Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2011, 13:02
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
In mijn vorige relatie was mijn vriendin echt dol op pijpen en slikte ze ook altijd mijn zaad door. Mijn huidige vriendin pijpt wel graag, maar wil beslist niet doorslikken. Is dit raar? En voor de dames, wat vinden jullie van het doorslikken van sperma en doen jullie hier wel aan?

Persoonlijk vind ik het heel geil en vind ik het echt geweldig als ze het zou doen. Ik praat er met haar over, maar ze wil het ECHT niet. Helaas..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 13:06
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Nou ja, ze zal de enige niet zijn die liever geen sperma doorslikt. Ik denk niet dat dat echt heel raar is.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 13:16
Verwijderd
Gewoon blijven zeuren. Uiteindelijk zal haar egoïsme wegebben.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 13:19
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Gewoon blijven zeuren. Uiteindelijk zal haar egoïsme wegebben.
Haha, dat ga ik sowieso doen. Zelfde geld overigens voor anale seks. Onmisbaar als het aan mij ligt.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 13:21
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Er zijn hier wel meerdere topics over geweest, maar idd de een vind het wel leuk en fijn.... de ander niet.
Dus helaas, als ze niet wil, wil ze niet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 13:31
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar daar kwam ik vooral 'nieuwsgierige-jongetjes-die-hun-eigen-sperma-niet-eens-zo-heel-gek-vonden-smaken-topics' tegen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 13:38
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
haha ok, nou ja ik heb wel is dit onderwerp zien passeren....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 13:48
Verwijderd
Ik ken inderdaad wel meer meiden die geen sperma slikken en waarbij zeuren alleen maar averechts werkt (als in: helemaal niet mee rpijpen). Zelf heb ik er geen problemen mee om te slikken, maar ik zou er helemaal simpel van worden als ik dat niet zou willen en mijn vriend zou dar om blijven vragen. Deal with it, als jij dingen per se niet wil (na ze overwogen te hebben e.d.), vind jij het toch ook niet relaxed als mensen blijven zeuren?
Hetzelfde geldt voor anale seks, als je vriendin daar geen zin in heeft, heb jij je daar bij neer te leggen, of je dat nu leuk vindt of niet.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 15:07
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Ik ken inderdaad wel meer meiden die geen sperma slikken en waarbij zeuren alleen maar averechts werkt (als in: helemaal niet mee rpijpen). Zelf heb ik er geen problemen mee om te slikken, maar ik zou er helemaal simpel van worden als ik dat niet zou willen en mijn vriend zou dar om blijven vragen. Deal with it, als jij dingen per se niet wil (na ze overwogen te hebben e.d.), vind jij het toch ook niet relaxed als mensen blijven zeuren?
Hetzelfde geldt voor anale seks, als je vriendin daar geen zin in heeft, heb jij je daar bij neer te leggen, of je dat nu leuk vindt of niet.
Je hebt zwart, je hebt wit, maar je hebt natuurlijk ook nog gewoon een groot grijs gebied.

We zijn twee volwassen mensen en zeuren is ons beiden absoluut niet bekend. Wel vind ik dat ik af en toe een hintje mag geven naar mijn wensen. Ze heeft het immers nog nooit geprobeerd en ik mag best laten blijken dat ik het heel jammer vind. Drammen is wat anders, maar daar is absoluut geen sprake van.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 15:43
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
In dit geval is het inderdaad heel zwart-wit. Als iemand iets niet wil op seksueel gebied, dan wil iemand iets niet. En dat heb je te accepteren. Ik heb mezelf ook nog nooit laten bewerken met een zweep en dat ga ik ook niet doen "om het te proberen," zelfs als mijn vriend erom zou zeuren. Als zij geen anale seks wil, dan wil ze dat niet. Als zij niet wil slikken, dan wil ze dat niet.

Ik denk dat je niet verder gaat komen met zeuren. Sterker nog, als iemand dat bij mij zou flikken dan mag 'ie van mij opzouten. In een relatie heb je elkaars grenzen te respecteren. En als slikken en anale seks voor jou daadwerkelijk zo "onmisbaar" is dan moet je maar iemand anders zoeken.

Hintjes geven naar je wensen blijft zeuren, vooral als ze al heeft laten weten het niet te willen.

