Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2001, 16:25
Field
Field is offline
ik vind t dom hoor,
ik heb werkelijkwaar de leukste tijd van m'n leven op school.

wat is er nou leuker dan met 20 tot 30 leeftijdsgenoten, en als je normaal doet ook nog vrienden, tussen 4 muren te zitten.

dat wilde ik ff kwijt
__________________
You can save everything on alcohol, except secrets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2001, 16:41
Verwijderd
School is ook wel leuk, nooit gezegd dat school stom is. Ik leer graag en vind veel interessant.. Alleen heb je dan van die mensen die dat juist niet cool vinden... Opletten doen alleen de 'nerds' dus val ik overal buiten
Ik heb wel vrienden, maar die zie ik alleen in de pauze.. De lessen zijn leuk en mijn vrienden, alleen mijn klas is echt verschrikkelijk!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 16:45
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
school sucks!
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 17:34
Verwijderd
Hoogopgeleid zijn rules.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 19:59
Field
Field is offline
Jullie doen echt wat verkeerd

ik heb de grootste bek in de klas, maar ben beleeft en heb respect voor de anderen, zij hebben daardoor ook respect voor mij.

ik let op, en zorg dat iedereen dat doet en haal geintjes uit.

we hebben echt een onwijse klas.

wederzijds respect is belangrijk in een vriendschap, zorg dat je met elk klasgenootje bevriend bent en toon respect.

natuurlijk houd ik wel t hoogste woord

__________________
You can save everything on alcohol, except secrets.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 20:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
het is al zo vaak gezegd, maar nogmaals:
inderdaad, vrienden zien is leuk, leraren zien niet... ook huiswerk en lessen valt niet onder het kopje LEUK
verder zijn pauzes best tof ja en geintjes uithalen in de klas is ook wel leuk, maar hebben vervelende gevolgend...
kortom, als school nou gewoon weg kon en die vrienden (dus lol) overkonden blijven zou alles perfect zijn...
daaruit blijkt dat school stom is (bij mij dan)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 12:22
Field
Field is offline
Citaat:
linda85 schreef:
het is al zo vaak gezegd, maar nogmaals:
inderdaad, vrienden zien is leuk, leraren zien niet...
mee oneens

Citaat:
ook huiswerk en lessen valt niet onder het kopje LEUK
huiswerk? wat is dat ook al weer?

Citaat:
verder zijn pauzes best tof ja en geintjes uithalen in de klas is ook wel leuk, maar hebben vervelende gevolgend...
doe je t niet goed meid. je moet weten waar de grenzen liggen en wat leuk is en niet.

Citaat:
kortom, als school nou gewoon weg kon en die vrienden (dus lol) overkonden blijven zou alles perfect zijn...
onmogelijk denk ik

Citaat:
daaruit blijkt dat school stom is (bij mij dan)
Ik respecteer je mening, maar ik ben het zoals je ongetwijfeld al verwacht, oneens.



[Dit bericht is aangepast door Field (02-12-2001).]
__________________
You can save everything on alcohol, except secrets.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 15:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
idd verwacht... maar jij vindt leraren zien dus leuk? dan heb jij mazzel, want bij ons zijn die leraren meer van die types 'ha, ik heb macht, laat ik die ff tegen de leerlingen gebruiken en er nog trots op zijn ook!' De lol gaat er dus snel vanaf als je (omdat je één oefening van je huiswerk niet gemaakt heb) 3 uur mag nablijven op vrijdagmiddag!
verder zijn ze superstreng bij ons, omdat ze vorig jaar juist heel slap optraden enzo (en dat hebben ze toen geweten)! Verder zijn wij voor docenten een heel irritante klas en nogmaals, macht vinden ze leuk.. dus je kan bijna nooit geintjes uithalen zonder dat je de lul bent!
(op 1 docent na en daar wordt dus ook uitgebreid gebruik van gemaakt )

hiermee ben ik ook gelijk gekomen op het zinnetje 'huiswerk, wat is dat ook al weer?'
bij ons moet je dus drie uur nablijven op vrijdag als je één oefening niet maakt..
daarnaast stik ik in de toetsen (7 komende week) dus dan leer je wel wat huiswerk is..

