Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 21:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Doen jullie het om de maand? Of alleen bij verjaardagen, een half jaar verkering of een heel jaar verkering? Of zorgen jullie voor verrassingen (op momenten dat je het helemaal niet verwacht)? Of ligt dat echt aan de type partner die je hebt?

Mwah ik heb pas een paar weken een relatie (pas de eerste sinds bijna 21 jaar trouwens ) en heb nog geen cadeautjes gekocht, maar deze meid is ook niet iemand die me om de week hoopt dat ik iets voor haar koop. Ik denk ook dat ik niet elke maand iets speciaals koop voor haar... misschien wel elke maand een roos of zo of een knuffeltje, maar niet zoiets duurs, dat bewaar ik wel voor een half jaar of een jaar samen (als het zo ver komt uiteraard ). Zo veel poen heb ik nu ook weer niet.

En jullie?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2004, 21:49
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Wij hebben tot nu toe geen cadeau's voor elkaar gekocht, maar we houden er allebei ook niet zo van. Met verjaardag doen we dat wel neem ik aan. Maar hij tekent wel eens wat voor me, dat vind ik ook wel leuk.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:50
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik geef een kado als hij jarig is. Geen Valentijns gedoe, Kerst, Sinterklaas of Pasen .
We zijn uit eten geweest toen we een jaar hadden en dat was het. Ben niet zo'n persoon die om de maand een kado geeft of ohja hier een kado omdat het vandaag 234 dagen, 50 min en 20 seconden is sinds we mekaar voor het eerst gezien hebben.
Ik denk dat het ook afhangt van je vriend/vriendin of je veel of weinig kado's geeft.
Stel je vriendin koopt elke maand een kadotje voor je, ja dan voel je je "verplicht" om ook iets te kopen terwijl je het misschien niet nodig vindt.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:00
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Met haar verjaardag natuurlijk en gewoon als ik er zin in heb of mijn oog plotseling op iets leuks valt
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:04
Verwijderd
ik doe niet meer aan cadeau's hoor en ook niet aan die dure dingen... een boek, dat kan nog net, maar dan alleen met de verjaardag of kerst... ik ga mijn liefde niet bewijzen met dure cadeau's...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:07
Verwijderd
verjaardag..
en af en toe als ik er zin in heb. bv iets zie wat ik leuk voor m vind ofzo en zin en geld heb om dat voor m te kopen. vind m altijd zo lief als ie blij is
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Af en toe bij de zoveel maanden, als ik er zin in heb, een leuk kaartje met een gedichtje erbij. Verder heb ik een cadeautje gegeven toen we een jaar bij elkaar waren, en natuurlijk krijgt hij een cadeau met zijn verjaardag.
Voor de rest geef ik soms iets kleins als ik toevallig iets leuks / toepasselijks tegen ben gekomen.

En nee, ik verwacht er niks voor terug, ik doe dat gewoon omdat ik het leuk vind hem soms te verrassen met iets kleins, wat het dan ook is.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 07:12
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
Ach, af en toe tussendoor een verrassing vind ik altijd nog het leukst. Een e-card of lief tekstje via de mail op het moment dat hij het niet verwacht is nog altijd het leukst om te geven ( zeker als je zijn blik dan ziet ) Verder ook met (half)jaar of maand en met verjaardagen Verrassingen geven is gewoon kei leuk
__________________
*Amegi de Floko*
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:04
Verwijderd
als ik iets zie wat bij hem past. (en ik geld heb)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:21
#6
Avatar van #6
#6 is offline
ja gewoon zo af en toe..en natuurlijk verjaardagen. maar verder zit er niet echt een 'patroon' om ofzo. Wel vaak als ik of hij op vakantie is geweest en dan terugkomt
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:22
pure_evil
pure_evil is offline
ik geef hem alleen op zn verjaardag een cadeau..en ik wilde hem verrassen toen we een half jaar samen waren met een cadeau, bleek dat hij hetzelfde dacht..en mij dus ook een cadeau wilde geven.

