Oud 26-07-2018, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Kerel ik heb het over de zuidpool
Dat is heel leuk, maar ik had het over de noordpool omdat FaZe_ het daar over had.

Op de zuidpool heeft Deadlock al antwoord gegeven, totaal andere situatie, vooral omdat er geen grote bewoonde landmassa's in de buurt liggen. Leg eens uit welke vliegroute aantrekkelijk zou kunnen zijn over de zuidpool? Dan kom je echt al uit bij vluchten tussen West-Australië en de zuidelijke punt van Zuid-Amerika. Tip: beide gebieden zijn dunbevolkt. In West-Australië ligt alleen Perth als relatief grote stad en in Zuid-Amerika ligt er in de zuidelijkste 2000 km geen enkele grote stad. Er is geen reden om over de zuidpool te vliegen simpelweg omdat er geen lijnvluchten op die route zijn. Er is geen vraag naar.

Vanuit Oost-Australië is naar Zuid-Amerika of Afrika vliegen niet nodig over de zuidpool, wel is een zuidelijke route die langs Antarctica scheert het kortste. En zo vliegen dan ook sommige vluchten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2018, 16:41
Verwijderd
Naar Zuid-Amerika moet vanuit Oost-Australië alles overstappen in Zuid-Afrika geloof ik.

Ik vraag me wel eens af hoe moeilijk je leven moet zijn als je al dit soort basale kennis niet hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 16:43
Verwijderd
Het ergste is nog wel, dat als die flat earthers zelf op expeditie naar de Zuidpool zouden gaan, ze ongetwijfeld om zouden komen omdat ze in onze zomer zouden gaan en slecht voorbereid. Wat weer voer is voor hun aanhangers. "Leger heeft het gedaan.". Nee jongens, ze waren gewoon nogal stupide.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 16:58
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ja. Ben jij er ook al zo een die met de hoax aankomt dat men vroeger niet geloofde dat de aarde rond was? Er is serieus geen moment geweest dat goed nadekende mensen dachten dat de aarde plat was. (Oer)Mensen dachten er simpelweg niet over na, tot men zich ging bezighouden met dit soort zaken en meteen ontdekten dat de aarde een bol was.



Neuh, dat kan ook volgens Flat Earth mensen niet. Zelfs Flat Earth mensen accepteren dat er zoiets is als "atmospheric clarity" en dat de zee golven maakt en dat simpelweg perspectief zorgt dat een golf van tien centimeter dichtbij zorgt dat je een kust op 80 km niet kan zien. Je hebt naar een eilandje dichterbij zitten staren of naar een stuk kust van Corsica zelf. Of je liegt gewoon.


Godverdomme wat ben jij oerdom. OMDAT HET VLIEGTUIG AFREMT BIJ EEN LANDING DOMME EZEL WTF DENK JE NOU
Ik kon het hierna niet meer aan, dus ik weet niet of iemand echt antwoord op z'n vraag heeft gegeven, maar het simpele antwoord is dat er sprake is van een luchtspiegeling. Het komt vrij veel voor. Vanuit Noordwijk kun je bijvoorbeeld op bepaalde dagen ook Engeland zien liggen, terwijl dat op basis van het theoretisch verval van de aarde niet mogelijk is. Het ontstaan van zulke luchtspiegelingen heeft te maken met het verschil in water- en luchttemperatuur.

Ik heb dit geleerd uit het boek de Passievrucht en ik vond het vet interessant toen ik 13 was

@abattoir: hier in Jip en Janneke taal! Enjoy: https://www.nemokennislink.nl/public...an-de-horizon/
__________________
#JeSuisAldi
Met citaat reageren
Oud 27-07-2018, 08:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Samenzweringen in het algemeen zijn veel interessanter dan één van die dingen en hij begon gelijk al met 9/11 in het begin. Zoals ik beargumenteerd heb is hij een van de volledig geredpillede idioten; ik probeer te kijken hoe ver hij is en hem een uitspraak over WO2/de holocaust te ontlokken zodat hij geband kan worden omdat hij bepaalde wetten overtreedt, en daarbij baseer ik me op z'n eigen offtopicheid zover. Mag dat niet? Want dan doe ik dat niet, maar ik denk namelijk zoals ik eerder heb gezegd en zoals die dobermann ook al aangaf, dat er geen overig nuttig doel aan de discussie is.
Ik doelde op de Onzin groep die Queen kwam uittypen zijsporen zijn prima!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2018, 12:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
er zijn gewoon 2 manen 2 zonnen die de overheid aan en uit kant

Ik zie het ook echt voor me, een grote schakelaar. Maar, voor de gein, waar haalt men de energie vandaan om deze twee gigantische kernfusie-reactors aan en uit te zetten?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-07-2018, 18:58
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Hoe dik is de aarde eigenlijk? Kunnen er ook mensen op de zijkanten wonen?
De aarde is een kubus, ga maar eens minecraft spelen.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 27-08-2018, 17:28
MinderjarigMEID
MinderjarigMEID is offline
Hiermee laat je me echt dingen denken dat is niet normaal!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2018, 09:39
Datagril
Datagril is offline
En wat nou als alles is gemined?
Citaat:
De aarde is een kubus, ga maar eens minecraft spelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Katholieke school
Verwijderd
176 10-08-2009 15:16
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.