Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2003, 21:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
bijna bijna!!! kijken of reese het kind is van dr. dag naam
volgende week vecht hij de voogdij aan dus tis afwachten nog iets spannends?? nope dacht het niet he!!
ik hoop iets leuks met die leuke CARTER!!! woepie, iets spannends ofzo hehe (houk wel van!!)

owjah PETER BENTON hoe kon ik het vergeten!!
nou mensen laat jullie video snorren
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 07-03-2003, 22:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
NOU ik heb weer genoten
heerlijk!! die stagaire is ook wel leuk (goede vervanging!!)
de oma van Carter wordt dement daar zal hij het wel moeilijk mee krijgen Ahhh
en peter is de vader niet!!! ook zeer zielig, vond hem wel leuk voor dat kind al hoewel roger ook leuk is
nou nu wer een hele week wachten!!!

ik wist trouwens niet dat kerry nog zo lenig was en dat dr. romano een eikel was kwam nu nog meer naar voren!! haha
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-03-2003, 13:36
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
idd het was weer s een goede aflevering

Citaat:
nou mensen laat jullie video snorren
mijn video heeft gesnord
Oud 08-03-2003, 14:07
CoolJessy
CoolJessy is offline
Dat zijn wel de betere afleveringen...
noodweer enzow..
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 08-03-2003, 15:27
the tourist
the tourist is offline
Het was echt leuk gister, en er is eindelijk iemand die Weaver mag
Oud 08-03-2003, 17:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jah noodweer is altijd wel grappig in dit soort afleveringen at geeft net iets extra's

weaver liet ook wel een hele andere kant zien hoor zo is ze wel leuk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-03-2003, 17:45
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
jah noodweer is altijd wel grappig in dit soort afleveringen at geeft net iets extra's

weaver liet ook wel een hele andere kant zien hoor zo is ze wel leuk
idd...opeens vind ik r sympathiek.
Oud 08-03-2003, 21:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
*huilt* ik heb het weer gemist
__________________
Oud 08-03-2003, 21:28
wissie
wissie is offline
Citaat:
dreen schreef:
*huilt* ik heb het weer gemist
Het was een spectaculaire aflevering. Kan ik je leed verzachten met een samenvatting?
Oud 08-03-2003, 21:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
wissie schreef:
Het was een spectaculaire aflevering. Kan ik je leed verzachten met een samenvatting?
als je wil...
__________________
Oud 08-03-2003, 21:39
wissie
wissie is offline
Citaat:
dreen schreef:
als je wil...
Oke, ik zal het proberen.

Het er was hevige storm aan de gang. Een zwangere vrouw die was neergestoken, kreeg een ongeluk terwijl ze vervoerd werd per ambulance. Weaver ging er heen, samen met die nieuwe jongen, Mike geloof ik . Ze kreeg weeën, maar kon niet uit de auto, want deze stond onder stroom. Dit kwam omdat er electriciteitskabels waren geknapt, door de strom. De brandweer zei dat ze niet in de ziekenwagen mochten, om de vrouw te helpen, maar natuurlijk was Weaver heldhaftig, en sprong ze in de wagen. Ze deed een keizersnede, wat er artsen eigenlijk alleen mogen uitvoeren op overleden mensen. Het lukte net, en het kind werd geboren. Het kindje werd naar het ziekenhuis gebracht, en was gezond. Weaver had geloof ik een ader of slagader geraakt bij de moeder, en zij was in kritieke toestand. Maar de stroom moest eerst uitgeschakeld worden, voor de uit de ziekenauto kon, en naar het ziekenhuis vervoerd kon worden. Uiteindelijk lukte dat, maar Romano was woedend op Weaver, omdat zij een operatie had uitgevoerd waartoe ze niet bevoegd was. Maar het kwam allemaal goed.

Even denken. Die blonde vrouw waar Luka nu een relatie mee schijnt te hebben, steelt een klein computertje (hoe heet zoiets?) van die een man in de er. Dit komt uit, maar zij rent snel weg. Later verteld ze Luka dat ze zwanger is van hem. Daar is 'ie natuurlijk niet zo blij mee.

De oma van Carter gaat toch auto rijden, tegen zijn advies in, en ze veroorzaakt een ongeluk. Ze begint volgens mij dement te worden. Ze raakt een hond en een vrouw, en de vrouw wordt ook in het ziekenhuis behandeld.

Er wordt een jongetje binnen gebracht, dat bijna verdronken is. Hij was aan het spelen mijn zijn zesjarige broertje bij het water, en zijn broertje was onder water geraakt. Hij was oke, maar er werd naar zijn vermiste broertje gezocht. Zijn ouders waren woedend op hem. Het leek er op dat zijn broertje dood was. Later werd zijn broertje gevonden, bijna verdronken, maar wonder boven wonder wist hij er boven op te komen. Iederen blij natuurlijk.

