Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2008, 09:29
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik zag hem laatst voorbijkomen, direct gevolgd door een reclame van Becam, priceless.


Citaat:
De jongeren werden onafhankelijk van elkaar binnengebracht. "Een promillage van 2,8 procent komt overeen met 2,5 liter breezer", zegt Van der Lely. In het ziekenhuis werden de jongeren aan het infuus gelegd om de alcohol uit hun lichaam te krijgen. Na het bekijken van een website over de gevolgen van alcoholmisbruik voor het lichaam mochten ze weer naar huis
2,5 liter breezer beter ook een website over de invloed van suiker op je tanden laten zien.
__________________
Welcome to your mom's house!
Advertentie
Oud 01-09-2008, 11:25
Verwijderd
Poetin is een ware held!Vladimir Poetin is inmiddels premier van Rusland, maar de heldenverering in de Russische media gaat nog steeds door.

2 reacties

Poetin schakelt tijger uit
AanvalHij zou namelijk een televisieploeg hebben behoed voor een aanval van een tijger. De ploeg was waarschijnlijk te dicht bij het dier gekomen. De tijger was ontsnapt en kwam op de ploeg afrennen.
VerdovingsgeweerPoetin wist de tijger met een verdovingsgeweer uit te schakelen. De leden van de televisieploeg zijn hem enorm dankbaar en spreken van een wonder dat ze nog leven. Bekijk de beelden en oordeel zelf: is dit echt of in scène gezet?

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...s_een_held.xml

Oud 01-09-2008, 11:36
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Nu is het grootste gedeelte van het volk inderdaad dom, maar soms gaan ze wat ver in het overschatten van de goedgelovigheid van mensen.
Oud 01-09-2008, 13:28
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Poetin is een ware held!Vladimir Poetin is inmiddels premier van Rusland, maar de heldenverering in de Russische media gaat nog steeds door.

2 reacties

Poetin schakelt tijger uit
AanvalHij zou namelijk een televisieploeg hebben behoed voor een aanval van een tijger. De ploeg was waarschijnlijk te dicht bij het dier gekomen. De tijger was ontsnapt en kwam op de ploeg afrennen.
VerdovingsgeweerPoetin wist de tijger met een verdovingsgeweer uit te schakelen. De leden van de televisieploeg zijn hem enorm dankbaar en spreken van een wonder dat ze nog leven. Bekijk de beelden en oordeel zelf: is dit echt of in scène gezet?

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...s_een_held.xml

hehe, hij begint mythische proporties, a la Lee Towers aan te nemen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 01-09-2008, 15:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Natuurlijk wel. Ik noem reclames voor leningen, ik noem programma's als Cribs en Pimp My Ride, ik noem de huidige clips op tv.
Wie zich door dat soort programma's laat verleiden om een wigger te worden verdient het nu eenmaal om failliet te gaan, dit aangezien een nekschot wegens terminale kansloosheid juridisch onhaalbaar is.

Dergelijke figuren horen ook eigenlijk niet in de WSNP thuis. Het is oneerlijk tegenover hun schuldeisers.
Citaat:
Zij hebben slechts als functie het uitgavenpatroon van de kijker flink op te schroeven.
Oh? Bron?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-09-2008, 20:47
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wie zich door dat soort programma's laat verleiden om een wigger te worden verdient het nu eenmaal om failliet te gaan, dit aangezien een nekschot wegens terminale kansloosheid juridisch onhaalbaar is.

Dergelijke figuren horen ook eigenlijk niet in de WSNP thuis. Het is oneerlijk tegenover hun schuldeisers.
Oh? Bron?
een echte gangster steelt het toch gewoon.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-09-2008, 20:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
‘Reanimatieteam’ voor vmbo

UTRECHT - Een groep ‘wijze mensen’ gaat onder leiding van ex-minister Pieter Winsemius een reddingsplan maken voor het Utrechtse vmbo. In januari ligt er een plan van aanpak, zegt onderwijswethouder Rinda den Besten, die ook deel uitmaakt van de taskeforce.

