Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 17:22
sprewell
sprewell is offline
Ehm meisjes wat vinden jullie nou belangrijk aan het uiterlijk van een jongen, waar letten jullie op, schone nagels heb ik weleens gehoord enne geen neushaar ehm...tanden enzovoorts.Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2003, 17:23
Verwijderd
Beetje verzorgd haar.. en ook geen onfatsoenlijke kleding graag..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 17:29
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Dat ie er betrouwbaar uitziet.
En hij moet groter dan ik zijn, maar om boven mijn
1.64 uit te komen lijkt me niet zo'n opgave
En ik wil geen gabber of breezah
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 17:44
Elisaaa
Elisaaa is offline
haha... ("ik wil geen breezah")

maar hmm oke. Wat ik belangrijk vind...
verzorgd uiterlijk, dus inderdaad schone handen en nagels, niet te veel gel in zijn haar. Rechte tanden vind ik wel heel mooi maar heb je niet altijd zelf voor het kiezen (wát een woordspeling.... ahum)

En verder nette kleren, geen onderbroeken boven andere broek uit laten komen want daar heb ik nooit echt het nut van ingezien.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 17:52
miro
Avatar van miro
miro is offline
Mooi kleren
Qua uiterlijk goed verzorgd (nette haren, schone handen)
en ik persoonlijk let heel erg op handen, daar heb ik iets mee.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:24
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
Citaat:
Elisaaa schreef:
haha... ("ik wil geen breezah")

maar hmm oke. Wat ik belangrijk vind...
verzorgd uiterlijk, dus inderdaad schone handen en nagels, niet te veel gel in zijn haar. Rechte tanden vind ik wel heel mooi maar heb je niet altijd zelf voor het kiezen (wát een woordspeling.... ahum)

En verder nette kleren, geen onderbroeken boven andere broek uit laten komen want daar heb ik nooit echt het nut van ingezien.
Leuke woordspeling idd!
Maar onderbroek boven de broek... nja ik heb het zelf ook altijd en het ziet er echt stom uit, ik weet het... maar soms is de rand van de spijkerbroek zo hard op de huid, en door de onderbroek er tussen te stoppen doet het geen pijn.
__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:25
fennigje
fennigje is offline
het uiterlijk boeit me vrij weinig, alleen hij moet wel iets hebben, dat is mijn enige eis qua uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:57
elledc
elledc is offline
Handen vind ik inderdaad wel belangrijk, nagels kortgeknipt is zeker een must! en euhh mijn favoriet zijn typische mannelijke werkhanden
Verder euhhh haar niet te lang en een bepaalde uitstraling zeker en vast.
Ik heb het wel getroffen met me vriend
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 20:12
spinningduck
Avatar van spinningduck
spinningduck is offline
IK vind het belangrijk dat hij er schoon en verzorgd uitziet, dat hij langer is dan mij en dat hij iets leuks uitstraalt
__________________
gekkenhuis
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:53
Verwijderd
Jah schoon en verzorgd enzo, lijkt mij logisch. Niet stinken. Ik geloof ook niet dat er jongens zijn die er niet uit zien, tenminste niet als ze nog enig sociaal contact willen.

Als ik ze leuk moet vinden, moeten ze gewoon... iets hebben dat mij aanspreekt. Kan dat nooit aanwijzen. Lekker ruiken, lekker voelen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:12
kindofcoolgirl
Avatar van kindofcoolgirl
kindofcoolgirl is offline
Heel origineel: hij moet er gewoon verzorgd en schoon uitzien. Verder: smaken verschillen en jongens ook. Op de ene jongen zal ik wel vallen en op de andere niet. Maar vraag niet waarom, het ligt denk ik gewoon aan de aantrekkingskracht ofzo. En dat zit ook wel in uiterlijk (misschien zelfs juist), maar ik heb geen idee hoe...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:24
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Dat hij er een beetje verzorgt uitziet! Dat wil zeggen; z'n haar in model, lekker luchtje, mooie kleding (kleren maken de man aight), etc.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:51
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Kleding vind ik echt heel erg belangrijk. Verder moet ie niet dik zijn (ow wat is dat hypocriet ik zit zelf altijd zo te zeiken op mensen die gaan zitten zeiken op dikke mensen, en ik ben zelf nou ook niet echt de slankheid zelve, maar bij jongens vind ik dik zijn echt veel erger dan bij meisjes...). En idd, NIET STINKEN!!!
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:27
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
lang
lekker ruikend
haar goed in model
niet te lang haar
goed gekleed
beetje gespierd dus niet zo kollosaal iemand maar gewoon ook weer niet te smalletjes, maar iemand waar je lekker in de armen kan liggen.
schoon/verzorgd
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 02:17
Memnoch
Avatar van Memnoch
Memnoch is offline
Dus: Niet stinken
Glad geschoren
Lekker geurtje
Verzorgt haar
Leuke kleding
Goede uitstraling
Lekker gespierd
Geen breezah, wedgy, of gabber