Om even antwoord te geven op je vraag: Ik vind het slikken van sperma niet raar, het is vooral heel praktisch. Maar ik vind het ook niet raar als mensen het niet willen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 16:15
Verwijderd
Ik heb dat wel eens gedaan maar het was niet mijn hobby. Ik deed het puur voor mijn ex.
Verder volledig eens met Vowel.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 16:37
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik denk dat je niet verder gaat komen met zeuren. Sterker nog, als iemand dat bij mij zou flikken dan mag 'ie van mij opzouten. In een relatie heb je elkaars grenzen te respecteren. En als slikken en anale seks voor jou daadwerkelijk zo "onmisbaar" is dan moet je maar iemand anders zoeken.
Dat. Je mag best zeggen dat je iets graag zou willen, maar ze móet het absoluut niet. En dan gaan zitten zeuren vind ik kinderachtig. Als iemand mij op die manier zou behandelen (als ik nee zeg, door blijven zeuren omdat het nu eenmaal 'onmisbaar' is) zou ik daar niet blij mee zijn en eerder tegen iemand ingaan door 'm bijvoorbeeld in het geheel niet meer te pijpen dan andersom.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 16:51
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik slik niet, het hele idee van iets dat ongecontroleerd achter in mijn keel spuit (en waar ik me bijv in zou kunnen verslikken) vind ik maar niks. En heel hard zeuren zou idd alleen maar maken dat ik helemaal geen zin meer heb om mijn vriend nog te pijpen. Het orgasme is toch ook niet minder lekker als ze het niet doorslikt?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 17:27
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Geen ervaring mee maar ik denk niet dat ik er iets op tegen zou hebben. Maar vind het niet raar dat je vriendin beslist niet wil slikken. Misschien kun je in plaats van zeuren er achter proberen te komen waarom zij het niet wil, en waarom het voor jou onmisbaar is.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Het orgasme is toch ook niet minder lekker als ze het niet doorslikt?
Dus als ik jou een vibrator cadeau geef heb je daarna geen interesse meer in mannen?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 18:06
Eva030
Avatar van Eva030
Eva030 is offline
Persoonlijk ben ik er niet dol op.. misschien ook omdat ik alleen maar met ''rokers'' heb gehad.. wat de smaak van het goedje nou niet bepaald goed doet..
Maar ben er niet op tegen

Ook denk ik dat het niet helpt om te zeuren, maar dat gewoon erover praten het beste is
__________________
A Lannister always pays his debts .
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 18:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Dus als ik jou een vibrator cadeau geef heb je daarna geen interesse meer in mannen?
dat is echt een waardeloze vergelijking.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 18:28
Verwijderd
Niet.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 18:35
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Niet.
Wel. Jouw vergelijking gaat niet op. Als we de TS een nepvagina/nepmond cadeau doen, wil 'ie dan geen seks meer met z'n vriendin? De TS wordt gepijpt, hij loopt alleen te zeiken over wat zij daarna met zijn sperma doet. Laat het hem zelf doorslikken als 'ie zo graag wil dat het geslikt wordt.

Ik snap trouwens sowieso niet waarom het zo'n big deal is dat zijn vriendin niet wil slikken. Het is ná het orgasme. Of zij nou slikt of niet, daar "merkt" hij toch geen fuck van? Ik slik omdat het praktisch is, niet omdat sperma nu zo heerlijk is.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 19:03
Inge17
Inge17 is offline
het hangt er vanaf het kan lekker zijn
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Wel. Jouw vergelijking gaat niet op.
Seksuele handelingen gaan niet zeldzaam gepaard (hurr durr) met zaken die eromheen gebeuren. Voor zowel mannen als vrouwen geldt dat de manier waarop ze het orgasme beleven vrij belangrijk is voor de mate waarin ze zich achteraf bevredigd voelen. Mij persoonlijk maakt het geen reet uit of iemand mijn kampioens-zaad wil doorslikken of niet (al kan ik me niet voorstellen dat ze dat niet willen) maar voor sommigen voegt het wel degelijk wat toe. Ook voor mannen is er meer belangrijk dan alleen het orgasme.

