Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2013, 07:47
Verwijderd
zo.
Advertentie
Oud 06-03-2013, 07:48
Verwijderd
Mutant: in de ikea zit het eetgedeelte meestal aan de zijkant, dus ik denk dat de rest dan is afgesloten nog. Geen idee want ik ben op dergelijke tijdstippen nooit daar geweest.
Oud 06-03-2013, 07:49
Verwijderd
anne heeft hier vannacht lopen schoonmaken en het is hier weer uberclean. wat een poepie is het toch
Oud 06-03-2013, 07:53
Verwijderd
Hoe bedoel je, hoe doen ze dat toch bij de Ikea mutant?
Oud 06-03-2013, 07:57
Verwijderd
Mutant: Ze hebben alles afgezet dan, je kunt alleen de verkorte route naar het restaurant nemen.

Ik heb dat één keer gedaan en was echt verbijsterd over de massa mensen die voor de deur staat te dringen, zodat ze op hun vaste plekje hun ontbijt op kunnen eten
Oud 06-03-2013, 07:57
Verwijderd
Nou ja, het restaurant opengooien om 9u om te ontbijten als de winkel pas om 10u opengaat. Maar Pip heeft het al verklaard, denk ik. Bij mijn weten zit dat restaurant in het midden en moet je door de showroom om er te raken, maar ik heb dan tot nog toe, nog maar één keer daar gegeten.
Oud 06-03-2013, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Mutant: Ze hebben alles afgezet dan, je kunt alleen de verkorte route naar het restaurant nemen.

Ik heb dat één keer gedaan en was echt verbijsterd over de massa mensen die voor de deur staat te dringen, zodat ze op hun vaste plekje hun ontbijt op kunnen eten
Ok, dan geloof ik dat ik geen ontbijtplannen heb daar.
Oud 06-03-2013, 07:58
Verwijderd
Ze waren ook echt achterlijk snel in dat restaurant: ik heb in normaal tempo doorgelopen, en toen ik er was, waren er al mensen die aan hun broodje begonnen.

Oh ik wil NU naar Ikea <3
Oud 06-03-2013, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Ok, dan geloof ik dat ik geen ontbijtplannen heb daar.
Ohnee, ik bedoelde het juist niet negatief. Ik vond het erg lachwekkend, en er is echt heel veel plaats dus je hebt geen last van die anderen.
Oud 06-03-2013, 07:59
Verwijderd
Oud 06-03-2013, 08:03
Verwijderd
Ik snap niet dat er mensen zijn die een hekel hebben aan Ikea, ik vind het er zo leuk

Behalve op zaterdagen of koopzondagen, dan is het er echt te druk.
Oud 06-03-2013, 08:05
Verwijderd
omg het blijkt dat ik één of andere aftrekpost, waarvan ik dacht dat het een toeslag was die ik al ontvang, niet heb ingevuld en die krijg ik van heel 2012 terug. 4000 euroknallertjes komen mijn kant op
Oud 06-03-2013, 08:09
Verwijderd
Citaat:
omg het blijkt dat ik één of andere aftrekpost, waarvan ik dacht dat het een toeslag was die ik al ontvang, niet heb ingevuld en die krijg ik van heel 2012 terug. 4000 euroknallertjes komen mijn kant op
Omg Pip wat relaxed
Oud 06-03-2013, 08:12
Verwijderd
echt he, godverdomme zoveel geld heb ik nog nooit op m'n rekening gehad. Of uberhaupt
Dit komt ivm de aankomende studie ook zó goed uit
Oud 06-03-2013, 08:13
Verwijderd
Ja ik wilde net zeggen, dik twee jaar collegegeld
Oud 06-03-2013, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet dat er mensen zijn die een hekel hebben aan Ikea, ik vind het er zo leuk

Behalve op zaterdagen of koopzondagen, dan is het er echt te druk.
Ik vind het er heerlijk, als er maar vooral geen kinderen en slome, slenterende mensen zijn. Maar dat heb ik ook met de stad. Dat heb ik met alles.

