( die geeneens een hippie is) die iets doms als televisiewetenschappen( ofzo iets) doet en hele fora over ariels kut vol heeft lopen spammen, enig recht van spreken heeft.
Waarom niet?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-12-2007, 18:34
Verwijderd
Popcorn, €5 per portie.
Oud 16-12-2007, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Popcorn, €5 per portie.
1 portie zoute gaarne.
Oud 16-12-2007, 18:36
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
foto
Als ik op een leuke foto sta met het gala, post ik een foto.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 16-12-2007, 18:36
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
+

Citaat:
Zou je je onmacht om te discussieren alsjeblieft niet willen laten blijken door ongerelateerde, nergens op slaande opmerkingen te maken over iemands studie en lichaamshygiene?
En wiens vriendinnetje altijd voor hem op moet komen :')
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat slaat ook nergens op.Ik denk sowieso dat ze eerder op mijn mening kan vertrouwen aangezien rest toch een handje ervan heeft bij elkaar te slijmen.

Nee en ik sowieso zie ik toch al gewoon wat je aanhebt. Riems om heupen is sowieso ook een vreselijke trend.( en dan bedoel ik van die dikke tailleriemen)

Daar is toch helemaal niks tegensprekerigs aan.Ik vind het meer kleding voor vrouwen op leeftijd, wat dus niet betekend dat ze er in massa in rondlopen.
Ik denk dat beter niemand op jouw mening kan vertrouwen als ik het zo zie.

Dat heeft niks met truttig te maken en is alleen jouw mening.

Dat vindt jij helemaal niet. Dat zeg je alleen in een verwoede poging om je eruit te lullen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-12-2007, 18:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik denk niet dat een vieze langharige uitziende hippie( die geeneens een hippie is) die iets doms als televisiewetenschappen( ofzo iets) doet en hele fora over ariels kut vol heeft lopen spammen, enig recht van spreken heeft.
Ik ben vies noch langharig noch hippie noch student televisiewetenschappen, en ik heb al evenmin hele fora over Ariel's kut lopen volspammen. Je verwijzing naar het laatste incident getuigt bovendien van een gebrek aan begrip voor ironie.

Dus, waarom zou ik geen recht van spreken hebben over smaak?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-12-2007, 18:38
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Waarom niet?
Dat lijken me een stuk ergere dingen dan moslim zijn en r&b luisteren

Sowieso als we zo gaan beginnen.....
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
+


En wiens vriendinnetje altijd voor hem op moet komen :')
Ik kan me twee situaties herinneren waarin ze mij verdedigd heeft, niet omdat dat 'moest', maar omdat het eenvoudig en leuk is om achterlijke posts aan te vallen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-12-2007, 18:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Als ik op een leuke foto sta met het gala, post ik een foto.


Citaat:
+


En wiens vriendinnetje altijd voor hem op moet komen :')
Altijd? Zeker ook gebaseerd op talloze voorgaande gevallen? Of alleen deze ene keer?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-12-2007, 18:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat lijken me een stuk ergere dingen dan moslim zijn en r&b luisteren
Maar ze kloppen geen van allen.

Bovendien zou het minder van gebrek aan smaak getuigen dan moslim zijn en r&b luisteren, hoor.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-12-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
1 portie zoute gaarne.
Ik heb alleen maar zoute. Zoete popcorn is voor mietjes!
Oud 16-12-2007, 18:40
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
*chips pakt*
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-12-2007, 18:41
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat lijken me een stuk ergere dingen dan moslim zijn en r&b luisteren

Sowieso als we zo gaan beginnen.....
Mij niet.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-12-2007, 18:43
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik denk niet dat een vieze langharige uitziende hippie( die geeneens een hippie is) die iets doms als televisiewetenschappen( ofzo iets) doet en hele fora over ariels kut vol heeft lopen spammen, enig recht van spreken heeft.
Promillage, discussieren mag, maar niet op zo'n vervelende manier als bovenstaande post. Hou het netjes.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 16-12-2007, 18:44
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Ik ben vies noch langharig noch hippie noch student televisiewetenschappen, en ik heb al evenmin hele fora over Ariel's kut lopen volspammen. Je verwijzing naar het laatste incident getuigt bovendien van een gebrek aan begrip voor ironie.