Citaat:
Als we de TS een nepvagina/nepmond cadeau doen, wil 'ie dan geen seks meer met z'n vriendin?
Waarschijnlijk wel. Daarom vind ik het ook zo vreemd om te zeggen dat "je dan toch wel bent klaargekomen". Alsof dat ook maar enigszins relevant is in dit hele verhaal. De vergelijking was misschien krom, maar niet zo krom als de bewering van pluis zelf. Of in ieder geval even doordacht.
Citaat:
De TS wordt gepijpt, hij loopt alleen te zeiken over wat zij daarna met zijn sperma doet. Laat het hem zelf doorslikken als 'ie zo graag wil dat het geslikt wordt.
Dat is inderdaad een probleem van de TS en dat moet hij zelf uitzoeken samen met zijn chickie. Wel kan ik begrijpen dat je het jammer vindt als je daar blijkbaar heel opgewonden van wordt en die chick het niet wil doen. Ik zou het ook jammer vinden als ik dolverliefd zou zijn op een meisje en dan erachter kom dat ze doggystyle saai vindt. Tuurlijk kan ik dan alsnog neuken, maar het neemt toch iets weg.
Citaat:
Ik snap trouwens sowieso niet waarom het zo'n big deal is dat zijn vriendin niet wil slikken. Het is ná het orgasme. Of zij nou slikt of niet, daar "merkt" hij toch geen fuck van? Ik slik omdat het praktisch is, niet omdat sperma nu zo heerlijk is.
Daar merk je dus blijkbaar wel wat van. Net zoals er genoeg andere rituelen voor en na de seks zich afspelen die misschien niet direct met een orgasme te maken hebben maar wel 'belangrijk' zijn voor iemands seksuele beleving. Zoveel mensen zoveel wensen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 19:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Seksuele handelingen gaan niet zeldzaam gepaard (hurr durr) met zaken die eromheen gebeuren. Voor zowel mannen als vrouwen geldt dat de manier waarop ze het orgasme beleven vrij belangrijk is voor de mate waarin ze zich achteraf bevredigd voelen. Mij persoonlijk maakt het geen reet uit of iemand mijn kampioens-zaad wil doorslikken of niet (al kan ik me niet voorstellen dat ze dat niet willen) maar voor sommigen voegt het wel degelijk wat toe. Ook voor mannen is er meer belangrijk dan alleen het orgasme.
Ja, ik snap dat sommige mannen het geil vinden, maar het is niet zó belangrijk dat je je vriendin dingen wil laten doen die ze niet wil doen, omdat het voor jou zo "onmisbaar" is. Dat vind ik absoluut niet van respect getuigen. Als zijn vriendin hem nu graag in zijn kont zou willen fisten, dan gaat de TS dat toch ook niet toelaten omdat het voor haar iets toevoegt (tenzij de TS van zulke dingen houdt, of course, maar je kunt iedere seksuele actie als voorbeeld nemen).


Citaat:
Waarschijnlijk wel. Daarom vind ik het ook zo vreemd om te zeggen dat "je dan toch wel bent klaargekomen". Alsof dat ook maar enigszins relevant is in dit hele verhaal. De vergelijking was misschien krom, maar niet zo krom als de bewering van pluis zelf. Of in ieder geval even doordacht.
Je hebt gelijk dat het niet alleen om een orgasme gaat, zoals Pluis leek te suggereren, maar jouw vergelijking was inderdaad een beetje krom.

Citaat:
Dat is inderdaad een probleem van de TS en dat moet hij zelf uitzoeken samen met zijn chickie. Wel kan ik begrijpen dat je het jammer vindt als je daar blijkbaar heel opgewonden van wordt en die chick het niet wil doen. Ik zou het ook jammer vinden als ik dolverliefd zou zijn op een meisje en dan erachter kom dat ze doggystyle saai vindt. Tuurlijk kan ik dan alsnog neuken, maar het neemt toch iets weg.
Jammer, ja. Natuurlijk. Maar toch niet zo belangrijk dat je erover blijft doorzeuren tot ze het uiteindelijk maar goed doen? Iets "saai" vinden is overigens iets anders dan iets niet lekker vinden/absoluut niet willen doen. Ik vind dat de TS moet ophouden met zeuren. Hij heeft het antwoord al en zeuren gaat niet helpen.

