Oud 26-04-2016, 21:26
Verwijderd
Hey Guys,
Hoe vinden jullie al die vluchtelingen het worden het er steeds meer niet dat ik tegen vluchtelingen ben!!! maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden de nieuwe vluchtelingen en de vluchtelingen die al jaren hier zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2016, 21:58
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wat vind je er zelf van?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 22:09
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Wat vind je er zelf van?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 22:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Interesseert me niet waar mensen vandaan komen zo lang ze mij niet lastig vallen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 22:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben goede vrienden met een aantal vluchtelingen die hier (op uitnodiging) al jaren zijn. Maar zie tegelijkertijd ook hoe lastig het is voor de volwassenen om mee te draaien in onze samenleving. Nederland is echt een bureaucratie en dat is voor mensen die autochtoon zijn vaak al lastig. Wat ik ook zie is dat hoe graag mensen soms ook willen werken, dat niet zomaar gaat en vaak ook niet op hun eigen niveau. We bieden misschien veiligheid en voor de jeugd ook veel kansen wanneer ze mogelijkheden krijgen om te leren, maar het blijft lastig voor vluchtelingen uit een totaal andere cultuur om zelfredzame Nederlandse burgers te worden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 22:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wanneer is iemand "zelfredzaam" in jouw ogen?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 23:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Interesseert me niet waar mensen vandaan komen zo lang ze mij niet lastig vallen.
Hier sluit ik me bij aan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2016, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Ik ben goede vrienden met een aantal vluchtelingen die hier (op uitnodiging) al jaren zijn. Maar zie tegelijkertijd ook hoe lastig het is voor de volwassenen om mee te draaien in onze samenleving. Nederland is echt een bureaucratie en dat is voor mensen die autochtoon zijn vaak al lastig. Wat ik ook zie is dat hoe graag mensen soms ook willen werken, dat niet zomaar gaat en vaak ook niet op hun eigen niveau. We bieden misschien veiligheid en voor de jeugd ook veel kansen wanneer ze mogelijkheden krijgen om te leren, maar het blijft lastig voor vluchtelingen uit een totaal andere cultuur om zelfredzame Nederlandse burgers te worden
Ja deze post kan er zo bij.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2016, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je er zelf van?
Wat ik er zelf van vindt ? Ik ben er zelf en ik woon hier al 6 jaar en weet nog steeds niet of ik mag blijven ik zit in heel veel onzekerheid.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2016, 13:41
Denkerius
Denkerius is offline
Citaat:
Interesseert me niet waar mensen vandaan komen zo lang ze mij niet lastig vallen.
Wanneer valt een vluchteling jou lastig? Alleen wanneer een vluchteling overlast veroorzaakt of criminele activiteiten verricht? Of is het moeten meebetalen voor de opvang van een vluchteling ook een vorm van "lastigvallen"?
__________________
Just think

Laatst gewijzigd op 27-04-2016 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2016, 16:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja deze post kan er zo bij.
Wat is er mis met deze post?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-04-2016, 16:25
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wanneer valt een vluchteling jou lastig? Alleen wanneer een vluchteling overlast veroorzaakt of criminele activiteiten verricht? Of is het moeten meebetalen voor de opvang van een vluchteling ook een vorm van "lastigvallen"?
Ik denk dat het in ieders belang is om een samenleving te hebben waarin bepaalde essentiële voorzieningen (zoals huisvesting) gegarandeerd zijn en ik heb er geen probleem mee om hier belasting voor te betalen. De facto levert een dergelijke garantie natuurlijk ook meer op dan zij kost.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Zouden jullie een vluchteling in huis nemen?
Axel11
133 29-11-2015 18:06
Levensbeschouwing & Filosofie Een kinderpardon & vluchtelingen; Nederland is al niet zo groot!
Beerendina
30 23-05-2014 11:31
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Maatschappij; politieke vluchtelingen
.o0Debbie0o.
1 05-04-2005 22:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland wordt overspoeld door vluchtelingen
brit_86
96 22-04-2004 19:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Opvang vluchtelingen Irak
Unexplained
32 22-03-2003 00:15
Verhalen & Gedichten vluchteling - niet zelf geschreven:o
kastdeur
1 29-11-2001 11:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.