Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Bekijk resultaten poll: welke stijl is het beste voor kunstbende?
http://www.deviantart.com/deviation/...e+-in%3Ascraps 1 20.00%
http://www.deviantart.com/deviation/...e+-in%3Ascraps 0 0%
http://www.deviantart.com/deviation/...e+-in%3Ascraps 0 0%
http://www.deviantart.com/deviation/...e+-in%3Ascraps 1 20.00%
http://www.deviantart.com/deviation/...e+-in%3Ascraps 4 80.00%
Past helemaal niet bij kunstbende, dus iets anders. 1 20.00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2007, 17:04
Showercream
Showercream is offline
haaihaai!

wie doet er allemaal mee met de kunstbende van 2007?
Ik doe mee met web/gamedesign, maar ik heb geen idee wat voor niveau werkjes daar allemaal zijn en wat voor kansen ik maak. is het een beetje van mijn niveau ( www.showercream.deviantart.com )of veel beter?

enne.. als je al een keer eerder hebt meegedaan, hoe waren je ervaringen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2007, 18:10
Verwijderd
ach fuck it, een jochie van 12 ofzo kan wel meedoen en ik wil nog 1 keer meedoen en ik ben te oud >_> fack it hard
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 18:12
Verwijderd
en:

thema :liefde, als je geen goede uitleg geeft ben je de lul
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 18:29
Showercream
Showercream is offline
Citaat:
Rode Panda schreef op 01-03-2007 @ 19:10 :
ach fuck it, een jochie van 12 ofzo kan wel meedoen en ik wil nog 1 keer meedoen en ik ben te oud >_> fack it hard
eh.. ja... ben geen jongen en niet 12 en er is er nog een andere wedstrijd voor 16+ ofzo. ga ik volgend jaar maar aan meedoen. want dis is ook de eerste en laatste keer van mij.

met welke categorie had je meegedaan vorige keer/keren?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 19:39
Verwijderd
ik vond het niveau heel verschillend (expo)
er doen mensen mee die voor de eerste keer tekenen/schilderen/fotograferen enz. en er doen mensen mee die op een kunstacademie zitten (alhoewel dat niks over de kwaliteit van hun werk zegt)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 08:00
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ja, je uitleg! Is denk ik bij Expo wel belangrijk. (Heb zelf alleen bij Taal meegedaan, maar ben inmiddels ook te oud)

Stijl vind ik moeilijk om echt te kiezen, eigenheid en originaliteit worden meestal wel gewaardeerd, maar ze kijken ook naar hoe goed je bent op basis van je leeftijd en zo.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 11:06
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Alwien schreef op 02-03-2007 @ 09:00 :
Ja, je uitleg! Is denk ik bij Expo wel belangrijk. (Heb zelf alleen bij Taal meegedaan, maar ben inmiddels ook te oud)

Stijl vind ik moeilijk om echt te kiezen, eigenheid en originaliteit worden meestal wel gewaardeerd, maar ze kijken ook naar hoe goed je bent op basis van je leeftijd en zo.
Vind ik wel een beetje apart dat bij (expo) de uitleg zo zwaar weegt. Is het niet juist de "kunst" om in je werk uit te beelden wat je wil vertellen aan de kijker. Uiteraard wordt dat zoiezo wel verwacht i guess, maar ik ben bang dat de nadruk nu teveel op de presentatie gaat liggen, terwijl het daar niet echt omgaat in deze categorie
Ik wordt daar zelfs misselijk van, vaak genoeg zie je mensen heel beladen lullen over hun werk en dan kijk je ernaar en dan zou Tante Truus en haar tupperware vriendinnen het gemaakt kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 11:49
avrilfan
avrilfan is offline
Die mensen waren bij ons op school. Ze gingen rappen en zo. Maar het geluid was echt heel erg slecht. Ik vond dr niks aan (rap is totaal niet mijn muzieksmaak).

Ik doe niet mee eraan.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 22:04
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 02-03-2007 @ 12:06 :
Vind ik wel een beetje apart dat bij (expo) de uitleg zo zwaar weegt. Is het niet juist de "kunst" om in je werk uit te beelden wat je wil vertellen aan de kijker. Uiteraard wordt dat zoiezo wel verwacht i guess, maar ik ben bang dat de nadruk nu teveel op de presentatie gaat liggen, terwijl het daar niet echt omgaat in deze categorie
Ik wordt daar zelfs misselijk van, vaak genoeg zie je mensen heel beladen lullen over hun werk en dan kijk je ernaar en dan zou Tante Truus en haar tupperware vriendinnen het gemaakt kunnen hebben.
Ja, het schijnt zo te zijn. Ik denk dat de uitleg niet het belangrijkst is, want dat is je werk, maar het is wel belangrijk.

Ik ben het met je eens hoor: je werk moet voor zich spreken, bovendien is het raar t.o.v. andere categorieën: de mensen die daar aan meedoen krijgen meestal ook niet de kans om de boodschap achter hun dans / gedicht / liedje/ ... uit te leggen.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Kunstbende 2009 expo
Kunstbende09
1 11-03-2009 17:13
ARTistiek Kunstbende 2007
Toddish
6 18-02-2007 20:29
ARTistiek De Kunstbende
M-Bas
33 20-06-2005 10:36
ARTistiek kunstbende
woezel
4 21-10-2004 16:32
ARTistiek kunstbende
shaya
40 10-12-2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.