Citaat:
Daar merk je dus blijkbaar wel wat van. Net zoals er genoeg andere rituelen voor en na de seks zich afspelen die misschien niet direct met een orgasme te maken hebben maar wel 'belangrijk' zijn voor iemands seksuele beleving. Zoveel mensen zoveel wensen.
Ja, dat is waar, maar het probleem is hier dat hij iets wil dat zij absoluut niet wil. Dan heeft 'ie drie keuzes, namelijk: 1) accepteren dat ze het niet wil en genieten van alles dat 'ie wel met haar doet, 2) doorzeuren totdat ze óf uiteindelijk tegen haar zin van alles gaat doen (en dat hoor je niet te willen als je om iemand geeft) óf hem dumpt omdat hij haar grenzen niet respecteert, en 3) het uitmaken met zijn vriendin -als het daadwerkelijk zo "onmisbaar" is en een meisje zoeken dat wel al zijn seksuele fantasietjes wil laten uitkomen.

Zo simpel is het.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 09:19
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik zou, als ik je vriendin was, je vragen om dat kwakje terug te mogen spugen in jouw gezicht. Dat zou voor mij namelijk onmisbaar zijn voor mijn seksuele beleving.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 09:27
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Ik zou, als ik je vriendin was, je vragen om dat kwakje terug te mogen spugen in jouw gezicht. Dat zou voor mij namelijk onmisbaar zijn voor mijn seksuele beleving.


en verder het telkens weer zeggen of er een hint naar geven is net zo vervelend als zeuren. en als mijn vriend dat zou doen. zou ik net zoals sommige al gezegd hebben hem helemaal niet meer pijpen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 09:07
abc1234567890
abc1234567890 is offline
het is onveilig, ik heb het wel gedaan is een kans dat ik nu hiv heb,zie mijn topic
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 15:01
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Citaat:
het is onveilig, ik heb het wel gedaan is een kans dat ik nu hiv heb,zie mijn topic
Loop nu niet zo dom te eikelen, dat kan alleen als hij de ziekte bij zich draagt.
__________________
Pain makes you eager to grow stronger.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 17:40
kevvin17
kevvin17 is offline
ik vind het zoiezo een smerig iets. Als mijn vriendin mij sperma zou slikken zou ze eerst haar mond 3 dagen lang 3 x per dag moeten poetsen wil ze met me zoenen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 17:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
ik vind het zoiezo een smerig iets. Als mijn vriendin mij sperma zou slikken zou ze eerst haar mond 3 dagen lang 3 x per dag moeten poetsen wil ze met me zoenen.
En jij iedere keer die pik drie dagen lang 3 keer per dag poetsen voor je hem bij haar er in stopt?

Maar je klinkt dat iemand die helemaal geen ervaring heeft met vrouwen op seksueel gebied, dus waarschijnlijk roep je maar wat.

Ik vind slikken meestal geen probleem. Alleen als hij terug komt van een festival ofzo en hij heeft 3-4 dagen alleen op alcohol, drugs en muziek geleefd... tja, al zou ik willen, dan kan ik het niet doorslikken. Dan is het gewoon niet lekker meer.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 20:39
daphneforyou
Avatar van daphneforyou
daphneforyou is offline
ik vind pijpen heerlijk maar zou het nooit doorslikken het kleeft zo in je keel dan
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 20:41
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het kleeft helemaal niet in je keel.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 20:45
daphneforyou
Avatar van daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
Het kleeft helemaal niet in je keel.
haha dat hoorde ik van een vriendin maar kan ik niet weten want nooit gedaan
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 21:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dan heeft die vriendin het ook nooit gedaan, dus daar hoef je niet meer naar te luisteren.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 21:42
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
je kunt je vriendin niet dwingen om dit te doen he ! , er zijn nog genoeg andere dingen wat ze misschien wel wil en wie weet ziet ze het licht ooit en doet ze het toch , gewoon om jou een plezier te doen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 00:27
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
__________________
~ Sociaal economisch ingesteld, ik ben een ieders vriend!
~ Neem contact op via PM! En zie wat ik voor jou kan betekenen!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 00:30
kevvin17
kevvin17 is offline
Citaat:
En jij iedere keer die pik drie dagen lang 3 keer per dag poetsen voor je hem bij haar er in stopt?

Maar je klinkt dat iemand die helemaal geen ervaring heeft met vrouwen op seksueel gebied, dus waarschijnlijk roep je maar wat.

