Oud 26-02-2011, 12:26
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
@Oma, Thanx!!!
dat ik daar nog niet aan heb gedacht
maareeh hoe werkt die maatkeuze van hun? gaan ze maar tot de ''normale'' maat 36 of hebben hun een ander systeem?
De maten lopen geloof ik van 26 t/m 34 oid. Dus niet de maten die jij bedoelt. Hier een tabelletje:

__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2011, 12:28
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
36 is trouwens niet normaal, ik geloof dat de gemiddelde maat voor (volwassen) vrouwen in Nederland 40 is
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 13:56
Verwijderd
Huh? Maar als ik normaal maat 40-42 nodig heb voor broeken, welke moet ik dan bij de h&m nemen?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 14:28
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
dan zou ik 32 of 33 nemen, maar ze hebben die broeken geloof ik ook gewoon in de winkel liggen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 15:52
superjurre
superjurre is offline
weet iemand waar ik deze jas kan halen? of een die er veel op lijkt.

Bedankt

alvast voor de zekerheid
hou je geintje's bij je met bev. wibra enzo.

Laatst gewijzigd op 05-03-2011 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 14:53
Verwijderd
Welk merk heeft leuke skinnyjeans voor mannen ? Ik vind er amper (wel iets smallere maar niet skinny).
Ik weiger vrouwenbroeken te dragen ;D
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 16:40
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
probeer cheap monday eens
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 13:36
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
forumbazen, sorry voor de up

Ik zie vaak mensen met van die felgekleurde strikken of bloemen in hun haar,
weet iemand waar die te koop zijn, en hoe die vastgemaakt moeten worden, zijn het clips ofzo?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 17:47
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik denk clips, anders kijk je eens bij winkels als Accessorize, Bijou Brigitte en Six, daar hebben ze veel leuke haaraccessoires en vast ook bloemen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 17:52
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Weet iemand een winkel, het liefst niet via internet, waar je goede zwarte textielverf kunt kopen?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 14:47
Catch
Catch is offline
Bij drogisten hebben ze textielverf (DA bijv.). Ik weet niet hoe de kwaliteit daarvan is.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 10:46
Verwijderd
Bij drogisterijen enzo kun je van Dylon (geloof dat het zo heet) idd textielverf halen. Is prima kwaliteit, zorg wel even dat je eerst je dingetje wast met die verf en daarna nog een keer in de wasmachine gewoon spoelen met water. Dan geeftie bijna zeker neit meer af.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 21:46
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik ben op zoek naar een pilotenzonnebril maar dan met een dik, wit montuur, volgens mij is dat montuur van een soort van plastic. Weet iemand misschien waar deze verkrijgbaar zijn?

Bij voorbaad dank!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 08:07
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
In het buitenland heb ik kleding gekocht bij een winkel die de Tally Weijl heette ofzoiets,
ik hoorde dat die ook in den bosch zat,
kan iemand mij uitleggen hoe ik naar die winkel moet vanaf dat plein waar de markt altijd is zegmaar?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 22:36
Verwijderd
^Ik meen me te herinneren dat jij in E'hoven woont, toch? Of iig daar in de buurt. Daar zittie namelijk ook:
http://company.tally-weijl.com/store-locator/

Verder ben ik op zoek naar tweedehands/kringloopwinkels (zoals voor meubels/rommeltjes/assecoires, maar ook voor kleding) in (de omgeving van) Enschede. Kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 18:15
Verwijderd
Mijn schoonzusje gaat in september trouwen en ik wil graag een jurkje hebben. Ik ben op zoek naar een vrij eenvoudig, klassiek iets. Kleuren mogen zeker wel, maar het model moet eenvoudig zijn. Niet te moeilijk maar wel mooi. Ik ben verliefd op de jarenvijftigofzo jurkjes (van bijvoorbeeld topvintage.nl), maar dat vind ik té uitgesproken en dan val ik zeker buiten de boot bij de andere gasten. Dat wil ik voorkomen, ook omdat ik zo'n jurkjes ook nog nooit heb aangehad ofzo.
Nu slaag ik geregeld voor jurkjes bij winkels als H&M en WE, en daar loop ik dan ook geregeld binnen, maar daar hebben ze (nog) niks hangen wat mij aanstaat. Heeft iemand nog ideeën waar ik kan gaan kijken, de jurkjes niet te duur maar wel kwalitatief goed zijn? Een webwinkel ofzo?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 12:11
Verwijderd
Peek&Cloppenburg heeft een 'gala'-afdeling, maar ik weet niet hoe die over Nederland verspreid is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonzusje gaat in september trouwen en ik wil graag een jurkje hebben. Ik ben op zoek naar een vrij eenvoudig, klassiek iets. Kleuren mogen zeker wel, maar het model moet eenvoudig zijn. Niet te moeilijk maar wel mooi. Ik ben verliefd op de jarenvijftigofzo jurkjes (van bijvoorbeeld topvintage.nl), maar dat vind ik té uitgesproken en dan val ik zeker buiten de boot bij de andere gasten. Dat wil ik voorkomen, ook omdat ik zo'n jurkjes ook nog nooit heb aangehad ofzo.
Nu slaag ik geregeld voor jurkjes bij winkels als H&M en WE, en daar loop ik dan ook geregeld binnen, maar daar hebben ze (nog) niks hangen wat mij aanstaat. Heeft iemand nog ideeën waar ik kan gaan kijken, de jurkjes niet te duur maar wel kwalitatief goed zijn? Een webwinkel ofzo?
Is Steps te duur? Want daar hebben ze veel leuke jurkjes.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 17:08
Verwijderd
Steps vind ik inderdaad vrij prijzig en daarnaast vind ik de jurkjes vaak niet zo mooi. Laten we het zo stellen: Dat geld wil ik er best aan uitgeven, maar dan moet het wel iets zijn waarvan ik denk: 'Jah, dat is het helemaal! Dat past mij bij!' en dat heb ik daar eigenlijk nooit. Ik loop wel regelmatig binnen, want wie weet wat ze hebben, maar voorallsnog vind ik het allemaal wel aardig en dat is niet genoeg...

