Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2003, 11:20
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Goh, als we het er allemaal mee eens zijn dat Jim een looser is, laten we dan allemaal tijdens de finale op Jamai gaan stemmen

Kan je nog een auto mee winnen ook
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 02-03-2003, 11:21
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Maargoed, ik ben jouw gemekker ook zat, dus dat is opgelost
eindelijk eens iets waarover we het eens zijn
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 11:21
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Waarom reageren die irritante huppelkutjes die op Jim gestemd hebben hier niet?

Wijziging: Wie durft er toe te geven dat hij op Jim gestemd heeft?

Toch had ik wel gelijk met mijn top 5. Op 5 stond David, daarna Dewi en daarna Hind. En daarna Jim, dus laten we massaal gaan hopen dat dat ook klopt.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 02-03-2003, 11:21
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Jaa ik wil ook een winnaar die kwaakt ipv zingt

Moewhahaha sorry moest ff
we zouden erover ophouden

__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 11:22
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Waarom reageren die irritante huppelkutjes die op Jim gestemd hebben hier niet?
*kuch*
lees het topic eens door
*noemt geen enkele naam hoor*
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 11:23
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Wijziging: Wie durft er toe te geven dat hij op Jim gestemd heeft?
ben bang dat het meer zij's zijn dan hij's
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 11:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Talon, dat is ook de reden waarom er 2 jongens overblijven in de finale

Er kijken meer 14 jarige schreeuw breezer meisjes naar Idols dan jongens en slimme anderen (en terecht )
__________________
<):o)
Oud 02-03-2003, 11:27
Verwijderd
Ok ik ben geen Jim fan maar die hetze hier kan ook wel ophouden.

In Idols zijn ze op zoek naar een idool (hence the title).

Hind kan prachtig (ballads) zingen, maar is gewoon GEEN idool. Oh nee? Nee. Dan vond ik Dewi veel meer een idoolachtige uitstraling hebben.
Jim daarentegen is natuurlijk een echt (meisjes)idool. Kan je wenden of keren, is gewoon zo. En laat het programma daar nou net naar op zoek zijn! D0h!
En Jamai is gewoon een echte entertainer, heeft ook net iets meerhet idool idee dan Hind. Dat doet GEEN afbreuk aan haar stem. En ze al heus wel een platencontract oid krijgen, dus niet zeiken.

En btw, afgaand op de uitzending was het terecht dat ze eruitvloog. Oh ja? Ja. Krediet uit eerdere uitzendingen helpt niet als het allemaal zo dicht bijelkaar ligt. Ze was gewoon de mindere, omdat haar up tempo nummers nog niet erg geweldig zijn.
En ik heb het idee dat Jim iig wel aan het proberen is zijn stem te veranderen, minder monotoon te zingen (zegt zij die wilde dat hij er ook al eerder uitging, laat dat even duidelijk zijn).

Zo dit vind ik, ik heb gesproken en erger me aan de ''ik schaam me voor Nederland'' oid uitspraken, dan emigreer je maar of zo. Kommopee.

[edit] tis zeiken..niet eiken.. d0h [/edit]

Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 12:47.
Oud 02-03-2003, 11:27
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Talon, dat is ook de reden waarom er 2 jongens overblijven in de finale

Er kijken meer 14 jarige schreeuw breezer meisjes naar Idols dan jongens en slimme anderen (en terecht )
de grootste breezah presenteert de show samen met arnie
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 11:33
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Talon schreef:
ben bang dat het meer zij's zijn dan hij's
Ja, dat bedacht ik ook al.

Dan wil ik ook nog even zeggen dat ik het helemaal met Milk eens ben. Hind is géén Idol. Ze kan heel, heel goed zingen, maar ze is niet het Idol dat gezocht wordt. Dat neemt niet weg dat ik het niet eens ben met de uitslag, maar toch.
__________________
Hm... Larstig... ;)

Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 11:35.
Oud 02-03-2003, 11:39
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
daarom gaat Jim ook winnen

Wat ik eerder gezegd heb:

Goh, als we het er allemaal mee eens zijn dat Jim een looser is, laten we dan allemaal tijdens de finale op Jamai gaan stemmen

Kan je nog een auto mee winnen ook
__________________
<):o)
Oud 02-03-2003, 12:00
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
hoe weet jij dat het wijn was?
dat zei je in een van je eerdere posts
ik qoute: *waar heb ik het toch allemaal over *blijft voortaan maar van de wijn af*

Citaat:
Milk schreef:
*verhaal*
mee eens!