De vmbo-scholen in de stad hebben de laatste jaren te maken met minder nieuwe leerlingen. Maar voor dit schooljaar is het aantal aanmeldingen voor een aantal scholen dramatisch laag.
[...]

http://www.ad.nl/utrecht/stad/257480...voor_vmbo.html

Stommelingen.. Reanimatie werkt niet als de patient al dood en begraven is...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-09-2008, 20:56
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
De vmbo-scholen in de stad hebben de laatste jaren te maken met minder nieuwe leerlingen. Maar voor dit schooljaar is het aantal aanmeldingen voor een aantal scholen dramatisch laag.
[...]
Goede zaak toch?
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 01-09-2008, 20:56
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
‘Reanimatieteam’ voor vmbo

UTRECHT - Een groep ‘wijze mensen’ gaat onder leiding van ex-minister Pieter Winsemius een reddingsplan maken voor het Utrechtse vmbo. In januari ligt er een plan van aanpak, zegt onderwijswethouder Rinda den Besten, die ook deel uitmaakt van de taskeforce.

De vmbo-scholen in de stad hebben de laatste jaren te maken met minder nieuwe leerlingen. Maar voor dit schooljaar is het aantal aanmeldingen voor een aantal scholen dramatisch laag.
[...]

http://www.ad.nl/utrecht/stad/257480...voor_vmbo.html

Stommelingen.. Reanimatie werkt niet als de patient al dood en begraven is...
huh? hoe gaat dat dan in utrecht

Speciaal - Havo -vwo?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-09-2008, 21:12
Cor Steyn
Cor Steyn is offline
Citaat:
‘Reanimatieteam’ voor vmbo


Stommelingen.. Reanimatie werkt niet als de patient al dood en begraven is...
> Frankenstein VMBO
Oud 01-09-2008, 21:40
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Oh? Bron?
Op mijn werk merk ik dat achttienjarige brokkenpilootjes voornamelijk kosten maken aan absurde luxe. DVD-schermen voor achterin de auto, enorme plasmaschermen, tegenwoordig wordt het cool gemaakt om dat soort dingen op jonge leeftijd te hebben. En dat gebeurt op deze manier, big cash voor de leveranciers van dat spul.
Oud 01-09-2008, 21:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Op mijn werk merk ik dat achttienjarige brokkenpilootjes voornamelijk kosten maken aan absurde luxe. DVD-schermen voor achterin de auto, enorme plasmaschermen, tegenwoordig wordt het cool gemaakt om dat soort dingen op jonge leeftijd te hebben. En dat gebeurt op deze manier, big cash voor de leveranciers van dat spul.
Je begreep mijn vraag verkeerd. Ik refereerde aan je bewering dat televisieprogramma's dat als doel hebben. Ik ben bekend met de manier waarop financieel roekeloze mensen schulden maken, maar de bewering dat programma's dat veroorzaken als doel zouden hebben vind ik interessant, vandaar de vraag om een bron.

Als het een bij-effect is en geen bewust streven, dan valt het geheel immers onder het recht op eigen domheid.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-09-2008, 21:54
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Je begreep mijn vraag verkeerd. Ik refereerde aan je bewering dat televisieprogramma's dat als doel hebben. Ik ben bekend met de manier waarop financieel roekeloze mensen schulden maken, maar de bewering dat programma's dat veroorzaken als doel zouden hebben vind ik interessant, vandaar de vraag om een bron.

Als het een bij-effect is en geen bewust streven, dan valt het geheel immers onder het recht op eigen domheid.
Elk medium heeft als inkomstenbron adverteren.