Peek en Cloppenburg, is dat de C&A?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 21:31
Verwijderd
http://www.peek-cloppenburg.nl/nl/web_nl/
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 14:35
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Asos.com heeft altijd heel veel jurkjes. Ik weet niet of deze bv. te casual zijn, maar ze zijn niet zo heel erg duur, en hebben een beetje dat jaren 50/60 idee.





__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 23:18
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Ik vind de jurken van Jane Norman (V&D) vaak leuk/netjes maar niet te.

50s?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 22:01
Verwijderd
^Heej, bedankt! Daar had ik nog niet aan gedacht!

En ik zal eens rondkijken op asos.com
Met citaat reageren
Oud 03-06-2011, 16:10
chick123
Avatar van chick123
chick123 is offline
ik zoek mooie monokini's


groetjes
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonzusje gaat in september trouwen en ik wil graag een jurkje hebben. Ik ben op zoek naar een vrij eenvoudig, klassiek iets. Kleuren mogen zeker wel, maar het model moet eenvoudig zijn. Niet te moeilijk maar wel mooi. Ik ben verliefd op de jarenvijftigofzo jurkjes (van bijvoorbeeld topvintage.nl), maar dat vind ik té uitgesproken en dan val ik zeker buiten de boot bij de andere gasten. Dat wil ik voorkomen, ook omdat ik zo'n jurkjes ook nog nooit heb aangehad ofzo.
Nu slaag ik geregeld voor jurkjes bij winkels als H&M en WE, en daar loop ik dan ook geregeld binnen, maar daar hebben ze (nog) niks hangen wat mij aanstaat. Heeft iemand nog ideeën waar ik kan gaan kijken, de jurkjes niet te duur maar wel kwalitatief goed zijn? Een webwinkel ofzo?
Berden heeft veel jurkjes alleen dat ligt in heerlen. (miss ook op andere plaatsen, oja sittard weet ik )
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 20:28
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
@Secret Agent: Als je tijd heb, moet je eens in Den Haag gaan winkelen, daar heb je superveel keuze! Zo niet, dan moet je eens op www.asoya.com of www.topshop.com kijken, dat zijn mijn favoriete webwinkels ook al mag ik nooit iets online kopen. Succes iig!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 22:18
Verwijderd
Danke voor alle tips, ik heb al iets gevonden

Ik ben atm op zoek naar een hangertje voor een ketting. Ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen, dus doe ik het maar hier. Mocht het verkeerd staan, hoor ik dat wel.
Ik heb van mijn oma ooit een hanger gekregen die vroeger vrij veel voorkwamen. Van blauwe steen (of glazuur ofzo, weet ik veel, blauw iig) en hij was plat. Aan de ene kant stond het silhouet van Maria (als in: Maria de heilige maagd) en aan de andere kant stonden Maria en Bernadette in Lourdes (uit de legende en waar dus ook het bedevaartsoord vandaan komt). Ik ben het hangertje laatst kwijt geraakt en vind dat eht heel erg. Ik wil graag een nieuwe. Ik heb ze wel eens gezien in de grootte van ongeveer een vingerkootje (van je wijsvinger) met een goudkleurig 'kantrandje' er om heen, maar die van mij was neit groter dan mijn pinknagel met een simpel zilverkleurig randje. Heeft iemand enig idee hoe die dingen heten en waar ik een nieuwe kan vinden?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 19:24
Verwijderd
Ik weet wat je bedoelt, ik heb er ook zo een gehad. Ik ga eens zoeken of ik er nog een heb, misschien mijn moeder. Als ik hem heb, krijg je hem, die van mijn moeder denk ik niet dat ze kwijt wil.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 19:30
Verwijderd
Ik heb er geen. Maar mijn moeder gaat kijken of ze er één over heeft. En anders zou je ze moeten kunnen vinden in Lourdes of Scherpenheuvel (als je iemand kent die op bedevaart gaat) of op rommelmarkten.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 23:36
Verwijderd
Rommelmarkten is inderdaad een goed idee! Evengoed bedankt voor het kijken! En al sje moeder er een over heeft, hoor ik dat graag

