Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 14:08
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 23-07-2003 @ 18:29:
Die doos van een Knightley mag zowel in PotC als in Troy met Orlando zoenen!! Aargh...

Maar het is inderdaad wel een heel mooi meisje...

*is jaloers*
alleen in PotC hoor, ze speelt helemaal niet in Troy. Ze is inderdaad een mooi meisje, maar best wel dun volgens mij


Nospheratou, bij mij wekren die plaatjes ook niet.

iemand dit al gezien? dress Orlando? dress and undress
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 14:11.
Advertentie
Oud 24-07-2003, 14:36
Rioto
damn een beetje te dun
Oud 24-07-2003, 15:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Breg schreef op 24-07-2003 @ 14:08:
alleen in PotC hoor, ze speelt helemaal niet in Troy. Ze is inderdaad een mooi meisje, maar best wel dun volgens mij [afbeelding]
[afbeelding]

Nospheratou, bij mij wekren die plaatjes ook niet.

iemand dit al gezien? dress Orlando? dress and undress
hoe lang is zij al dood?!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-07-2003, 15:41
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Qimm schreef op 24-07-2003 @ 16:28:
hoe lang is zij al dood?!
Het is niet voor niets een film over ondode skeletten
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 24-07-2003, 15:47
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Qimm schreef op 24-07-2003 @ 16:28:
hoe lang is zij al dood?!
. Las ook ergens een stukje over de film in een Amerikaanse (of Engelse) krant, de exacte quote weet ik niet meer, maar het was iets van:...gespeeld door Keira Knightley (die geen enkel meisje een goed beeld van haar eigen figuur geeft)...

Maar ze heeft wel een mooi gezicht. Iemand haar in Bend it like Beckham gezien?
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 24-07-2003, 16:28
Verwijderd
Nu heeft iedereen het wel over Orlando (terecht natuurlijk.. *kwijlt*), maar vergeet Johnny niet..











Rowr.

PotC-slash, anyone?

Oh, en Morgan: waarschijnlijk kunnen we pas afspreken nadat ik terugkom uit Egypte, na 21 augustus dus.. >_<
Oud 24-07-2003, 16:43
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Breg schreef op 24-07-2003 @ 16:47:
. Las ook ergens een stukje over de film in een Amerikaanse (of Engelse) krant, de exacte quote weet ik niet meer, maar het was iets van:...gespeeld door Keira Knightley (die geen enkel meisje een goed beeld van haar eigen figuur geeft)...

Maar ze heeft wel een mooi gezicht. Iemand haar in Bend it like Beckham gezien?
ja ik!! speelde ze echt zo'n jongensachtig meisje in en nu een damsel in distress
Oud 24-07-2003, 18:28
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik heb hem gezien,...een week geleden en ik vond hem errug leuk
Johnny depp is echt grappig daarin en tja Orlando Bloom.,...
Oud 24-07-2003, 18:42
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Breg schreef op 24-07-2003 @ 15:08:
alleen in PotC hoor, ze speelt helemaal niet in Troy. Ze is inderdaad een mooi meisje, maar best wel dun volgens mij [afbeelding]
[afbeelding]

Nospheratou, bij mij wekren die plaatjes ook niet.

iemand dit al gezien? dress Orlando? dress and undress
Ik heb altijd al willen weten hoe Legolas eruitziet in een kilt... Of een supermanpak... Of Orlando in z'n Legolas-boots 'n skirt-ensemble...

Jeez, ze is echt dun... Maar ze heeft wel een mooi koppie... Niet in Troy? Maar volgens mij was er wel nog een film waarin ze met hem mocht zoenen... Naja, de plaatjes werken dus niet, Breg en Inge13 hoe doen jullie dat?
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 18:45.
Oud 24-07-2003, 20:17
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
(16-7-2003)
Afgelopen weekend ging in Amerika de film Pirates of the Caribbean in première. In de eerste week heeft deze op een Disney attractie gebaseerde film al meer dan 78 miljoen dollar opgeleverd.

Reden genoeg om te gaan denken aan een sequel. Vooraf had Disney al overeenkomsten met de belangrijkste hoofdrolspelers Johnny Depp, Orlando Bloom en Keira Knightley gesloten over een vervolg. Ook de producers en regisseur Gore Verbinski zullen weer aan het tweede deel meewerken.

