Oud 16-10-2012, 18:48
anarchy0343
anarchy0343 is offline
hallo,
ik ben 17 jaar en ik ben verliefd op een hele goede vriendin van mij, ik ben een tijdje uit en relatie en zei ook en begon haar langzaam steeds leuker te vinden maar nu weet ik zeker dat ik verliefd op haar ben. ik ben heel erg bang dat als ik t vertel dat onze vriendschap voorbij is als het vanaf haar kant niet zo is, dat zou ik heel erg vinden want ze gaat om met dezelfde vriendengroep als ik. ik vind t heel erg lastig en hoop eigenlijk dat t vanzelf een beetje gaat als we een keer afspreken maar heb geen idee hoe ik het haar duidelijk moet maken.

please alle tips zijn welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2012, 19:04
LittleJojo
LittleJojo is offline
Vraag haar eens mee uit en zie hoe ze doet op jullie 'afspraakje'. Porbeer eens te letten, of dat ze vriendschappelijk doet of meer.. Of heb je misschien al eens gemerkt als je nu met haar praat dat er meer kan zijn voor haar? Ik snap ook dat je je vriendschap niet kapot wil laten gaan. Dus wacht tot als jullie eens afspreken en als je denkt dat ze jou ook leuk vind zeg haar dan dat je haar meer als een vriendin ziet. Natuurlijk dit is alleen maar een tip, je moet zelf natuurlijk voelen wat voor jou het beste lijkt. Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 19:20
anarchy0343
anarchy0343 is offline
thx voor de tip maar met afspreken moet ik dan al laten doorschemerren of t een date moet voorstellen of gewoon afspreken? daar zit ik n beetje mee. kweet gewoon niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan. want ik ben echt heel erg verliefd.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 19:26
LittleJojo
LittleJojo is offline
Dat is een moeilijke vraag. Misschien eerst gewoon afspreken en als dat goed meevalt nog eens vragen voor een date?Je zal waarschijnlijk wel zien bij het gewoon afspreken hoe het bij haar zit. Ik weet het zelf niet zo goed,maar als je nog vragen hebt kan je ze gerust stellen.
Citaat:
thx voor de tip maar met afspreken moet ik dan al laten doorschemerren of t een date moet voorstellen of gewoon afspreken? daar zit ik n beetje mee. kweet gewoon niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan. want ik ben echt heel erg verliefd.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 19:37
Erwiin
Erwiin is offline
Ik heb precies het zelfde mee gemaakt ,, alleen bij mij had ik de pech dat ze na onze relatie geen vrienden meer wou zijn ( relatie van zeker 3 jaar) en daar voor ben ik heel lang met haar goed bevriend geweest.

Wat ik je al tip kan geven vraag haar gewoon wat ze van je vind , en dan gewoon een keer samen wat gaan doen , keer naar de bioscoop valt altijd in de smaak
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 09:30
Verwijderd
Als je een goede vriendschap hebt en je ook normaal gedraagt als ze je afwijst, zou de vriendschap moeten overleven. Maar ja, de vraag is: kun jij dat dan nog?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie crush op een goede vriendin
almight
2 14-02-2015 07:58
Liefde & Relatie maat verliefd op een close vriendin...
Dox
7 22-06-2013 15:44
Liefde & Relatie HELP! Verliefd op een vriendin!
Brabant234
50 13-04-2012 07:39
Liefde & Relatie Verliefd op een VEEL oudere man
illegal_love
74 11-09-2004 19:35
Liefde & Relatie daten met een goede vriendin van je
Justahboy
2 11-07-2003 21:00
Liefde & Relatie Verliefd op een vriend..
schaatsrijdstertje
10 11-08-2002 13:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.