Misschien ben ik wat vergeten, maar er is ook zo veel gebeurd deze aflevering
Oud 08-03-2003, 21:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dr. finch nokt ermee--> hadden ze een afscheid feest voor maar is pleite gegaan omdat benton niet de vader was van reese.
weaver en die stagaire gingen naar een ongeluk van een ambulance omdat deze betrokken was bij een ongeluk. hier kwam stroom op te staan (oeps ) een medewerken (van ambulance of brandweer?) hield de auto nog vast dus kreeg een zet van onze stagaire---> weaver boos
weaver is de auto (ambulance) ingegaan om een vrouw te helpen bij de bevalling, ook onze stagaire sprong er achter aan.
het werdt een keizersneede en het kind werdt door de stagaire naar het ziekenhuis gebracht en later nadat de stroom van de leidingen af was ook de moeder

en de oma van carter heeft een hond dood gereden een een meisje geraakt (is zelf uit gegleden--> gebroken heup) bij scan raakt ze in paniek en vraagt naar grootvader om naar huis te gaan (maar deze is dood--> beginnende dementie)

de ''vriendin'' van Luca is zwanger?? van hem?!?! en was aan het stelen geslagen daar dus volgende week gebeurt daar mee mee

dat was het wel zo een beetje toch mensen??

hehe was ik toch die twee jochies vergeten maar goed, je kan de rest boven toch lezen (dubbel op is dubbel plezier )
maar wel goed dat ze iedereen hebben gered!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 08-03-2003 om 21:42.
Oud 08-03-2003, 21:53
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
geweldig bedankt dames
dit heeft het leed verzacht, en ik heb alweer zin in volgende week
__________________
Oud 08-03-2003, 22:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
haha geen dank he
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-03-2003, 10:11
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Mike geloof ik
Die stagiair heet Michael Gallant

Citaat:
steelt een klein computertje (hoe heet zoiets?)
en dat kleine computertje een "palmtop".
Oud 09-03-2003, 11:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
STel nu alvast de video in zodat je het volgende week niet kan missen.... (tenzij je tussendoor deze week nog iets met de video moet doen natuurlijk) In dat geval plak je het hele huis vol met van die gele plakbriefjes zodat je het niet kan vergeten want hij was echt heel leuk vrijdag, zonde dat je het gemist hebt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-03-2003, 14:24
wissie
wissie is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef:
Die stagiair heet Michael Gallant en dat kleine computertje een "palmtop".

Bedankt voor de info, was het even vergeten
Oud 09-03-2003, 14:44
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
wissie schreef:
Bedankt voor de info, was het even vergeten
graag gedaan hoor
Oud 15-03-2003, 19:47
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
IK HOU VAN ER!!!! Ik heb alleen een stuk gemist toen het rond 1800 uur werd uitgezonden. Maar ik ben nu weer helemaal bij.

En Carter en Lewis krijgen wat! Ik vind ze de 2 besten uit ER! Ik vind Carter echt een schatje, en Romano is gewoon zo bot dat het gewoon grappig wordt.
Oud 15-03-2003, 20:03
wissie
wissie is offline
Citaat:
sportbabe schreef op 15-03-2003 @ 20:47:
IK HOU VAN ER!!!! Ik heb alleen een stuk gemist toen het rond 1800 uur werd uitgezonden. Maar ik ben nu weer helemaal bij.

En Carter en Lewis krijgen wat! Ik vind ze de 2 besten uit ER! Ik vind Carter echt een schatje, en Romano is gewoon zo bot dat het gewoon grappig wordt.
Romano is geweldig

Je hebt gelijk, hij is zo bot dat het niet meer serieus te nemen is.

Ik vind dat 'ie wel humor heeft, het is tenminste een karakter waar je om kan lachen.
Oud 15-03-2003, 20:37
Verwijderd
Ik kijk ook ER, is de enige ziekenhuisserie die ik leuk vind. Romano is juist cool, echt zo'n irritant ventje Die nieuwe ,die Michael Gallant of zo iets, is ook wel cool.
Oud 16-03-2003, 00:32
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
ja maar met romano is t wel zo dat als hij in een te ernstige situatie verkeert, hij serieuzer en evoeliger wordt....
Het mooiste voorbeeld daarvan is toen lucy vermoord werd....hij wilde haar niet opgeven..kreeg er kippevel van heheh
__________________
Voetbalonline number one
Oud 16-03-2003, 10:33
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
ik vond deze aflevering toch niet zo heel goed

weet iemand trouwens wat 'quo vadis' betekent? dat was geloof ik de titel van de aflevering
Oud 16-03-2003, 13:27
Verwijderd
Waar ga je heen
Oud 16-03-2003, 15:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nee deze aflevering was ook ff wat minder
ze hebben leukere gehad
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-03-2003, 15:35
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Hij was idd nogal overdreven, maar dat wassie 2 weken geleden al helemaal!