Ik vind slikken meestal geen probleem. Alleen als hij terug komt van een festival ofzo en hij heeft 3-4 dagen alleen op alcohol, drugs en muziek geleefd... tja, al zou ik willen, dan kan ik het niet doorslikken. Dan is het gewoon niet lekker meer.
nee je hebt geen gelijk. Jij roept ook maar wat. Ik heb redelijk wat ervaring met vrouwen op seksueel gebied, en ja, mijn sperma is een keer doorgeslikt, en ja, ik heb gevraagd of ze dat niet meer wou doen. En waarom niet ? Omdat na mijn mening ik het een vies idee vind. Als jij dat als ervaring-loos beschrijft is dat jou pakkie aan, maar ga niet uit je eigen denkende ervaring roepen dat iemand iets roept waar hij geen verstand van heeft, want op dit moment ben jij dat
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 10:42
Verwijderd
Citaat:
nee je hebt geen gelijk. Jij roept ook maar wat. Ik heb redelijk wat ervaring met vrouwen op seksueel gebied, en ja, mijn sperma is een keer doorgeslikt, en ja, ik heb gevraagd of ze dat niet meer wou doen. En waarom niet ? Omdat na mijn mening ik het een vies idee vind. Als jij dat als ervaring-loos beschrijft is dat jou pakkie aan, maar ga niet uit je eigen denkende ervaring roepen dat iemand iets roept waar hij geen verstand van heeft, want op dit moment ben jij dat
Bwahaha.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 11:44
Verwijderd
Hmmm afgezien van het feit dat ik heel moeizaam klaarkom van gepijpt worden ( en het dus bijna nooit doorgaat tot aan het moment supreme) vind ik het eigenlijk ook niet zo opwindend als mijn sperma doorgeslikt wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 13:00
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
nee je hebt geen gelijk. Jij roept ook maar wat. Ik heb redelijk wat ervaring met vrouwen op seksueel gebied, en ja, mijn sperma is een keer doorgeslikt, en ja, ik heb gevraagd of ze dat niet meer wou doen. En waarom niet ? Omdat na mijn mening ik het een vies idee vind. Als jij dat als ervaring-loos beschrijft is dat jou pakkie aan, maar ga niet uit je eigen denkende ervaring roepen dat iemand iets roept waar hij geen verstand van heeft, want op dit moment ben jij dat
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 19:36
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Nee is nee, met of zonder reden. Als ze niet wil, hoeft ze niets te geven, nog geen zoentje. Simpel, hou je er aan.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 21:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hier werd gesuggereerd dat je door moest blijven zeuren:
Citaat:
Haha, dat ga ik sowieso doen. Zelfde geld overigens voor anale seks. Onmisbaar als het aan mij ligt.
een paar posts lager zeg je:
Citaat:
We zijn twee volwassen mensen en zeuren is ons beiden absoluut niet bekend. Wel vind ik dat ik af en toe een hintje mag geven naar mijn wensen. Ze heeft het immers nog nooit geprobeerd en ik mag best laten blijken dat ik het heel jammer vind. Drammen is wat anders, maar daar is absoluut geen sprake van.

volgensmij zeur je dus wel, dat zeg je zelfs zelf! Nee is nee, als ze van gedachten verandert dan zegt ze dat heus wel, want volgensmij heb je duidelijk gemaakt dat je het fijn zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 00:12
cheriff
Avatar van cheriff
cheriff is offline
In de oorlog waren de mensen blij als ze wat warms binnen kregen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 00:14
inpression
inpression is offline
Citaat:
In de oorlog waren de mensen blij als ze wat warms binnen kregen
Beetje zinloze reactie vind je ook niet ? Als je niets beters weet, post dan niets. <<< beetje algemeen probleem hier op t forum.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 11:56
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Heb er met haar nogmaals goed over gesproken en ze wilde het wel een keertje proberen. Na het gedaan te hebben wil ze niets liever dan mij heerlijk klaarpijpen en doorslikken. We vinden het nu dus allebei heerlijk=)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 13:05
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Heb er met haar nogmaals goed over gesproken en ze wilde het wel een keertje proberen. Na het gedaan te hebben wil ze niets liever dan mij heerlijk klaarpijpen en doorslikken. We vinden het nu dus allebei heerlijk=)
Fijn dat ze het toch een keertje wou proberen voor je
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 14:56
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Hahahh Reverend geeft goeie antwoorden