Er is nu ook weer iemand op Facebook die begint over beerputten in de IKEA (een man, dat sowieso), maar wat een geneuzel. Ook dat 'je huis is een IKEA-catalogus!' ja en dan? Ze hebben hele slimme dingen die geen stukken van mensen kosten, ik heb het geld niet om duizenden euro's neer te tellen voor één of andere design bank en zelfs als ik het had, zou ik het niet wíllen spenderen aan één of andere design bank.

Ik ben zo'n fan van mijn naai/hobby/eettafel!



Ik heb geen plaats voor een bureau én een eettafel en mijn bureau wordt meer gebruikt, dus eettafel was geschrapt. Maar omdat ik nu ook fatsoenlijk kostuums wil maken (voorheen met de andere indeling, paste dat nog op het bureau, afgelopen jaren was het aanmodderen op de salontafel!), heb ik ruimte nodig om op te werken. En toen zag ik dit dus, hoe fucking briljant is dat!
Oud 06-03-2013, 08:13
Verwijderd
Citaat:
omg het blijkt dat ik één of andere aftrekpost, waarvan ik dacht dat het een toeslag was die ik al ontvang, niet heb ingevuld en die krijg ik van heel 2012 terug. 4000 euroknallertjes komen mijn kant op
Gaaf! Betere verrassing dan wat ik had vorig jaar ^^
Oud 06-03-2013, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Gaaf! Betere verrassing dan wat ik had vorig jaar ^^
wat dan? moest je dokken?
Ads door Google
Oud 06-03-2013, 08:21
Verwijderd
Jezus ik ben totaal euforisch wat zal ik heerlijk slapen zo.
Oud 06-03-2013, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het er heerlijk, als er maar vooral geen kinderen en slome, slenterende mensen zijn. Maar dat heb ik ook met de stad. Dat heb ik met alles.

Er is nu ook weer iemand op Facebook die begint over beerputten in de IKEA (een man, dat sowieso), maar wat een geneuzel. Ook dat 'je huis is een IKEA-catalogus!' ja en dan? Ze hebben hele slimme dingen die geen stukken van mensen kosten, ik heb het geld niet om duizenden euro's neer te tellen voor één of andere design bank en zelfs als ik het had, zou ik het niet wíllen spenderen aan één of andere design bank.

Ik ben zo'n fan van mijn naai/hobby/eettafel!

[afbeelding]


Ik heb geen plaats voor een bureau én een eettafel en mijn bureau wordt meer gebruikt, dus eettafel was geschrapt. Maar omdat ik nu ook fatsoenlijk kostuums wil maken (voorheen met de andere indeling, paste dat nog op het bureau, afgelopen jaren was het aanmodderen op de salontafel!), heb ik ruimte nodig om op te werken. En toen zag ik dit dus, hoe fucking briljant is dat!
Ja precies! Ik heb veel leuke meubels van Ikea, en met wat persoonlijke accenten kun je er toch je eigen draai aangeven zonder dat ik in een Ikea-catalogus woon