maar ja, wat ik wil is idd onmogelijk
en ik respecteer jou mening ook
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 23:30
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
school is best leuk ja ik haat het alleen dat ik altijd het eerste uur les heb, alleen maar omdat ik NT heb en ik haat vroeg opstaan
maar toch zou ik liever met m'n vrienden een film kijken ofzo dan altijd op school zitten, of buiten hangen, want er zitten ook veel sukkels op school. toch zou ik het wel missen als ik een vaste baan had denk ik
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 12:27
femme
femme is offline
ben ik het mee eens... en dat leraren zien vind ik ook nog nie zo erg hoor, als je hun normaal behandelt, behandelen ze jou (je hebt uitzonderingen.. maar goed) ook goed.. meestal is het wel gezellig moet ik zeggen.. ik heb helemaal geen hekel aan school.. en aan huiswerk maken over het algemeen ook niet.. behalve als het heel koud is op mn kamer... bah
__________________
* I'm not a complete idiot, some parts are missing... *
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 12:44
killer beeb
killer beeb is offline
Dat zeg ik! Bijna iedereen loopt altijd te zeiken over school maar er zijn ook leuke dingen.....http://forum.scholieren.com/Forum37/HTML/002866.html

__________________
I'm back!! (msn: aahidding@planet.nl)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 20:25
Field
Field is offline
en jongens, de meeste vrienden maak je toch op school, of nie?
__________________
You can save everything on alcohol, except secrets.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 21:53
Verwijderd
het is beter dan werken. ik heb een jaar full time gewerkt zodat ik mn opleiding kon betalen, zit nu weer op school.

Je hebt relaxte uren (meestal) en je hebt OV (meestal) en je hebt stu.fin. (meestal)
je zit heel de dag op je luie reet...(hoeft nie positief te zijn maar is meestal wel zo )

en jah...ik vind zelf de middelbare echt sucken, je leert er geen fuck en het gaat enrgens over. ik doe nu mbo, en leer voor vormgever, krijg leuke teken en computerlessen...dat gaat tenminste nog ergens over en je hebt er later veel aan.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 07:35
dario
dario is offline
hey
ja ik moet zeggen dat ik er idd niet van baal om naar school te gaan.
alleen zou iets later moeten om 11 uur beginnen
maar op school kun je een prfct tijd hebben
als je maar genoeg lol maakt

ps aantal leraren bij ons zijn zwaar ok
die ouwehoere gewoon mee!!!
__________________
jalalallalalallalalalallal
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 13:33
evathatsme
evathatsme is offline
duh. school is master. retegezellig met vrienden en ik heb alleen maar lol in dat gebouwtje. nouja, leren is natuurlijk wel sucks enzo, maar voggesmij is iedereen vergeten dat het leren voor jezelf is. anders kom je nie ver in je leventje. duzzz. veel keus heb je niet, of kreunend en zeurend en steunend door je schoolleven of er de beste tijd van je leven van maken. nou ik weet t wel eigenlijk. doe mij maar de laatste.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 22:07
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
nou, ik zie er de lol niej van in.... bij mij is het zelfs zo erg inmiddels dat ik huiswerk maken het leukste deel van de dag vind, en het vet klote vind als ik met andere leerlingen op school moet praten, al is het enkel goeiemorge zeggen....

Rufus.... vind zichzelf overigens een zielig stuk vreten...
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 13:28
Noortjuh
Noortjuh is offline
Ja allus wat er omheen hangt is leuk
maar hw enz.enz. vin ik opzich minder
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 20:16
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
school zuigt kont !!! wordt er alleen maar agressies van
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-12-2001, 14:58
Cute Angel
Cute Angel is offline
school sucks!!!!!!!!!! Okeeeej, keten in de klas en vrienden maken is 100% okeej, maar de rest!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.