Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 21:43
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Een verse start....
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Advertentie
Oud 05-10-2004, 21:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Maar Ray is wél cool.

Jeanine: Ik belde bij haar [Barbara] aan en wie denk je dat er open deed?
Ray: Jef? Morris? Sinterklaas?

Oud 06-10-2004, 09:45
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Nog ff over Wendela (Sjors)... ze is dan wel lief enzo, maar het personage is echt verschikkelijk saai en dat wordt echt heel erg vervelend. Ze heeft nog geen enkele keer in een echt boeiende verhaallijn gezeten, altijd van die slepende saaie dingen...
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 06-10-2004, 10:13
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Het is helemaal saai. En ik heb t al een week niet meer gezien Ik ben gewoon van mn verslaving af
__________________
I'll find you.
Oud 06-10-2004, 13:51
KiimmiieJ
Avatar van KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 06-10-2004 @ 10:45 :
Nog ff over Wendela (Sjors)... ze is dan wel lief enzo, maar het personage is echt verschikkelijk saai en dat wordt echt heel erg vervelend. Ze heeft nog geen enkele keer in een echt boeiende verhaallijn gezeten, altijd van die slepende saaie dingen...
Ja precies en elke keer als sjors in beeld komt heb k zoiets van asjeblieft zeg.. gwn zo'n vage personage is dat.. met der onschuldige babyface. bah bah
__________________
Love & Peace \m/
Oud 06-10-2004, 14:53
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-10-2004 @ 22:46 :
Maar Ray is wél cool.

Jeanine: Ik belde bij haar [Barbara] aan en wie denk je dat er open deed?
Ray: Jef? Morris? Sinterklaas?

Ja Ray is de beste!
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 06-10-2004, 17:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik snap niet dat mensen iemand die heel lief, zacht is, een warm hart heeft, gewoon een goed mens is, irritant kunnen vinden. Liepen er maar meer van dat soort personen rond.

Oke Sjors is misschien wel wat naïef wat betreft Martine. Maar er is ook een periode geweest dat ze ook niet veel met haar te maken wilde hebben. En als dit over Ludo eens een keer uitkomt... maar goed, das wel het personnage Sjors. Als die twijfelt en je praat op haar in, gelooft ze je toch dan wel uiteindelijk.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-10-2004, 17:44
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Wat betreft Martine vind ik haar juist helemaal niet naief... ik vind het juist wel logisch dat ze haar moeder vertrouwt en dat ze achter haar staat
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 06-10-2004, 20:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Laura: "Dorothea wil u wat vragen stellen waarop alleen Benjamin het antwoord kan weten..."

Goh, hadden ze daar niet wat eerder aan kunnen denken?
Oud 06-10-2004, 20:58
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
ik kijk het heel vaak maar nu

boooooooooring

mijn god, waar gaan die verhaallijnen heen?? wat een gezeik allemaal, vind er nix aan beetje boeiende verhalen aub!

ik wil dat nina alles verteld, ludo weer een huis heeft en niet iehhhh iets met barbara krijgt, janine weer gelukkig kan zijn met aahh ray, oom harmsen zich laat opereren, benjamin naar boven zweeft, dorothea ook verdwijnt, morris ermee stopt, charlie weer kan lopen en sjors achter de waarheid komt. ZO!

ugh maja..
__________________
Drop it!
Oud 07-10-2004, 08:08
Bèta-babe
Avatar van Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
Solid schreef op 06-10-2004 @ 21:58 :
ik kijk het heel vaak maar nu

boooooooooring

mijn god, waar gaan die verhaallijnen heen?? wat een gezeik allemaal, vind er nix aan beetje boeiende verhalen aub!

ik wil dat nina alles verteld, ludo weer een huis heeft en niet iehhhh iets met barbara krijgt, janine weer gelukkig kan zijn met aahh ray, oom harmsen zich laat opereren, benjamin naar boven zweeft, dorothea ook verdwijnt, morris ermee stopt, charlie weer kan lopen en sjors achter de waarheid komt. ZO!