over ±2 maanden, wanneer we een jaar samen zijn, gaan we met zn tweeen naar de efteling. dat is dan zeg maar het cadeau
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 11:17
Verwijderd
In principe alleen bij verjaardagen en sinterklazen enzo. Maar ook wel vaak bij andere gelegenheden, alleen zijn het dan symbolische cadeautjes; een gezamelijk dagboekje toen we een halfjaar iets hadden, een zelfgemaakt schilderijtje en zelfgebrande cd's bij een jaar, dat soort dingen. En ook wel eens spontaan
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 11:39
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Rogue schreef op 10-03-2004 @ 09:04:
als ik iets zie wat bij hem past. (en ik geld heb)
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:01
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Verjaardagen en andere speciale gelegenheden (half jaar, eerste jaar, etc.). Elke maand lijkt me nogal overdreven...

Verder vind ik het leuk om hem gewoon zomaar uit het niets te verassen met een leuk cadeuatje of een lief kaartje, ontbijt op bed, avondje uit eten, etc., dat is meestal nog leuker als een 'materieel' cadeau
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:41
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
met kerst had ik iets voor hem gekogt en hij voor mij en verder geef ik wel wat met zen verjaardag of als ik iets leusk zie ofzo en het geld heb maar dat komt niet zo vaak voor.... (ik zie wel wat leuks maar heb geen geld)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:36
Verwijderd
Met zijn verjaardag, en met kerst. Soms ook als we X maanden een relatie hebben, maar dat is niet altijd zo.
Het leukste vind ik om hem tussendoor een cadeau(tje) te geven. Dat is veel leuker dan wanneer je het op een moment zou geven wanneer hij het "verwacht". Zo denkt hij er ook over, dus we geven elkaar regelmatig tussendoor iets (niet iedere maand/week ofzo, maar zo af en toe). Het is niet zo dat we het van elkaar verwachten, maar het is heel spontaan en heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:39
Verwijderd
We nemen elkaar weleens mee uit eten, maar dat is meer omdat we dan geen zin hebben om te koken. Niet echt een cadeautje dus.

Ik heb nog steeds geen verjaardagscadeautje gehad, en ik was 7 maanden geleden jarig

Mja, ik vind cadeautjes enzo dan ook onzin.
Ik moet er niet aan denken dat m'n vriend me elke maand een roos of een knuffeltje zou geven

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Coconut schreef op 10-03-2004 @ 19:39:
Ik heb nog steeds geen verjaardagscadeautje gehad, en ik was 7 maanden geleden jarig
ach, we zijn nu bijna 14 maanden samen en nog nooit iets van m gehad.. ja kaartje toen ie op vakantie was.
soms vind ik dat wel jammer (kijkend naar mijn zusje die wel vaker van dr vriendje een cadeautje krijgt etc), maar het boeit met niet zo. Ik vind het toch altijd moeilijk hoe te reageren en koop echt liever een cadeautje om aan hem te geven spontaan
hou van blije gezichtjes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2004, 19:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2004 @ 19:41:
ach, we zijn nu bijna 14 maanden samen en nog nooit iets van m gehad..
Ook niet op je verjaardag?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-03-2004 @ 20:02:
Ook niet op je verjaardag?
nee. hij was heel erg ziek geworden toen. Hij zou het later geven, maar als zoveel dat hij zegt te doen is het nooit gebeurd
ach.. zit er niet echt mee, maar zal t leuk vinden als ik dan toch eindelijk met mijn verjaardag een cadeautje krijg
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 20:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wanneer we dat leuk vinden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 20:13
Verwijderd
Er worden eens in de zoveel tijd e-cards over en weer verstuurd. En verjaardagscadeautjes natuurlijk. Verleden jaar kreeg ik een heel lief briefje met valentijn. Dat vind ik nog steeds het leukste cadeautje.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 20:32
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 09-03-2004 @ 23:00:
Met zijn verjaardag natuurlijk en gewoon als ik er zin in heb of mijn oog plotseling op iets leuks valt
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 21:50
Verwijderd
Niet echt cadeau's, vind het wel leuk om dingen te plannen / doen voor haar, wat ook een aardig kostenplaatje heeft... maar dat verschilt ook hoeveel ik te besteden heb
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 21:55
Verwijderd
kerst, nieuwjaar, verjaardag, valentijn, als verrassing (eergisteren een peperkoeken hartje gekregen *zwijmel* ik zie 'm zo graag... ), bij 'mijlpalen' (halfjaar, jaar, 500 dagen... ) ...

