Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2014, 19:15
Lucd1999
Lucd1999 is offline
Hallo,
Ik zit nu in het derde en alles ging tot vorig jaar eigenlijk goed. Het viel me toen op dat ik tijdens het omkleden voor de gymles moeilijk m'n ogen van de knappere jongens af kon houden. Hierdoor ben ik eens gaan nadenken en een jaar later ben ik nog steeds aan het twijfelen over m'n geaardheid.
Ik twijfel omdat ik vaak denk dat ik verliefd ben op jongens (vaker dan bij meisjes). Bijna al m'n vrienden zijn meisjes. En veel mensen zeggen ook dat ik op een homo lijk.

Hoe weet je nou of je homo bent? En hoe vertel je het je ouders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2014, 20:30
Verwijderd
Citaat:

Hoe weet je nou of je homo bent? En hoe vertel je het je ouders?

Wat je geaardheid is, weet je eigenlijk pas, als je echt verliefd op een jongen of een meisje wordt. Dus wanneer je verliefd wordt, op een jongen of een meisje, weet je het. Natuurlijk kun je ook nog biseksueel zijn.

Wat betreft je ouders: Hoe ze zullen reageren, weet ik ook niet. Sommige ouders zijn er moeilijker in dat anderen. Je zou het ook pas kunnen zeggen, als je eenmaal een relatie met een jongen hebt. Als mensen trouwens zeggen dat je er als een homo uit ziet, zou het kunnen zijn dat je ouders al een vermoeden hebben, dat maakt het dan makkelijker voor ze om het te begrijpen/accepteren.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 21:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
aangezien geaardheid meer is dan alleen seks, heb ik je topic verplaatst naar liefde en relatie. hier zijn de reacties meestal ook net ietsje beter.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2014, 01:47
Sjaakstra
Sjaakstra is offline
Als jij je aangetrokken voelt tot jongens, dan is de kans inderdaad erg groot dat je homo bent. Ik als hetero voel geen enkele gevoelens voor jongens/mannen. Heb alleen oog voor vrouwlijk schoon. Je zou kunnen gaan experimenteren d.m.v. daten, uitgaan e.d. en seks (houd het wel veilig, aangezien relatief veel homo's hiv hebben helemaal in de partyscene).
Met citaat reageren
Oud 11-04-2014, 22:42
boy98
boy98 is offline
Praten met andere is verstandig! Ik geef je me kik voor als je er behoefte aan hebt!! reeshofboy98
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 12:01
Verwijderd
Heb je ook echt het idee dat je liever met een.jongen dan.een meisje een.relatie wil?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 12:12
Lucd1999
Lucd1999 is offline
Citaat:
Heb je ook echt het idee dat je liever met een.jongen dan.een meisje een.relatie wil?
Ik weet echt niet waar ik op val. Ik denk vaak dat ik voor beide geslachten ik iets voel maar het kan ook tussen mn oren zitten. Dat ik denken dat ik op jongens val gewoon omdat iedereen dat tegen me zegt. Of ik verbeeld me dat ik op meisjes val omdat ik zo graag geen homo wil zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik weet echt niet waar ik op val. Ik denk vaak dat ik voor beide geslachten ik iets voel maar het kan ook tussen mn oren zitten. Dat ik denken dat ik op jongens val gewoon omdat iedereen dat tegen me zegt. Of ik verbeeld me dat ik op meisjes val omdat ik zo graag geen homo wil zijn.
Dan zou je ook bi kunnen zijn maar ik bedoel ook echt zeg maar van iemand houden enzo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 13:15
Lucd1999
Lucd1999 is offline
Citaat:
Dan zou je ook bi kunnen zijn maar ik bedoel ook echt zeg maar van iemand houden enzo
Tot nu toe ben ik nog nooit ECHT verliefd geweest
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 13:28
Verwijderd
En dus ook geen relatie? Als je nou eens wacht tot je een relatie hebt met een jongen.of meisje en dan kijkt of je je er juist goed of niet goed bij voelt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mensen noemen me gay
Daanoow
60 14-11-2011 15:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland, het veranderende (toch?) klimaat en het probleem met water
Gatara
479 26-09-2007 18:23
Muziek Dryathon 2005 deel 3
86dagreed
500 23-02-2005 22:39
Psychologie Homosexueel --> Ziekte/afwijking?
Verwijderd
267 11-02-2005 14:24
Verhalen & Gedichten Mannen
vrolijkevlinder
8 24-02-2003 11:49
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.