Het zou een start zijn om de DSB al z'n postkrediet, lenen.nl, frisia etc. gewoon eens te benoemen als DSB zoals anderen dat doen, een belegingslening gewoon belegingslening noemen, variabel variabel noemen etc.

maarja, recht op eigen domheid ofzoiets.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-09-2008, 21:56
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Natuurlijk valt de onderliggende gedachte van zo'n programma niet te bewijzen. Feit is dat het iedereen te makkelijk wordt gemaakt om in de problemen te komen. Alles is er tegenwoordig op gericht om maar zoveel mogelijk spullen te hebben. Daarom geven mensen meer uit dan ze kunnen missen.

Een kennis van me heeft het voordeel van dit alles geëxploiteerd; hij is een incassobureau begonnen in de Randstad en doet zeer goede zaken.
Oud 01-09-2008, 21:56
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Elk medium heeft als inkomstenbron adverteren.

Het zou een start zijn om de DSB al z'n postkrediet, lenen.nl, frisia etc. gewoon eens te benoemen als DSB zoals anderen dat doen, een belegingslening gewoon belegingslening noemen, variabel variabel noemen etc.

maarja, recht op eigen domheid ofzoiets.
die reclames mogen wel, maar als mensen geld lenen zou het via de werkgever betaald moeten worden, maar dat geeft te veel papierzooi dus het lenen moet lastiger en sneller deurwaarders inzetten

Citaat:
Alles is er tegenwoordig op gericht om maar zoveel mogelijk spullen te hebben.
Mensen als eerste.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 01-09-2008, 21:58
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
die reclames mogen wel, maar als mensen geld lenen zou het via de werkgever betaald moeten worden, maar dat geeft te veel papierzooi dus het lenen moet lastiger en sneller deurwaarders inzetten
Een meerderheid van de mensen die diep in de schulden zitten hebben gewoon een uitkering, alsof er niets aan de hand is. Schulden? Laat de belastingbetaler die maar voldoen!
Oud 01-09-2008, 21:59
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Mensen als eerste.
Uiteraard. Begrijp me niet verkeerd, ik koop zelf ook weleens wat. Maar ik zorg dat ik het geld wel heb.
Oud 01-09-2008, 22:01
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Een meerderheid van de mensen die diep in de schulden zitten hebben gewoon een uitkering, alsof er niets aan de hand is. Schulden? Laat de belastingbetaler die maar voldoen!
en die doen het als makke lammetjes.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 01-09-2008, 22:03
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
en die doen het als makke lammetjes.
De ketting is kort en sterk.
Oud 01-09-2008, 22:11
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
die reclames mogen wel, maar als mensen geld lenen zou het via de werkgever betaald moeten worden, maar dat geeft te veel papierzooi dus het lenen moet lastiger en sneller deurwaarders inzetten
Ik ben niet voor het verbod op leenreclames ik ben voor een verplichte duidelijkheid wie de verstrekker van de lening is en om welke soort lening het gaat.

voor de rest is het moeilijk regels te bedenken voor achterlijke mensen in een vrij land.

brand en bloed, helaas leiden mensen die door een andere reden dan have-more schulden hebben onder de golf van idioten dus een urgentiesysteem zou misschien wat zijn.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-09-2008, 22:14
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik ben niet voor het verbod op leenreclames ik ben voor een verplichte duidelijkheid wie de verstrekker van de lening is en om welke soort lening het gaat.
Volgens mij snappen veel niet eens wat rente precies is Maar duidelijkheid is wel beter, net als bij die smsdiensten al heb ik niet de indruk dat er veel klanten verloren gaan bij een betere uitleg.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 01-09-2008, 22:33
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Volgens mij snappen veel niet eens wat rente precies is Maar duidelijkheid is wel beter, net als bij die smsdiensten al heb ik niet de indruk dat er veel klanten verloren gaan bij een betere uitleg.
ik vraag me al geruime tijd af of ze niet op een andere manier geld verdienen dan die sms-jes.

