Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 26-03-2004 @ 16:13:
Niemand die een plaatje van zn broer heeft? Ik ben wel benieuwd

Scala!! Gefeliciteerd!
http://www.imdb.com/name/nm0808022/photogallery

Hij zit er op die eerste foto wel ziek uit zeg

Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 16:05.
Advertentie
Oud 26-03-2004, 16:33
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
en ze lijken niet echt op elkaar
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 26-03-2004, 16:44
Verwijderd
Hmm, als ik verder zoek krijg ik dit:
http://www.imdb.com/name/nm0808022/

Hij heeft helemaal geen broer die Gregory heet?

oow, als je op Gregory Smith zoekt, staat er wel Douglas als zn broer. Wat vaag.
Oud 26-03-2004, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 26-03-2004 @ 17:44:
Hmm, als ik verder zoek krijg ik dit:
http://www.imdb.com/name/nm0808022/

Hij heeft helemaal geen broer die Gregory heet?

oow, als je op Gregory Smith zoekt, staat er wel Douglas als zn broer. Wat vaag.
Click dan op 'show more' dan staat het wel bij Trivia
Oud 26-03-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 26-03-2004 @ 18:24:
Click dan op 'show more' dan staat het wel bij Trivia
oow ja, ik kijk weer eens niet ver genoeg
Oud 26-03-2004, 19:54
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Acey schreef op 26-03-2004 @ 09:20:
hmmm gregory smith is nu 21 en hij speelt 17?

doettie niet verkeerd
nou ik weet niet of je dat positief moet zien . Als ik 21 ben wil ik liever niet als 17 aangezien worden hoor
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 26-03-2004, 23:02
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
hij is toch pas 16 in de serie?

maargoed, vind maar eens een 16-jarige die ook echt iemand van zijn eigen leeftijd speelt. het is altijd enige jaren jonger
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 27-03-2004, 09:47
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ja idd. En buiten dat is het natuurlijk ook al vorige jaar opgenomen ofzo. Was ie in seizoen 1 trouwens niet ook al 17?

kan me niet meer herineren of we toen nog een verjaardag aflevering hebben gehad
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 27-03-2004, 11:05
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
verder nergens om hoor, maar dat middelste (staande) meisje is echt amy niet. weet niet wie het wel is, maar is absoluut Amy niet...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 27-03-2004, 11:13
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 27-03-2004 @ 10:47:
ja idd. En buiten dat is het natuurlijk ook al vorige jaar opgenomen ofzo. Was ie in seizoen 1 trouwens niet ook al 17?

kan me niet meer herineren of we toen nog een verjaardag aflevering hebben gehad
Volgens mij was ie in t begin pas 15..


Citaat:
martijn1985 schreef op 27-03-2004 @ 12:05:
verder nergens om hoor, maar dat middelste (staande) meisje is echt amy niet. weet niet wie het wel is, maar is absoluut Amy niet...
Volgens mij kan t er best zijn hoor.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 27-03-2004, 12:41
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 27-03-2004 @ 12:05:
verder nergens om hoor, maar dat middelste (staande) meisje is echt amy niet. weet niet wie het wel is, maar is absoluut Amy niet...
Echt wel


Gregory en Douglas lijken helemaal niet op elkaar!


Oh, en Pebbles: jij ook gefeliciteerd!
__________________
I'll find you.
Oud 27-03-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 27-03-2004 @ 13:41:
Gregory en Douglas lijken helemaal niet op elkaar!
die Douglas doet me aan iemand denken. Maar er zullen vast wel betere foto's van m zijn niet?

hij heeft iets weg van een jongen van mn school..
Oud 27-03-2004, 14:21
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 27-03-2004 @ 12:05:
verder nergens om hoor, maar dat middelste (staande) meisje is echt amy niet. weet niet wie het wel is, maar is absoluut Amy niet...
haha je kan haar gezicht en ogen toch wel herkennen? Het is echt Amy hoor. En die daarnaast is Laynie.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 27-03-2004, 15:59
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
btw ik heb everwood nog s gekeken (had t opgenomen) en volgens mij speelt Ephram eg wel zelf.
Heb nl geen behaarde armen gezien enzo (wat ik wel hier ergens las) en op een gegeven moment zie je de camera van die pianospelende vingertjes naar bovengaan en daaaaaaaar is da hoofje van eprham te zien. heel duidelijk voor mij..
Oud 28-03-2004, 04:02
Verwijderd
hij heeft volgens mij ook dezelfde handen..

