Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2003, 21:47
iraifia
iraifia is offline
Ga je spieken tijdens het examen. Of ben je bang voor de gevolgen. Doe je het wel vertel eens hoe dan
Advertentie
Oud 06-04-2003, 21:51
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Hoe zou je willen spieken? Met een verrekijker op het blaadje van je buurman/-vrouw ofzo? Of iets op je hand(en) schrijven? Het lijkt me eenvoudiger om gewoon te leren. Dan heb je iig minder kans om een 1 te halen en je zit ook een stuk rustiger.
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Oud 06-04-2003, 21:52
Verwijderd
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen?
Oud 06-04-2003, 21:52
Verwijderd
Ik hou niet van spieken, dan belazer je jezelf gewoon enorm...
Oud 06-04-2003, 22:06
Verwijderd
Tijdens een examen heet het geen 'spieken' meer, maar:
'vervalsing van geschrift'

daar staan straffen op

het is dus af te raden, en bovendien, je hebt er niks aan, want als het goed is heb je zelf je examen goed voorbereid
Oud 06-04-2003, 23:13
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
natuurlijk! stoer hoor.
Oud 07-04-2003, 09:06
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
O nooit niet! Ik durf dat echt niet, ik durf het tijdens een proefwerk al nauwelijks! En het is ook niet eerlijk als je dat doet.
Oud 07-04-2003, 10:18
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Het gaat niet om durven. Het is gewoon verschrikkelijk onverstandig om te spieken, want de gevolgen van spieken zijn altijd erger dan het cijfer dat je zonder spieken gehaald had.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-04-2003, 13:17
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Ach...het meeste van je CE heb je al tijdens die jaren dat je op school zit al geleerd.
Oud 07-04-2003, 13:31
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
zo dom ben ik nou ook weer niet
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 07-04-2003, 14:12
Moony
Moony is offline
Zeker niet
Ik wil het op eigen kracht halen en ik wil niet het risico lopen om betrapt te worden
Oud 07-04-2003, 20:51
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
spieken is een beetje onlogisch tijdens CSen... voor de talen heb je immers teksten waarbij je geen spiekbriefjes kan gebruiken omdat ze nutteloos zijn, en bij de exacte vakken mag je de binas en formule kaarten erbij houden, die je anders misschien op je hand zou willen schrijven...

d'r is geeneen examen waarbij het echt helpt om te spieken... als we nou brieven ofzo zouden krijgen... dan wist ik het wel, maar met deze examens moet je alles op eigen kracht doen
__________________
hieperdepiepp!
Oud 07-04-2003, 21:21
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Dat durf ik toch niet

En bovendien wordt je denk ik ruimschoots naast je buurman/vrouw/alien gezet, dus dan moet je idd al een verrekijker gebruiken...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 07-04-2003, 21:56
m@rie
m@rie is offline
Absoluut niet!
Er zit heel veel ruimte tussen de tafels en ik durf het (tijdens de examens ) ook zeker niet. Ik denk dat ik alles voor het examen goed genoeg heb voorbereid zodat ik niet hoef te spieken.
Tijdens gewone toetsen deed ik het wel
Oud 08-04-2003, 09:34
Verwijderd
nee, haal het toch wel zonder spieken.
Zoals al gezegd: het hoeft ook bij weinig vakken. Alleen bij economie en latijn zou het wel handig zijn misschien, om wat dingetjes op papier te hebben. Maar ik denk dat ik dat dan maar leer, hoewel spieken op 't examen best makkelijk is nog geloof ik: gewoon ff een papiertje tussen je andere blaadjes leggen zonder dat het opvalt.
Oud 13-04-2003, 13:46
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-04-2003 @ 22:52:
Ik hou niet van spieken, dan belazer je jezelf gewoon enorm...
Wat een bullshit
__________________
BORED NOW...
Oud 13-04-2003, 14:12
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
iraifia schreef op 06-04-2003 @ 22:47:
Ga je spieken tijdens het examen. Of ben je bang voor de gevolgen. Doe je het wel vertel eens hoe dan
Volgens mij kun je de tijd waarin je je nu bezig houdt met hoe je allemaal wel niet kunt gaan spieken op het examen beter gebruiken om te leren zodat je het spieken niet nodig hebt, wel zo veilig.
Als je per see wilt spieken, zou ik iets in de wc neerleggen en daar onder het examen even naartoe gaan, als dat mag en de wc's niet gecontroleerd worden, en als ze wel gecontroleerd worden, zou ik iets op je been schrijven en even naar de wc gaan
Maar ik zou me er maar niet aan wagen, volgens mij kun je het zo ook wel
Oud 15-04-2003, 12:08
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Vorig jaar zaten we meters uit elkaar dus spieken ging gewoonweg niet, en een verrekijker valt op dus tja.
Gewoon goed leren!
De 'thrill' van het spieken is alleen maar dat je niet gesnapt hoopt te worden, en aangezien je al nerveus genoeg bent voor je examen kun je denk ik die extra zenuwen er niet nog eens bij hebben.
Maar ja ieder zn eigen meug