ugh maja..
Tja dat gaat in GTSTland nog wel minstens een jaartje duren...
Oud 07-10-2004, 08:23
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
sjors achter de waarheid komt? welke waarheid (volg t niet echt meer, ben over mn verslaving heen )
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 07-10-2004, 09:54
Fallon
Avatar van Fallon
Fallon is offline
Citaat:
Sasz schreef op 07-10-2004 @ 09:23 :
sjors achter de waarheid komt? welke waarheid (volg t niet echt meer, ben over mn verslaving heen )
Dat martine wel te maken heeft met dat Ludo/Nina gezeur
__________________
<<<Pain is temporary, pride is forever...>>>
Oud 07-10-2004, 11:44
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hmmm kep gehoord dat gtst ermee gaat kappen??
Op zich zouk et niet eens zo heel erg vinden, der is echt geen hol meer aan. Maja zul je zien dat er iets spanneds gaat gebeuren ofzo en dan kappen

Of er wordt een bom op euh hoe die plaats ook weer merendijk ofzo? of hoe et ook mag heten gegooid. Zijn we van alles af ;p
Oud 07-10-2004, 11:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 07-10-2004 @ 12:44 :
Hmmm kep gehoord dat gtst ermee gaat kappen??
Op zich zouk et niet eens zo heel erg vinden, der is echt geen hol meer aan. Maja zul je zien dat er iets spanneds gaat gebeuren ofzo en dan kappen

Of er wordt een bom op euh hoe die plaats ook weer merendijk ofzo? of hoe et ook mag heten gegooid. Zijn we van alles af ;p
Lijkt me niet, het is nog altijd ontzettend goed bekeken.
Waar heb je dat gehoord dan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-10-2004, 11:55
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-10-2004 @ 12:52 :
Lijkt me niet, het is nog altijd ontzettend goed bekeken.
Waar heb je dat gehoord dan?
Weet niet meer van wie, was een paar weken geleden. Maja we zien het wel.. geloof er ook niet zoveel in
Oud 07-10-2004, 16:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 07-10-2004 @ 12:44 :
Hmmm kep gehoord dat gtst ermee gaat kappen??
Op zich zouk et niet eens zo heel erg vinden, der is echt geen hol meer aan. Maja zul je zien dat er iets spanneds gaat gebeuren ofzo en dan kappen

Of er wordt een bom op euh hoe die plaats ook weer merendijk ofzo? of hoe et ook mag heten gegooid. Zijn we van alles af ;p
Zou niet zo slim zijn. Trekt veel mensen, altijd op prime-time, en het is al sinds RTL4 zender is in Nederland ongeveer een vast programma, iedereen kent het.
Mja, zou het van de ene kant toch minder vinden, van de andere kant: het wordt steeds maar zeurderiger. En dan heb ik tenminste weer een half uur meer vrije tijd en hoef ik niet per se thuis te zijn om 8 uur.

Ik denk trouwens dat het niet stopt... bronvermelding was beter geweest in je post.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-10-2004, 17:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 07-10-2004 @ 12:55 :
Weet niet meer van wie, was een paar weken geleden. Maja we zien het wel.. geloof er ook niet zoveel in
dat maakt het niet echt geloofwaardig he?
was 't op tv, in de krant of zei iemand het tegen je?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Ads door Google
Oud 07-10-2004, 18:28
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Dat wordt al jaren beweerd en valt onder de term 'speculatie'.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 07-10-2004, 21:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik zie het probleem niet... Morris moet gewoon Nick op z'n bek rossen en tegen die Justus zeggen dat hij zijn zakenpartner niet is. Zo moeilijk is dat toch niet?