De studio is inmiddels met de scriptsschijvers in overleg over het nieuwe script. In Nederland moeten we nog even wachten tot 14 augustus voordat we het eerste deel te zien krijgen.




*Dies*

Sequel.

Inderdaad 14 augustus.

Dit is beter dan drie keer achter elkaar de stem van Orlando die je welkom heet op lordoftherings.net...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 24-07-2003, 20:40
Shinosu
Avatar van Shinosu
Shinosu is offline
hehe, bij ons is ie nu al uit...

Ga er volgende week heen met een vriendin. Fantastisch, nog een sequel ook!
__________________
In my defense, I prefaced that with, "with all due respect."
Oud 24-07-2003, 20:54
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
You lucky chick... Maar dat sequel is echt geweldig nieuws...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 24-07-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 24-07-2003 @ 13:46:
Heb m gezien en t was zeker wel vermakelijk

Maar t wilde een beetje van alles zijn; aktie, humorischtisch, spannend en eng...en die combinatie is niet helemaal top, ze hadden beter gewoon voor 1 ding kunnen kiezen...

En t gaat over een groep ondode piraten die zijn vervloekt en als ze door maanlicht beschenen worden, ze hun ware gedaanten (skeletten) tonen...en Keira Knightley heeft iets wat zij willen hebben om de vloek op te heffen dus ze wordt ontvoerd, maar de verliefde orlando bloom wil dr redden en aangezien er maar 1 man is die weet waar het spookschip zn thuishaven heeft, gaat ons mannetje orlando naar de piraat Jack Sparrow (johnny depp) om achter de black Pearl (het spookschip)aan te gaan varen .

Geoffrey Rush als Barbarossa is echt ...leve de kapitein op een spookschip...
en Johnny depp was de beste, hoe die Jack Sparrow neerzette, daar was gewoon geen ander voor te casten volges mij
Orlando Bloom had het saaiste karakter van de film en totaal oninteressant, maar goed ik ben een man dus dat zal er ook wel mee samen hangen

De film duurde alleen wel errug lang vond ik, helemaal als er geen pauze in zit
Het maakt niet uit hoe hij acteert, alsof iemand daarop let
Oud 24-07-2003, 23:10
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Oh Nospheratu, echt.. je bent zo grappig!!!

Anyway, sequel is goooood news!!

Kan niet wachten tot 14 augustus...

En die site dat je Orli en Legolas aan en uit kan kleden is echt hysterical

Inge: PotCslash is echt wat voor jou om te schrijven.. go ahead zou ik zeggen Hoest met je S/L fic? Ik wil hem lezeennnnnn!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 24-07-2003, 23:38
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Breg schreef op 24-07-2003 @ 16:47:
. Las ook ergens een stukje over de film in een Amerikaanse (of Engelse) krant, de exacte quote weet ik niet meer, maar het was iets van:...gespeeld door Keira Knightley (die geen enkel meisje een goed beeld van haar eigen figuur geeft)...

Maar ze heeft wel een mooi gezicht. Iemand haar in Bend it like Beckham gezien?
Ja, Bend it Like Beckham. Daarin was ze blond, en ze leek ook niet zo dun toen
Ik vind haar wel een leuk meisje (te dun alleen).
Oud 24-07-2003, 23:41
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik las op de site van Pathé dat ie pas 14 augustus uitkomt?

Orlando Bloom én Johnny Depp
My kinda movie
Oud 25-07-2003, 01:23
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Ja, dit is een goede film want een of andere knappe jongen speelt erin. Krijgen we na de boyband ook de boyfilm
*steun*
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 25-07-2003, 10:08
Verwijderd
Eng. Net zo eng als de snor van Depp
Oud 25-07-2003, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 25-07-2003 @ 02:23:
Ja, dit is een goede film want een of andere knappe jongen speelt erin. Krijgen we na de boyband ook de boyfilm
*steun*
Het is geen góede film daarom, maar wel een léuke film. Eentje die ik 10 x achter elkaar ga kijken
Oud 25-07-2003, 10:47
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
bloem schreef op 25-07-2003 @ 00:10:
Oh Nospheratu, echt.. je bent zo grappig!!!

Anyway, sequel is goooood news!!

Kan niet wachten tot 14 augustus...

En die site dat je Orli en Legolas aan en uit kan kleden is echt hysterical

Inge: PotCslash is echt wat voor jou om te schrijven.. go ahead zou ik zeggen Hoest met je S/L fic? Ik wil hem lezeennnnnn!