Handige tafel inderdaad! Ook met die opbergvakjes!
Oud 06-03-2013, 08:22
Verwijderd
Citaat:
omg het blijkt dat ik één of andere aftrekpost, waarvan ik dacht dat het een toeslag was die ik al ontvang, niet heb ingevuld en die krijg ik van heel 2012 terug. 4000 euroknallertjes komen mijn kant op
Oh wauw dat is echt heel relaxt!!
Oud 06-03-2013, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het restaurant opengooien om 9u om te ontbijten als de winkel pas om 10u opengaat. Maar Pip heeft het al verklaard, denk ik. Bij mijn weten zit dat restaurant in het midden en moet je door de showroom om er te raken, maar ik heb dan tot nog toe, nog maar één keer daar gegeten.
Ikea Heerlen? Daar zit het restaurant meteen boven de ingang! Trap op, rechts af, en hop, daar is 't
Oud 06-03-2013, 08:28
Verwijderd
volgens mij bestaat 80% van alle NL huishoudens uit ikea spullen.Behalve dan bij een klein groepje haters.
Ikea <3
Oud 06-03-2013, 08:40
Verwijderd
Citaat:
wat dan? moest je dokken?
Ja, de helft van wat jij krijgt. Er was niet goed doorgegeven dat ik halftijds werkte blijkbaar en dus wat meer inkomen had dan normaal. Leuk is ook dat een ziekte-uitkering niet telt als belastbaar zonder extra inkomen. Maar als je dan wat gaat bijverdienen, dan telt opeens de volle pot. En dan kom je er achter dat je eigenlijk 4 maanden voor niks heb gewerkt, want dat is het bedrag dat je moet afdragen aan de belastingen.

En dan vinden ze het gek dat mensen liever een werkloosheidsuitkering krijgen, of op de ziekenkas blijven zitten of in het zwart gaan werken.

Citaat:
Ikea Heerlen? Daar zit het restaurant meteen boven de ingang! Trap op, rechts af, en hop, daar is 't
Nou ja, als ik nu vertrek, is het al open, dus ach.
Oud 06-03-2013, 09:15
Verwijderd
Ik zit nu te denken wat wij allemaal van Ikea hebben... Veel Op J's kamer sowieso al alle meubeltjes, op de studeerkamer de hele boekenkast, kledingkast, 100 Lack-tafeltjes verspreid door het huis... Ikea <3
Advertentie
Oud 06-03-2013, 09:18
Verwijderd
Ik heb ook zo'n mooie Ikea Family Card, waarmee je de koffie in het restaurant gratis krijgt
Oud 06-03-2013, 09:38
Verwijderd
Mijn kamer bestaat ook uit een combinatie van IKEA en HEMA spullen, geloof ik Ik ben vooral een hele grote fan van mijn ikeakast, die is echt fantastisch.
Oud 06-03-2013, 09:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ikea, jaaaaaaaaaaaaa <3 Ik ben ook zo hard fan van Ikea Ook van tweedehands meubeltjes opknappen, maar vooral van Ikea. Alles in mijn kamer is van Ikea, mijn bed, vloerkleed, bureau, tafeltje, nachtkastje en kledingkast. En een kastje achter mijn deur vol opbergdozen. En het tafeltje waar mijn cavia's op staan.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-03-2013, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het er heerlijk, als er maar vooral geen kinderen en slome, slenterende mensen zijn. Maar dat heb ik ook met de stad. Dat heb ik met alles.

Er is nu ook weer iemand op Facebook die begint over beerputten in de IKEA (een man, dat sowieso), maar wat een geneuzel. Ook dat 'je huis is een IKEA-catalogus!' ja en dan? Ze hebben hele slimme dingen die geen stukken van mensen kosten, ik heb het geld niet om duizenden euro's neer te tellen voor één of andere design bank en zelfs als ik het had, zou ik het niet wíllen spenderen aan één of andere design bank.

Ik ben zo'n fan van mijn naai/hobby/eettafel!

[afbeelding]