het is een commercieel uitgebuit programma, natuurlijk gaan al die bakvissen smsen, dat is juist de bedoeling, daarom is het programma juist zo'n succes.. maar wat boeit het vraag ik me dan af, je hebt er toch geen invloed of je d'r nou over zeurt of niet. Die hind komt er toch wel, dewi vast ook en jim of jamai ook, wie er ook mag winnen
Oud 02-03-2003, 12:06
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
dat zei je in een van je eerdere posts
ik qoute: *waar heb ik het toch allemaal over *blijft voortaan maar van de wijn af*

hm oh..

jij let goed op zeg
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:09
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
het is een commercieel uitgebuit programma, natuurlijk gaan al die bakvissen smsen, dat is juist de bedoeling, daarom is het programma juist zo'n succes.. maar wat boeit het vraag ik me dan af, je hebt er toch geen invloed of je d'r nou over zeurt of niet. Die hind komt er toch wel, dewi vast ook en jim of jamai ook, wie er ook mag winnen
Exactly
Maar jah, het is blijkbaar belangrijker dan ontmanteling van raketten, om maar iets te noemen
Ik snap gewoon niet waarom men zich zo druk maakt dat Jim de finale heeft gehaald. Ik bedoel, als jullie zo door gaan lijken jullie wel jaloers..
Oud 02-03-2003, 12:17
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Ik denk dat veel mensen hebben gedacht dat er toch wel veel mensen op Hind zouden stemmen en daarom niet op haar hebben gestemd. Die mensen hebben daarom Jamai en/of Jim 'gesteund' omdat ze dachten dat die het meer nodig zouden hebben.
Maar waarschijnlijk is Hind nu toch beter af, misschien hoeft ze nu niet van die commerciele nummers te gaan zingen en heeft ze meer 'vrijheid'.
T blijft toch jammer dat zo'n geweldige zangeres als Hind moet verliezen van Jim..
Oud 02-03-2003, 12:20
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
M*girl schreef:
T blijft toch jammer dat zo'n geweldige zangeres als Hind moet verliezen van Jim..
mjah, ik wil haar eigenlijk wel in het rijtje zetten bij anouk.. wat domheid betreft dan hč

op tv zeg je niet: "DUH"
(je zegt zoiets hoe dan ook niet, maar op tv staat het nog dommer.. geef die kinders eens mediatraining ofzo..)
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:23
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Nou ben ik misschien ook niet de doelgroep, dat zijn de krijsende kutkindjes.
Ik vind niet dat je zo negatief hoeft te praten. Smaak is heel erg persoonlijk, en er zijn vast genoeg mensen die Jim ook gewoon goed vinden zingen..
En uiteindelijk is Jim wel zo ver gekomen, dus zingen kan hij wel!
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Oud 02-03-2003, 12:23
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Talon schreef:
mjah, ik wil haar eigenlijk wel in het rijtje zetten bij anouk.. wat domheid betreft dan hč

op tv zeg je niet: "DUH"
(je zegt zoiets hoe dan ook niet, maar op tv staat het nog dommer.. geef die kinders eens mediatraining ofzo..)
Als Hind mediatraining nodig heeft, dan heeft Jim dat zeker . Bij hem komt er echt nix spontaans uitzetten
Oud 02-03-2003, 12:25
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Lyn schreef:
En uiteindelijk is Jim wel zo ver gekomen, dus zingen kan hij wel!
dat iemand ver komt wil niet zeggen dat hij/zij goed is..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:25
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
bertbart schreef:
mens doe normaal...

ik schaam me voor het nederlandse volk, omdat iedereen op zo'n clown als jamai gestemd heeft...
ehhh...niet iedereen heeft op jamai gestemd
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 02-03-2003, 12:25
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
M*girl schreef:
Als Hind mediatraining nodig heeft, dan heeft Jim dat zeker . Bij hem komt er echt nix spontaans uitzetten
klopt, alleen heb ik hem nog niet kunnen betrappen op iets stoms.
wat dat betreft vind ik het wel goed van hem; als je niks fatsoenlijks kunt zeggen, zeg dan niks of niet veel. Dat is wel een pluspunt van hem
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:27
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Jaa ik wil ook een winnaar die kwaakt ipv zingt

