Oud 09-10-2011, 01:41
napoleonzuurtje
Avatar van napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
Het lijkt me wel eens leuk om N2O te gebruiken.
Ik heb een aantal vragen voor de mensen die het wel eens hebben gebruikt.
Waar kopen jullie patronen, en met welke smoes (als ze vragen waarom)?
Waar kopen jullie slagroomspuiten, of alternatieven?
Voor de minderjarigen, weten ze ervan en hoe verstop je het?
__________________
Seid bereit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2011, 09:59
Verwijderd
Bij de Blokker? Of anders de Sligro, ze gaan echt niet vragen waar je het voor nodig hebt. Ik denk dat de meeste mensen niet eens weten waar je het voor kan gebruiken
Als ze het wel vragen, zeg je dat je morgen een verjaardag heb ofzo.
Succes
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 10:30
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Het zijn gewoon patronen die je gebruikt voor slagroom, dus daar heb je meteen je "smoes" in zoverre je die nodig hebt. Je koopt gewoon patronen omdat je overal slagroom op doet.

Verder weet ik vrij zeker dat ze zowel de patronen als de spuiten bij de Sligro hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 13:04
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Is dat niet heel slecht voor je?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 13:22
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
Ik weet zeker dat ik hier gisteren een reply heb getypt... maar ik ben vergeten die te posten ofzo

Patronen en slagroomspuiten kun je online kopen op www.slagroompatronen.nl, of ophalen bij de vestiging van die winkel in Weesp. Slagroomspuiten bij de blokker of andere random keukenwinkel, en patronen schijn je bij sommige blokkers ook te kunnen krijgen als je er specifiek op doorvraagt. Bij de sligro hebben ze ze allebei, maar daar moet je een pasje voor hebben.
Een smoes heb je in de winkel niet nodig.. je gaat natuurlijk taarten bakken. Voor je ouders zou ik niet weten eigenlijk... misschien kun je het op een ander adres laten bezorgen, bv van een vriend waarvan de ouders het niet boeit.
Een alternatief voor een slagroomspuit is een N2O cracker, te krijgen op www.wapwinkel.nl:


Als je het per se moet verstoppen zou je op je kamer een plekje moeten zoeken waar je ouders zeker te weten niet komen of kijken. Maar da's meestal lastig... misschien kun je beter nog even wachten met het hebben van een voorraad hiervan tot je op hetzelf woont ofzo

Citaat:
Is dat niet heel slecht voor je?
er is nog onduidelijkheid over de lange termijn-effecten... op unity.nl lees ik dat je er hersenschade (neurologische stoornissen) en vruchtbaarheidsproblemen van kan krijgen. Het gebrek aan zuurstof en teveel aan N20 in je longen er hersenen zal ongetwijfeld een flinke klap geven.
Gelukkig zal er bij normaal gebruik weinig significante schade optreden. Onder normaal gebruik versta ik op bv een feestje of een avondje thuis af en toe een ballonnetje, laten we zeggen 0-10. Als je dat niet regelmatig, eens in de maand ofzo, toevallig een keertje doet, zal je daar geen problemen mee krijgen.
Gelukkig gebruiken de meeste mensen het naar mijn eigen ervaring ook zo. Maarja, als je de hele avond aan ballonnetjes gaat lurken zul je daar sowieso koppijn van krijgen, en wellicht nog wat andere schade die je niet direct merkt, maar er wel is.
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 13:32
Verwijderd
Oh ja, ik dacht gelezen te hebben dat je niet via zo'n slagroomspuit rechtstreeks moet spuiten, dat is veel te veel druk. Eerst in een balonnetje spuiten en dan inademen.

Maar mensen die ervaring mee hebben mogen me verbeteren.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 13:35
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
Citaat:
Oh ja, ik dacht gelezen te hebben dat je niet via zo'n slagroomspuit rechtstreeks moet spuiten, dat is veel te veel druk. Eerst in een balonnetje spuiten en dan inademen.

Maar mensen die ervaring mee hebben mogen me verbeteren.
iemand die daar ervaring mee zou hebben, zou dat wellicht niet meer hier kunnen posten omdat je longen dan bevriezen en je daarvan dood kan gaan
Volgens mij is het niet zozeer de hoge druk, maar wel de zeer lage temperatuur van het gas op het moment dat dat uit de spuit komt. uitzetting van gas kost energie en daardoor gaat de temperatuur omlaag, gaswet enzo bla. Het koude gas laat je longen bevriezen.