Daank!!

Het leuke van die site is dat je Orlando aan kunt kleden om hem daarna weer uit te kleden...

Ik geloof dat je op diezelfde site ook Orlando-fanfiction kunt lezen... Misschien dat ik er zelf ook nog eens eentje schrijf
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 25-07-2003, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 24-07-2003 @ 16:47:
. Las ook ergens een stukje over de film in een Amerikaanse (of Engelse) krant, de exacte quote weet ik niet meer, maar het was iets van:...gespeeld door Keira Knightley (die geen enkel meisje een goed beeld van haar eigen figuur geeft)...

Maar ze heeft wel een mooi gezicht. Iemand haar in Bend it like Beckham gezien?
Och, als ik haar zie denk ik echt 'Yay, ik heb heupen en een mooi zacht buikje en grotere borsten dan haar!' Ik denk dat ze mensen eerder laat denken 'gatver, zo mooi is dun nou ook weer niet'. Dat ze met die kleren en die buik over straat durft, ik zou dat eerder met vetrollen doen dan zo :\
Oud 25-07-2003, 12:06
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 25-07-2003 @ 11:47:
Daank!!

Het leuke van die site is dat je Orlando aan kunt kleden om hem daarna weer uit te kleden...

Ik geloof dat je op diezelfde site ook Orlando-fanfiction kunt lezen... Misschien dat ik er zelf ook nog eens eentje schrijf
Jaja, dat had ik echt wel ontdekt hoor, dat van dat uitkleden, no worries!!

En er staat inderdaad fanfiction op.. leest allen de fics van AutumnSparkle! [/selfpromotion]
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 25-07-2003, 12:07
Twijg
Avatar van Twijg
Twijg is offline
Ahhhh, 14 augustus
Dan zit ik ergens in the middle of nowhere in Noorwegen
Daar hebben ze geen bios
Oud 25-07-2003, 13:16
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 24-07-2003 @ 19:42:
Ik heb altijd al willen weten hoe Legolas eruitziet in een kilt... Of een supermanpak... Of Orlando in z'n Legolas-boots 'n skirt-ensemble...

Jeez, ze is echt dun... Maar ze heeft wel een mooi koppie... Niet in Troy? Maar volgens mij was er wel nog een film waarin ze met hem mocht zoenen... Naja, de plaatjes werken dus niet, Breg en Inge13 hoe doen jullie dat?
*plaatje:
klik met rechtermuisknop op plaatje, dan kies je: opslaan onder favorieten, de link die je dan hebt opgeslagen kopieer je naar het forum, bv:

http://www.orlandomultimedia.net/images/misc/ob14.jpg

dan kies je het knopje IMG en zet je in het vakje de link. Je krijgt dan [IMG]link[/IMG] E ndan krijg je als het goed is een plaatje: (orlando foto gemaakt door viggo Mortensen



*het aan- ne uitkleden van Orlando/Legolas. Bij 1 of andere Amerikaanse talkshow waar Orlando te gast was, kreeg hij die poppetjes+kleding en mocht ie ze zelf aan en uitkleden (plaatje ervan )

*@ Joostje: Boyfilm .

*@Twijg. Ga je naar Noorwegen? Ik ben net een weekje terug. Ik dnek niet dat je daar veel PotC/bioscopen zult tegenkomen .

*op imdb staat dat Orlando misschien ook met Ashton Kutcher in een film gaat spelen, zou hij zn film uitkiezen op aantrekkelijkheid van tegenspelers?

*oke, dit is een POTC topic, dus: nog 20 dagen.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 25-07-2003, 13:28
Twijg
Avatar van Twijg
Twijg is offline
Jah, ik gaat lekker naar Noorwegen
Nee, dat denk ik ook niet idd Jammer genoeg
Hoe is het daar??
Oud 25-07-2003, 17:23
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Breg schreef op 25-07-2003 @ 14:16:
*plaatje:
klik met rechtermuisknop op plaatje, dan kies je: opslaan onder favorieten, de link die je dan hebt opgeslagen kopieer je naar het forum, bv:

http://www.orlandomultimedia.net/images/misc/ob14.jpg

dan kies je het knopje IMG en zet je in het vakje de link. Je krijgt dan [afbeelding] E ndan krijg je als het goed is een plaatje: (orlando foto gemaakt door viggo Mortensen

[afbeelding]

*het aan- ne uitkleden van Orlando/Legolas. Bij 1 of andere Amerikaanse talkshow waar Orlando te gast was, kreeg hij die poppetjes+kleding en mocht ie ze zelf aan en uitkleden (plaatje ervan )

*@ Joostje: Boyfilm .

