Oud 26-03-2008, 17:52
Aeroplane
Aeroplane is offline
Jow !

Ik ben nieuw hier op het forum ^^.
Even vermelden hé

Nou, ik heb een vraag.
Ik heb een vriendin en ze is 14 jaar oud, ik ben er 16.
Nu waneer we bij elkaar zijn gaat het er nogal wild aan toe, maar sex of dergelijke komt er niet aan te pas.

Nu wil ik dit natuurlijk graag, maar ze wil dit niet.
Ik blijf het altijd vragen, en ik dring ook een beetje aan, maar wil haar natuurlijk niet echt dwingen.

Maar ik wil het echt en zei wil wachten tot waneer ze 15 is..
En dit is pas in December =(

Ik zeg haar altijd dat leeftijd niets uitmaakt & ergens vind ik ook dat leeftijd totaal niet boeit.

Maar zei kijkt naar haar vriendinnen & doet het dan ook niet, omdat zei het nog te vroeg vinden, denkik..

Nu , iemand tips om haar te overtuigen voor toch sex te hebben? of moet ik toch wachten tot waneer zei echt wil ?


MvG,
Aeroplane


Oud 26-03-2008, 17:55
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Natuurlijk moet je wachten totdat ZIJ echt wil, lul.

Denk je dat het leuk wordt als zij zich er niet goed bij voelt?
__________________
Don't worry, be happy
Oud 26-03-2008, 18:00
rabt
rabt is offline
Als jij iemand onder druk zet, zal zij het zelf niet leuk vinden en zal zij zelf ook minder sex willen.

dus het is in jouw interesse om te wachten tot zij er klaar voor is!
Oud 26-03-2008, 18:03
Aeroplane
Aeroplane is offline
Ik vraag je mening, niet om uitgescholden te worden

Djezus..
Oud 26-03-2008, 18:08
Verwijderd
ja, wat denk je nou zelf?

nincompoop
Oud 26-03-2008, 18:11
Sterke Haan
Sterke Haan is offline
Tuurlijk moet je wachten tot zij het wil, anders gaat 't alleen om de seks, geen liefde

Heb geduld sprinkhaan !
Oud 26-03-2008, 18:46
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Chloroform.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 26-03-2008, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk moet je wachten totdat ZIJ echt wil, lul.
Oud 26-03-2008, 20:03
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Natuurlijk moet je wachten totdat ZIJ echt wil, lul.

Denk je dat het leuk wordt als zij zich er niet goed bij voelt?
__________________
Altijd nuchter
Oud 26-03-2008, 21:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
lul.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-03-2008, 23:20
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
Chloroform.
Te moeilijk te verkrijgen...
Gewoon aan de ether; te halen bij de online drogist.

Owhja:
Citaat:
lul.
Oud 26-03-2008, 23:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja, dwingen/overtuigen/door blijven drammen zal ze leuk vinden , zie je haar ook niet meer terug als ze een beetje verstand heeft
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-03-2008, 00:06
Verwijderd
Hou er maar rekening mee dat je moet wachten tot december, dan kan het alleen maar meevallen. Als je dat te lang vindt moet je haar maar dumpen.
Oud 27-03-2008, 00:48
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Gewoon wat slagroom op je dingdong en zeggen dat ze Sinterklaas mag aflikken...
Oud 27-03-2008, 03:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Als ik haar was zou ik je na december nog minstens een jaar laten wachten.

Verder wat alle bovenstaande personen zeggen, dwingen is het stomste dat je kan doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-03-2008, 07:40
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Als ik haar was zou ik je na december nog minstens een jaar laten wachten.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-03-2008, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk moet je wachten totdat ZIJ echt wil, lul.
Oud 27-03-2008, 09:26
Verwijderd
Wie denkt ze wel niet dat ze is zeg
Als jij seks wil, dan wil jij seks en heeft ze maar te luisteren.
Zet haar gewoon voor het blok; seks of helemaal geen vriendje meer.
Oud 27-03-2008, 11:37
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Als ik haar was zou ik je na december nog minstens een jaar laten wachten.
Precies. Heb je nu een vriendinnetje voor de seks of omdat je haar zo leuk vindt? Misschien moet je maar eens denken over een fuckbuddy, want een meisje onder druk zetten om seks met je te hebben is echt te triest voor woorden.

