Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2018, 12:44
Verwijderd
Kan niet anders dan Olcay zijn. MOLcay eah.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2018, 21:40
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Stine of Olcay. De jongens vallen bij mij sowieso al af. Simone ook kleine twijfel.

Laatst gewijzigd op 03-02-2018 om 09:20. Reden: Spellingsfout
Met citaat reageren
Oud 03-02-2018, 11:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is Loes. Ik heb met een collega gewed om een Kinder Bueno
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2018, 12:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het is Loes. Ik heb met een collega gewed om een Kinder Bueno
Things getting serious
Met citaat reageren
Oud 03-02-2018, 19:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Things getting serious
Wedden om geld is niet leuk mijn moeder en ik wedden altijd om een Kinder Bueno of een andere reep. Geen groot verlies voor de verliezer, wel een chille winst
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2018, 23:11
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Die kinderbueno ben je kwijt
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 12:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn poule punten ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 22:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die verhuisopdracht was echt fantastisch

Ik verdenk Stine en Simone.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2018, 21:17
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Simone en Jan zijn de enigen die voor mij vanaf het begin 100% als oprechte kandidaten overkomen.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 16:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik weet niet meer zo goed wie nou de mol is, maar ik wil niet dat Stine de mol is. Dan zou het echt weer zo'n kutmol zijn die zo ongeveer alleen maar op de achtergrond is
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 17:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik hoop zo niet Stine als mol, gewoon omdat ik dr echt nog kutter vind dan ik Olcay in het begin vond.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 20:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vrees wel steeds meer voor Stine als mol. Bij de sleutelopdracht deed ze ook weer lekker vervelend.

Olcay kan ik elke aflevering beter tegen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 20:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja Olcay begin ik zelfs wel een soort van leuk te vinden. Stine deed gewoon niets tijdens de opdracht.
Simone is vanaf aflevering 1 mijn mol, maar het zou me ook niets verbazen als het 1 vd anderen is. Ze brengt wel amper geld binnen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2018, 10:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit op Simone en Stine. Ruben op een laag pitje. Jan en Olcay zijn kandidaten. Denk ik.

Maar ik dacht ook dat Loes de mol was, dus hè
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 06:48
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Simone is nu al 2 afleveringen. Vrij weinig in beeld. Zou Jan een Dennis Weeninkje aan het doen zijn...?

Ik zit al vanaf het begin op Simone, maar begin te twijfelen...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 09:50
df
Avatar van df
df is offline
Het is Ruben!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 10:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ruben heeft wel het meeste geld verdiend.

Ik dacht Stine of Simone en blijf nu maar op Simone.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 11:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga nu ook ernstig twijfelen aan Jan, maar weet je, als hij het is, heeft hij het hartstikke goed gedaan. Ik heb hem helemaal niet verdacht dit seizoen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 16:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik weet het echt niet, ik verdacht Jan in het begin maar begon daar later aan te twijfelen en was vrij overtuigd dat Olcay de mol is. Toen kwam Ruben daar ook bij en nu weet ik het allemaal niet meer.
Ik wil overigens ook meer spannende opdrachten. Dit is een beetje omroep max
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 21:04
Verwijderd
Totally confused nu..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2018, 00:47
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ik geloof niet dat jan echt zo weinig geld heeft binnengebracht. Vind m zo goed meespelen. En hij reageert altijd oprecht, vind ik. Dus als hij de mol zou zijn, zou ie tien oscars verdienen.

Ik ben hele seizoen bij Olcay gebleven, maar die Ruben doet echt rare dingen, SINDS penningmeesterschapswissel. Maar ja, Stine als kandidaat gedroeg zich ook raar en dom, dus ja, het kan.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2018, 10:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Okay nu zitten alle 3 Mn ooit verdachten er nog in....
Ik denk dat Olcay de mol is om de opdracht met vragen bij Art in aflevering 4.