*@Twijg. Ga je naar Noorwegen? Ik ben net een weekje terug. Ik dnek niet dat je daar veel PotC/bioscopen zult tegenkomen .

*op imdb staat dat Orlando misschien ook met Ashton Kutcher in een film gaat spelen, zou hij zn film uitkiezen op aantrekkelijkheid van tegenspelers?

*oke, dit is een POTC topic, dus: nog 20 dagen.


Nou wil ik niet vervelend doen, maar jouw plaatjes werken bij mijn niet Snap er trouwens nog niets van...

Maar Orlando en Ashton? Mijn leven is goeoeoed!!

Nog 20 dagen... Wat een hel...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 25-07-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
bloem schreef op 25-07-2003 @ 00:10:
Inge: PotCslash is echt wat voor jou om te schrijven.. go ahead zou ik zeggen Hoest met je S/L fic? Ik wil hem lezeennnnnn!
Heb je de PotC-slash van Bonnie (leggyslove op LiveJournal) wel eens gelezen? *kwijlt* *proest*

S/L? Working on it, nog steeds.. Ik zit te twijfelen over een NC-17-scene, die schrijf ik alleen als er genoeg liefhebbers voor zijn

Citaat:
Eentje die ik 10 x achter elkaar ga kijken
Ik ooohoook.. En natuurlijk kopen op dvd ofow ... Ik moet mezelf bedwingen om niet alvast de hele film te downloaden van Kazaa ><

@Nospheratou: Een sequel? *dies*

@Joostje: Wat Morgan zei. Niet goed, leuk. Goed obsessie-materiaal..

En even in het algemeen: Ik kan ook niet wachten op Troy.. (Orlando Bloom + Sean Bean + Brad Pitt + "The Hulk" (proest) in een film.. )
Oud 25-07-2003, 20:07
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 24-07-2003 @ 17:28:
Nu heeft iedereen het wel over Orlando (terecht natuurlijk.. *kwijlt*), maar vergeet Johnny niet..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Rowr.

PotC-slash, anyone?

Oh, en Morgan: waarschijnlijk kunnen we pas afspreken nadat ik terugkom uit Egypte, na 21 augustus dus.. >_<

Okee nu mijn favoriete plaatjes van Johny Depp:





Oud 25-07-2003, 20:10
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
GEWELDIGE FILM!!!!

eregisteravond gezien in de VS in de bios, WOW!!!
johny depp acteerd geweldig, omg!
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 25-07-2003, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Big Daddy schreef op 25-07-2003 @ 21:07:
Okee nu mijn favoriete plaatjes van Johny Depp:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Again, Rowr.. Johnny + Marilyn Manson zijn allebei geweldig
Oud 25-07-2003, 21:38
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 25-07-2003 @ 20:32:
Heb je de PotC-slash van Bonnie (leggyslove op LiveJournal) wel eens gelezen? *kwijlt* *proest*


Neej! Kzal wel eens zoeken!

Citaat:
S/L? Working on it, nog steeds.. Ik zit te twijfelen over een NC-17-scene, die schrijf ik alleen als er genoeg liefhebbers voor zijn
Gek meiske. Natuurlijk zijn er liefhebbers! There's.. me!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 25-07-2003, 21:47
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
En ik natuurlijk...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 26-07-2003, 11:36
Twijg
Avatar van Twijg
Twijg is offline
ik wil er heen
Oud 26-07-2003, 11:59
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Twijg schreef op 25-07-2003 @ 14:28:
Jah, ik gaat lekker naar Noorwegen
Nee, dat denk ik ook niet idd Jammer genoeg
Hoe is het daar??
ik heb me er nogal verveeld. Op zich is het best een mooi land hoor, maar voor mijn gevoel als ik 1 stuk bos daar heb gezien, dan hoef ik niet naar een stuk bos 50 km verderop omdat het er toch hetzelfde uitziet, maar mijn ouders denken daar anders over.

Dus zaten we bijna 2 uur in de auto (natuurlijk waren we verdwaald) om naar een bos te gaan, terwijl er ook 1 naast de deur was .