Nee maar bij een duidelijke uitleg kunnen zelfs de mensen met hersenen ter grootte van een pinda tenminste nog googlen.

je kan m.b.t. vrijhandel ook niet lenen onder een bepaald bedrag verbieden waardoor er een hoop afvallen door de voorwaarden maar dan zit je nog met wehkamp en al die afbetaalonzin.

mensen net zo lang slaan en het zinnetje; zonder geld kan je niet kopen laten zeggen tot ze het begrijpen?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-09-2008, 11:15
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ernst & Young pleit Cramer vrij

Er is geen bewijs dat minister Cramer van Milieu in 1986 persoonlijk is benaderd of haar toestemming heeft gegeven voor de omstreden advertentie in De Volkskrant. Dat stelt onderzoeksbureau Ernst & Young dat in opdracht van Cramer de zaak heeft onderzocht. Ernst & Young maakt wel de kanttekening dat het onvoldoende tijd had om het onderzoek volledig uit te voeren.

Herinneren

Ernst & Young heeft met een aantal mensen gepraat dat de advertentie heeft voorbereid of ondertekend, en zij zeggen allen niet te zijn benaderd door de minister. Geen van de betrokkenen kan zich bovendien helder herinneren hoe de tekst van de advertentie tot stand is gekomen.

Discussie

Wat het CDA betreft is de kous nu af. Het onderzoek van Ernst & Young komt volgens de Christen-democraten overeen met wat Cramer zelf vorige heeft verklaard. Als het aan het CDA ligt, wordt de discussie over het actieverleden van de PvdA-minister gesloten.
-----------------------------------------------------------------------------
Bron: spitsnieuws.

Wat je al niet allemaal kan met steekpenningen. Je kan er zelfs een collectief geheugenverlies mee aanschaffen.
Oud 02-09-2008, 13:11
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ernst & Young maakt wel de kanttekening dat het onvoldoende tijd had om het onderzoek volledig uit te voeren.
waarom dan conclusies trekken? LUTSERS!
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 02-09-2008, 15:35
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
waarom dan conclusies trekken? LUTSERS!
Conclusiebonus.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-09-2008, 17:50
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
waarom dan conclusies trekken? LUTSERS!
Ofwel hét bewijs dat Cramer er wel iets mee te maken had.
Oud 02-09-2008, 21:50
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ben benieuwd wie dat verzonnen heeft. Dat de overheid eens een keer flink ingrijpt tegen die jodenzender is natuurlijk ondenkbaar. Ik weet wat het is om voor een klas met onhandelbare kinderen te staan. TMF, MTV, BNN, het zijn allemaal oproerkraaiers die er een sport van hebben gemaakt om het slechte voorbeeld te geven. En ze hebben succes.
hehe 1. &2.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 02-09-2008, 21:55
Verwijderd
Goed plan, die Valerio mogen ze van mij wel in elkaar schoppen. Wat is dat een domme mongool zeg.
Oud 03-09-2008, 07:23
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Kijk die stotteraar dan terugkrabbelen. Gadverdamme, de "lekkerste leerling". Die vieze pedofiel zou maar met zijn gore jatten aan je dochter zitten. Zo gauw ik kinderen heb vliegen TMF en MTV bij mij uit de ether.
Oud 03-09-2008, 07:52
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
wat heeft tee-em-ef er aan dat ik ze mail dat ik wel 3 keer onterecht uit de klas ben gezet?