Dus, waarom zou ik geen recht van spreken hebben over smaak?
Ik waag te betwijfelen of er ook maar enige ironie is met je misplaatste arrogantie.Het moet vast erg pijnlijk zijn dat er legio gelovigen zijn die intelligenter zijn dan jij en geen flutstudie als media en cultuur doen.

Citaat:
Ik kan me twee situaties herinneren waarin ze mij verdedigd heeft, niet omdat dat 'moest', maar omdat het eenvoudig en leuk is om achterlijke posts aan te vallen.
Ze zal wel bang zijn dat je anders in een hoekje gaat zitten huilen zeker. :')
Citaat:
Ik denk dat beter niemand op jouw mening kan vertrouwen als ik het zo zie.

Dat heeft niks met truttig te maken en is alleen jouw mening.

Dat vindt jij helemaal niet. Dat zeg je alleen in een verwoede poging om je eruit te lullen.
Ik wil best wel een poll openen die zo het tegendeel zou bewijzen hoor. Niet hier met al haar supporterende vriendjes natuurlijk
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:45
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Promillage, discussieren mag, maar niet op zo'n vervelende manier als bovenstaande post. Hou het netjes.
Dit vind ik dan weer zeer onterecht want Uice's discussiewijze is net zo onaangenaam
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat een vieze langharige uitziende hippie( die geeneens een hippie is) die iets doms als televisiewetenschappen( ofzo iets) doet en hele fora over ariels kut vol heeft lopen spammen, enig recht van spreken heeft.
OMG
Oud 16-12-2007, 18:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
wat is het verschrikkelijk verschrikkelijk verschríkkelijk koud!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-12-2007, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik dan weer zeer onterecht want Uice's discussiewijze is net zo onaangenaam
Nee. Je verwart 'onaangenaam' met 'boven jouw niveau'.
Oud 16-12-2007, 18:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik waag te betwijfelen of er ook maar enige ironie is met je misplaatste arrogantie.
Hoe kom je opeens bij arrogantie?

Citaat:
Het moet vast erg pijnlijk zijn dat er legio gelovigen zijn die intelligenter zijn dan jou
Dat is niet waar.

Citaat:
en geen flutstudie als media en cultuur doen.
Als het me pijn zou doen dat er mensen zijn die een andere studie dan ik doe, zou ik wel een andere studie doen, denk je niet?

Citaat:
Dit vind ik dan weer zeer onterecht want Uice's discussiewijze is net zo onaangenaam
Nee hoor. Er valt geen persoonlijke aanval te bespeuren in mijn posts. Het enige onaangename is dat jij geen antwoord weet op mij en daarom in gescheld moet vervallen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-12-2007, 18:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik vind het grappig hoe je van alle kanten de discussie hard verliest, maar je nog steeds terug blijft komen met steeds slechter wordende argumenten en drogredenen. Of naja, pogingen tot argumenten. Want argumenten kunnen ze niet genoemd worden.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-12-2007, 18:49
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
wat is het verschrikkelijk verschrikkelijk verschríkkelijk koud!
Jij was toch Death-Tears?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 16-12-2007, 18:50
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Hoe kom je opeens bij arrogantie?



Dat is niet waar.



Als het me pijn zou doen dat er mensen zijn die een andere studie dan ik doe, zou ik wel een andere studie doen, denk je niet?



Nee hoor. Er valt geen persoonlijke aanval te bespeuren in mijn posts.
Nee hoor het kan ook zijn dat je niet slim genoeg bent voor een volwaardige studie.