...
__________________
Mass genocide is the most exhausting thing one can engage in, next to soccer
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 09:13
Studentje
Studentje is offline
Iedereen heeft het over kleding. Maar wat is nou volgens jullie nette/mooie kleding?
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 09:17
Verwijderd
Ik let op handen, maar dan gaat het niet persé om schoon of verzorgd, khou juist van mannelijke handen die er dus niet zo schoon en verzorgd uitzien Maar ook niet vies..

en verder wel verzorgd.. Ik weet niet, ik ga vooral voor uitstraling.. er zijn wel dingen die ik extra leuk vind (lippiercing als het staat, dreads, gemilimeterd haar) maar dat is zó ontzettend persoonlijk..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 09:57
Verwijderd
In het kort voor de mensen die geen zin hebben alles te lezen
(dit gaat dus over waar ik op let, wil hij in aanmerking komen)
  • * niet superverzorgd, als ie maar niet vies is
    *lang
    *stevig/breed/mollig
    *geen strakke kleding
    *zich duidelijk heterosexueel en mannelijk gedragen
als mensen zeggen "verzorgd" dat stel ik me altijd zo'n fotomodel-typje voor, die z'n gezicht insmeert met 1 of andere vrouwencreme en z'n nagels zit te vijlen....
Dat hoef ik dus niet zonodig... :/

Als hij er maar niet ranzig uitziet ofzo...dat je echt denkt van "gatver...poets dan ff je tanden voordat we elkaar zien, dat doe ik toch ook? :/

Of z'n haar "in model" zit maakt me bijv. ook nix uit
Bij die opmerking stel ik me ook weer zo'n fotomodel voor.
Als het maar niet 1 of ander tuttig kapsel is. En als het door de war zit...dat staat vaak juist wel schattig.

Nou ja, dat hij niet stinkt is natuurlijk wel belangrijk..
En hij hoeft ook niet speciaal 1 of ander onwijs apart geurtje op te hebben.
Met Axe Phoenix of Apollo ben ik al dik tevreden..

Hmm..ik val dus gewoon op mannelijk. Een beetje ongeschoren mag dus ook nog wel. Ik wil niet iemand die evenveel aandacht aan z'n uiterlijk besteedt als ik...hell no

Verder moet hij duidelijk langer zijn dan ik.
Nah langer dan 1.80 heeft echt mijn voorkeur.

Hij moet wat stevig zijn, toch wel rond de 75-80 kilo bij de net genoemde lengte. Er mag ook aardig wat vet aan zitten..mager vind ik echt niet mooi.

Kleding: geen strakke kleding! Het liefst redelijk wijde broeken..skaterbroeken mogen ook. En grote/wijde T-shirts of truien.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-02-2003, 11:33
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Iedereen heeft het over kleding. Maar wat is nou volgens jullie nette/mooie kleding?
Hoewel ik zelf een soort van beetje alto ben, vind ik wije broeken bij jongens echt helemaal niks. Dat ligt natuurlijk ook aan de jongen, maar meestal... Dus een beetje normale broek (legging is ook weer een beetje overdreven ) En eehm, schoenen iets van bowlingschoenen of allstars of zo. En voor de rest, iets dat een beetje strak zit voor bovenop, maar dat hoeft niet per sé... Lekker kieskeurig ben ik he?
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Iedereen heeft het over kleding. Maar wat is nou volgens jullie nette/mooie kleding?
Heej, ik niet Het boeit mij vrij weinig wat voor kleding hij aan heeft, als het maar schoon is. Ik geloof niet dat ik ooit niet op iemand ben geval om de kleding.... nou ja, van die gabber types misschien, maar ik heb het over de intelligentere mensen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 13:42
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Memnoch schreef:
Dus: Niet stinken check
Glad geschoren check
Lekker geurtje check
Verzorgt haar check
Leuke kleding check
Goede uitstraling check
Lekker gespierd check
Geen breezah, wedgy, of gabber check