Citaat:
Heb er met haar nogmaals goed over gesproken en ze wilde het wel een keertje proberen. Na het gedaan te hebben wil ze niets liever dan mij heerlijk klaarpijpen en doorslikken. We vinden het nu dus allebei heerlijk=)
Mooizo, dan kan er dus een slotje op
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
wél in de bek nemen?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Gewoon blijven zeuren. Uiteindelijk zal haar egoïsme wegebben.
Citaat:
Haha, dat ga ik sowieso doen. Zelfde geld overigens voor anale seks. Onmisbaar als het aan mij ligt.
volgens mij was dat cynisch bedoeld.. or is it me who's not getting the clue here?

maar in ieder geval, je moet haar niet gaan forceren, dat zal averechts gaan werken. en ze zal je minder gaan vertrouwen.. maar ja, succes met 't haar door laten slikken tegen haar wil in xD!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 23:36
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
Citaat:
wél in de bek nemen?
Je snapt wat ik bedoel
__________________
~ Sociaal economisch ingesteld, ik ben een ieders vriend!
~ Neem contact op via PM! En zie wat ik voor jou kan betekenen!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 01:06
Henkensen
Henkensen is offline
Citaat:
ik vind het zoiezo een smerig iets. Als mijn vriendin mij sperma zou slikken zou ze eerst haar mond 3 dagen lang 3 x per dag moeten poetsen wil ze met me zoenen.
pff daar proef je echt niks van hoor.. zodra ik gepepen ben dan slikt ze en zoenen we vrijwel direct verder...

sure het kan zo'n gevoel geven van "daar ben ik net in gekomen en aangezien ik men eigen spul niet graag eet zoen ik liever niet" maar als je je daar eenmaal 1x over hebt gezet is het echt geen probleem meer
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 17:35
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Seksuele handelingen gaan niet zeldzaam gepaard (hurr durr) met zaken die eromheen gebeuren. Voor zowel mannen als vrouwen geldt dat de manier waarop ze het orgasme beleven vrij belangrijk is voor de mate waarin ze zich achteraf bevredigd voelen. Mij persoonlijk maakt het geen reet uit of iemand mijn kampioens-zaad wil doorslikken of niet (al kan ik me niet voorstellen dat ze dat niet willen) maar voor sommigen voegt het wel degelijk wat toe. Ook voor mannen is er meer belangrijk dan alleen het orgasme.


Waarschijnlijk wel. Daarom vind ik het ook zo vreemd om te zeggen dat "je dan toch wel bent klaargekomen". Alsof dat ook maar enigszins relevant is in dit hele verhaal. De vergelijking was misschien krom, maar niet zo krom als de bewering van pluis zelf. Of in ieder geval even doordacht.

Dat is inderdaad een probleem van de TS en dat moet hij zelf uitzoeken samen met zijn chickie. Wel kan ik begrijpen dat je het jammer vindt als je daar blijkbaar heel opgewonden van wordt en die chick het niet wil doen. Ik zou het ook jammer vinden als ik dolverliefd zou zijn op een meisje en dan erachter kom dat ze doggystyle saai vindt. Tuurlijk kan ik dan alsnog neuken, maar het neemt toch iets weg.

Daar merk je dus blijkbaar wel wat van. Net zoals er genoeg andere rituelen voor en na de seks zich afspelen die misschien niet direct met een orgasme te maken hebben maar wel 'belangrijk' zijn voor iemands seksuele beleving. Zoveel mensen zoveel wensen.
tjsa, dat krijg je als je een argument aan gaat met Reverend....
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Doorbraakbloedingen doorslikken Pil
Lelle_*
4 18-05-2005 11:05
Lichaam & Gezondheid Doorslikken
hornet34
1 29-08-2004 19:20
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #2!
Snufje
279 07-04-2003 17:46
Lichaam & Gezondheid Vraagje over de pil doorslikken & doorbraakbloedingen.
Sister Bliz
7 08-08-2002 15:49
Lichaam & Gezondheid de pil: doorslikken
maaike0
3 05-06-2002 13:58
Lichaam & Gezondheid veel kwaad als je doorslikt?
sheba
9 26-12-2001 21:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.