Oud 17-10-2007, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Regel nr 25:
Als liberalen hun inhaligheid toegeven zijn ze uitgelult.

Ik hecht niet zoveel waarde aan regels met taalfouten
Advertentie
Oud 17-10-2007, 23:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Heb jíj die uit mijn kast gestolen




__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-10-2007, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Hij spankt jou

Wat een player die jongen, en ik altijd maar TRA beschuldigen
PD is een meisje
Oud 17-10-2007, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik hecht niet zoveel waarde aan regels met taalfouten
Goed argument.

Maar goed, ik denk niet dat deze discussie verder nog ergens heengaat (niet dat politieke discussies dat ooit doen ), aangezien je gewoon geen moreel besef hebt geleerd en je het blijkbaar prima te verantwoorden vindt als jij later je ultieme doelen in je leven kunt bereiken (een BMW en een mooie TV) over de ruggen van de rest van de bevolking.
Oud 17-10-2007, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Lolz. Maar goed, stel dat je in plaats daarvan wordt doodgestoken vanwege door inkomensverschillen veroorzaakte criminaliteit.
Heb je een bron waaruit blijkt dat inkomensverschillen leiden tot het neersteken van rijkeren?
Oud 17-10-2007, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ik hecht niet zoveel waarde aan regels met taalfouten
Slechte taalkundige quote door een persoon doet niets af aan de regel. Maar dat begrijp jij ookwel.

Verder ongeschreven forumregel: mensen die zeiken over taalfouten of gaan zeuren om een bron vallen ook onder die regel.
Oud 17-10-2007, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Heb je een bron waaruit blijkt dat inkomensverschillen leiden tot het neersteken van rijkeren?
www.gezondverstand.nl

Waarom stelen mensen? Niet omdat je Nederland niet kunt leven van een uitkering. Nee, ze doen het uit jaloezie, om de positionele goederen te verkrijgen die de rijken ook hebben, bij gratie van een onrechtvaardig belastingstelsel.
Oud 17-10-2007, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Goed argument.

Maar goed, ik denk niet dat deze discussie verder nog ergens heengaat (niet dat politieke discussies dat ooit doen ), aangezien je gewoon geen moreel besef hebt geleerd en je het blijkbaar prima te verantwoorden vindt als jij later je ultieme doelen in je leven kunt bereiken (een BMW en een mooie TV) over de ruggen van de rest van de bevolking.
Hij kan schrijven en ik kan denken, als hij en ik samen gingen werken dan zou het nog wat kunnen worden met ons.
Oud 17-10-2007, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Goed argument.

Maar goed, ik denk niet dat deze discussie verder nog ergens heengaat (niet dat politieke discussies dat ooit doen ), aangezien je gewoon geen moreel besef hebt geleerd en je het blijkbaar prima te verantwoorden vindt als jij later je ultieme doelen in je leven kunt bereiken (een BMW en een mooie TV) over de ruggen van de rest van de bevolking.
Maar jullie reageren zo leuk
Hoezo over de rug van de rest van de bevolking? Nogal onzin, de hogere inkomens betalen het meeste en ik zie niet in waarom ze er dan zelf geen profijt van mogen hebben.
Oud 17-10-2007, 23:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
PD is een meisje
xD
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-10-2007, 23:55
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Goed argument.

Maar goed, ik denk niet dat deze discussie verder nog ergens heengaat (niet dat politieke discussies dat ooit doen ), aangezien je gewoon geen moreel besef hebt geleerd en je het blijkbaar prima te verantwoorden vindt als jij later je ultieme doelen in je leven kunt bereiken (een BMW en een mooie TV) over de ruggen van de rest van de bevolking.
Mee eens.Had ik niet gedacht van Lucky Luciano btw.Alle mensen hebben recht op een fatsoenlijk leven en niet alleen de gefortuneerde.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 17-10-2007, 23:56
Verwijderd
Geeft niet hoor, beetje problemen met je identiteit ofzo. ;x
Oud 17-10-2007, 23:56
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Maar jullie reageren zo leuk
Hoezo over de rug van de rest van de bevolking? Nogal onzin, de hogere inkomens betalen het meeste en ik zie niet in waarom ze er dan zelf geen profijt van mogen hebben.
Dat hebben ze in de vorm van veel belastingaftrek.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 17-10-2007, 23:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Geeft niet hoor, beetje problemen met je identiteit ofzo. ;x
Nietus! Ik vond het gewoon een heeeel mooi outfit!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-10-2007, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Mee eens.Had ik niet gedacht van Lucky Luciano btw.Alle mensen hebben recht op een fatsoenlijk leven en niet alleen de gefortuneerde.
Niet gedacht? Die kerel was altijd al zo, typisch geval. Tof doen en in feite een zak zijn.
Oud 17-10-2007, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Maar jullie reageren zo leuk
Hoezo over de rug van de rest van de bevolking? Nogal onzin, de hogere inkomens betalen het meeste en ik zie niet in waarom ze er dan zelf geen profijt van mogen hebben.
Omdat ze er géén (of tenminste nauwelijks) profijt van hebben, omdat rijken bijna hun gehele nominale inkomen besteden aan positionele goederen. Én omdat rijken zelf ook collectieve goederen willen. Of heb jij écht liever een TV, BMW en zwembad in plaats van zorg, onderwijs en infrastructuur?
Oud 17-10-2007, 23:58
Verwijderd
Citaat:
www.gezondverstand.nl