campingzender.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 03-09-2008, 08:25
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
De TMF-bonzen snappen wel dat de huidige gemiddelde VMBO-er een rotkind is. Aangezien zij het merendeel van de kijkcijfers bepalen moet er op de een of andere manier toch contact met ze worden gelegd. Dat ze doorhebben dat ze hiermee de plank helemaal misslaan komt te laat.
Oud 03-09-2008, 09:56
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ach plank misslaan, nu hebben ze ook reclame (meer nog zelfs) en hoeven ze geen laptop weg te geven...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 03-09-2008, 12:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kijk die stotteraar dan terugkrabbelen. Gadverdamme, de "lekkerste leerling". Die vieze pedofiel zou maar met zijn gore jatten aan je dochter zitten. Zo gauw ik kinderen heb vliegen TMF en MTV bij mij uit de ether.
Juist niet. Eigenwaarde is een integraal deel van je opvoeding.
Wat voor betere manier om dat te bereiken dan te weten dat je superieur bent aan de mensen die het serieus nemen door af en toe met afgrijzen te kijken hoe mensen zichzelf op TMF of MTV vernederen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 03-09-2008, 17:40
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Juist niet. Eigenwaarde is een integraal deel van je opvoeding.
Wat voor betere manier om dat te bereiken dan te weten dat je superieur bent aan de mensen die het serieus nemen door af en toe met afgrijzen te kijken hoe mensen zichzelf op TMF of MTV vernederen.
Daar heb je een punt.
Oud 05-09-2008, 06:52
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Argentinië lost schulden af
02-09-2008 - Argentinië gaat miljarden dollars aan achterstallige internationale schulden alsnog aflossen. Dat kondigde de Argentijnse president, Cristina Kirchner, dinsdag aan. Met de aflossing is een bedrag van 6,7 miljard dollar (4,6 miljard euro) gemoeid.

'Ik heb de minister van Economische Zaken vandaag opdracht gegeven reserves van de centrale bank te gebruiken om de schulden aan de Club van Parijs af te lossen', aldus Kirchner in een toespraak op de Argentijnse televisie. De Club van Parijs is het samenwerkingsverband van de negentien landen met de grootste internationale schuldenclaims, waaronder Nederland.

De achterstallige betalingen ontstonden in 2001 en 2002 toen Argentinië door een diepe economische crisis niet meer aan zijn verplichtingen kon voldoen. De aflossingen maken deel uit van een pakket maatregelen dat de oplevende Argentijnse economie aantrekkelijker moet maken voor buitenlandse investeerders.
© Tiscali/ANP
Goh, misschien wat voor Nederland? Schulden aflossen? Als Argentinie het kan...
Oud 05-09-2008, 10:59
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
De Club van Parijs is het samenwerkingsverband van de negentien landen met de grootste internationale schuldenclaims, waaronder Nederland.
Schuldenclaims als in andere landen hebben schuld bij ons, of wij hebben schuld bij andere landen?

volgens mij is die hele Argentijnse schuld bijna zo groot als onze rente.

Zoals gewoonlijk zwaar verouderde cijfers van de overheid, maar het komt dus kennelijk door een combinatie van een groter aandeel van obligaties en een waardevermindering van die obligaties
Spoiler
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 05-09-2008 om 11:15.
Oud 05-09-2008, 21:21
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Samenscholingsverbod in wijk Ede
EDE - In de wijk Veldhuizen in Ede geldt vanaf zaterdag een samenscholingsverbod. Het is dan niet meer toegestaan in het aangewezen gebied met vier of meer personen bij elkaar te staan. Dat heeft burgemeester Cees van der Knaap vrijdag besloten na overleg met politie en Openbaar Ministerie.

ARCHIEFFOTO AD
De wijk kampt al jaren met overlast van met name Marokkaanse hangjongeren. Vooral een groep van ongeveer tien onruststokers zorgt voor hardnekkige problemen. Het verbod geldt voor een periode van zes maanden.

De situatie in Velhuizen leek een tijdje aan beterende hand, maar dit jaar lijkt er weer sprake van stijgende criminaliteit en overlast, stelt de gemeente. Zo gingen de afgelopen week vier auto's in vlammen op en werden tal van andere vernielingen aangericht.

Buurtbewoners die aangifte doen, krijgen te maken met bedreigingen en vernielingen. Bewoners en bezoekers van Veldhuizen voelen zich onveilig, aldus de gemeente. Veel raddraaiers zijn bekend bij de politie. Van der Knaap, sinds januari burgemeester van Ede, kondigde eerder deze week al 'onorthodoxe maatregelen' aan tegen de problemen in Veldhuizen.