En die co-assistent moet me zooo aan een nerd bij ons op schooldenken, qua gedrag zitten ze op 1 lijn.

En Kerry met die brandweercommendant, t zat er een btje aan te komen. Nou ja.. heeft zij ook weer iemand.. En ik vind het heel zielig voor Benton en Cleo, t ziet er naar uit dat ze gaan verliezen..
Oud 18-03-2003, 21:02
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Nee, ik hou niet van ziekenhuisseries.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 21-03-2003, 23:15
Orsino*
Orsino* is offline
Woeiii
Was wel een goeie aflevering vanavond, mooi dat met Reese en Peter Benton. Alleen wel zielig voor iedereen dat ie weggaat.. Carter was helemaal schattig jankend enzo .

Maar hebben jullie dr. Romano (ben even z'n echte naam kwijt) in Fame gezien, paar dagen terug ofzo? Ontzettend grappig, als rood-harige krullebol.. ik zat echt te kijken.
Oud 21-03-2003, 23:46
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
romano speelt ook in robocop...echt een vette creep daar...
__________________
Voetbalonline number one
Oud 22-03-2003, 10:07
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
deeze aflevering was weer helemaal gewldig
nogal emotioneel
Oud 22-03-2003, 14:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
WHaa, ik heb hem alweer gemist... grr, ik denk daar nooit aan op vrijdag avond
__________________
Oud 22-03-2003, 15:01
wissie
wissie is offline
Citaat:
dreen schreef op 22-03-2003 @ 15:56:
WHaa, ik heb hem alweer gemist... grr, ik denk daar nooit aan op vrijdag avond
En dat noemt zich een fan

Interesse in een samenvatting?
Oud 22-03-2003, 16:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
carter emotioneel? joh ik heb wat gemist denk vond het wel jammer dat ie later begon!!
grr hij was verder wel cool
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-03-2003, 16:29
PV
PV is offline
gemist gisteren
Oud 22-03-2003, 16:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
wissie schreef op 22-03-2003 @ 16:01:
En dat noemt zich een fan

Interesse in een samenvatting?
neej, ik heb nooit gezegd dat ik een fan ben (toch?!?)

en ja, daar heb ik wel intresse in
__________________
Oud 22-03-2003, 18:00
brittje
brittje is offline
Carter is zoooo lief!
ik hoop dat die Susan Lewis snel verdwijnt, veelste oud voor hem, abby is cool!
Oud 23-03-2003, 12:43
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Abbey = Lewis=

Wat er allemaal gebeurde in deze aflevering?

Reese leek naar zijn stiefvader te gaan, omdat Benton hele onregelmatige werktijden heeft. Toen is Benton naar Romano gegaan om te vragen offie geen nachtdiensten en geen weekenddiensten meer hoefde te draaien. Dat ging dus niet door. Vervolgens dreigde hij met ontslag te gaan en stelde Romano voor om geen weekenddiensten meer te draaien. Hij kon verder niets regelen. Maar ook dat was voor Benton te veel, en toen heeft hij ontslag genomen, en heeft gesolliciteerd voor een baan in de privekliniek (??) waar Cleo werkt. (Romano had het moelijk!! ) En nadat hij het aan de rechter had verteld, kreeg hij Reese toegewezen.

Verder kwam Carter's vader thuis met Kerstmis, en in de loop van de aflevering kreeg Carter te horen dat zijn ouders na 30 jaar uitelkaar gingen. (Echt zoooo zielig) Ehm.. Suzan Lewis heeft hem toen geprobeerd te troosten (was dat het emotionele moment van Carter/ de ontdekking van de romantiek door Carter--> stond op teletekst)
Pfff... Verder moeten jullie het maar ff aanvullen. Gelukkig niet zo veel Mark Greene + dochter in deze aflevering..

Ben je weer bij?

Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 12:47.
Oud 24-03-2003, 18:08
Verwijderd
eeej, nog meer E.R. freaks?? (jaja, vrijdag is mijn E.R. avondje!)
maarum, haad het vrijdag gemist (had een feest).
ik vind ut echt jammer dat peter weg gaat...
mja kheb niet echt veel nuttigs te melden.
Oud 24-03-2003, 18:15
wissie
wissie is offline
Citaat:
sportbabe schreef op 23-03-2003 @ 13:43:

Pfff... Verder moeten jullie het maar ff aanvullen.