Maar ja, ik heb daar wel bijna een hele orlando fanfic geschreven...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 26-07-2003, 12:15
Twijg
Avatar van Twijg
Twijg is offline
whahahhahahahah
Oh lekker is dat, ik ga er drie weken heen
Gelukkig gaan we trekken, we komen overal langs, dat is wel
weer een voordeel dan, verveel je je niet zo snel...hoop ik!
Oud 26-07-2003, 12:21
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Breg schreef op 26-07-2003 @ 12:59:
Maar ja, ik heb daar wel bijna een hele orlando fanfic geschreven...

Orlando fanfic? Post!! I luv you... Als ik me volgende week op Terschelling wezenloos ga vervelen (het regent natuurlijk, tenminste, dat zit er dik in) denk ik dat ik er ook maar eens eentje ga schrijven...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 26-07-2003, 13:05
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Eens zien of hij dit keer werkt...


__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay

Laatst gewijzigd op 26-07-2003 om 14:47.
Oud 26-07-2003, 13:18
Mara
Mara is offline
Oehw ik wist al van deze film.. maar de datum wist ik nog niet.
Hier MOET ik gewoon heen *drool*
En alle plaatjes die hier staan gaan regelrecht naar m'n harde schijf en worden vereeuwigd op een cd-tje
Oud 26-07-2003, 13:18
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Argh...

*Raakt al in piratensfeer door niet-werkende plaatjes*
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 26-07-2003, 15:05
Twijg
Avatar van Twijg
Twijg is offline
hihiihiihihi
__________________
the world's an elvish sight
Oud 26-07-2003, 15:11
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Lach mij niet uit, het is al erg genoeg dat mijn plaatjes niet werken... En dat is er juist zo eentje die iedereen MOET zien!!

*probeert nog eens*

[IMG]http--www.full-bloom.net-images-films-pirates-po09.jpg[/IMG]

Nu moet het toch echt lukken...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 26-07-2003, 15:12
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
*valt op knieeen*
*huilt*

Rrrraaaaagggh!!!
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 26-07-2003, 15:25
Twijg
Avatar van Twijg
Twijg is offline
sorry, sorry...
__________________
the world's an elvish sight
Oud 26-07-2003, 15:31
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Is al goed, weet jij hoe het werkt..?
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 26-07-2003, 15:32
Twijg
Avatar van Twijg
Twijg is offline
plaatjes?
Neej, ik heb het al opgegeven, bij mij werk het ook niet
En ik kreeg een hele uitleg over urls en dinges, maar ik begrijp er nog steeds niks van!
__________________
the world's an elvish sight
Oud 26-07-2003, 15:57
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Lotgenoot!!!

*Slaat arm om twijg*
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 26-07-2003, 17:22
Twijg
Avatar van Twijg
Twijg is offline
__________________
the world's an elvish sight
Oud 26-07-2003, 17:39
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 26-07-2003 @ 16:11:
Lach mij niet uit, het is al erg genoeg dat mijn plaatjes niet werken... En dat is er juist zo eentje die iedereen MOET zien!!

*probeert nog eens*

[afbeelding]

Nu moet het toch echt lukken...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 26-07-2003, 17:45
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Oke, ik ga het nog 1 keer proberen uit te leggen aan alle hopeloze mensjes: hoe post je een plaatje.
Stap 1: zoek een plaatje
Stap 2: kopieer de link van het plaatje, bv:
http://images3.fotki.com/v30/photos/...0540/n2-vi.jpg
Stap 3: klik op het knopje IMG
Stap 4: plak de link in het witte balkje wat je te zien krijgt

stap 5: als het goed is zie je hier dan staan [IMG] *link* [ /IMG]
stap 6: klik op vestuur reply en als het goed is lukt het dan
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 26-07-2003, 18:02
Twijg
Avatar van Twijg
Twijg is offline
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, dat grote plaatje
Oh, GEWELDIG....
__________________
the world's an elvish sight
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio soundtracks Pirates of the carribean
artnael
26 22-10-2004 17:53
Films, TV & Radio Jerry Bruckheimer
KIET
15 24-04-2004 21:55
De Kantine Magische drankjes met permanente effecten
Rerisen Phoenix
30 16-01-2004 13:19
Films, TV & Radio wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?
Krugdinho
130 24-10-2003 07:40
Films, TV & Radio Pirates of the Carribean
Verwijderd
19 14-09-2003 00:31
Films, TV & Radio pirates of the carribean
checko
5 04-09-2003 16:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.