Verder zoek ik van die droogshampoo's! Hier in het dorp bij de drogisterij hebben ze die niet en ik ben wel benieuwd hoe zoiets bevalt. Waar kan ik die krijgen?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 08:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb mijn droogshampoo bij de kruidvat gekocht. Het merk heet batiste en ze hebben er verschillende geuren van. Ik vind het heel fijn spul. Niet voor elke dag natuurlijk, maar als je een keer haast hebt, of als er geen douche in de buurt is, is het echt ideaal. En je haar gaat er dus heel lekker van ruiken.

Hier staat nog een review:
http://wickedskakid.nl/?p=1956
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 20:13
Verwijderd
^Bedankt!

Ik ben ook nog op zoek naar druipkaarsen. Kaarsen dus die gaan lekken als je ze aansteekt. Op internet kan ik alleen maar gekleurde kaarsen vinden, maar ik wil graag witte.... Iemand enig idee? Winkels in de buurt van Enschede!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 18:20
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hai iedereen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een paar sportieve slippers, maar na enkele steden te hebben afgestruind (Roermond, Sittard, Maastricht) valt me op dat deze nogal dun gezaaid zijn en de keus erg beperkt. In de sportwinkels vind je vooral Nike en Adidas slippers (en dan hoogstens twee types per merk), maar helaas vind ik die niet zo mooi.

Nu ben ik on-line eens wezen kijken, om zo een beter idee te krijgen van wat voor slippers er zoal bestaan. Toen kwam ik dit paar Lacoste slippers tegen (Lacoste Fentura NY):



Deze vind ik mooi en wil ik graag kopen, maar liever in een echte winkel. De enige bekende Nederlandse webshop waar je ze kunt kopen is Zalando, maar aangezien ik slechte ervaringen heb met Zalando, koop ik ze daar liever niet. Andere webshops en buitenlandse webshops blijf ik ook bij weg, aangezien ik daar niet bekend mee ben en ze bovendien geen officiële retailers zijn. Ik wil er namelijk zeker van kunnen zijn dat ik ook een écht product voor mijn geld krijg, en geen goed gemaakte fake.

Nu is mijn vraag dan ook aan jullie: weten jullie in wat voor (type) echte winkel ik deze slippers zou kunnen vinden? (Misschien hebben jullie ze zelf al eens ergens gezien in het echt?) Op die manier kan ik kijken of zo'n dergelijke winkel (zeker als het onderdeel is van een grote landelijke keten) misschien ook ergens bij mij in de buurt is. Dan kan ik daar dan binnenkort eens langswippen.

Alvast bedankt voor de suggesties!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 11:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mss een heel raar idee, maar probeer het eens bij een Lacoste winkel.

De grootste van Europa zit in Rotterdam, maar schijnt ook in Amsterdam, Den Haag, Haarlem en Utrecht te zitten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 16:17
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Mss een heel raar idee, maar probeer het eens bij een Lacoste winkel.

De grootste van Europa zit in Rotterdam, maar schijnt ook in Amsterdam, Den Haag, Haarlem en Utrecht te zitten.
Ik woon in Limburg, ik ga echt niet dat hele eind treinreizen voor een paar slippers (de heen- en terugreis alleen al is dan duurder dan de slippers zelf), waarvan ik nog niet eens de zekerheid heb dat ik ze daar dan ook daadwerkelijk zal vinden. :') En in Maastricht heb je wel een Lacoste boutique, maar daar ben ik geweest en daar hadden ze ze niet.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 11:42
Verwijderd
^Is het geen idee om het artikelnummer van die slippers op te zoeken en dan naar een winkel in de buurt gaan waarvan je weet dat ze LaCoste verkopen en dan vragen of ze die voor je willen bestellen?

ot: ik ben op zoek naar een winkel in (de buurt van) Enschede waar ik borduurspullen kan halen. Dus borduurgaren, die lapjes om op te borduren (hoe heet zoiets?) en naalden enzo? Ik vermoed dat ze zoiets wel bij Bertus Workel hebben, maar ik vind dat een vrij dure zaak, vooral omdat ik net begin met borduren.... Iemand enig idee? Of goedkoop via internet?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 13:00
Catch
Catch is offline
Citaat:
^Is het geen idee om het artikelnummer van die slippers op te zoeken en dan naar een winkel in de buurt gaan waarvan je weet dat ze LaCoste verkopen en dan vragen of ze die voor je willen bestellen?