Citaat:
Nee. Je verwart 'onaangenaam' met 'boven jouw niveau'.
Dream on
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Het moet vast erg pijnlijk zijn dat er legio gelovigen zijn die intelligenter zijn dan jou
Het is uiteraard ook hilarisch dat deze zin grammaticaal niet klopt
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-12-2007, 18:50
Verwijderd
Beter dan het speelkwartier, dit.
Oud 16-12-2007, 18:51
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Ik vind het grappig hoe je van alle kanten de discussie hard verliest, maar je nog steeds terug blijft komen met steeds slechter wordende argumenten en drogredenen. Of naja, pogingen tot argumenten. Want argumenten kunnen ze niet genoemd worden.
Nee hoor, ik vind het grappig hoe mensen hier bovenop elkaar duiken om elkaar te verdedigen.Zelfs de forumbazen doen lekker, mee gaat goed hier hoor.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:51
Verwijderd
Oh, Promillage, ik heb nu een rokje aan + maillots. Wil je daar nog iets over zeggen? Ga je gang hoor. Ik gun je dat plezier.
Oud 16-12-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Het is uiteraard ook hilarisch dat deze zin grammaticaal niet klopt
Ik wilde bijna exact hetzelfde zeggen.
Wat ben je dan?

Ik moet trouwens denken aan een sig van Kazet ooit, iets van 'Als ik al arrogant was, dan was dat zeker niet misplaatst'. Tip voor Juice in dezen!
Oud 16-12-2007, 18:52
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Het is uiteraard ook hilarisch dat deze zin grammaticaal niet klopt
Misschien moet je eens terug lezen. Dat is vast hilarisch.O, dan kun je natuurlijk niet meer scoren, eh.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nee hoor, ik vind het grappig hoe mensen hier bovenop elkaar duiken om elkaar te verdedigen.Zelfs de forumbazen doen lekker, mee gaat goed hier hoor.
Mensen die haar niet zouden verdedigen, zouden naar een inrichting mogen. Want je verkondigt hier complete onzin. Misschien ligt dat in de lijn van je geloof, wie weet.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-12-2007, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde bijna exact hetzelfde zeggen.
Wat ben je dan?

Ik moet trouwens denken aan een sig van Kazet ooit, iets van 'Als ik al arrogant was, dan was dat zeker niet misplaatst'. Tip voor Juice in dezen!
Ik denk dat je deze bedoelt:

"Sommigen noemen mij een betweter, maar een betweter is iemand die alles beter dénkt te weten."
Oud 16-12-2007, 18:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee hoor het kan ook zijn dat je niet slim genoeg bent voor een volwaardige studie.
Studies die je niet kent afkraken is leuk voor de grap, maar als je het serieus neemt wordt je belachelijk.

Verder kun je ervan op aan dat ik als ik een andere studie had willen doen, daarvoor gekozen had.

Je punt is: "je studie bevalt me niet". Waarom zeg je dat niet gewoon in plaats van omslachtige en onwaarschijnlijke theorieën over hoe ik me voel?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-12-2007, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ik vind het grappig hoe mensen hier bovenop elkaar duiken om elkaar te verdedigen.Zelfs de forumbazen doen lekker, mee gaat goed hier hoor.
Ja, wat zijn we vervelend he, dat we zo met z'n allen achter Stefenootje staan?
Oud 16-12-2007, 18:54
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Mensen die haar niet zouden verdedigen, zouden naar een inrichting mogen. Want je verkondigt hier complete onzin. Misschien ligt dat in de lijn van je geloof, wie weet.
Typisch
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 16-12-2007, 18:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik moet trouwens denken aan een sig van Kazet ooit, iets van 'Als ik al arrogant was, dan was dat zeker niet misplaatst'. Tip voor Juice in dezen!
Dat is een citaat van mij.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Iaas Idur #159
Verwijderd
500 27-03-2008 23:42
De Kantine Papegaai, papegaai, post hier nu maar snel iets anders blijft het duisentsaai! #158
TopDrop
501 26-03-2008 19:53
De Kantine Ga maar vast naar huis, het wordt een druppel saaier #157
Verwijderd
500 25-03-2008 00:55
De Kantine Mensen van het saaie leven #156
Verwijderd
500 21-03-2008 20:36
De Kantine een beetje saai, maar wel lekker #155
Verwijderd
500 19-03-2008 22:48
De Kantine Zwaai zwaai zwaai, zeg maar dag tegen saai! #154
Verwijderd
500 18-03-2008 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.