Waarom stelen mensen? Niet omdat je Nederland niet kunt leven van een uitkering. Nee, ze doen het uit jaloezie, om de positionele goederen te verkrijgen die de rijken ook hebben, bij gratie van een onrechtvaardig belastingstelsel.
kijk dat noem ik nou asociaal, je dingen toe eigenen waar je geen recht op hebt.
Oud 17-10-2007, 23:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zijn jullie het nou nog niet zat?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-10-2007, 23:59
Verwijderd
Citaat:
kijk dat noem ik nou asociaal, je dingen toe eigenen waar je geen recht op hebt.
Wat is je punt? Ja, natuurlijk is criminaliteit asociaal. Duh.
Oud 17-10-2007, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie het nou nog niet zat?
Nee, waarom?

We moeten iemand duidelijk maken dat hij zichzelf alleen maar naait en dat zijn plan om de rest van de samenleving te naaien nooit zal opgaan. Is een hele belangrijke kwestie voor zijn toekomst.
Oud 18-10-2007, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Mee eens.Had ik niet gedacht van Lucky Luciano btw.Alle mensen hebben recht op een fatsoenlijk leven en niet alleen de gefortuneerde.
Ik beweer nergens dat mensen geen recht hebben op een fatsoenlijk leven
Oud 18-10-2007, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Dat hebben ze in de vorm van veel belastingaftrek.
maar dan mogen ze er dus niets van kopen?
Oud 18-10-2007, 00:01
Verwijderd
hihihi... bij random wikipedia komt er echt één op de tien keer een frans dorpje uit
Oud 18-10-2007, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ik beweer nergens dat mensen geen recht hebben op een fatsoenlijk leven
Maar je ontzegt de lagere sociale klasse wel hun recht op onderwijs, zorg en openbaar vervoer. Of zie je simpelweg niet in dat als je meer productiefactoren inzet voor de productie van luxe-goederen, dat ten koste gaat van de productie van collectieve goederen?
Oud 18-10-2007, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie het nou nog niet zat?
wel, ik heb nu als doel om mensen zoveel mogelijk te provoceren
Oud 18-10-2007, 00:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Mensen! Sms eens terug ofzo!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-10-2007, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Mensen! Sms eens terug ofzo!
hoezo terug?
Oud 18-10-2007, 00:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
wel, ik heb nu als doel om mensen zoveel mogelijk te provoceren
Van jou kan ik het wel hebben.

Citaat:
Mensen! Sms eens terug ofzo!
*smst*
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 18-10-2007, 00:03
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
zo zeg WSZ topic gaat hard tegenwoordig
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 18-10-2007, 00:03
Verwijderd
Citaat:
maar dan mogen ze er dus niets van kopen?
Tuurlijk mag dat, maar welvaartsverschil door inkomen is afhankelijk van het relatieve inkomen, en slechts in heel beperkte mate van het absolute inkomen. Gecorrigeerd voor inflatie zijn bijstandsgerechtigden nu even rijk als de adel van een paar eeuwen geleden. Toch voelt de eerste groep zich arm en voelde de tweede zich rijk, ook al hebben bijstandsgerechtigden toegang tot allerlei luxegoederen die de adel niet had.
Oud 18-10-2007, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Nietus! Ik vond het gewoon een heeeel mooi outfit!
*klopklop*
Citaat:
Mensen! Sms eens terug ofzo!
Ja sorry, mijn beltegoed is op
Oud 18-10-2007, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Maar je ontzegt de lagere sociale klasse wel hun recht op onderwijs, zorg en openbaar vervoer. Of zie je simpelweg niet in dat als je meer productiefactoren inzet voor de productie van luxe-goederen, dat ten koste gaat van de productie van collectieve goederen?
zie jij niet in dat minder inzet van productiefactoren voor luze-goederen leidt tot minder inzet van productiefactoren van collectieve goederen?
Oud 18-10-2007, 00:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
hoezo terug?
Het is irritant als je een berichtje stuurt naar iemand, en dan na een paar uur nog steeds geen antwoord hebt