ot: ik ben op zoek naar een winkel in (de buurt van) Enschede waar ik borduurspullen kan halen. Dus borduurgaren, die lapjes om op te borduren (hoe heet zoiets?) en naalden enzo? Ik vermoed dat ze zoiets wel bij Bertus Workel hebben, maar ik vind dat een vrij dure zaak, vooral omdat ik net begin met borduren.... Iemand enig idee? Of goedkoop via internet?
Toen ik er nog woonde had je Lasonder, die hadden een vestiging met wol en garen en een vestiging voor andere hobbyproducten. Weet niet of die nog steeds bestaan maar vooral die wolwinkel was gaaf. Werd je goed geholpen iig!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
^Is het geen idee om het artikelnummer van die slippers op te zoeken en dan naar een winkel in de buurt gaan waarvan je weet dat ze LaCoste verkopen en dan vragen of ze die voor je willen bestellen?

ot: ik ben op zoek naar een winkel in (de buurt van) Enschede waar ik borduurspullen kan halen. Dus borduurgaren, die lapjes om op te borduren (hoe heet zoiets?) en naalden enzo? Ik vermoed dat ze zoiets wel bij Bertus Workel hebben, maar ik vind dat een vrij dure zaak, vooral omdat ik net begin met borduren.... Iemand enig idee? Of goedkoop via internet?
Bij Winkelcentrum Zuid is ook een fourniturenwinkeltje, bij de ingang waar ook de bruna zit, ik heb geen idee of die duur is voor borduurgaren. En op de dinsdagmarkt in het centrum is een redelijk grote fourniturenkraam, die staat meestal in de buurt van de centrale trap naar de parkeergarage.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 20:15
Teetje
Teetje is offline
Hey, ik ben een jongen en zie de laatste tijd veel v-hals shirts bij jongens en ik vind het wel mooi staan en wil er zelf ook eentje. Alleen weet ik niet echt waar ik deze shirts het beste kan kopen. Gewoon basic v-hals shirts. Weten jullie wat goeie winkels ofzo?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 21:03
Verwijderd
Mannen moeten geen V-hals dragen. Ontzettend lelijk. En als je het dan toch per se wilt, alsjeblieft geen lage V-hals.

Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 21:40
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
H&M heeft ze, Jack & Jones. En wat Syori zegt: geen lage!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 21:45
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Elke winkel waar je basic kleding kunt halen. Je kunt zelfs nog naar de Zeeman als je wil. Die dingen hebben ze echt overal.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 22:02
Verwijderd
Bij WE zijn ze het mooist, en geen lage, dan ben je een kampertje.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 22:16
Verwijderd
Waar kan ik fake lip-ringetjes kopen (in België) ?
Voor mijn studies mag ik waarschijnlijk geen echte hebben jammer genoeg..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 22:48
Groentensoep
Groentensoep is offline
Sting in Almere heb je ze overal.

Lijkt wel alsof je geen normale meer kunt vinden
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Waar kan ik fake lip-ringetjes kopen (in België) ?
Voor mijn studies mag ik waarschijnlijk geen echte hebben jammer genoeg..
Heb de mijne op een festival gekocht destijds (werchter). Geen idee van winkels....
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 23:50
Verwijderd
-> V-hals-shirs in het Ik zoek topic.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 21:48
goldenberry
goldenberry is offline
ik zoek deze ring, of iets wat er op lijkt:

en dit hemdje:

Laatst gewijzigd op 09-09-2011 om 21:55.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 22:12
RiRi95
Avatar van RiRi95
RiRi95 is offline
Goldenberry de six heeft vast wel van dat soort ringen en dat truitje misschien op de site van h&m?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2011, 10:26
ladysamx
ladysamx is offline
Hey,

Ik weet niet of ik het hier moet neerzetten, maar ik ben tweeling en ik vroeg me af of er ook site's zijn waar je grappige t-shirts kunt kopen voor tweelingen. Zoiets als met teksten zoals dat de ene dan COPY aanheeft en de andere PASTE.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Konichiwa.
-Me,
4 19-06-2013 11:54
De Kantine Speurders/Marktplaats/Ebay en soortgelijken?
Records070
3 11-03-2012 22:16
Lifestyle Op zoek naar een speciale winterjas.
Unox88
5 11-12-2011 09:58
Beleidszaken Contact topic
deadlytown
2 14-09-2010 23:27
De Kantine nu wil ik dit shirt kopen maar..
Jazzcrime
2 25-01-2009 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.