He, ligt Jeanine in de sauna, ligt er weer zo'n lullig stapeltje handdoeken voor.
Oud 07-10-2004, 22:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-10-2004 @ 22:23 :
Ik zie het probleem niet... Morris moet gewoon Nick op z'n bek rossen en tegen die Justus zeggen dat hij zijn zakenpartner niet is. Zo moeilijk is dat toch niet?
Dan krijgt ie die opdracht dus niet af, aangezien hij niet kan voldoen aan Justus' eisen (maar wel overal maar 'ja' op zei). Morris' keuze is dus: of de opdracht én Nick, of geen opdracht.
Leuk leuk, ik hoop dat Nick hem gaat helpen en dat Nick dan weer een beetje geliefd wordt.

Citaat:
He, ligt Jeanine in de sauna, ligt er weer zo'n lullig stapeltje handdoeken voor.
hehe

Wie legt er uberhaupt handdoeken in een sauna? Het is daar zo vochtig als maar kan, dus die handdoeken zijn al nat als je ze oppakt: nog voor je ze hebt gebruikt!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-10-2004, 22:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-10-2004 @ 23:43 :
Dan krijgt ie die opdracht dus niet af, aangezien hij niet kan voldoen aan Justus' eisen (maar wel overal maar 'ja' op zei). Morris' keuze is dus: of de opdracht én Nick, of geen opdracht.
Leuk leuk, ik hoop dat Nick hem gaat helpen en dat Nick dan weer een beetje geliefd wordt.
Ik hoop dat Morris hem zó hard op z'n bakkes rost, dat hij nooit meer opstaat.
Oud 07-10-2004, 22:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-10-2004 @ 23:52 :
Ik hoop dat Morris hem zó hard op z'n bakkes rost, dat hij nooit meer opstaat.
en dan?
dan is nick oh zo zielig en gaat iedereen hem troosten en wordt morris als de gewelddadige lul aangezien.
Voor iemand die zo'n hekel heeft aan nick lijkt me dat nou juist niet de bedoeling: dat men nick als slachtoffer gaat zien..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-10-2004, 23:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-10-2004 @ 23:57 :
en dan?
dan is nick oh zo zielig en gaat iedereen hem troosten en wordt morris als de gewelddadige lul aangezien.
Voor iemand die zo'n hekel heeft aan nick lijkt me dat nou juist niet de bedoeling: dat men nick als slachtoffer gaat zien..
"Dat-ie nooit meer opstaat"... Dat betekent dus niets meer te troosten, of het moet postuum zijn.
Oud 08-10-2004, 06:55
Verwijderd
Ik heb het gisteren gemist, moeite waard om terug te kijken?
Advertentie
Oud 08-10-2004, 07:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
valt me op dat ray altijd precies hetzelfde doet.

janine begint weer te zeuren en dan gaat hij achter haar staan.. hoofd beetje omhoog.. gaat ie raar zn mond dicht houden.. daarna doet hij zijn armen naar haar toe maar net niet op haar schouders.. alsof ie een magier is en hij haar kan laten zweven ofzo... daarna pakt hij haar toch wel vast.. maar blijft achter dr staan... volgens mij kunnen ze hem één keer filmen en dat dan voor elke keer dat ie naar janine moet luisteren gebruiken.
Oud 08-10-2004, 07:58
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Hoorde ik het nou echt goed, zei nick nou iets van bismillah en antwoordde charlie toen iets van lak?
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 08-10-2004, 09:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 08-10-2004 @ 08:58 :
Hoorde ik het nou echt goed, zei nick nou iets van bismillah en antwoordde charlie toen iets van lak?
lol

morris: 'wish me luck'
charlie: 'luck'
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-10-2004, 09:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-10-2004 @ 00:00 :
"Dat-ie nooit meer opstaat"... Dat betekent dus niets meer te troosten, of het moet postuum zijn.
dan zien we hem voortaan in elke scène in het wit rond dorethea dansen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-10-2004, 10:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind Nickje wel aardig.
Oud 08-10-2004, 10:50
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-10-2004 @ 10:29 :
lol

morris: 'wish me luck'
charlie: 'luck'

ow ik verstond 't anders
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 08-10-2004, 12:25
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 08-10-2004 @ 08:45 :
valt me op dat ray altijd precies hetzelfde doet.