Ik heb geen plaats voor een bureau én een eettafel en mijn bureau wordt meer gebruikt, dus eettafel was geschrapt. Maar omdat ik nu ook fatsoenlijk kostuums wil maken (voorheen met de andere indeling, paste dat nog op het bureau, afgelopen jaren was het aanmodderen op de salontafel!), heb ik ruimte nodig om op te werken. En toen zag ik dit dus, hoe fucking briljant is dat!
Een vriendin van mijn moeder heeft ook alleen maar IKEA-dingen. Haar hele huis ademt een fijne, houte, knusse, Scandinavische IKEA-sfeer. En elke keer als we daar weg zijn zegt mijn moeder dat ze 'wou dat ze ook zo'n fijn IKEA-huis had'.
Oud 06-03-2013, 09:44
Verwijderd
Mijn kamer is ook volledig opgebouwd uit IKEA dingen. Met uitzondering van het vloerkleed.
Oud 06-03-2013, 09:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg jongens, ikea, wat een liefde heb ik voor die winkel <33 Het voelt echt als een uitje om daarheen te gaan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-03-2013, 09:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
In mijn slaapkamer en woonkamer staat echt niets dat niet van de ikea komt, behalve een paar details zoals een lampje hier en vaasje daar
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-03-2013, 09:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dit is mijn vloerkleed, en mijn kastenwand met kledingkast bestaat uit een IVAR-constructie. Mijn bed en bureau hebben ze niet meer, kan ik geen plaatje van vinden. Dit is mijn nachtkastje.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-03-2013, 09:58
Verwijderd
Ikeameet
Oud 06-03-2013, 10:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En dan met z'n allen door de IKEA lopen 'kijk, dat heb ik!' en 'kijk, dat wil ik!' en dan met zijn alles gratis koffie drinken op de IKEA-Familypastjes van enthausiaste forumers. Ik zie het al helemaal voor me
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-03-2013, 10:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Miekje is enthausiast
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Ads door Google
Oud 06-03-2013, 10:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, ik heb ook zo'n pasje Soms wel makkelijk, though. Korting op IKEA-Familystuff en dat heeft vaak iets te maken met papier en school en tassen en vakantie
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-03-2013, 10:03
Verwijderd
Ik heb een 5,5 voor geschiedenis voor 'werkhouding', omdat ik 'te vaak mijn huiswerk niet maak'. Waardefuck moet ik al die miljard opdrachten voor maken als ik ook zonder die opdrachten een 8,6 sta, hm!?
Oud 06-03-2013, 10:04
Verwijderd
Een 8,8 dus, voor ik die 5,5 kreeg.
Oud 06-03-2013, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Een vriendin van mijn moeder heeft ook alleen maar IKEA-dingen. Haar hele huis ademt een fijne, houte, knusse, Scandinavische IKEA-sfeer. En elke keer als we daar weg zijn zegt mijn moeder dat ze 'wou dat ze ook zo'n fijn IKEA-huis had'.
Ooh, dat wil ik ook!
Oud 06-03-2013, 10:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Waar is de zon trouwens gebleven?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-03-2013, 10:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, zondag twee graden en kans op lichte sneeuw
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-03-2013, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Omg, zondag twee graden en kans op lichte sneeuw
Ja, bah
Oud 06-03-2013, 10:24
Verwijderd
Ik heb alleen gordijnen van de IKEA.
Oud 06-03-2013, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een 5,5 voor geschiedenis voor 'werkhouding', omdat ik 'te vaak mijn huiswerk niet maak'. Waardefuck moet ik al die miljard opdrachten voor maken als ik ook zonder die opdrachten een 8,6 sta, hm!?
Ah, de middelbare school. Wat lame
Oud 06-03-2013, 10:28
Verwijderd
Als je eenmaal een glas hebt kun je ook onbeperkt frisdrank drinken :badass:
Oud 06-03-2013, 10:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wij krijgen ook beoordelingen voor het nakomen van afspraken en voor je proffessionele gedrag en houding enzo :') En ik heb mensen in mijn klas die een permanente ongeïnteresseerde houding hebben, en dan gaan klagen dat ze op hun stage alleen maar mogen schoonmaken. Ja sorry hoor, maar zo iemand wil je toch niet achter je balie hebben staan
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-03-2013, 10:38
Verwijderd
Ik heb een Billy, gesigneerd door twee forumhotties en een Lack. Met zo'n rondje op de 'a'.
Oud 06-03-2013, 10:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Lack heeft geen rondje op de a
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-03-2013, 10:40
Verwijderd
Laack!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.