Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2013, 22:26
janneman1111
janneman1111 is offline
ik ben 14, zit op volleybal, we douche niet na training.
leeftijden van teamleden:
12,12,13,14,14,14,15.
die kinderen van 12 zitten nog niet eens op het vo, beetje vaag om daarmee te douche, maar smerig om het niet te doen. thuis douche is geen optie, na training duurt het wel even voor ik thuis ben(met team-leden chillen). voorstellen om te douche of niet???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2013, 22:38
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als jongens van jouw leeftijd niet willen douchen na het sporten is dat meestal omdat ze bang zijn dat hun teamleden naar hun piemeltje gaan kijken!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 22:45
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Dat is jouw eigen keuze, als jij dat gek vind of als je je ergens voor schaamt doe je het natuurlijk niet. Als het je niets uitmaakt, douche je natuurlijk wel gewoon.

En als je het echt zo'n probleem vind, kan je je ook best bij een wastafel even snel opfrissen.
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 23:27
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Waarom is het raar om met die jongens die nog niet op vo zitten te douchen?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 23:40
Verwijderd
Of je geeft zelf het goede voorbeeld. Dat is wel stoer. Zullen vast wel meer volgen dan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 23:57
Verwijderd
Ik kan geen enkel dilemma ontdekken in de hele post.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 10:15
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Ik kan geen enkel dilemma ontdekken in de hele post.
Volgens mij is voor hem het probleem dat ie het vies vindt om niet te douchen na het sporten, maar dat ie ook niet als enige onder de douche wil springen daar.

Op punt 1 moet ik hem gelijk geven, het is zeker niet fris om na zo'n inspanning bezweet en wel weer op de fiets naar huis te springen en dan zo de rest van de dag rondlopen. Na een goede fysieke inspanning gaat een beetje deodorant je ook niet meer redden en daarnaast voelt het voor jezelf ook gewoon heel vies aan als je overal plakt enzo.

Maar zoals hierboven al eens gezegd; als jijzelf gewoon de eerste bent die daar onder de douche gaat, zullen er vast wel meer volgen, zeker als je één van de oudsten bent *mompelt iets met schapen*. Dat er 12-jarigen bij de groep zitten, so what? Dat scheelt maar 2 jaar met jezelf? Wat is het probleem? Dat ze op een lagere school zitten maakt toch werkelijk helemaal niks uit?

Vraagje van een andere orde dan wel voor jou en ik hoop dat je het niet beledigend opvat, maar heeft je probleem er misschien mee te maken dat je mogelijk op jongens zou vallen? Anders zie ik namelijk helemaal geen reden waarom je niet met ze zou willen douchen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 11:48
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik zou inderdaad gewoon voorstellen om na de training te douchen, en vervolgens zelf het goede voorbeeld geven. Waarom niet? Misschien zijn er wel anderen in jullie groep die stiekem ook willen douchen na de training, maar die net zo onzeker zijn als jij.. En verder vind ik het ook niet raar om als jongen van 14 gebruik te maken van dezelfde douches als 12-jarigen. Het is ook niet zo dat je elkaar nog moet afsoppen ofzo, je gaat alleen douchen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 14:53
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Maar inplaats de eerste stap zetten kan je ook gewoon 'onderbroek douche' (dan ben je toch wat soort van gedoucht).

Ontopic:

Wat de andere zeggen van de eerste stap zetten lijkt me het verstandigste inderdaad
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 15:20
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nou, het feit dat 'ie het op Seksualiteit heeft geplaatst zegt wel iets over wat zijn "probleem" is met douchen met jongens.

@TS: Douchen is douchen. Niet meer, niet minder. Het is zo'n groot probleem als je het zelf maakt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 16:15
Verwijderd
Douchen met je onderbroek aan.Wat ben je dan?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 16:24
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Maar inplaats de eerste stap zetten kan je ook gewoon 'onderbroek douche' (dan ben je toch wat soort van gedoucht).

Ontopic:

Wat de andere zeggen van de eerste stap zetten lijkt me het verstandigste inderdaad
Met je onderbroek aan douchen getuigt van een ziekelijke vorm van preutsheid die in Nederland geïntroduceerd is door immigranten vanuit Niet-Westerse culturen (voornamelijk moslims).

Er is niks mis met een naakt lichaam als je gaat douchen. Dat is gewoon functioneel naakt zeg maar en niks om je voor te schamen. Bovendien lijkt het mij ook wat hygiënischer als je ook je "private parts" kunt wassen en niet diezelfde vieze onderbroek aan blijft houden.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 17:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dit heeft echt niks met seks te maken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit aftrekken met vriend
geileboy123
3 23-04-2016 15:14
Lichaam & Gezondheid Verplicht zonder boxer douchen
Robin7-hhg
39 31-05-2013 09:47
Vrije tijd Verplicht douche bij voetbal
Nelus456
14 02-03-2012 23:29
Seksualiteit Naakt douchen bij voetbal
DennisRobben
83 02-02-2011 21:32
Lichaam & Gezondheid douchen na sport
zoekeenleven
22 27-04-2010 16:38
Verhalen & Gedichten [Stukje] Douchen met de vijand
juliettebinoche
8 30-11-2003 16:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.