Moewhahaha sorry moest ff
k'vond hem niet zo grappig...
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 02-03-2003, 12:27
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Talon schreef:
klopt, alleen heb ik hem nog niet kunnen betrappen op iets stoms.
wat dat betreft vind ik het wel goed van hem; als je niks fatsoenlijks kunt zeggen, zeg dan niks of niet veel. Dat is wel een pluspunt van hem
Ja dat is opzich wel zo. Maar ook die opmerking van: 'misschien wil ik wel met Charlotte trouwen' is ook zo van kijk mij eens als 15-jarig jongetje verstandig praten. *irritatie*.
En Jamai die doet altijd zo heel bij zn duimen opsteken nadat een ander een nummer heeft gezongen. En wie doet dat nu na? JIM. *irritatie*
Oud 02-03-2003, 12:30
Verwijderd
Als we Jamai of Hind volgend jaar nou gewoon naar t Songfestival sturen
Oud 02-03-2003, 12:31
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
M*girl schreef:
Ja dat is opzich wel zo. Maar ook die opmerking van: 'misschien wil ik wel met Charlotte trouwen' is ook zo van kijk mij eens als 15-jarig jongetje verstandig praten. *irritatie*.
En Jamai die doet altijd zo heel bij zn duimen opsteken nadat een ander een nummer heeft gezongen. En wie doet dat nu na? JIM. *irritatie*
hind stak ook telkens haar duimen op, zodra een nummer afgelopen was, en de camera haar richting op kwam...

wie is charlotte?
church?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:31
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
hm oh.. jij let goed op zeg
uiteraard
Citaat:
Milk schreef:
Exactly Maar jah, het is blijkbaar belangrijker dan ontmanteling van raketten, om maar iets te noemen Ik snap gewoon niet waarom men zich zo druk maakt dat Jim de finale heeft gehaald. Ik bedoel, als jullie zo door gaan lijken jullie wel jaloers..
inderdaad wie weet
Citaat:
muziekvlinder schreef:
ehhh...niet iedereen heeft op jamai gestemd
nee hij zit toch in de finale lijkt me wel enigszins logisch dat het merendeel op hem iig heeft gestemd
Oud 02-03-2003, 12:32
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Talon schreef:
hind stak ook telkens haar duimen op, zodra een nummer afgelopen was, en de camera haar richting op kwam...

wie is charlotte?
church?
de vriendin van Jim. Je loopt achter!
Oud 02-03-2003, 12:34
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
uiteraard
ik moet oppassen wat ik zeg hier

Citaat:
M*girl schreef:
de vriendin van Jim. Je loopt achter!
oh
mag een idool wel een vriendin hebben?
als hij een ster word, moet hij toch die relatie verbreken, anders zal hij de hartjes van zijn fans breken...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:34
wissie
wissie is offline
Citaat:
Talon schreef:
klopt, alleen heb ik hem nog niet kunnen betrappen op iets stoms.
wat dat betreft vind ik het wel goed van hem; als je niks fatsoenlijks kunt zeggen, zeg dan niks of niet veel. Dat is wel een pluspunt van hem
Ik wel. Het viel mij op dat Jim ongeveer 3 keer per zin het woord 'gewoon' gebruikt. Echt ontzettend irritant.

Getuigt ook niet van bijzonder veel intelligentie
Oud 02-03-2003, 12:34
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik vond Jim heel gister trouwens heel goed ik vind zijn stem nog steeds niet echt lekker om naar te luisteren, maar ik vond hem een stuk beter als Jamai. Ik vind Jamai trouwens heeel erg irritant, maar daar gaat het nu niet om.
Ik vind Hind echt het best, maar mijn theorie klopt gewoon en zij krijgt sowieso wel een platencontract
Oud 02-03-2003, 12:35
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Talon schreef:
ik moet oppassen wat ik zeg hier



oh
mag een idool wel een vriendin hebben?
als hij een ster word, moet hij toch die relatie verbreken, anders zal hij de hartjes van zijn fans breken...
. In een interview zei Jim: 'als ze daarom geen fan meer van me willen zijn, zijn het geen die-hard fans. SOW, JIM HEEFT GESPROKEN
Oud 02-03-2003, 12:35
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
wissie schreef:
Ik wel. Het viel mij op dat Jim ongeveer 3 keer per zin het woord 'gewoon' gebruikt. Echt ontzettend irritant.

Getuigt ook niet van bijzonder veel intelligentie
daar heb ik nog niet zo opgelet bij hem
maar tooske heeft ook zoiets; ze heeft de neiging om elke zin te beginnen met: "zoals ik eerder al zei"

goed te merken trouwens dat zij en reinout ruzie hebben.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:37
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Talon schreef:

goed te merken trouwens dat zij en reinout ruzie hebben.
Hebben ze dat dan? (ik loop achter)
Oud 02-03-2003, 12:37
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
M*girl schreef:
. In een interview zei Jim: 'als ze daarom geen fan meer van me willen zijn, zijn het geen die-hard fans. SOW, JIM HEEFT GESPROKEN
dan zal die weinig fans overhouden
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:37
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
Nou nederland kan gewoon niet stemme denk ik..
Hind heeft de gehele tijd goed gezongen en ze wordt eruit geknikkerd, Jim heeft al meerdere keren slecht gezongen en die blijft, Jamai heeft ook al zo'n foute gemaakt en hij mag ook blijven!! Mij maakt het helemaal niets meer uit wie wint, maar het is wel superrrr jammer dat Dewi er niet meer tussenzat!! !!