janine begint weer te zeuren en dan gaat hij achter haar staan.. hoofd beetje omhoog.. gaat ie raar zn mond dicht houden.. daarna doet hij zijn armen naar haar toe maar net niet op haar schouders.. alsof ie een magier is en hij haar kan laten zweven ofzo... daarna pakt hij haar toch wel vast.. maar blijft achter dr staan... volgens mij kunnen ze hem één keer filmen en dat dan voor elke keer dat ie naar janine moet luisteren gebruiken.
Ik snap überhaupt niet hoe ie het volhoudt met dat zeikwijf
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 08-10-2004, 12:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
M@rco schreef op 08-10-2004 @ 13:25 :
Ik snap überhaupt niet hoe ie het volhoudt met dat zeikwijf
Lekker ding.
Oud 08-10-2004, 16:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vanavond (voor mij: vannacht ik neem het weer op) de heropening van Scala... misschien eens een leuke aflevering, daar zijn we wel weer eens aan toe!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-10-2004, 20:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat zag Sjors er weer leuk uit! En Jeanine ook trouwens (leuke jurk!), maar Isabella... Die moet écht eens wat gaan doen aan dat haar; niet normaal!

Zie je wel dat Charlie een bitch is; met Nick's geld smijten om Milan te 'kopen'. Wel leuk dat Martine er €30.000 voor over had om haar dochter Milan te laten 'kopen'. 'k Vraag me nou opeens af wanneer Sjors te horen krijgt dat de erfenis van Frits van Houten door Martine achter haar rug om ingepikt is...

Sjors had wel gelijk, tegen Morris: hypocriet.

En nou noemde Benjamin de twee nichtjes van Harmsen: Jessica en Hedwig. Waarom zoveel moeite doen om een dode hem te alten overtuigen zich te opereren?? Dat hadden zijn nichtjes dan ook wel kunnen doen.
Oud 08-10-2004, 21:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-10-2004 @ 21:02 :
En nou noemde Benjamin de twee nichtjes van Harmsen: Jessica en Hedwig. Waarom zoveel moeite doen om een dode hem te alten overtuigen zich te opereren?? Dat hadden zijn nichtjes dan ook wel kunnen doen.
wat bedoel je
hedwig en jessica weten toch niet dat harmsen ziek is?
of bedoel je iets anders?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Ads door Google
Oud 08-10-2004, 22:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-10-2004 @ 22:51 :
wat bedoel je
hedwig en jessica weten toch niet dat harmsen ziek is?
of bedoel je iets anders?
Laura had Jessica en Hedwig kunnen contacteren en hen vertellen dat Harmsen ziek is. Zíj hadden Harmsen wel kunnen overtuigen om zich te laten overtuigen.

Maar het zal wel lastig zijn geweest om Katja Schuurman en Georgina Verbaan weer voor even in de serie te krijgen. 'k Ben Verbaan sowieso liever kwijt dan rijk.
Oud 08-10-2004, 22:11
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-10-2004 @ 21:02 :
'k Vraag me nou opeens af wanneer Sjors te horen krijgt dat de erfenis van Frits van Houten door Martine achter haar rug om ingepikt is...
Nooit, gok ik

Ik vraag me eerder af wanneer Ludo een listig plan bedenkt om Martine uit te schakelen en weer heel veel geld te hebben, ofzo
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 08-10-2004, 22:12
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik heb het gemist vandaag, het was blijkbaar wel leuk?
Oud 09-10-2004, 09:48
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
heb het donderdag voor het eerst sinds de zomerstop weer een keer gezien.
Snapte het behoorlijk goed maar kan iemand ff heel kort uitleggen wat Isabella, Morris, Charlie, Nick etc. in het huis van Ludo doen?
Oud 09-10-2004, 11:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 09-10-2004 @ 10:48 :
heb het donderdag voor het eerst sinds de zomerstop weer een keer gezien.
Snapte het behoorlijk goed maar kan iemand ff heel kort uitleggen wat Isabella, Morris, Charlie, Nick etc. in het huis van Ludo doen?
Het huis van Ludo is niet meer van Ludo maar van Charlie en Nick. Isabella logeert/woont er nu ook en Morris komt geregeld langs om z'n zusje te bezoeken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-10-2004, 17:54
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-10-2004 @ 12:20 :
Het huis van Ludo is niet meer van Ludo maar van Charlie en Nick. Isabella logeert/woont er nu ook en Morris komt geregeld langs om z'n zusje te bezoeken.
En voortaan ook om zaken doen met zijn "goede vriend" Nick.

