Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 13:05
Daisylief
Avatar van Daisylief
Daisylief is offline
hoi, ik ben daisy en nog maagd. ik wil nog niet ontmaagd worden omdat ik er nog niet klaar voor ben. vind het wel fijn om met mezelf te spelen en daarom vinger ik me clitje wel is, en dat vind ik wel lekker, maar ik wil eigenlijk wel wat meer dan alleen dat. ik zou wel is willen proberen om iets in mijn kont te stoppen zoals me vinger of de achterkant van me haarborstel, wanr ik heb geen speeltjes. Durf ze niet aanteschaffen vanwege mijn ouders.

Hebben jullie ervaring hiermee en tips voor mij meiden, want ik ben benieuwd hoe dat voelt. ik ben bang dat het zeer doet.. alvast bedankt xxx
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 15:41
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
als het zeer doet kan je het er toch weer uithalen..?
gewoon veel glijmiddel/spuug gebruiken en dan doetet alst goed is geen zeer.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 15:44
Verwijderd
Ik heb geen ervaring met je vinger of de achterkant van je haarborstel in mijn kont.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 09:27
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
De eerste keer dat je iets anaal probeert in te brengen kan het enigszins onprettig zijn, omdat je lichaam er niet aan is gewend. Naarmate je het vaker doet wordt het lekkerder.

Als je het voor het eerst doet zou ik niet iets groots nemen overigens, een vinger is dan al genoeg. Weet niet aan wat voor borstel jij zat te denken, maar ik weet dat de handvatten van sommige borstels nog best groot kunnen zijn, dus weet niet of je dat moet willen voor de eerste keer
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 20:49
Verwijderd
ik, beetje raar, ja srry, heb daar wel ervaring mee. :$
ik doe gewoon met oude tandenborstel van de camping, voor de rest wen je eraan.
als het stroef gaat, gebruik dan speeksel, glijmiddel of shampoo ofzo, en als het eenmaal zit dan laten zitten, in de tussentijd doe je iets anders, je voelt je wel heel lomp met zo'n ding in je anus maar ok, zo wacht je ff, en ondertussen rekt je kringspier, dan kun je het voorwerp rustig op en neer halen, je voelt er niet heel veel van, dus als meisje zou ik de clitoris erg stimuleren, ik ruk er gewoon onder, anders voel je amper iets,

groetjes,

Diego...

PS: neem geen gevaarlijke voorwerpen en kijk uit met shampoo als glijmiddel, want in shampoo zitten verschillende chemicaliën die je niet binnen mag krijg, verwacht ook niet te veel van een anale inbreng, anders kun je jezelf nogal teleurstellen...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 23:17
Verwijderd
Uh shampoo zou ik niet proberen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 23:55
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Shampoo is inderdaad niet zo'n goed idee.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 07:39
Verwijderd
Dan neem je van die zeepvrije zeep ?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 10:32
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Gewoon geen zeep. Mensen, als je zo graag dingen in jezelf wilt stoppen, gebruik dan alsjeblieft de dingen die daarvoor bedoeld zijn. Je wilt geen chemische shit in je vagina/anus stoppen, of voorwerpen gebruiken die mogelijk kunnen breken, blijven haken, of allerlei bacteriën kunnen meebrengen (zoals bijvoorbeeld tandenborstels en etenswaren).

Ik snap dat jullie willen experimenteren hoor (al heb ik zelf die neiging nooit gehad), maar waarom nou met dingen die eventueel schadelijk kunnen zijn?

GEEN ZEEP! Of nou ja, doe het toch maar, dat lesje leer je vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 10:56
Verwijderd
Zeep vrije zeep is speiaal voor vagina us waarom at niet ?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 11:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zeep vrije zeep is speiaal voor vagina us waarom at niet ?
Glijmiddel is speciaal gemaakt om penetratie makkelijker te maken, dus waarom niet?

Zelfs van die zogenaamde vaginale douches en zo zijn helemaal niet goed voor je. Want zelfs als er niets schadelijks binnen komt spoel je nog steeds de goede bacteriën weg, juist díe bacteriën die infecties en dergelijken voorkomen. Dus je vagina schoonmaken werkt averechts.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Glijmiddel is speciaal gemaakt om penetratie makkelijker te maken, dus waarom niet?

Zelfs van die zogenaamde vaginale douches en zo zijn helemaal niet goed voor je. Want zelfs als er niets schadelijks binnen komt spoel je nog steeds de goede bacteriën weg, juist díe bacteriën die infecties en dergelijken voorkomen. Dus je vagina schoonmaken werkt averechts.
Oke nou ja zal wel zo zijn , ze moet zelf weten waar mee ze het gaat doen ;p
ik doe zulke dingen toch niet ga ik ook niet doen trouwens,
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 09:16
Daisylief
Avatar van Daisylief
Daisylief is offline
Citaat:
als het zeer doet kan je het er toch weer uithalen..?
gewoon veel glijmiddel/spuug gebruiken en dan doetet alst goed is geen zeer.
hoi hoi

ik heb het geprobeerd om met veel spuug de achterkant van mijn haarborstel erin te stoppen, maar het doet nog steeds zeer als ik hem er te ver in duw. Misschien is die te groot ofzo? Met me vinger voelt het wel fijn aan. bedankt voor de tip. xxx
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:
ik, beetje raar, ja srry, heb daar wel ervaring mee. :$
, je voelt er niet heel veel van, dus als meisje zou ik de clitoris erg stimuleren, ik ruk er gewoon onder, anders voel je amper iets,
..
Nou, ik voel er toch heel veel van met mijn dildo van 20cm!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 17:11
Daisylief
Avatar van Daisylief
Daisylief is offline
Citaat:
Nou, ik voel er toch heel veel van met mijn dildo van 20cm!
woooow...au! doet dat geen pijn?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 18:39
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
woooow...au! doet dat geen pijn?
Lengte zegt niet zoveel.. De eventuele pijn komt juist door de dikte.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:44
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
[QUOTE=viezegedachten!;33078916]ik, beetje raar, ja srry, heb daar wel ervaring mee. :$
ik doe gewoon met oude tandenborstel van de camping, voor de rest wen je eraan.
als het stroef gaat, gebruik dan speeksel, glijmiddel of shampoo ofzo, en als het eenmaal zit dan laten zitten, in de tussentijd doe je iets anders, je voelt je wel heel lomp met zo'n ding in je anus maar ok, zo wacht je ff, en ondertussen rekt je kringspier, dan kun je het voorwerp rustig op en neer halen, je voelt er niet heel veel van, dus als meisje zou ik de clitoris erg stimuleren, ik ruk er gewoon onder, anders voel je amper iets,

is dit wel zo veilig? en schoon....
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit ik durf niet
hoop
9 25-03-2013 19:18
Liefde & Relatie Ik durf niet af te spreken met een jongen.
hartjesanne
2 09-11-2010 23:38
Seksualiteit Ik weet niet wat ik wil...
Zweefvliegtuig
33 16-10-2003 09:07
Liefde & Relatie ik durf niet zo goed
AnneCath
7 20-11-2002 09:43
Seksualiteit ik durf niet verder te gaan :'(
sneakie
2 13-06-2002 09:21
Verhalen & Gedichten Ik durf het niet
Verwijderd
11 04-01-2002 14:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.