Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2003, 11:08
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik zat de musical OMWF te kijken, en wat me opvalt is dat Willow helemaal niet zingt, alleen dat ene zinnetje wat alleen maar opvulling is...kan ze niet zingen ofso??
kwil de cd gaan kopen, maar hijs zooo duur 20 euro ofso

hey pssst 2e pagina alweer
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones

Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 11:11.
Advertentie
Oud 02-02-2003, 11:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
ik zat de musical OMWF te kijken, en wat me opvalt is dat Willow helemaal niet zingt, alleen dat ene zinnetje wat alleen maar opvulling is...kan ze niet zingen ofso??
kwil de cd gaan kopen, maar hijs zooo duur 20 euro ofso

hey pssst 2e pagina alweer
Willow kannie zingen, daarom wou ze zo min mogelijk zingen, vandaar.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-02-2003, 11:18
Verwijderd
Willow kan beter zingen dan Xander Ik denk net zoiets als Buffy, ze vond zelf alleen dat ze niet kon zingen dus wou ze het ook niet.

Offtopic: Wellus.
Oud 02-02-2003, 11:20
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Willow kan beter zingen dan Xander Ik denk net zoiets als Buffy, ze vond zelf alleen dat ze niet kon zingen dus wou ze het ook niet.

aha ok...
Xander kan idd niet echt zingen haha
weten jullie of hun stemmen veel zijn veranderd, dus mooier zijn gemaakt zegmaar?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 02-02-2003, 11:29
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:

kwil de cd gaan kopen, maar hijs zooo duur 20 euro ofso
ik heb de cd...gewoonm de liedjes gedownload en de voor en achterkant van het hoesje van een site gehaald!
Oud 02-02-2003, 11:47
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
ik zat de musical OMWF te kijken, en wat me opvalt is dat Willow helemaal niet zingt, alleen dat ene zinnetje wat alleen maar opvulling is...kan ze niet zingen ofso??
kwil de cd gaan kopen, maar hijs zooo duur 20 euro ofso

vind je dat duur? willow zingt trouwens nog wel meer, ook in I've got a theory.. maar k vind dr wel aardig zingen
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 02-02-2003, 12:22
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
ik heb de cd...gewoonm de liedjes gedownload en de voor en achterkant van het hoesje van een site gehaald!
*heeft geen brander*

Citaat:
vind je dat duur? willow zingt trouwens nog wel meer, ook in I've got a theory.. maar k vind dr wel aardig zingen
naja is een normale prijs voor een cd, maar ik vind dat wel duur ja, ik heb niet zoveel te besteden, maar ik ga m toch gewoon kopen
oow naja das precies het begin vd musical en dat stukje heb k net niet op band, omdat mn pa m te laat had aangezet
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 02-02-2003, 12:53
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
ik ga m bij proxis bestellen, want daar ga ik nog een cd vanaf halen.. maar DUUR!! 24 euro ofzo *zoekt nog ff andere sites op*
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 02-02-2003, 13:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
aha ok...
Xander kan idd niet echt zingen haha
weten jullie of hun stemmen veel zijn veranderd, dus mooier zijn gemaakt zegmaar?
nope allemaal echt.

Willow kan idd wel aardig zingen, maar ze vond het zelf niks, daarom wou ze niet te veel zingen..
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-02-2003, 15:30
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Tara zingt mooi
__________________
Neen.
Oud 02-02-2003, 15:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
Tara zingt mooi
Giles zingt mooi
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-02-2003, 15:43
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
En Dawn zong echt hoog, en Spike zong zijn liedje ook wel kewl!
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Oud 02-02-2003, 15:48
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
iedereen heeft wel gezongen nu geloof ik
__________________
Neen.
Oud 02-02-2003, 16:08
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
Citaat:
Qimm schreef:
Giles zingt mooi

ze zonge allebei gewoon geweldig

ik vond de nummers echt meesterlijk..

