Oud 20-07-2012, 22:59
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
groen met een beetje bruin, een beetje grijs, en sommigen zien ook een beetje blauw
maar samen lijktet donkergroen

wat ik de mooiste kleur ogen vind? blauw! zoo mooi als een jongen blauwe ogen heeft x3
of een meisje.. :3
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 23:05
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik vindt trouwens noujuist dat bruine ogen er altijd heel lief uitzien, als puppy ogen ofzo, terwijl lichtblauwe of lichtgroene ogen je er noujuist ruiger uit laten zien of hoe je dat ook noemt
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 23:32
Verwijderd
ik heb zelf grijsachtige-blauwige ogen, met een groen randje. Ik vind groene ogen het mooist, maar dan wel volledig groen,
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 16:10
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Blauw, onder bepaald licht kan het meer grijs-blauw zijn, maar het is dus eem blauwtint.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 21:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Blauw, onder bepaald licht kan het meer grijs-blauw zijn, maar het is dus een blauwtint.
Dit en ik heb in mijn rechteroog nog een bruin streepje erin.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 12:52
Verwijderd
55 posts, waarvan 18 mensen beweren groene ogen te hebben ondanks dat het de zeldzaamste oogkleur is

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 13:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Een topic op een scholierenforum is natuurlijk ook een zeer betrouwbare en representatieve steekproef he?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 14:25
Verwijderd
Het is gewoon vermakelijk. Zo'n blatant vertoon van zelfbedrog <3 In het echte leven moet ik ook altijd lachen als mensen met supersaaie ogen gepassioneerd gaan uitleggen dat ze eigenlijk 'zeegroen' zijn, of 'roestgroen', of 'groen in de zomer, grijs in de winter, blauw in de avond'.

Ontopic: mijn ogen zijn de kleur van drassig moeraswater, namelijk saai bruin.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 14:52
Verwijderd
Zo héél zeldzaam is het toch niet? Mijn moeder heeft echt heel groene ogen, en ik zat eerst in een klas waar drie mensen ofzo dat ook hadden. Centraal-Aziaten hebben dat sowieso met enige regelmaat.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 16:07
Verwijderd
Bijna iedereens ogen hebben wel groentinten erin, vooral als je goed kijkt en/of het licht goed staat, maar dat is niet hetzelfde als 'groene ogen hebben'. Dat heeft maar 1-2% van de wereldbevolking.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon vermakelijk. Zo'n blatant vertoon van zelfbedrog <3 In het echte leven moet ik ook altijd lachen als mensen met supersaaie ogen gepassioneerd gaan uitleggen dat ze eigenlijk 'zeegroen' zijn, of 'roestgroen', of 'groen in de zomer, grijs in de winter, blauw in de avond'.

Ontopic: mijn ogen zijn de kleur van drassig moeraswater, namelijk saai bruin.
Of bij de vraag 'wat vind je het mooist aan jezelf' heel overtuigd 'mijn ogen' zeggen.

Het zou natuurlijk kunnen dat meer mensen met groene ogen het willen melden, maar de meeste ogen zijn gewoon bruin ipv groen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 19:07
Verwijderd
Bruin en blauw.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 11:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou mijn oogkleur ook groen noemen, maar er zit ook grijs en bruin in dus ja.

Ik was vroeger verliefd op een jongen met bruine ogen, dat vind ik nog altijd mooi, maar ik heb verder geen directe voorkeur. Mijn vriend heeft een beetje ondefinieerbaar grijs-blauwige ogen met een bruine vlek in z'n rechter iris, dat vind ik ook leuk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 13:36
Verwijderd
Citaat:
55 posts, waarvan 18 mensen beweren groene ogen te hebben ondanks dat het de zeldzaamste oogkleur is

Spoiler
Citaat:
Het is gewoon vermakelijk. Zo'n blatant vertoon van zelfbedrog <3 In het echte leven moet ik ook altijd lachen als mensen met supersaaie ogen gepassioneerd gaan uitleggen dat ze eigenlijk 'zeegroen' zijn, of 'roestgroen', of 'groen in de zomer, grijs in de winter, blauw in de avond'.