...
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 14:10
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Verzorg uiterlijk: Schone tanden, haren in model, schone kleren, verzorgde en schone handen, glad geschoren, en sieploze ogen.

Lekker ruiken: Erg belangrijk! Het hoeft niet persee een super duur luchtje te zijn, Amando is al prima..

Goede kledingsmaak: Vind ik ook erg belangrijk. Je zult me echt nooit met een jongen zien gaan, die zich niet bijhoorlijk aan kan kleden.
En dan heb ik het niet over de standaard dure merken, maar gewoon een leuke broek en een mooie shirt of sweater van de Coolcat (Bij wijze van ) is prima.
Het ligt natuurlijk ook aan de persoon zelf wat hij het beste aan kan trekken.
Bij de wat grotere jongens vind ik wijde kleren (Of zogezegd: "Niggah kleding'') erg mooi!
Bij andere jongens kan een leuk kreukelbloesje of een simpele sweater weer heel leuk staan.

Kleren maken de man..

Lang, en niet te dun: Ik val over het algemeen op lange jongens, groter dan 1.80.
Als ze dan ook nog een beetje gezet zijn, ben ik helemaal verkocht.
Ik hou van jongens waar je wat hebt om beet te pakken. (Maar niet al te veel natuurlijk.. )

Mooie mond: Dit is de laatste.. Als ik een jongen zie kijk ik vaak naar de mond. Ik hou van volle lippen, en mooie witte rechte tanden.. En als hij er ook nog eens heel lief mee kan lachen, is het helemaal perfect..
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 14:52
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Iedereen heeft het over kleding. Maar wat is nou volgens jullie nette/mooie kleding?
Liefst een beetje skatekleding, wijde broeken (igg niet zo dat je t idee heb dat t allemaal een beetje afgekneld wordt!) en van die grote truien met capuchon en zo'n zak ofzo....
Broeken met wijd uitlopende pijpen kunnen ook heeeeel mooi staan bij jongens!
__________________
Such a shame, my defenses have become my own restrictions....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 15:43
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
gewoon verzorgd is goed hoor. als je aandacht aan jezelf besteed wil dat zeggen dat je jezelf respecteert en dat vind ik belangrijk bij iemand.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik let op handen, maar dan gaat het niet persé om schoon of verzorgd, khou juist van mannelijke handen die er dus niet zo schoon en verzorgd uitzien Maar ook niet vies..

en verder wel verzorgd.. Ik weet niet, ik ga vooral voor uitstraling.. er zijn wel dingen die ik extra leuk vind (lippiercing als het staat, dreads, gemilimeterd haar) maar dat is zó ontzettend persoonlijk..
Mjah, handen vind ik ook supermooi, maar ik let er niet speciaal op geloof ik. Nou ja, als er heel veel haar op zit dan hoef ik hem waarschijnlijk sowieso al niet, ik hou niet van veel en donker haar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Jah schoon en verzorgd enzo, lijkt mij logisch. Niet stinken. Ik geloof ook niet dat er jongens zijn die er niet uit zien, tenminste niet als ze nog enig sociaal contact willen.
ehm...die zijn er wel degelijk. Ben er wel eens (tegen mijn zin in) mee in contact geweest. achja, ik leef nog
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 20:20
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Mijn enige eis is eigenlijk dat ie zichzelf een beetje goed verzorgd
Dus er gewoon een beetje netjes enzo uitzien, en in ieder geval niet stinken, de deo is niet voor niks uitgevonden
Ik val ook steeds weer op andere types, maarja de laatste tijd is dr wel een patroon, val ik namelijk op mensen zonder uitstraling... Hoe krijg ik dat nou weer voor elkaar??
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 00:00
poesiefox
poesiefox is offline
Hoe komt het toch dat bijna alle reacties op dit topic Schoon en Verzorgd luiden, en zoveel kerels denken dat het erg mannelijk is om de finesse van een holbewoner te hebben?