*this line is just filler*
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Oud 02-02-2003, 17:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Maar die demon was echt heel cool, gaaf figuur! Mooi zingen cool dansen. Leuke opmerkingen...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-02-2003, 17:56
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
ik ga m bij proxis bestellen, want daar ga ik nog een cd vanaf halen.. maar DUUR!! 24 euro ofzo *zoekt nog ff andere sites op*
want bij porxis issie 20 euro...maar ik ga m toch amar gewoon hier halen denk ik, net zo makkelijk en scheelt maar 2 euro...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 02-02-2003, 22:32
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Misschien heb ik hulp nodig. Ik kijk veel te veel Angel en nog meer naar Buffy ( Net 5, V8, DVD's, Kazaa )

Het slokt me helemaal op, ik vind het gewoon de beste series...
Zijn er nog meer mensen zo verslaafd?
Oud 02-02-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
NVIP schreef:
Misschien heb ik hulp nodig. Ik kijk veel te veel Angel en nog meer naar Buffy ( Net 5, V8, DVD's, Kazaa )

Het slokt me helemaal op, ik vind het gewoon de beste series...
Zijn er nog meer mensen zo verslaafd?
Bijna iedereen die in deze topic heeft gepost

Ben nu verslaafd, maar was obsessed
Oud 02-02-2003, 23:36
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Bijna iedereen die in deze topic heeft gepost

Ben nu verslaafd, maar was obsessed
Ok, ik ben nog steeds obsessed eigenlijk.

Ik ben trouwens blij dat alles weer een beetje normaal is in een seizoen 7. Wilow is b.v weer een lief meisje geworden... (sigh)
Oud 03-02-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
aha ok...
Xander kan idd niet echt zingen haha
weten jullie of hun stemmen veel zijn veranderd, dus mooier zijn gemaakt zegmaar?
Nee, dan klonk het wel beter Ze hebben voor zover ik weet niks veranderd.
Oud 03-02-2003, 15:12
Verwijderd
*heeft de cd bestelt*
Joepie
Oud 03-02-2003, 17:04
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
*heeft geen brander*
ow....das ff kut!
Oud 03-02-2003, 17:54
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
ow....das ff kut!
zeg dat wel ja

Citaat:
Nee, dan klonk het wel beter Ze hebben voor zover ik weet niks veranderd.
ja das ook weer zo

wieh ik ga morgen de cd kopen

zijn er hier mensen die ook eps. op cdrom hebben? hoe speel je die dan af? in welk programmaatje bedoel ik dan dus *kheb geen brander, maar ik kan vast wel iemand vinden die voor mij wat eps. kan branden is tenminste niet zo duur als die videobanden....

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
NVIP schreef:
Misschien heb ik hulp nodig. Ik kijk veel te veel Angel en nog meer naar Buffy ( Net 5, V8, DVD's, Kazaa )

Het slokt me helemaal op, ik vind het gewoon de beste series...
Zijn er nog meer mensen zo verslaafd?
--------------------------------------------------------------------------------
*steekt vinger op* maar ik denk idd iedereen uit dit topic wel ja en ik ga gek worden als ik nog meer dan een half jaar moet wachten op de nieuwe serie *zucht*

[edit] ik ontdekte vorige week dat ze op de BBC2 ook afleveringen uitzenden, maar nou ging ik zoeken op die site en volgens mij is t daar nu ook afgelopen...? weet iemand dat toevallig? [/edit]
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 03-02-2003, 19:04
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:

[edit] ik ontdekte vorige week dat ze op de BBC2 ook afleveringen uitzenden, maar nou ging ik zoeken op die site en volgens mij is t daar nu ook afgelopen...? weet iemand dat toevallig?
Op BBC 2 worst het idd ook uitgezonden, maar ze zijn daar pas bij ± aflevering 10 van seizoen 6. En aanstaande donderdag of afgelopen donderdag werd het niet uitgezonden omdat er biljarten ofzo kwam. Maar normaal komt het elke donderdag om 19.45
Oud 03-02-2003, 19:13
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Een Buffy/Angel-meeting zou trouwens leuk zijn
Oud 03-02-2003, 19:33
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
mag ik even tussendoor iets ergs zeggen.

er komt waarschijnlijk(de kans is erg erg groot) dat er geen seizoen 8 van buffy meer komt, omdat Josh Whedon het eigenlijk niet meer wil.

