Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2002, 17:03
bono
bono is offline
Ik moet morgen een betoog houden over het legaliseren van drugs (Hard- Softdrugs).
Nou is mijn vraag aan jou ben jij voor of tegen het legaliseren zo ja waarom, zo nee idem.

THNX,

Bono U2
__________________
:-) I have a dream...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2002, 17:06
dopehead
dopehead is offline
voor relaxtr
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:55
lake bodom
lake bodom is offline
ik ben voor softdrugs.. softdrugs is niet slecht voor je, omdat het natuurlijke producten zijn.. en je kan er niet echt verslaafd aan worden..en omdat mensen zich fijner voelen met drugs,
tegen harddrugs, omdat het je kappot maakt,. en je raakt er verslaafd aan.. en der sterfen heel veel hersencellen af
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:56
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Citaat:
dopehead schreef:
voor relaxtr

Op den duur is dat ECHT niet relaxter!
ik ben VOOR softdrugs, en TEGEN HARDDRUGS legalisering! zoieso...

dat word mien tog een wereld gek...als xtc en cocaine toegestaan word..SJIIIIT haha

x
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 21:25
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ik ben voor softdrugs.. softdrugs is niet slecht voor je, omdat het natuurlijke producten zijn.. en je kan er niet echt verslaafd aan worden..en omdat mensen zich fijner voelen met drugs,
tegen harddrugs, omdat het je kappot maakt,. en je raakt er verslaafd aan.. en der sterfen heel veel hersencellen af

100% mee eens !!
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 09:33
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
http://forum.scholieren.com/Forum30/HTML/000038.html

ik ben voor legalisatie. de link zegt wel waarom.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 12:27
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Ik ben voor 100% want mensen moeten zelf weten wat ze doen voor volledige uitleg moet je een nummer luisteren van osdorp posse (ja ik weet dat het zuigt) genaamd : bestrijd het drugsbeleid!....misschien dat hij mijn mening wel het beste kan onderbouwen...

de tyfus
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 12:29
*meissie*
Avatar van *meissie*
*meissie* is offline
tegen, het drugsgebruik is al groot, en het is nu nog illegaal, laat staan als het legaal word, hoe vroeg de jongeren er mee gaan beginnen, en ik weet dat het flex is, maar ik weet ook dat het slecht is...
__________________
..Let The Gones Be & Be With The Gones..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 19:06
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
ik ben voor het legaliseren van softdrugs.. en misschien ook wel voor het legaliseren van een aantal harddrugs.

want als je nu onder de 18 bent en bij toeval niet meekrijgt bij de coffeeshop heb je een probleem. dan ga je halen bij een buurt dealertje en wie zegt dat dat goeie shit is..bij wiet en hasj komt dat misschien niet zo vaak voor,maar als je naar de harddrugs gaat krijg ej dat veel meer. dat is allemaal illegaal. aangezien je er aardig mee kan verdiene als je er goedkope shit instopt, krijg je al snel dat er (wat er nu is) veel te veel rotzooi op de markt is die gevaarlijk kunnuh zijn. daarom zou het legaliseren van bijvoorbeeld xtc een vooruitgang zijn, omdat de kwaliteit dan omhoog gaat van de xtc.

zo ongeveer was mijn mening dacht ik
ltz PeePz...


ennuh owja... reactie op dat softdrugs niet schadelijk zijn omdat het uit de natuur komt... er si genoeg waar je half dood van kan gaan dat uit de natuur komt dus dat is geen garantie dat het niet schadelijk is....

[Dit bericht is aangepast door blackfairy (31-01-2002).]
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 19:40
dopehead
dopehead is offline
ikben dan wel tegen alle chemishe troep.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 16:41
poecilotheria
poecilotheria is offline
ik ben in principe tegen legalisatie van harddrugs maar ja ik weet niet

als je naar osdorp posse - bestrijd het drugsbeleid luistert dan zit daar toch ook zeker wel een goed punt in (vind ik dan)
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 22:55
Hannibal
Hannibal is offline
Vóór Soft, Vóór Hard
__________________
We are all one. I do not follow a better path, I just follow another path.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 12:11
Locke
Locke is offline
Soft Drugs wel hard drugs sommige net zoals Xtc dat zou best goed zijn als dat legaal zou zijn want dan kan je het kopen zonder dat er chemische foute shit inzit maar drugs als heroine moet nooit legaal worden ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 12:48
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
softdrugs is niet slecht voor je, omdat het natuurlijke producten zijn..
Laat je dan eens een keer lekker door een cobra bijten. Is 100% natuurlijk dus absoluut niet slecht voor je

-Desecrator

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:55
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Laat je dan eens een keer lekker door een cobra bijten. Is 100% natuurlijk dus absoluut niet slecht voor je

-Desecrator

...kijk... dat wou ik nou net zeggen
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 14:44
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
blackfairy schreef:
Citaat:
Desecrator schreef:
Laat je dan eens een keer lekker door een cobra bijten. Is 100% natuurlijk dus absoluut niet slecht voor je

-Desecrator

...kijk... dat wou ik nou net zeggen
idd, beetje irri dat het woord 'natuurlijk' altijd volledig oterecht als argument gebruikt word in dit soort discussies.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 10:03
MushrooM
MushrooM is offline
tegen drugs legalisatie heersen vele vooroordelen, maar noem mij nu maar 1 nadeel en dan noem ik 10 voordelen!!!!!
__________________
liefde maakt meer kapot dan drank&drugs goed kunnen maken!!!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:20
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Citaat:
MushrooM schreef:
tegen drugs legalisatie heersen vele vooroordelen, maar noem mij nu maar 1 nadeel en dan noem ik 10 voordelen!!!!!
Ja 10??? laat horen!!! ???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Grondwet] Wat heb je nu daadwerkelijk gestemd (tevens nabespreking)
Draakje83
352 06-06-2005 21:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Christenen moeten meebetalen aan abortus.
Verwijderd
135 15-12-2004 20:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Donner laat drugskoeriers door
Sky Jewel
68 27-12-2003 12:55
De Kantine Enquête: "Legalisering van softdrugs"
Pall
31 12-03-2003 12:34
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.