Meiden, wat doen we toch verkeerd?

En wat doe je als hij na een maand verkering opeens het holengedrag weer invoert?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 08:49
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Voor alle jongens die dit topic lezen:

Het maakt niet uit hoe je eruit ziet, zolang je een vrouw maar goed over zichzelf laat voelen.

Binnen redelijke grenzen natuurlijk (enige verzorging, niet stinken, etcetera).
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 08:53
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
lang
lekker ruikend
haar goed in model
niet te lang haar
goed gekleed
beetje gespierd dus niet zo kollosaal iemand maar gewoon ook weer niet te smalletjes, maar iemand waar je lekker in de armen kan liggen.
schoon/verzorgd
En de uitstraling vind ik ook heel belangrijk....Ik kan uren naar mn vriend kijken zonder dat t verveelt ofzo dat vind ik heerlijk!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
1. Hoe komt het toch dat bijna alle reacties op dit topic Schoon en Verzorgd luiden, en zoveel kerels denken dat het erg mannelijk is om de finesse van een holbewoner te hebben?

2.Meiden, wat doen we toch verkeerd?

3.En wat doe je als hij na een maand verkering opeens het holbewonersgedrag weer invoert?
1. Met wat voor jongens ga jij om?
2. Ik doe helemaal niets verkeerd
3. Dat ligt eraan. Uitmaken of douchegel kopen.

Citaat:
Het maakt niet uit hoe je eruit ziet, zolang je een vrouw maar goed over zichzelf laat voelen.
Volgens mij heeft hij het door.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:13
)Vampje(
)Vampje( is offline

-Mooie heldergroene of -blauwe ogen (niet van die Eliyah (?) Wood-ogen ŕ la: 'Wat ben ik toch onschuldig'!)
-Donker haar
-Lang haar of een kal(ig)e kop
-Een lange jongen (>1.84)
-Beetje dikke buik
-Bleke huid
-Tattoos en evt. ook piercings
-Legerbroeken en leren broeken
-Leren jas
-Oorbellen
-Schone tanden
-Volle lippen
-Een lief gezicht, lieve lach
-Kuiltjes in de wangen
-Grote handen
-Mooie rechte oren


-Bruine ogen
-Blond haar (in de meeste gevallen dan)
-Spikes
-Sixpack
-Kleine jongens
-Zonnebankbruine jongens
-Geen tattoos
-Gebleekte spijkerbroeken
-Goud
-Vieze tanden
-Snor
-Flaporen
-Streepjes die lippen moeten voorstellen
-Mini- handjes
-Stank of oorsmeer

Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 15:16.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:12
Verwijderd

* ofwel: kort pikzwart haar (met gel)
ofwel: lang blond haar in een staartje (heb ik een zwak voor)
* gespierde armen
* lekker kontje
* strak buikje en kloeke torso
* verzorgde handen
* blauwe ogen
* tattoo's / piercings (hoogstens vier tattoo's en hoogstens twee piercings: niet overdrijven dus. ook niet één tattoo over heel de rug verspreid oid)
* mooie kleren
* mooi gebit
* stoppelbaard is sexy
* ...


* veel te dik (beetje een vetlaagje mag wel, maar niet te overdreven... ik zeg niet dat mollige mensen zowiezo afgeschreven zijn, maar ik blijk daar nu eenmaal niet zo direct op te vallen... 't is geen bewuste keuze, de ervaring leert dit nu eenmaal)
* vieze tanden (alle kanten uit en een gele kleur: blegh)
* stinky breath
* zweetgeur
* dikke nek en macho manier van lopen
* ...


[edit] kleine "mankementjes" vind ik absoluut geweldig : moedervlekjes, flapoortjes ...

Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 16:15.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:43
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
*beschrijving van Talon*
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.