Terwijl ze allemaal bij Art staan om die vragen te beantwoorden zie je bij iedereen mensen in knalrode kleding op de achtergrond, en bij Olcay niet. De aflevering heet vooruitblik, en Olcay kan nooit een rood scherm krijgen omdat ze de mol is.

En in de eerste aflevering denk ik dr een rare wisseltruc met geld te zien doen op de markt.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2018, 11:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nu alles op Jan, omdat ik al het hele seizoen verkeerd zit en al mijn mollen eruit zijn. Olcay is veel te opzichtig aan het mollen en ik zou het echt niet leuk vinden als zij het is. Ruben doet vaag, maar meh. Jan heb ik het hele seizoen niet verdacht, Jan leek mij een fanatieke kandidaat. Als hij het is, is dit echt een awesome seizoen. Met Ruben kan ik ook nog wel leven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2018, 11:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben geswitcht van Simone naar Ruben, al voor het einde van de aflevering. Jan en Olcay deden het zo goed met de Caraoke dat zij het volgens mij niet zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2018, 14:36
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mijn mol Simone is eruit, maar dat zat er aan te komen. Ik zit nu op Jan
Met citaat reageren
Oud 26-02-2018, 19:39
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik zag op Stine.. Simone.. en nu op jan toch. Al zou ik t ook snappen als t Ruben was. Maar ik vind Ruben zo nikserig. Jan is m'n wensmol!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2018, 19:40
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Maar als t jan is dan wint Ruben waarschijnlijk. Vind ik dan ook weer stom ;(
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2018, 00:15
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Op basis van het profiel van Olcay en van Jan moet het Ruben zijn, hier volgt een sterk staaltje psychologie van de koude grond: Ik zat heel lang op Stine en Simone, tot de aflevering met de brug (wat ik trouwens een van de leukste opdrachten ooit vond). Het heeft er allemaal geen reet mee te maken, maar toch ook weer helemaal wel. Toen Olcay zei op Ruben te gaan, ben ik gaan nadenken. Zij is opgegroeid in een gezin met een psychotische, onvoorspelbare vader wat er voor zorgt dat zij enorme voelsprieten heeft. Daar komt nog bij dat zij van niks een groot bedrijf heeft opgebouwd omdat zij enorm gedreven is, zij wil uitblinken. Haar winnaarsmentaliteit en haar vermeende mensenkennis/voelsprieten maakt dat zij er gewoon niet naast kan zitten.
Toen moest ik nog nadenken waarom Jan op Ruben zit, hij heeft een ander profiel en ik weet verder niet zoveel van hem. Hij begon bij Pownews en toen vond ik hem altijd al heel scherp, je ziet dat hij een helicopterview heeft en altijd heb ik bij hem het gevoel dat hij zich niet in de maling laat nemen, heel zelfbewust iemand en overal ogen. Dan kan het ook niet anders dan hij het ook bij het rechte eind heeft.
ik vind ze beide ook te fanatiek om de mol te kunnen zijn. Ik word echt gek als dit niet klopt.