Citaat:
*smst*
w00t!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-10-2007, 00:04
Verwijderd
Citaat:
wel, ik heb nu als doel om mensen zoveel mogelijk te provoceren
Ja, dat is ook makkelijk. Als je inhoudelijk niets te melden hebt en slechts VVD-dogma's op kan ratelen zonder zelf blijk te geven van enige vakkennis of algemene ontwikkeling, is het maar een grap. Zo lust ik er nog wel een paar.
Oud 18-10-2007, 00:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
*klopklop*

Ja sorry, mijn beltegoed is op
Ik heb nog 3,24 euro
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-10-2007, 00:05
Verwijderd
Citaat:
zie jij niet in dat minder inzet van productiefactoren voor luze-goederen leidt tot minder inzet van productiefactoren van collectieve goederen?
Nee, dat zie ik niet in omdat het totale nonsens is.
Oud 18-10-2007, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog 3,24 euro
uw beltegoed bedraagt 2,38 en ...
Oud 18-10-2007, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat zie ik niet in omdat het totale nonsens is.
nee, jij vindt het totale nonsens, omdat je het niet ziet.
Oud 18-10-2007, 00:08
Verwijderd
Citaat:
nee, jij vindt het totale nonsens, omdat je het niet ziet.
Nee, het is totale nonsens omdat het de volstrekt achterhaalde draagvlakhypothese is. Het zoveelste VVD-dogma zonder inhoud.
Oud 18-10-2007, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is ook makkelijk. Als je inhoudelijk niets te melden hebt en slechts VVD-dogma's op kan ratelen zonder zelf blijk te geven van enige vakkennis of algemene ontwikkeling, is het maar een grap. Zo lust ik er nog wel een paar.
Ik zou natuurlijk net als jij een paar persoonlijke aanvallen kunnen lanceren, maar dat vind ik niet grappig genoeg.
Oud 18-10-2007, 00:09
Verwijderd
Kazet

Oud 18-10-2007, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Ik zou natuurlijk net als jij een paar persoonlijke aanvallen kunnen lanceren, maar dat vind ik niet grappig genoeg.
Moet jij nodig zeggen, jij doet ieder punt of ieder argument af met een grote smoel
Oud 18-10-2007, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is totale nonsens omdat het de volstrekt achterhaalde draagvlakhypothese is. Het zoveelste VVD-dogma zonder inhoud.
nee dat vindt jij dus. Bovendien koppel je mijn uitspraak nu aan een of andere hypothese waar ik het niet over heb gehad.
Oud 18-10-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Moet jij nodig zeggen, jij doet ieder punt of ieder argument af met een grote smoel
ja ik ben ook hypocriet, daarom stem ik VVD. pfff
Oud 18-10-2007, 00:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hoi lieverd! Ik mis je.
Hehe! Daar ben je! Ik ging net naar bed
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-10-2007, 00:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoi lieverd! Ik mis je.
Ik zou eerst even teruglezen voor je dat zegt!

__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 18-10-2007, 00:14
Verwijderd
Citaat:
ja ik ben ook hypocriet, daarom stem ik VVD. pfff
Damn, die opmerking was serieus smart en had ik niet verwacht.
Oud 18-10-2007, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zou eerst even teruglezen voor je dat zegt!

*stomp onder tafel geeft*
Oud 18-10-2007, 00:14
Verwijderd
Citaat:
nee dat vindt jij dus. Bovendien koppel je mijn uitspraak nu aan een of andere hypothese waar ik het niet over heb gehad.
Jawel, het idee dat de particuliere sector de 'basis' vormt, waaruit de collectieve sector betaald kan worden (draagvlakhypothese), is gewoon onzin. Beide produceren nuttige goederen die door de samenleving gebruikt worden. Als de vrije markt broden produceert die door de mensen gekocht worden, dan vormt deze activiteit volgens de draagvlakhypothese mede de 'basis' voor collectieve goederen. Maar als je de productie van broden zou collectiveren en broden zou betalen uit de belasting, dan zou de markt opeens het draagvlak zijn voor de productie van brood.
Oud 18-10-2007, 00:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik zou eerst even teruglezen voor je dat zegt!

Sshhht!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 02:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 20:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 19:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 18:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 12:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.