Ontopic: mijn ogen zijn de kleur van drassig moeraswater, namelijk saai bruin.
Ohja, want jij kan al onze ogen zien. Wat doe je arrogant.

Ik wil echt niet beweren dat ik een geweldig spannende oogkleur heb hoor, vrij saai inderdaad, maar ik kan het met de beste wil van de wereld niet blauw noemen, en het is ook te groen voor bruin. Dus hee, toch groen.

En laat een ellenlange post alsjeblieft achterwege, ik weet zo al dat je toch overtuigd ben van je eigen dingetje.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 13:40
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ohja, want jij kan al onze ogen zien. Wat doe je arrogant.

Ik wil echt niet beweren dat ik een geweldig spannende oogkleur heb hoor, vrij saai inderdaad, maar ik kan het met de beste wil van de wereld niet blauw noemen, en het is ook te groen voor bruin. Dus hee, toch groen.

En laat een ellenlange post alsjeblieft achterwege, ik weet zo al dat je toch overtuigd ben van je eigen dingetje.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 14:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Gewoon saai blauw.

edit: laat ik het maar zeeblauw noemen. En dan heb ik het niet over de kleur zee die in Nederland ziet, maar van een tropisch eiland zee. Dus tropisch eiland zeeblauw.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 18:15
Verwijderd
Nou, even voor de goede orde dan, dat we weten waar we over praten:



Ja, vage foto, heb er net nog eentje gemaakt (en ja, ik dacht dat ver m'n oog opensperren hielp )



En nee, het is misschien niet WOW MEGA PUUR GROEN, maar ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten noemen dan groen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 18:20
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik weet ook niet goed hoe men "groene ogen" definieert. Ik heb net ook een foto gemaakt. Mijn ogen hebben een grijze rand, daarin is het groen en vlak om mijn pupil zit een beetje geel. Maar als groene ogen pas écht groen zijn wanneer ze helemáál groen zijn, dan zullen er inderdaad opeens veel minder groene ogen zijn.

Spoiler

Vage foto, mijn telefoon heeft niet zo'n goede camera (en dichtbij en zo). Oh en verticale vlek is van mijn (rode) telefoon die ik vlak voor mijn oog moest houden.

Oh en één van mijn beste vriendinnen heeft blauw gemengd met groen, maar volgens mij komt dat wel heel vaak voor.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 18:22
Verwijderd
Geen enkel oog is toch helemaal duidelijk één kleur? Naja, tenzij met donkerbruin of echt duidelijk felblauw.

Ik denk dat mijn ogen overwegend groen zijn, dan kan je gaan zitten mierenneuken van 'nee het is niet echt groen', maarja.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 21:59
Verwijderd
Jongens, het is gewoon een feit dat groene ogen bij slechts 1-2% van de mensen voorkomen, dus statistisch gezien heeft hooguit één van jullie dat. Nu wonen er statistisch gezien in Vaticaanstad ook twee pausen per vierkante kilometer, maar toch.

Wie de gelukkigen zijn mogen jullie verder zelf uitvechten. Ter referentie:

Spoiler


Onderweg heb ik geleerd dat op Stormfront ook iedereen groene ogen heeft en kwam ik deze tegen:



Gave oogkleur Precies tussen alles in en heel egaal.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 22:05
Verwijderd
Oke prima, maar hoe wil je mijn oogkleur dan noemen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 23:02
Verwijderd
Bewogen en pixelig. Maar ik gok op een blauwtint. Of misschien ben je wel de uitzondering, weet ik veel Ik moet gewoon lachen om dat iedereen altijd vindt dat ze groene ogen hebben. Vooral als ze daarna met z'n allen gaan bespreken hoe zeldzaam dat is.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 23:19
Verwijderd


Dit is het oog van een vriendin die heel stellig vindt dat haar ogen groenblauw zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Bewogen en pixelig. Maar ik gok op een blauwtint. Of misschien ben je wel de uitzondering, weet ik veel
Blauwtint sowieso niet. Als je er dan op wil afdingen, dan grijs of bruin.