Voor iedereen: afgelopen met het lul-verhaal, de boodschap is nu duidelijk.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-03-2008, 12:38
Verwijderd
wat is dat ook voor v-lid geneuzel dat ze wil wachten tot ze 15 is, dat betekent dat ze het wel wil, maar pas als ze 15 is omdat dat een betere leeftijd is? loos geblaat, keer goed over hebben want ik vind "nee ik ben nu pas 14 en wil pas @ 15" een behoorlijke failende reden xD
Oud 27-03-2008, 13:19
Verwijderd
dat vind ik dus niet. ze vindt zichzelf gewoon te jong en dat is heus wel een goede reden. dat ze wil wachten tot ze vijftien is, is trouwens nog altijd geen garantie dat ze het dan wél met hem wil doen knal op haar verjaardag ofzo, als ze niet klaar is is ze niet klaar, en dan heeft hij dat maar te respecteren. maakt niet uit welke redenen ze daarvoor opnoemt en of iemand anders dat een 'goede' reden vindt of niet. klaar.
Oud 27-03-2008, 13:58
Verwijderd
dan nog ben ik van mening dat er vast ook iets anders speelt dan alleen "ik vind mezelf te jong" ;p
Oud 27-03-2008, 14:01
Verwijderd
Citaat:
dan nog ben ik van mening dat er vast ook iets anders speelt dan alleen "ik vind mezelf te jong" ;p
uiterààrd is dat zo, you're stating the obvious here. ze is veertien, tuurlijk twijfelt ze of ze haar eerste keer wel met hém wil doen. zoenen is allemaal prima, maar ze weet wrschnlk zelf goed genoeg dat hij niet degene is waarmee ze zal oud worden (want come on, face it), en dat zal ook wel meespelen. hij is maar gewoon "d'r vriendje", en ik ga d'r zo'n beetje vanuit dat ze haar maagdelijkheid niet aan de eerste de beste wil geven, en ik geef d'r groot gelijk.
Oud 27-03-2008, 14:29
Verwijderd
njah er staat idd ook nergens hoelang deze relatie al een relatie is, voor zover je een relatie tussen 14 en 16 al een relatie kan noemen ofc ;x
Oud 27-03-2008, 14:40
Verwijderd
Citaat:
njah er staat idd ook nergens hoelang deze relatie al een relatie is, voor zover je een relatie tussen 14 en 16 al een relatie kan noemen ofc ;x
ik gok op een week of vijf
Oud 27-03-2008, 15:55
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben het met tim eens dat ik "als ik 15 ben" een beetje raar arbitrair gekozen moment vind.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 27-03-2008, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het met tim eens dat ik "als ik 15 ben" een beetje raar arbitrair gekozen moment vind.
moet je dan ook niet te letterlijk nemen.
ze bedoelt vooral: "NU NOG NIET. misschien over een jaartje. maar nu dus nog niet."
Oud 27-03-2008, 16:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
moet je dan ook niet te letterlijk nemen.
ze bedoelt vooral: "NU NOG NIET. misschien over een jaartje. maar nu dus nog niet."
Mag ik vragen hoe jij weet dat ze dat bedoelt?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 27-03-2008, 18:05
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Natuurlijk moet je wachten totdat ZIJ echt wil, lul.

Denk je dat het leuk wordt als zij zich er niet goed bij voelt?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 27-03-2008, 19:27
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
wachten, en als ik jouw vriendin was zou ik je dumpen als je door bleef zeuren.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 27-03-2008, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Mag ik vragen hoe jij weet dat ze dat bedoelt?
oh come on
Oud 27-03-2008, 20:19
Verwijderd
Citaat:
oh come on
Misschien ziet ze het wel als verjaardagscadeau voor haar 15e verjaardag eh.
Oud 27-03-2008, 20:45
bullshitmaka
bullshitmaka is offline
POEPHOOFD!

Stel je voor:

Je werd gepakt door een kinderprikker, en wilt het helemaal niet. Hoe voel je je dan?


Genaait, he!

Als ze het niet wilt, gewoon tog DOENN! *want stiekem wilt ze wel en gaat ze ziek hard genieten*

Laatst gewijzigd op 28-03-2008 om 18:00.
Oud 27-03-2008, 21:32
Sterke Haan
Sterke Haan is offline
True true,

Eerste instantie:
Nee ik wil het niet ik ben te jong =\

, Ok.. geen seks? geen liefde!