Greettzzz
Ads door Google
Oud 15-04-2003, 14:04
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Spieken ga ik zeker niet doen tijdens de examens, dat is niet eens nodig gok ik en daarnaast ook nog eens (bijna) onmogelijk.

Mijn beste spiektijd had ik in groep 8, toen waren die blancorollers net in. Tijdens toetsen van topografie schreef ik de moeilijke plaatsen altijd aan de binnenzijde van het doosje en als ik die plaats dan moest noemen kon je heel stiekem ff in het doosje kijken.
Oud 15-04-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Winner schreef op 13-04-2003 @ 14:46:
Wat een bullshit
Hoezo?
Je doet dan net alsof je de stof beheerst, terwijl dat helemaal niet zo is... Ik zou absoluut niet trots zijn op een diploma die ik zou hebben gehaald met behulp van spieken, 't zou gewoon niet mijn diploma zijn... Dan zou ik mezelf echt gigantisch belazeren... Dus bullshit is het niet, misschien voor jou, maar voor mij niet... ik zou rondlopen met een gigantisch schuldgevoel...
Oud 15-04-2003, 15:55
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
ik zou ook een schuldgevoel van hier tot tokio hebben, iedereen die me met m'n diploma feliciteerd, terwijl ik vals gespeeld heb, door de straten fietsen, en zien hoe mijn eerlijke buurjongen met een voldaan gezicht zijn tas aan de vlaggestok hangt, naar m'n volgende school gaan met de gedachten dat ik misschien eigenlijk er niet klaar voor ben.... nee... volgens mij zou ik nog liever een één halen...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 15-04-2003, 19:10
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-04-2003 @ 15:14:
Hoezo?
Dus bullshit is het niet, misschien voor jou, maar voor mij niet... ik zou rondlopen met een gigantisch schuldgevoel...
Ja ok, misschien is het niet bullshit, het zal wel voor iedereen anders zijn. Ik zie de school zelf als een dom iets dat ik moet verslaan, en dan is alles wat ik daarvoor moet doen geoorloofd. Voor sommigen is dit misschien wel een zieke instelling, maar ik kan me dan weer totaal niet vinden in het 'diploma voor jezelf halen.'

Ik had misschien niet meteen 'bullshit' moeten roepen.
__________________
BORED NOW...
Oud 15-04-2003, 19:10
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Bij mijn examens was het helemaal niet mogelijk om te spieken. Je zit een behoorlijk eind uit elkaar en je bent 'omsingeld' door surveillanten, aan elke kant van de gymzaal zat er een, dus die kun je niet allemaal tegelijk in de gaten houden.
Overigens was ik al een hele tijd geleden opgehouden met spieken. Ik deed het op eigen kracht.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2015 [ALG] Spieken tijdens de examens
Moncpier
1 14-06-2015 22:07
Eindexamens 2004 Rampverhalen
Verwijderd
290 23-06-2004 15:15
Eindexamens 2004 Spieken tijdens je examen!
Kezmenneke
106 23-05-2004 21:57
De Kantine Hoe reageert de volgende forummer op...
Sietse Fliegen
500 25-04-2004 22:11
Eindexamens 2003 Hoe ging het Spieken???
magicwopke
76 04-07-2003 14:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.