Ik heb dus niets tegen Jim of zo, maar als je kijkt wie het verdiend zou hebben om eruit te gaan. Dan zeer zeker Hind niet hoor !! Ag jah, nu dat eenmaal de fabeltjes rond, Hind Wint, niet meer kloppen begin ik tog wel te twijfelen of het doorgestoken kaart is. .!!

Nou jah ik zie het volgende week wel en ik hoop dat een aantal van de 10 die eruit zijn gegaan tog wel verder komen als de winaar (net zover is ook goed)..dus ik hoop dat Dewietje gauw weer op mijn tvscherm tevoorschijn komt want anders dan ga ik er ook nog misse ook.. ..elke keer als er iemand uit idols weggaaat is het net of je van diegene afscheid neemt, eigenlijk wel sloom maar jah!!

Nou genoeg gepraat ik ga ook maar weer verder!!!
__________________
Geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer voorbij lopen?..I may not be Fred Flinstone, but i still can make your BED- ROCK!!
Oud 02-03-2003, 12:37
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
M*girl schreef:
Hebben ze dat dan? (ik loop achter)
ja, ik weet niet wat de reden is.. maar dat is wat ik hoorde

was vooral te merken aan de overdreven glimlach van tooske, en dat ze hem steeds onderbrak.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:37
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Talon schreef:
dan zal die weinig fans overhouden
Wat jammer nou zeg
Oud 02-03-2003, 12:38
wissie
wissie is offline
Citaat:
Talon schreef:
daar heb ik nog niet zo opgelet bij hem
maar tooske heeft ook zoiets; ze heeft de neiging om elke zin te beginnen met: "zoals ik eerder al zei"

goed te merken trouwens dat zij en reinout ruzie hebben.
Het gaat ongeveer zo:

Arnie vraagt aan Jim hoe het 'optreden' ging

Uhm...het ging wel aardig, gewoon, en dat had ik gewoon niet verwacht. Maar nu ben ik gewoon heel erg blij, gewoon
Oud 02-03-2003, 12:39
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
Ik vind Hind echt het best, maar mijn theorie klopt gewoon en zij krijgt sowieso wel een platencontract
vast wel.. krijgen ze vast allemaal wel..
Jim mag samen met jantje smit een groepje vormen

The Two J's
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:39
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
wissie schreef:
Het gaat ongeveer zo:

Arnie vraagt aan Jim hoe het 'optreden' ging

Uhm...het ging wel aardig, gewoon, en dat had ik gewoon niet verwacht. Maar nu ben ik gewoon heel erg blij, gewoon
En dan die microfoon die ie niet voor zn mond kan houden *irritatie*
Oud 02-03-2003, 12:40
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
wissie schreef:
Het gaat ongeveer zo:

Arnie vraagt aan Jim hoe het 'optreden' ging

Uhm...het ging wel aardig, gewoon, en dat had ik gewoon niet verwacht. Maar nu ben ik gewoon heel erg blij, gewoon
ik zal nog eens de herhaling bekijken van de week

hm.. net zoiets als dat andere mensen hebben: "weet je wel"
ook zoiets storends
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 12:47
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Trouwens, de persoon die het wint wordt toch wel een one day fly.
Hij wint idols, brengt een paas nummers uit, heeft even succes en daarna hoor je er niks meer van, zo gaat het tegenwoorden met alle "idolen"
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 02-03-2003, 12:48
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Oh ja, en omdat ik me schaam voor het Nederlandse volk, is meer om het feit dat alles tegenwoordig om het uiterlijk draait, en daar word ik gewoon ziek van, alles wordt tegenwoordig daar op afgerekend.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 02-03-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:

goed te merken trouwens dat zij en reinout ruzie hebben.
eh.. onthul je bron, hoe kom je daaraan?
Oud 02-03-2003, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef:
Oh ja, en omdat ik me schaam voor het Nederlandse volk, is meer om het feit dat alles tegenwoordig om het uiterlijk draait, en daar word ik gewoon ziek van, alles wordt tegenwoordig daar op afgerekend.
Alsof dat alleen in Nederland zo is.
Oud 02-03-2003, 12:50
wissie
wissie is offline
Citaat:
Talon schreef:
ik zal nog eens de herhaling bekijken van de week

hm.. net zoiets als dat andere mensen hebben: "weet je wel"
ook zoiets storends
Om daar nu speciaal weer een uur lang voor te gaan kijken, neem het gewoon van mij aan