OKOK IK DOE ALLES AJB MAAK HET NIET UIT

Ke, seks?

Ja oke oke

Achteraf hebben jullie toch seks en vond ze het TOCHHHH leuk omte doen ...

'T is net n achtbaan bij die meisjes
Gaat ie over de kop?
NEUUUUUUHHH
Komop tis leuk
NENENENENEEEEE ik ga er NIET in
Waarom niet het is echt leuk om te doen
Okok ik kom er al in :l
-----------

Ritje afgelopen:

WAUWWWWW DAT WAS LEUK
NOG 'N KEER
Oud 27-03-2008, 22:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 27-03-2008, 22:27
Verwijderd
Mijn hemel, waar komen al deze UC's vandaan
Oud 27-03-2008, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Mijn hemel, waar komen al deze UC's vandaan
Oud 27-03-2008, 23:59
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Blijven opgeilen en dan opeens stoppen en televisie gaan kijken. Een freeze-out dus.

Werkt heel goed.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 28-03-2008, 01:09
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Laat het arme meisje toch met rust en leer d'r iets nuttigs zoals rekenen of zo.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 28-03-2008, 03:03
Eendje
Avatar van Eendje
Eendje is offline
zoals altijd zou ik in dit soort situaties gewoon wachten tot ze slaapt. een maal erin, kan je tegen haar zeggen dat het nu toch al te laat is en kan je gewoon door blijven prikken. die smoes van wachten tot ze 15 is gaat dan al niet meer op
__________________
"i know, i know. ugly women have feelings too, but frankly it doesnt improve them any."
Oud 28-03-2008, 06:21
Sterke Haan
Sterke Haan is offline
Vrouwen hebben ´t altijd over 'respect' hebben voor hun en hun wensen dat ze geen seks met je willen
Waar is hun respect dan om onze sekslust te accepteren

Het is altijd maar zo van: jah ik vind het te vroeg dus ik wil geen seks met je
Maar dan zijn ze nog altijd zo dom genoeg om 'n vriend te nemen die dan ook al behoorlijk wat ouder is dan zijzelf
Ze snappen de feit niet dat wanneer ze 'n vriend nemen die 16-18 is dat hun ook wel 's van 'n stevig potje seks verlangen
Voor de prutserige meisjes van 14: Neem geen vriend die ouder is dan jij mits je bereid bent jezelf aan 'm te geven
Heb ook respect voor hem niet alleen denken aan je eigen
Voor de ongeduldige jongetjes van 16-18: Je hebt alle wel 'ns 'n tijd wanneer je aan je vriendin zit bijv: zoenen enzo, en dan krijg je gewoon opeens 'zin drin' zegmaar
En dan komt die hormoon voor je beeldscherm, en dan zie je niks anders dan die hormoon, met andere woorden: je begint ineens allerlei manieren te zoeken om seks met dr te hebben koste wat het kost
& Dan maak je hoogswaarschijnlijk een of andere opmerking waardoor ze denkt dat je alleen aan seks kan denken (in dit geval vanwege de hormonen, of je libido, kan ook 8-))
En dan wilt zij weer geen seks en 't enige waar jij aan kan denken is seks, meer niet
Krijg je 't niet?
-Je word chagarijnig
-Je raakt verveeld van dr en wil naar huis
Uiteindelijk krijgen jullie dus weer 's ruzie ^^
Blijf niet te lang wachten tot je vriendin eindelijk dr klaar voor is
Seks is niet alles, Liefde ook niet
Seks is juist 'n heeeel groot factor in liefde zelf
Maar je kan 't net zo goed met random mensjes doen dat kan natuurlijk ook

Ze is nu 14 right?
Vind ze drzelf te jong?
Waarom vingert ze dan?
Zegt ze dat ze dat niet doet?
Zoek maar 'n manier om erachter te komen dat ze liegt

Sorry voor de vrouwen hier of w/e dat 'k jullie mss beledig hiermee ofzo 't was niet m'n bedoeling

