Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2003, 19:27
Verwijderd
Moet ik een vriendin van mij aanspreken op het feit dat ze bijna vreemdgaat?
Ik zal het een beetje kort uit proberen te leggen.
Een goede vriendin van mij heeft al een tijd een relatie met een vriend van mij. Nou is ze wel een beetje losbollig zal ik maar zeggen. Flirt wel wat met andere jongen terwijl haar vriend dat niet leuk vind. Maar nu hoor ik van een kennis waarmee ze op een feestje was dat zij hem lekker ding noemde. Constant met hem wilde schuifelen. En zoals hij zegt; het zoenen miste nog net.
Moet ik mijn vriendin hierop aanspreken dat ze zich zo niet kan gedragen omdat ze een vriend heeft? Of moet ik gewoon mijn mond houden, doen alsof ik van niets weet en het misschien nog een keer laten gebeuren?
Help!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2003, 19:32
Verwijderd
Ik persoonlijk zou haar er op aanspreken, als ik haar redelijk goed kende. Ik zou het niet meer dan redelijk vinden dat je een vriend of vriendin aan kunt spreken op diens gedrag, ik bedoel je zou er ook wat van zeggen als je met iemand sjoppen gaat en diegene loopt de godganse tijd te shopliften. (tenminste ik wel) Dus in dit geval zou ik haar gewoon vragen hoe het komt dat ze zo flirterig is terwijl ze een vriend heeft die dat nu niet bepaald fijn vind. (Of dat ze het mischien niet beseft)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 19:39
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 30-08-2003 @ 20:32:
ik bedoel je zou er ook wat van zeggen als je met iemand sjoppen gaat en diegene loopt de godganse tijd te shopliften. (tenminste ik wel)
Wat??
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 19:41
Verwijderd
euh?

als-iemand-die-met-jou-mee-is-STEELT, dan zou ik er wat van zeggen. (vergelijking)

Wat vat je niet ?



(of begrijp je gewoon de term shop-liften niet)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 20:19
Drlove
Drlove is offline
wat is er mis met flirten? ik zou er niks van zeggen, loop je het risico dat je ruzie krijgt met r. Pas als ze echt zoent zou ik het zeggen.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 20:22
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Drlove schreef op 30-08-2003 @ 21:19:
wat is er mis met flirten? ik zou er niks van zeggen, loop je het risico dat je ruzie krijgt met r. Pas als ze echt zoent zou ik het zeggen.
Gouden regel: beter voorkomen dan genezen. Ik ben het dus niet met je eens dat afwachten de beste keus is. Gewoon wat ervan zeggen, ze mag immers zelf weten wat ze met je mening doet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 20:23
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
Ik zou aan die jongen vragen wat HIJ onder vreemdgaan verstaat!

En als hij het niet leuk vind waarom weet zij dat dan niet? Ik bedoel dat hoort hij dan toch zelf duidelijk te maken en niet dat jij als schakel moet gaan functioneren wel?!
__________________
PRIMA!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 20:24
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 30-08-2003 @ 21:23:
Ik zou aan die jongen vragen wat HIJ onder vreemdgaan verstaat!

En als hij het niet leuk vind waarom weet zij dat dan niet? Ik bedoel dat hoort hij dan toch zelf duidelijk te maken en niet dat jij als schakel moet gaan functioneren wel?!
Probleem is, neem ik aan, dat hij dit niet weet. Dan kan hij er ook moeilijk iets van zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 30-08-2003 @ 21:24:
Probleem is, neem ik aan, dat hij dit niet weet. Dan kan hij er ook moeilijk iets van zeggen.
Hij weet dit inderdaad niet.
Maar zij weet wel dat hij het niet leuk vind dat ze flirt met andere jongens. Hebben ze ook al een keer ruzie over gehad.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 20:34
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
Je moet toch wel een gevoel van vertrouwen hebben neem ik aan. Ik weet niet hoelang ze al een relatie hebben maar zo te lezen al een aardige tijd dus.

Ik zou als ik die jongen was of nog is heel goed met haar gaan praten over hoe en wat en anderzijds zou ik wel een veilig gevoel hebben omdat het in mijn ziens niet "echt" vreemdgaan is aangezien ik dat bij zoenen wel zou hebben.

Flirten moet wel kunnen en je kent in een relatie echt wel je eigen grenzen als je daadwerkelijk om de ander geeft.
__________________
PRIMA!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 21:37
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 30-08-2003 @ 20:41:
euh?

als-iemand-die-met-jou-mee-is-STEELT, dan zou ik er wat van zeggen. (vergelijking)

Wat vat je niet ?



(of begrijp je gewoon de term shop-liften niet)
shop-liften idd nooit van gehoord.. maar vat t nu.. thx!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin gevonden op forum
Die_ene_x
7 18-10-2011 08:02
Psychologie bang voor docent
anoniempje90
21 10-06-2009 14:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pensioenfonds EP
Gatara
16 23-04-2009 20:02
Psychologie Boos op mezelf terecht ?
Waarde
21 05-03-2006 15:19
Eten & Drinken bekeren tot vegetarisme
Kill me Ce soir
146 13-03-2004 20:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.