niet elke maand ofzo



xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2004, 22:02
Verwijderd
verjaardagen en soms spontaan... en elk jaar doen we iets leuks op 26 juli, of samen ergens naartoe of elkaar een cadeautje geven.
(op 26 juli hebben we elkaar ontmoet, dat is een beetje onze datum dus zeg maar)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:25
Cruz
Cruz is offline
Cadeautjes met verjaardagen en met een jaar verkering.
Voor de rest gaan we wel vrij vaak 's middags ergens lekker lunchen of 's avonds naar de bios ofzo. Maar das niet echt een cadeau, meer gewoon samen iets leuks doen, toch?
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 17:11
Madgirl
Avatar van Madgirl
Madgirl is offline
Als ik wat leuks zie, of als ik hem wil verwennen

*Edit: En natuurlijk met verjaardagen en kerstmis enzo
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 17:31
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb deze week een cd'tje die hij heel erg graag wou voor hem gekocht. dat is de eerste keer in bijna 9 maanden dat ik iets voor hem heb gekocht zonder 'bijzondere' reden, gewoon omdat ik het wou

verder heeft hij nog niks voor mij gekocht, zie wel wanneer hij daar een keer zin in heeft. hij zit financieel een beetje in de prut

en verder hebben we elkaar kadootjes gegeven toen we jarig waren
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:33
Verwijderd
Zowieso kadoos op verjaardagen, kerst en valentijn... Ik vind trouwens dat je elkaar niet perse hoeft te verrassen op 'jubileums' like, 1 maand, 6 maand etc... Ik denk dat t leuker is voor een meid als je op een 'zomaar' dag bijvoorbeeld bloemen laat bezorgen op haar werk of bij haar thuis. Met bijvoorbeeld een kaartje van: Omdat ik van je hou! --> Dan ist echt een verrassing... Anders wordt t een beetje voorspelbaar vind ik. That's my opinion
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
met z'n verjaardag, met sinterklaas/kerst (hangt ervan af wat we vieren), soms op vakantie en soms ook gewoon zomaar.

Hij heeft mij ook n cadeautje gegeven toen we n jaar samen waren, maar toen had ik al allemaal boodschappen gedaan, artis en een lunch betaald etc., dus vond ik dat niet meer nodig
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:49
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Verjaardag, kerst, half jaar samen, tijdens de verbouwing van ons nieuwe huisje, jaar samen, zomaar tussendoor.
1 april zijn we 2 jaar samen en geef ik hem een lekker dagje kuren (Thermae2000) cadeau.

Cadeau's hoeven niet duur te zijn, als het maar recht uit je hart komt (kaartje met gedichtje kan bv. veel leuker zijn dan een duur cadeau.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:22
Verwijderd
krijg wel kadootjes, maar die zijn dan op mn verjaardag *en dat we dan toevallig X maanden hadden, nou ja* en valentijnsdag ook een kadootje gehad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
De Kantine Sinterklaas op scholieren.com
Verwijderd
464 25-12-2010 16:14
De Kantine Pubersaait #1182
Verwijderd
500 25-10-2010 17:03
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Achter de grote, gele deur.
Eend
500 30-01-2005 19:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.