Wanneer 'n meisje ca. 14 is en ze heeft 'n real-life vriendje dan heeft ze natuurlijk ook wel momenten wanneer ze 'seksueel' aan je denkt
Dan doen ze zich dus meestal voor dat jij aanwezig bent bij hun, dat je hun zit te zoenen, met je hand onder dr trui gaat,bh losmaakt, naar onder gaat met je kop, dr buik zoenen - doorgaan naar venusheuvel, en dan bef je hun zogenaamd of iets anders kan ook ^^
DUS! elk meisje heeft wel 's gevingert vanaf wnnr ze 'n real-life vriend heeft
Elk meisje is misschien overdreven, er zijn vast wel meisjes die dat niet doen maar iig doet 'n grote groep meisjes dat

Maargoed back on topic:
Wacht niet lang
3-6 maanden is genoeg dan zal ze onderhand moeten snappen dat je behoeftes hebt
Doet ze niet aan seks
Vraag of ze 't rustig aan wil opbouwen: beginnen met rukken &zovoort
Wanneer zij 't uiteindelijk bij jou doet, wees geen eikel en doe ook iets voor d'r terug
Als ze je serieus langer dan n half jaar laat wachten.. dump d'r
Ze heeft dan geen respect voor jou behoeftes
Zeg dr dan maar dat als ze geen seks wilt en zelfs geen voorspel dat ze dan ook maar niet 'n vriend moet zoeken
Oud 28-03-2008, 07:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vrouwen hebben ´t altijd over 'respect' hebben voor hun en hun wensen dat ze geen seks met je willen
Waar is hun respect dan om onze sekslust te accepteren

*zucht* Omdat seks hebben als je dat niet wil dus gewoon niet werkt. Seks moet van 2 kanten komen anders kun je het maar beter laten. Daarom is in dit geval het nóg niet willen van seks belangrijker dan het wel willen van seks (penetratie dan) er zijn nog zat andere mogelijkheden om toch een beetje aan je trekken te komen.

De rest van je geneuzel lees ik niet eens
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-03-2008, 08:02
Eendje
Avatar van Eendje
Eendje is offline
^had je dus wel moeten doen. die sterke haan met een lul van 1 meter 80 heeft wel een punt, jammer genoeg
__________________
"i know, i know. ugly women have feelings too, but frankly it doesnt improve them any."
Oud 28-03-2008, 09:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
oh come on
Beetje slappe reactie dit. Ik vermoed namelijk dat jij jouw redenatie op haar projecteert, wat natuurlijk helemaal niet het geval hoeft te zijn.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 28-03-2008, 10:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
^had je dus wel moeten doen. die sterke haan met een lul van 1 meter 80 heeft wel een punt, jammer genoeg

Voor de aardigheid heb ik de rest ook gelezen, maar ik kom er, op de leestekens na, geen punten tegen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-03-2008, 11:50
Verwijderd
Nja hij heeft gelijk in de zin van als zij nog geen seks wil en hij per se niet, dat ze dan beter geen relatie kunnen hebben. Maar een jongen van 16-18 had ook wel zelf kunnen bedenken dat hij met een meisje van 14 minder kans maakt op seks dan met een meisje van 17.

En ik vind het zo loos dat we weer gaan doen alsof alleen mannen lust kennen
Oud 28-03-2008, 16:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nja hij heeft gelijk in de zin van als zij nog geen seks wil en hij per se niet, dat ze dan beter geen relatie kunnen hebben.
Dat klopt inderdaad. Maar als dat het belangrijkste is, de seks, in hoeverre spreek je dan van een relatie? Want, volgens mij hoor, gaat dat om liefde (verliefdheid), respect en vertrouwen. Seks is daar bij een (heel erg) leuke bijkomstigheid. Maar als 1 van de 2 daar niet aan toe is, en dat daarom nog niet wil, dan vind ik dat het niet moet gebeuren. Wanneer daar onenigheid over is dan moet je de relatie beeindigen en niet de ander proberen over te halen (te dwingen) tot seks.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 28-03-2008 om 16:10.
Oud 28-03-2008, 20:17
Verwijderd
Hopelijk ben jij niet de eerste met wie ze seks zal hebben. Eikel.
Oud 28-03-2008, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Eikel.
Citaat:
de boodschap is nu duidelijk.
Oud 28-03-2008, 20:39
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Misschien moet je maar eens denken over een fuckbuddy,
Sprak ze alsof je die als 16jarige bij de kruidenier op de hoek kunt kopen
__________________
Welcome to your mom's house!
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.