Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2003, 17:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Heeft iemand misschien nog tips? tis nu ongeveer 2,5 maand al uit (hij maakte t uit) maar ik mis m nog best erg. Niet zo erg dat ik er gek van word of zo maar ik vind het heel vervelend... Ik denk steeds aan hoe goed we t hadden enzo, dat soort dingen. Maar hij heeft al een nieuwe vriendin enzo, tis echt OVER tussen ons maar ik mis m dus nog wel...
Kent iemand dit en zoja hoe kan je er goed mee omgaan?
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2003, 17:12
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
sja....nog steeds jammer dat daar geen medicijnen tegen zijn. Maar het beste is gewoon om zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Als je maar bezigblijft hoef je niet aan al die dingen te denken. En als vrijdag avond bijvoorbeeld standaard gereserveerd was om samen wat met je vriend te doen, zorg dan dat je op vrijdag avond weer gaat stappen met vriendinnen en lekker leuke dingen gaat ondernemen.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:08
Verwijderd
ik weet niet... t beste wat je kunt doen is gwoon afleiding zoeken...
en ik weet wel dat dat moeilijk is...
me vriend heeft t pas ook uitgemaakt en ik mis m nou ook super erg...
alles herinnert mij aan hem enzow
mjah iig sterkte
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:10
Kinshi
Avatar van Kinshi
Kinshi is offline
Leuke dingen met je vriendinnen doen?
__________________
Ik weet het ook allemaal niet. Het verschil met jou is dat ik het nooit heb geweten.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 19:17
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hem een tijdje niet meer zien en afleiding zoeken inderdaad.. ga wat leuks doen met je vrienden, ga uit en geniet van de vrijheid die je nu hebt!
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 19:38
Cubanlink
Cubanlink is offline
heey
echt geloof me, ik weet PRECIES wat je bedoelt man
het is bij mij nu ook ong 2,5 maand uit met m'n ex en ja ik
mis hem ook heel erg, niet normaal
hij heeft het ook uitgemaakt bij mij..
ik was er echt letterlijk kapot van ik had me nog nooit zo gevoeld en dat gevoel is gewoon sindsdien niet meer echt weggegaan
en idd, je moet echt dingen blijven doen dat merk ik ook bij mezelf dat ik dan niet heel de tijd aan hem denk weetje
ja ik heb nu een beetje ruzie met hem gehad en we praten niet meer met elkaar en dat vinnik helemaal niet cool weetje...maar ik zie hem wel elke dag op school...
maar als je weet dat het echt uit is gewoon, ja dan moet je maar gewoon zoveel mogelijk lol maken en niet heel de tijd aan hem proberen te denken want dan ga je je alleen maar kut van voelen...
nou succes
laters
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 19:45
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
dankjewel voor de reacties!
ik doe ook leuke dingen met vriendinnen hoor, heel veel zelfs maar toch... het blijft gewoon moeilijk. En een neiuwe relatie nu, daar heb ik echt geen zin in!
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 22:20
Utopia-Life
Avatar van Utopia-Life
Utopia-Life is offline
het beste advies is al gegeven, lol maken!
niet bij de pakken neer gaan zitten en spreek dingen af met je vriendinnen en onderneem iets, doe gek, zolang je maar niet aan hem hoeft te denken komt het wel goed....
__________________
This is your life and it's ending one minute at a time
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 17:02
ElMiE
ElMiE is offline
Heejj! K heb ook egt precies t zelfde! Wat een lotgenoten! Maar het is nu al een stuk minder. Zoals iedereen zegt dat je veel moet ondernemen is ook egt goed. Zo ervaar ik het in ieder geval wel! Nou meid sterkte ermee hè?!
Kusjes!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 14:32
feest
feest is offline
jee ik heb dat dus ook!
we zijn nu ongeveer 2,5 maand uit elkaar en ik zit er nog steeds mee. Hij heeft mij gedumpt en hij doet nog steeds wel lief tegen me, en ik vraag me soms ook af watie nou precies wil, maar... ja... je moet hem denk ik (net als ik probeer) gewoon vergeten. Het gaat niet, weet ik ook wel, maar je moet dingen zonder hem gaan doen, ff laten merken dattie je niet waard is als ie de moeite niet voor je neemt.
Het is fucked up, I know, maar schijnbaar zijn er mensen al over heen gekomen en het zal wel lukken... over een tijdje...
__________________
WHATEVER
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:28
gothicje
gothicje is offline
ken het...
het ging uit tussen ons omdat het niet lekker liep maar we waren allebei toch nog verliefd een tijd later kreeg hij een ander en toen wist ik gewoon zeker dat het niks meer zou worden...
heb toen al zijn negatieve punten op genoemt en alle redenen waarom het beter is dat het nooit meer wat word...ben veel leuke dingen gaan doen en naar andere jongens gaan kijken het heeft wel geholpen... een tijd later kreeg ik wat met een ander maar die vergeleek ik steeds met hem ook weer uitgemaakt dus..ik zit bij mijn ex in de klas en ik vindt hem nu ook weer harstikke leuk tis ondertussen ookal weer over met die meid waar hij mee had na mij...
krijg hem echt niet meer uit mijn hoofd om gek van te worden (tis geen obessie hoor)...
tja toch afleiding zoeken het helpt wel hoor
succes
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 19:02
polac
polac is offline
er = maar 1 situatie waar t makkelijk is: niet dezelfde vriendenkring, en hem nooit zien, of hoogstens zo nu en dan voorbij zien komen..... alz dat niet het geval is, is er nog niks aan de hand, en kan je beter ietz nieuws zoeken... (das dan toch n sooort medicijn)
__________________
hk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Na 6 maanden nog steeds gevoelens voor ex
Jason2
8 25-01-2011 21:19
Liefde & Relatie laat dingen je ook vaak denken aan je ex?
DS-1992
8 26-12-2009 22:53
Liefde & Relatie pff hoe ga je nu met je ex om :s
alys
6 22-02-2007 16:42
Liefde & Relatie je ex
Al Murphy
15 05-10-2005 13:15
Liefde & Relatie je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden.
meisje833
7 12-07-2004 21:22
Liefde & Relatie Je ex missen.
Sasja!
12 29-03-2002 11:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.