Maar misschien is het wel gewoon groen ja, omg, de zeldzaamheid!!!!1
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 23:48
Verwijderd
Erop afdingen Wat is er onduidelijk aan 'het is grappig dat zoveel mensen vinden dat ze groene ogen hebben'? Het is een statistische onmogelijkheid. Ik ben er niet op uit om jou persoonlijk ervan te overtuigen dat je geen groene ogen hebt, hoor. Hoe onwaarschijnlijk dat ook niet is.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 00:37
Verwijderd
Om een schijn van ontopic te behouden, mijn favoriete oogkleur is David Bowie.

Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 11:30
TheDon1
TheDon1 is offline
Blauw
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 11:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh, aan de hand van Para's voorbeelden denk ik wel dat ik het snap. Ogen moeten helemáál groen zijn om "groen" te zijn. Ja, dan geloof ik wel dat er vrij weinig mensen zijn met groene ogen.

@Para: ik vind David Bowie echt zo'n creep.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 14:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En nee, het is misschien niet WOW MEGA PUUR GROEN, maar ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten noemen dan groen?
Een mengeling van hazel, blauw, grijs en groen, zou ik zeggen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 15:41
Verwijderd
Bruine ogen.

Ik vind alle oogkleuren wel mooi!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Een mengeling van hazel, blauw, grijs en groen, zou ik zeggen.
Nee blauw is in de verste verte niet te bekennen, grijs ook niet echt. Bruin kan ik nog inkomen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 18:23
Laurennn
Avatar van Laurennn
Laurennn is offline
Ik heb zelf bruine ogen met een klein beetje een groene tint als je heel goed kijkt, maar van ver weg zien ze er gwn bruin uit.

Ik vind blauwe ogen erg mooi, maar groene ogen denk ik meer, want dat hebben de meeste mensen niet en dat maakt het speciaal
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 22:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee blauw is in de verste verte niet te bekennen, grijs ook niet echt. Bruin kan ik nog inkomen.
Grijs ontegenzeggelijk overduidelijk. Blauw op de eerste foto wel, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen.

Op dit soort foto's kun je sowieso niet zo goed zien.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 10:43
Applepie
Avatar van Applepie
Applepie is offline
Ik ben dol op groen <3

Ik heb zelf bruine ogen, hier en daar wat groene spikkeltjes, vooral als mijn pupillen klein zijn, maar helaas geen groen :c
Met citaat reageren
Oud 14-10-2019, 21:23
Dyane
Dyane is offline
Groen, echt knallend, als gras
Met citaat reageren
Oud 14-10-2019, 23:07
Verwijderd
Germaans blauw.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2019, 15:50
Maurice11
Avatar van Maurice11
Maurice11 is offline
Ik heb blauw
Met citaat reageren
Oud 28-11-2019, 18:56
HipkeXI
HipkeXI is offline
Mijn ogen zijn groen van kleur Als die van mijn vader
Met citaat reageren
Oud 25-12-2019, 02:20
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Donker bruin

En ik val echt op licht blauwe ogennn
Met citaat reageren
Oud 25-12-2019, 09:26
Protected22
Protected22 is offline
licht blauw / groen achtig
Met citaat reageren
Oud 27-12-2019, 12:51
Verwijderd
Blauw
Met citaat reageren
Oud 28-12-2019, 09:26
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Blauw
Met citaat reageren
Oud 12-02-2021, 11:10
NILSGEKX
NILSGEKX is offline
ik heb bruine ogen tot 2 jaar geleden. Toen zijn ze beginnen te veranderen. Tot nu is er alleen maar meer en meer groen bijgekomen en heb ik bijna evenveel groen dan bruin. Op internet vond ik enkel dat andersom mogelijk was. Weet iemand waardoor dit komt?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.