Niet doen dus!
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 13:36
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Dat is enorm koud. Zo koud zelfs dat als je het op je hand krijgt, je een brandwond krijgt. Dus je kunt wel raden wat er gebeurt als je het rechtstreeks inademt.
Daarom moet je met die crackers ook heel erg uitkijken. Die cracker wordt namelijk ook koud
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 13:37
Verwijderd
Dat was het, ik wist dat ik zoiets had gelezen ^^.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 13:39
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
Citaat:
Dat is enorm koud. Zo koud zelfs dat als je het op je hand krijgt, je een brandwond krijgt. Dus je kunt wel raden wat er gebeurt als je het rechtstreeks inademt.
Daarom moet je met die crackers ook heel erg uitkijken. Die cracker wordt namelijk ook koud
klopt, die crackers werken op zich wel maar ze zijn niet handig in gebruik.. ik heb een vriend er eentje voor zijn verjaardag gegeven maar je moet die echt met een handschoen of met een stuk tshirt eromheen vasthouden omdat je hand er anders aan vast vriest
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 13:44
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Een vriend van me heeft er één in Duitsland besteld. Die was wel 45 euro ofzo, maar daarbij heb je dat probleem niet. En je kan er zonder moeite meerdere patronen mee in 1 ballon vullen.

Ik weet alleen niet meer hoe die heet, ik zal het eens vragen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2015, 09:07
Jantined
Jantined is offline
Er bestaan ook koeriersdiensten die lachgas en dus slagroompatronen tot diep in de nacht bezorgen, misschien leuk voor een feestje

Laatst gewijzigd op 30-09-2015 om 15:41. Reden: reclame :nono:
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 19:06
YSCkev
YSCkev is offline
Citaat:
Het lijkt me wel eens leuk om N2O te gebruiken.
Ik heb een aantal vragen voor de mensen die het wel eens hebben gebruikt.
Waar kopen jullie patronen, en met welke smoes (als ze vragen waarom)?
Waar kopen jullie slagroomspuiten, of alternatieven?
Voor de minderjarigen, weten ze ervan en hoe verstop je het?
je kan het best een lachgas cracker kopen met rubbere grip. perfect voor patronen en veel goedkoper!!
ik heb mijne hier gister gekocht, vandaag al binnen

https://www.bol.com/nl/p/softgrip-la...uggestedsearch
Met citaat reageren
Oud 29-07-2018, 23:31
HenkDeZwijger
HenkDeZwijger is offline
Hallo mensen, bijna al nieuwe generatie hier, maar ik vroeg me af of het nog steeds legaal is om minderjarig de Sligro binnen te wandelen en een paar patronen te kopen.
Iemand antwoord?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2018, 23:39
Verwijderd
Ja en nee. Het beleid van Sligro is om het je niet te verkopen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2018, 23:52
Verwijderd
Nieuws gezien?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2018, 00:59
Verwijderd
Niet echt!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2018, 14:05
Verwijderd
NOS heel item over lachgas. Vond ik een beetje matig uitgelegd wat de risico's zijn. Dus misschien denkt TS, oh ik wil dat ook een keer proberen. Mijn advies is: doe het lekker niet. Maar hij vraagt mijn advies niet, dus moet ie het maar zelf weten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2018, 14:55
Verwijderd
Aan de andere kant laat de NOS ernstig te wensen over als het gaat om paniek rondom XTC. Of als het gaat om eigenlijk alle nieuwswaardige items; nuanceringen/kanttekeningen zijn niet seksie, schijnbaar. Om maar te zwijgen over die debiele infographics die soms gemaakt worden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2018, 15:31
Verwijderd
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 11:57
Verwijderd
Ja, dat vind ik dus ook. Maar goed; on topic.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 12:47
Verwijderd
Zozo, aspiraties forumbaas te worden op je oude dag?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 15:23
Verwijderd
Hmmmm je verleidt me om hierop in te gaan. Ja. <3
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 20:50
Verwijderd
Zelfs ook zo'n smiley plaatsen om de indruk te wekken dat het geen gebod is maar een vriendelijke suggestie, zo'n stijl van "leiderschap" waarbij je genoegzaam als toffe peer náást je mede-forumers staat in plaats van er boven.. Puik hoor. Ik zie wel forumbaas-kwaliteiten in je.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 00:06
Verwijderd
Ik snap dat maar als je nu niet ontopic gaat, volgt er een waarschuwing. Ontopic dus. We kunnen dit per PM vervolgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2018, 07:55
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik snap dat maar als je nu niet ontopic gaat, volgt er een waarschuwing. Ontopic dus. We kunnen dit per PM vervolgen.
Goed bezig! Laten we inderdaad on topic verder gaan!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 14:05
GraagOnTopic
Avatar van GraagOnTopic
GraagOnTopic is offline
Ja.
__________________
Anders volgt er een waarschuwing. ;)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2018, 14:41
Rosalie002
Rosalie002 is offline
Zou echt absoluut niet aanraden om lukraak patronen te gaan slurpen. Lachgas kan leuk zijn, maar aangezien je snel meer doet kan het zuurstoftekort killer zijn.

Laatst gewijzigd op 13-08-2018 om 17:40. Reden: Reclame eruit, want dat mag niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Vragen over durgsgebruik/ verslaving
Verwijderd
33 24-04-2006 20:04
Drugs & Alcohol dxm
confused
43 26-11-2005 21:08
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Drugs & Alcohol interviews over drugs
verkeersbord
13 07-06-2004 11:19
Drugs & Alcohol (stoner)verhaal
Ghoulscout
4 23-07-2003 01:23
Verhalen & Gedichten (stoner)Verhaal
Ghoulscout
0 21-07-2003 17:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.