Oud 15-08-2018, 17:16
Theneedle
Theneedle is offline
Hallo allemaal, wij zijn nu bij het gardameer en twijfelen of we naar Venetië willen gaan of naar Milaan. Het is een van de twee. Welke raden jullie aan en wat zijn jullie ervaringen met deze steden? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2018, 18:03
Verwijderd
Milaan.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2018, 18:04
Verwijderd
Venetië is mooi hoor, maar je het is een beetje alsof je in een volle trein tegen elkaar aangedrukt staat, het is handiger om buiten het seizoen te gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2018, 19:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond Milaan in augustus niet zo leuk omdat er heel veel dicht is maar als je een dagje wil gaan is er vast nog wel genoeg te zien.

Venetië is leuk omdat het gewoon een bijzondere en unieke stad is. Ik was er met Pinksteren, toen was het wel te doen qua drukte als je gewoon wat verder rondkijkt dan vlak achter de Rialtobrug en het san Marco plein.

Ik zou naar Venetië gaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2018, 00:15
Verwijderd
Milaan, omdat deadlock dat zegt.

Venetië, ja leuk wel... voor even... en idd stervensdruk. Milaan is veel mooier en je kan er zeer goed geld uitgeven.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2018, 08:32
Verwijderd
Ben in beide geweest, Milaan is veel leuker en "echter". Als het om meer dagen zou gaan zou ik Venetië totaal afraden maar voor één dagje kan het wel. Bedenk bij beiden vooraf wat je echt wil zien en reserveer zo nodig online al kaartjes voor dingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.