Laura contact opnemen met Jessica en Hedwig? Dat zal moeilijk gaan. Hedwig zit ergens in een of ander ontwikkelingsland en Jessica zit al jaren lang samen met Julian op een motor rond te crossen.

Spoiler
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 18:01.
Oud 09-10-2004, 19:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-10-2004 @ 18:54 :
En voortaan ook om zaken doen met zijn "goede vriend" Nick.
ik heb het gister niet gezien, dus ik wist niet of dat nu wel of niet positief was afgelopen. vandaar dat ik dat van nick en morris maar niet noemde
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-10-2004, 20:35
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-10-2004 @ 18:54 :

Spoiler
Spoiler
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 09-10-2004, 20:48
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 09-10-2004 @ 21:35 :
Spoiler
De pimp
Oud 09-10-2004, 22:23
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 09-10-2004 @ 21:48 :
De pimp
Misschien iets voor ray? Lekker sámen gay .
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 10-10-2004, 16:25
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-10-2004 @ 21:02 :
Wat zag Sjors er weer leuk uit! En Jeanine ook trouwens (leuke jurk!), maar Isabella... Die moet écht eens wat gaan doen aan dat haar; niet normaal!
Sjors zag er zeker leuk uit... als ze nu ook nog eens een leuke rol zou hebben... En ja Isabella ziet er echt afzichtelijk uit met dat blokkige puntige kapsel, bah.

Dat zijn toch geen normale bedragen die ze aan de brandwondenstichting schenken? Of is er ook een deel voor de koop van de koning ofzo Ik ben benieuwd wat Nick ervan vindt: een ton voor Milan Maargoed, normaal gesproken doneer je 5 euries ofzo... toch?
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 10-10-2004, 18:06
Pla
Pla is offline
Ik erger me werkelijk dood aan Charlie, ze zit maar met geld te smijten alsof het nix is. Ze moet gewoon een baan zoeken en met haar eigen geld gaan smijten
__________________
duss..
Oud 10-10-2004, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Pla schreef op 10-10-2004 @ 19:06 :
Ik erger me werkelijk dood aan Charlie, ze zit maar met geld te smijten alsof het nix is. Ze moet gewoon een baan zoeken en met haar eigen geld gaan smijten
jep, zul je zien dat het straks uit is met nick ofzo, komt ze weer met hangende pootjes terug.
Oud 11-10-2004, 13:11
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Pla schreef op 10-10-2004 @ 19:06 :
Ik erger me werkelijk dood aan Charlie, ze zit maar met geld te smijten alsof het nix is. Ze moet gewoon een baan zoeken en met haar eigen geld gaan smijten
Omdat Nick zo rijk is hoeft ze niet ieder duppie om te draaien maar ze kan idd wel wat normaler doen.
Wat Charlie in d'r leven doet is mij ook een raadsel.
Toen ze nog bij Barbara en Jef woonde, wat voor werk deed ze toen? Ging ze naar school??
Echt raar, want ze had altijd de nieuwste kleren en spullen en belde veel mobiel maar ze deed d'r niets voor.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Probleem met telefoon en internet
Mestkever
53 26-01-2007 13:20
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31
Algemene schoolzaken Arrest 13 mrt 1987
synclinorium
6 07-11-2005 17:14
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutietheorie waar??
Quiana
179 05-12-2002 14:19
Vrije tijd F1 Manager spel! (doe mee)
Verwijderd
204 14-10-2002 15:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.