Dat blonde mens die een relatie heeft gehad met Luka, bleek toch zwanger te zijn, maar heeft een abortus laten doen omdat ze zich realiseerde dat Luka niet van haar hield. Abby kwam hier achter, en mag het niet aan hem vertellen, hij denkt dat ze nooit zwanger is geweest.
Oud 24-03-2003, 19:18
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Citaat:
wissie schreef op 24-03-2003 @ 19:15:
Dat blonde mens die een relatie heeft gehad met Luka, bleek toch zwanger te zijn, maar heeft een abortus laten doen omdat ze zich realiseerde dat Luka niet van haar hield. Abby kwam hier achter, en mag het niet aan hem vertellen, hij denkt dat ze nooit zwanger is geweest.
Ook dat nog idd. Ik vind haar zo'n doos!! Kom op, wees gewoon eerlijk of ga pleitte!

Enneh... Kerry is nog uit geweest met die brandweercommandant. Vraagi s hoed dat is afgelopen..
Oud 24-03-2003, 20:38
wissie
wissie is offline
Citaat:
sportbabe schreef op 24-03-2003 @ 20:18:
Ook dat nog idd. Ik vind haar zo'n doos!! Kom op, wees gewoon eerlijk of ga pleitte!

Enneh... Kerry is nog uit geweest met die brandweercommandant. Vraagi s hoed dat is afgelopen..
Ik vind het ook een doos. Weet iemand hoe zij heet, ik ben het vergeten?
Oud 25-03-2003, 11:47
Mara
Mara is offline
Valt het jullie ook op dat het daar heel vaak sneeuwt? En ook zo onregelmatig, net alsof iemand het vanuit een emmer naar beneden gooit
Oud 25-03-2003, 17:50
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 25-03-2003 @ 12:47:
Valt het jullie ook op dat het daar heel vaak sneeuwt? En ook zo onregelmatig, net alsof iemand het vanuit een emmer naar beneden gooit
dat County General-ziekenhuis staat toch in Chivago? tzal daar in het echt ook wel vaak sneeuwen. en laat die sneeuw nou echt uit een emmertje komen
Oud 25-03-2003, 18:29
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Citaat:
wissie schreef op 24-03-2003 @ 21:38:
Ik vind het ook een doos. Weet iemand hoe zij heet, ik ben het vergeten?
Nicole nog wat.. Maar gaat ze nu weg of zei ze dat alleen maar om mij op te vrolijken??

Citaat:
Valt het jullie ook op dat het daar heel vaak sneeuwt? En ook zo onregelmatig, net alsof iemand het vanuit een emmer naar beneden gooit
Of ze nemen alleen maar 's winters op. En Chicago ligt noordelijk...
Oud 25-03-2003, 20:21
wissie
wissie is offline
Citaat:
sportbabe schreef op 25-03-2003 @ 19:29:
Nicole nog wat.. Maar gaat ze nu weg of zei ze dat alleen maar om mij op te vrolijken??
Volgens mij gaat ze weg, ik hoop het wel
Oud 26-03-2003, 16:38
pimperneel
pimperneel is offline
Ik ben een beetje nieuw hier, maar ik volg ER al sinds ik erg klein was...! ik ben een echte ER addict....
Ik ga vannavond de vorige aflevering kijken, dus ik heb de samenvatting gelukkig op tijd weg "gescrolled"
maar ik weet nu dus al wel wie de vader van Reese is.....
das minderzzzzzzzzzzz
__________________
Da Da Da Da Da Da Da Da Da Da Da Da Da Da Da Da Da.....Batman!!!!!
Oud 27-03-2003, 17:56
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Sorry.

Ik wist het ook al van te voren, omdat ik wist dat Benton wegging dit seizoen omdat hij zijn zoon wilde opvoeden. Maar eh.. Cleo is zeker ook weg nu??
Oud 27-03-2003, 19:41
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
sportbabe schreef op 27-03-2003 @ 18:56:
Sorry.

Ik wist het ook al van te voren, omdat ik wist dat Benton wegging dit seizoen omdat hij zijn zoon wilde opvoeden. Maar eh.. Cleo is zeker ook weg nu??
dat lijkt me wel dan
Oud 28-03-2003, 23:08
Orsino*
Orsino* is offline
*ups*
Een Abby aflevering -
Ik vond het wel een goeie aflevering, vooral heel spannend toen Carter z'n aanvaller weer zag Woew, ben benieuwd hoe hij er mee omgaat nu.
Oud 29-03-2003, 09:13
wissie
wissie is offline
Kan iemand mij vertellen wat er gisteren is gebeurd?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van !
Tommy1988
6 21-10-2011 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke
Char Margolis
8 29-12-2005 22:18
Liefde & Relatie ik heb er een puinhoop van gemaakt
-bambi-
70 28-12-2004 00:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse
efixer
31 08-06-2004 13:22
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.