en net 5 zend buffy en angel pas weer in het najaar uit, omdat je anders midden in een seizoen een zomerstop had. dan ist dus erger en meer frusterend. (en dit is dus echt zo. heb zo m'n contacten binnen de fanclub)
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 03-02-2003, 19:33
Verwijderd
Mr... een online kennis van mij zit bij... Buffy.nl ofzo, en die houden behoorlijk regelmatig meetings. Lijkt mij idd ook wel leuk... of gewoon een meeting van de fanatieke luitjes in dit topic, en dan met alle Buffy en Angel dvd's een Buffy-marathon houden
Oud 03-02-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
shaya schreef:
mag ik even tussendoor iets ergs zeggen.

er komt waarschijnlijk(de kans is erg erg groot) dat er geen seizoen 8 van buffy meer komt, omdat Josh Whedon het eigenlijk niet meer wil.

en net 5 zend buffy en angel pas weer in het najaar uit, omdat je anders midden in een seizoen een zomerstop had. dan ist dus erger en meer frusterend. (en dit is dus echt zo. heb zo m'n contacten binnen de fanclub)
Mr... als Buffy weg is, is het ook niet echt de moeite meer, en Sarah stopt toch na seizoen zeven? Nou ja, ik ben tevreden als zij en Spike weer samen zijn.... je kan niet constant doorgaan met series en ze blijven toch wel herhalen.

*is de enige persoon op de wereld die het niet erg zou vinden als de serie verder gaat met Dawn als de slayer*
Oud 03-02-2003, 19:36
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
er zijn fanclub meetings, waar ook niet leden mogen komen. dan zijn er dus ook handelaren en zo. dan kun je dus ook nog leuke dingetjes kopen als je dat wil. vorige keer stond het x-box spel er al terwijl dat nog niet eens uit was.(leuk spelletje trouwens)
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 03-02-2003, 21:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:


*is de enige persoon op de wereld die het niet erg zou vinden als de serie verder gaat met Dawn als de slayer*
Niet! Ik vin dat ook wel een goed idee!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-02-2003, 00:36
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mr... een online kennis van mij zit bij... Buffy.nl ofzo, en die houden behoorlijk regelmatig meetings. Lijkt mij idd ook wel leuk... of gewoon een meeting van de fanatieke luitjes in dit topic, en dan met alle Buffy en Angel dvd's een Buffy-marathon houden
Ik voel wel wat voor een marathon ( dat andere ook trouwens )
Oud 04-02-2003, 00:40
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Morgan schreef:


*is de enige persoon op de wereld die het niet erg zou vinden als de serie verder gaat met Dawn als de slayer*
Ach, van mij mogen ze het proberen, de serie draait niet alleen om buffy ( wel om Willow ) Al wordt de serie wat minder leuk, ik zal nog steeds blijven kijken...
Oud 04-02-2003, 07:34
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
NVIP schreef:
Ach, van mij mogen ze het proberen, de serie draait niet alleen om buffy ( wel om Willow ) Al wordt de serie wat minder leuk, ik zal nog steeds blijven kijken...
Oud 04-02-2003, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:


*is de enige persoon op de wereld die het niet erg zou vinden als de serie verder gaat met Dawn als de slayer*
Ik vond Dawn eerst een kleine geit, maar nu word ze steeds leuker... zo leuk dat ze van mij best Slayer mag worden Nee, serieus, ik vind haar echt goed worden!
Oud 04-02-2003, 10:02
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Morgan schreef:

*is de enige persoon op de wereld die het niet erg zou vinden als de serie verder gaat met Dawn als de slayer*
zou niet erg zijn, Dawn met zwaard ruled

*Darvan vond trouwens dat Cordy bij Angel wel erg cliche omhooggaat... minder leuk dus....
Oud 04-02-2003, 12:59
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mr... een online kennis van mij zit bij... Buffy.nl ofzo, en die houden behoorlijk regelmatig meetings. Lijkt mij idd ook wel leuk... of gewoon een meeting van de fanatieke luitjes in dit topic, en dan met alle Buffy en Angel dvd's een Buffy-marathon houden
super id.. buffy/angel meeting


Citaat:
Het slokt me helemaal op, ik vind het gewoon de beste series...
Zijn er nog meer mensen zo verslaafd?
uhuh... ik deed past een testje, of ik verslaafd was.. uitkomst was dat ik hulp moest gaan zoeken.... *zit in dr buffy shirtje te typen*
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.

Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 13:02.
Oud 04-02-2003, 13:31
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:



uhuh... ik deed past een testje, of ik verslaafd was.. uitkomst was dat ik hulp moest gaan zoeken.... *zit in dr buffy shirtje te typen*
Grappig, weet je nog welke test? (waar)
Ik ben benieuwd.
Oud 04-02-2003, 17:24
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
super id.. buffy/angel meeting




uhuh... ik deed past een testje, of ik verslaafd was.. uitkomst was dat ik hulp moest gaan zoeken.... *zit in dr buffy shirtje te typen*
heb jij een Buffy shirtje

Dawn als Slayer is opzich niet zo erg, als Willow dr maar in blijft hoewel ik vind dat faith maar terug moet komen en weer aardig moet worden en dan is zij gewoon de slayer, want ik vind Dawn een beetje een "bluhh ik ben vermoeiend" ofso

Buffy/Angel-meeting ! *ik kijk geen Angel, maar na die dag vast wel * doen we! maar dan wel op een centrale plek dat iedereen komt...wat vast niet lukt
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 04-02-2003, 19:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
*heeft zich net gerealisreed hoe lekker Wesley eigelijk is*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-02-2003, 19:21
Verwijderd
Meeting bij Kim thuis, want die heeft een dvd-speler met dolby surround sound

Anderen mogen ook aanbieden, als ze maar dvd-dingen hebben Anders jatten we Justice's huis, die heeft bovendien zelf alle dvd's van buffy!
Oud 05-02-2003, 11:25
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Nee, dan klonk het wel beter Ze hebben voor zover ik weet niks veranderd.

het enige wat ze hebben gedaan is de tonen een halve toon omhoog doen. Er zijn ook versies dat het normaal is opgenomen, je hoort dan dat het iets langzamer en lager is, maar verder niks.


En op : http://www.startrek.nl/buffy worden vaak meetings georganiseerd.


Anyway, ik zit nu bij 7x13 en nu moet ik nog weken wachten voor 7x14 uitkomt Maar seizoen 7 is wel erg cool.
Oud 05-02-2003, 14:23
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
heb jij een Buffy shirtje
ik ook, nouja, het is meer een xl t-shirt, maar ik heb hem al een paar jaar .

Trouwens voor alle Charmed fans: vanaf aanstaande maandag komt weer elke werkdag Charmed op net5, rond 18.30.
Oud 05-02-2003, 14:36
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
whoesshh.
charisma is zwanger
en
alexis en allison gaan trouwen!

(nutteloze mededeling)
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 05-02-2003, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
*heeft zich net gerealisreed hoe lekker Wesley eigelijk is*


*droolt mee*
Oud 05-02-2003, 15:16
Verwijderd
Oooeeeh Die is idd best lekker
Oud 05-02-2003, 15:54
Verwijderd
Mrah, op die foto staat hij niet zo heel mooi...

Was wel verrassend, de hele tijd die afleveringen van hem zonder bril en met stoppels, ik begon ook bijna te denken van 'hmmmm *lip-aflik*'
Oud 05-02-2003, 17:29
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Oooeeeh Die is idd best lekker
Uh ja, vind ik ook ( ooh, wacht effe, niet op die manier hé )
Oud 05-02-2003, 17:35
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Hier word ik nou vrolijk van:



(Als ie te groot is dan hoor ik het wel)
Oud 05-02-2003, 17:49
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
NVIP schreef:
Hier word ik nou vrolijk van:

[IMG]*knip* mooi plaatje van Willow [/IMG]

(Als ie te groot is dan hoor ik het wel)
mja wie niet??

en nee hij kan niet te groot zijn duhhh

ff vraagej aan mensen die allemaal van die spullen hebben van Buffy, waar halen jullie die dan? internet ofso? want ik zie dr echt noooit iets van
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 05-02-2003, 17:50
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Breg schreef:


Trouwens voor alle Charmed fans: vanaf aanstaande maandag komt weer elke werkdag Charmed op net5, rond 18.30.
hm is t nou maandag of vrijdag? ik weet t nou echt nie meer...of toch donderdag? naja ik ga maar gewoon goed opletten
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.