Wat mij verder is opgevallen, Jan en Olcay zijn steeds heel erg bezig met het geld/winnen. Ruben zie ik dan steeds net iets te laat reageren, net of het niet in zijn systeem zit. Ik heb sinds ik dat Olcay heb horen zeggen alleen nog maar op Ruben gelet en al die praatjes zijn gewoon nep van hem. Ruben is de mol.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2018, 12:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Heb de meest recente Moltalk niet gezien maar bleek het niet laatst dat Jan het minste geld bij elkaar had gesprokkeld?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-02-2018, 13:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vind Jan idd ook verdacht. Hij is fanatiek maar brengt idd weinig geld binnen. Ook ligt het fanatieke er soms wel erg dik bovenop. Ik vraag me af of hij bij het raften wel naar de goede koker dook. Het kostte in ieder geval wel veel tijd en aandacht om hem weer binnenboord te krijgen dus dat kan ook afleiding geweest zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2018, 14:32
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Heb de meest recente Moltalk niet gezien maar bleek het niet laatst dat Jan het minste geld bij elkaar had gesprokkeld?
Ja. Follow the money is dit jaar alleen lastig omdat er zo vaak samen geld moet worden binnengehaald of dat het "over meer personen" gaat voor het binnen komt. Het schijnt wel zo te zijn dat jan met name geld verdient als het samen is. In z'n eentje verdient ie amper/nooit iets.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2018, 15:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Als het toch Jan is, is het een mooie. Maar ik blijf bij mOlcay
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2018, 22:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Aaaaaahhhh, ze kunnen het echt alle 3 zijn. Ik hoop gewoon op Jan, omdat ik zowel Ruben als olcay niet kan uitstaan
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 04-03-2018, 09:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik hoop ook op Jan, daar heb ik ook het meeste gevoel bij dat hij de mol is gezien wat hij (niet) gedaan heeft, ook in deze aflevering weer.
Als het Olcay is hebben de andere finalisten het allebei fout en dat zie ik niet gebeuren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2018, 11:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is sowieso Jan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2018, 22:26
@noniem
@noniem is offline
Doe mij de volgende keer maar weer een normale ontknoping, dat live met al die mensen die er doorheen joelen is niks voor mij. Wel mooie mol trouwens dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2018, 22:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, wow, wow. Wat fantastisch goed gespeeld. Vond het echt een goed seizoen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2018, 23:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Achteraf toch wel een uitstekende mol dit jaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2018, 23:15
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Hadden we het als kijker echt kunnen weten?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2018, 10:02
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Hadden we het als kijker echt kunnen weten?
Als je de pot volgde kon je in ieder geval sterke vermoedens hebben. Jan bracht veruit het minste geld in de pot.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2018, 11:11
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oh Jan
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2018, 11:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gaaf! Ik vind het zo leuk als Mollen een beetje lef hebben! Kees Tol had dat ook, die was ook zo’n goede mol.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2018, 12:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Bizar hoeveel hij in de camera heeft lopen praten terwijl iedereen erbij was en die opmerking over dat geld in de portofoon tegen Stine. Love it
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 12-03-2018, 09:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En tijdens die vragen opdracht, ik zat (en het hele internet met mij) te zoeken naar mensen in vermomming, en hij is gewoon zo langs gelopen ik zou eigenlijk die opdracht terug moeten kijken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2018, 10:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
En tijdens die vragen opdracht, ik zat (en het hele internet met mij) te zoeken naar mensen in vermomming, en hij is gewoon zo langs gelopen ik zou eigenlijk die opdracht terug moeten kijken.
Het is supersuf want ik heb die opdracht zeker 5 keer teruggekeken omdat mijn verdenking daar naar Olcay ging, en ik heb het dus ook echt niet gezien. En ik was als 15 jarig gupje heimelijk verliefd op Jan, dus ik vind eigenlijk dat ik t wel had moeten zien.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2018, 23:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is supersuf want ik heb die opdracht zeker 5 keer teruggekeken omdat mijn verdenking daar naar Olcay ging, en ik heb het dus ook echt niet gezien. En ik was als 15 jarig gupje heimelijk verliefd op Jan, dus ik vind eigenlijk dat ik t wel had moeten zien.
Joh, ik zag Loes langs lopen volgens mij zag niemand hem.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2018, 18:41
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Goede mol, Jan.

Vind wel een beetje overdreven dat Ruben zoveel lof krijgt, want er is niks bijzonders aan het feit dat hij zichzelf niet verdacht. Goed dat ie (uiteindelijk) op Jan zat, maar superknap is het niet.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2018, 20:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Vind wel een beetje overdreven dat Ruben zoveel lof krijgt, want er is niks bijzonders aan het feit dat hij zichzelf niet verdacht. Goed dat ie (uiteindelijk) op Jan zat, maar superknap is het niet.
Ik vind het een beetje overdreven om dit soort analyses te maken, superknap is dat niet.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.