(ANP)
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 05-09-2008, 22:49
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Is maar goed ook. Bij 't winkelcentrum hier geldt ook een samenscholingsverbod. Jongeren blijken zich sterker en stoerder te voelen als ze in een groepje zijn, belachelijk.
__________________
Haters gonn' hate
Oud 05-09-2008, 22:53
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
kondigde eerder deze week al 'onorthodoxe maatregelen' aan tegen de problemen in Veldhuizen.
Kom op! 20 zweepslagen per kerf!
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 06-09-2008, 00:04
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Auto's in brand steken, ook iets dat je als blanke kunt doen zonder gestraft te worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 06-09-2008, 00:10
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Auto's in brand steken, ook iets dat je als blanke kunt doen zonder gestraft te worden.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 06-09-2008, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Auto's in brand steken, ook iets dat je als blanke kunt doen zonder gestraft te worden.
Ga je nu in elke post het woord blank(e/en) gebruken?
Oud 06-09-2008, 00:14
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Auto's in brand steken, ook iets dat je als blanke kunt doen zonder gestraft te worden.
Mwa auto's weet ik niet, maar een caravan of 2 hebben het toch niet overleefd in het jaar 2002.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 06-09-2008, 00:47
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ga je nu in elke post het woord blank(e/en) gebruken?
Misschien weet jij nog andere etnische groepen die een kleinere immuniteit voor strafvervolging hebben dan Marrokaanse hangjongeren?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 06-09-2008, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Misschien weet jij nog andere etnische groepen die een kleinere immuniteit voor strafvervolging hebben dan Marrokaanse hangjongeren?
Bron?
Oud 06-09-2008, 06:34
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
"Vooral een groep van ongeveer tien onruststokers zorgt voor hardnekkige problemen" en "Veel raddraaiers zijn bekend bij de politie".
Zo'n tien man en meteen een samenscholingsverbod voor een hele wijk? Kunnen we niet beter een uitgaansverbod voor die tien man inschakelen of is dat dscriminatie?
Oud 06-09-2008, 06:45
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
"Vooral een groep van ongeveer tien onruststokers zorgt voor hardnekkige problemen" en "Veel raddraaiers zijn bekend bij de politie".
Zo'n tien man en meteen een samenscholingsverbod voor een hele wijk? Kunnen we niet beter een uitgaansverbod voor die tien man inschakelen of is dat dscriminatie?
Kunnen we die 10 man niet gezellig met z'n allen in een hokje stoppen zonder toezicht en met een lading messen

enkelbandje?
avondklok?

het zijn er trouwens iets meer dan 10, en dat is uiteindelijk de schuld van het OM zelf, ze hadden allang kans grote klappen aan te brengen binnen de opkomende structuur, echter ze vonden andere dingen een stuk belangrijker.
wereld van verschil die steden in het noorden en zuiden.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 06-09-2008, 12:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Bron?
Hey, ik vraag het jou, jij vroeg het mij niet. Ik weet slechts dat ik geen auto in brand kan steken zonder gearresteerd te worden, en dat Marrokaanse jongeren dat wel kunnen. Als jij de lijst aan een van beide kanten kan aanvoegen, by all means.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 06-09-2008, 12:59
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
"Vooral een groep van ongeveer tien onruststokers zorgt voor hardnekkige problemen" en "Veel raddraaiers zijn bekend bij de politie".
Zo'n tien man en meteen een samenscholingsverbod voor een hele wijk? Kunnen we niet beter een uitgaansverbod voor die tien man inschakelen of is dat dscriminatie?
Nee, dat zou stigmatiserend zijn
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 06-09-2008, 13:00
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Hey, ik vraag het jou, jij vroeg het mij niet. Ik weet slechts dat ik geen auto in brand kan steken zonder gearresteerd te worden, en dat Marrokaanse jongeren dat wel kunnen. Als jij de lijst aan een van beide kanten kan aanvoegen, by all means.
Ik wel, hence: het heeft misschien minder met je huidskleur te maken en meer met je onvermogen om iets in het geniep te doen
__________________
Welcome to your mom's house!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.