Hij doet het al sinds de eerste uitzending van idols
Oud 02-03-2003, 12:51
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
M*girl schreef:
Ik denk dat veel mensen hebben gedacht dat er toch wel veel mensen op Hind zouden stemmen en daarom niet op haar hebben gestemd. Die mensen hebben daarom Jamai en/of Jim 'gesteund' omdat ze dachten dat die het meer nodig zouden hebben.
tuurlijk niet, het volk dat naar idols kijkt, de doelgroep zijn meisjes tussen de 10 en de 16 ongeveer. Hind is voor hen geen idool, en voor jongens is ze ook geen idool want daar heeft ze de looks niet voor. Alleen van het oudere pubbliek zou ze dan haar stemmen krijgen. logisch dat ze er uit ligt, dat ze nou ongelofelijk goed kan zingen doet er niet toe. Volgende week zal Jim het van de meisjes-stemmen moeten hebben en jamai van de jongens en het oudere publiek, Jim wint dus.
Oud 02-03-2003, 13:00
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Oh ja, en omdat ik me schaam voor het Nederlandse volk, is meer om het feit dat alles tegenwoordig om het uiterlijk draait, en daar word ik gewoon ziek van, alles wordt tegenwoordig daar op afgerekend.
kvin die jamai toch niet echt moeders mooiste, maar homo's kunnen nu eenmaal erg goed omgaan met meisjes, omdat ze zich gewoon een beetje gedragen als een meisje, dus stemmen meisjes op hem. jamai wint trouwens volgende week
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Oud 02-03-2003, 13:02
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Dit gaat over de 1e aflevering waar reinout in meedeed, sindsdien speelt het:


Reinout schuift Tooske aan de kant

De uitzending begon stroef. Reinout ging meteen al vliegen afvangen van zijn blonde co-host. En toen ging hij ook nog op een overdreven manier Tooske bedanken, voor haar inspanningen van de afgelopen maanden. Na dit tenenkrommende openings-praatje verdween Tooske achter de coulissen.

Tijdens de hele uitzending op RTL4 was Tooske vrijwel onzichtbaar. Reinout was de ster van de uitzending, hij voerde alle gesprekken met de kandidaten. De druiven waren zuur voor Tooske, die maandenlang lief en leed gedeeld heeft met de kandidaten. In het eerste gedeelte had Tooske niets te doen, wel genoeg tijd om koffie te drinken.

Een vreemde beslissing van de producent, om Tooske de tweede viool te laten spelen.

Troostprijs voor Tooske
Tooske werd "verbannen" naar Yorin, zij mocht "Idols backstage" presenteren. Dit "achter de schermen" programma trok slechts een derde van een kijkers die eerder naar RTL4 keken.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
Dit gaat over de 1e aflevering waar reinout in meedeed, sindsdien speelt het:


Reinout schuift Tooske aan de kant

De uitzending begon stroef. Reinout ging meteen al vliegen afvangen van zijn blonde co-host. En toen ging hij ook nog op een overdreven manier Tooske bedanken, voor haar inspanningen van de afgelopen maanden. Na dit tenenkrommende openings-praatje verdween Tooske achter de coulissen.

Tijdens de hele uitzending op RTL4 was Tooske vrijwel onzichtbaar. Reinout was de ster van de uitzending, hij voerde alle gesprekken met de kandidaten. De druiven waren zuur voor Tooske, die maandenlang lief en leed gedeeld heeft met de kandidaten. In het eerste gedeelte had Tooske niets te doen, wel genoeg tijd om koffie te drinken.

Een vreemde beslissing van de producent, om Tooske de tweede viool te laten spelen.

Troostprijs voor Tooske
Tooske werd "verbannen" naar Yorin, zij mocht "Idols backstage" presenteren. Dit "achter de schermen" programma trok slechts een derde van een kijkers die eerder naar RTL4 keken.
Bron?
En zou het misschien kunnen dat Tooske meer opviel/praatte omdat Reinout wat afwezig was?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Idols forum hot or not
Shitonya
31 02-05-2004 08:55
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56
Films, TV & Radio Idols 2: Nog meer amateurs? [3]
xx
500 22-02-2004 14:03
Films, TV & Radio Idols 2: Workshops Poll
Ovidius
72 02-02-2004 17:50
Psychologie gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?!
Fantôme
16 06-01-2004 19:31
Films, TV & Radio Idols 2 > wie doet er mee
jewel4life
5 15-09-2003 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.