ik zat net nog de vorige aflevering te kijken (een stukje) en het viel me op dat gregory heel veel met zn wenkbrauwen ook praat
Oud 28-03-2004, 11:40
jet
Avatar van jet
jet is offline
nog 2 nachtjes slapen
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 28-03-2004, 12:36
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-03-2004 @ 16:59:
btw ik heb everwood nog s gekeken (had t opgenomen) en volgens mij speelt Ephram eg wel zelf.
Heb nl geen behaarde armen gezien enzo (wat ik wel hier ergens las) en op een gegeven moment zie je de camera van die pianospelende vingertjes naar bovengaan en daaaaaaaar is da hoofje van eprham te zien. heel duidelijk voor mij..
JJJJaaaa... dat viel mij ook op!
Toch vind ik het een beetje vaag als Gregory wel zelf zou spelen, geloof nooit dattie dat zo goed zou kunnen eigenlijk
__________________
Home is where the heart is...
Oud 28-03-2004, 20:54
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
oef, ik zat net de reclame van de komende everwood. Heb er meteen weer zin in.
De buurvrouw zag je in een flits bij andy uithuilen/knuffelen dus misschien eindelijk het begin van een romance???
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 29-03-2004, 08:31
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-03-2004 @ 16:59:
btw ik heb everwood nog s gekeken (had t opgenomen) en volgens mij speelt Ephram eg wel zelf.
Heb nl geen behaarde armen gezien enzo (wat ik wel hier ergens las) en op een gegeven moment zie je de camera van die pianospelende vingertjes naar bovengaan en daaaaaaaar is da hoofje van eprham te zien. heel duidelijk voor mij..
hij speelt ook wel echt, maar het klinkt nergens naar
het geluid wat je hoort is niet wat hij speelt

tenminste, dat denk ik, maar ik ga het ook nog wel ff bekijken
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 29-03-2004, 13:13
Tierelatijntje
Avatar van Tierelatijntje
Tierelatijntje is offline
ik heb de vorige aflevering gemist iemand had hem voor me opgenomen, en die zou ik vandaag krijgen, maar nou is er per ongeluk over heen gespoeld
Iemand een (uitgebreide) samenvatting voor mij?
__________________
-skip-
Oud 29-03-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 29-03-2004 @ 09:31:
hij speelt ook wel echt, maar het klinkt nergens naar
het geluid wat je hoort is niet wat hij speelt

tenminste, dat denk ik, maar ik ga het ook nog wel ff bekijken
Dat klopt volgens mij ja.. Het zijn iig wél zijn handen en vingers.
Oud 29-03-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Tierelatijntje schreef op 29-03-2004 @ 14:13:
ik heb de vorige aflevering gemist iemand had hem voor me opgenomen, en die zou ik vandaag krijgen, maar nou is er per ongeluk over heen gespoeld
Iemand een (uitgebreide) samenvatting voor mij?
De jongeren van Everwood zijn bezig met het orienteren op een vervolg studie. Dr. Abott zit Amy te pushen om naar Princeton (dacht ik) te gaan terwijl zij alleen maar depressief op haar kamer wil zitten. Omdertussen krijgt Bright te horen dat hij niet meer mag meedoen aan het Football team omdat hij een vak niet heeft gehaald. Daar krijgt hij ruzie om thuis omdat zijn vader vind dat hij sport nodig heeft om naar de uni te gaan. Hij zou te dom zijn om gewoon daar te komen.

Ephram interesseert zich niet zo in de vervolgstudie, dan komt een talentscout van Julliard (prestigeus conservatorium) om naar hem te luisteren. Ephram ziet een keuze voor muziek helemaal zitten en denkt een goede kans te maken. Zijn vader ziet dat minder zitten ... ik heb geen zin meer, iemand anders maakt het wel af
Oud 29-03-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 29-03-2004 @ 17:35:
De jongeren van Everwood zijn bezig met het orienteren op een vervolg studie. Dr. Abott zit Amy te pushen om naar Princeton (dacht ik) te gaan terwijl zij alleen maar depressief op haar kamer wil zitten. Omdertussen krijgt Bright te horen dat hij niet meer mag meedoen aan het Football team omdat hij een vak niet heeft gehaald. Daar krijgt hij ruzie om thuis omdat zijn vader vind dat hij sport nodig heeft om naar de uni te gaan. Hij zou te dom zijn om gewoon daar te komen.

Ephram interesseert zich niet zo in de vervolgstudie, dan komt een talentscout van Julliard (prestigeus conservatorium) om naar hem te luisteren. Ephram ziet een keuze voor muziek helemaal zitten en denkt een goede kans te maken. Zijn vader ziet dat minder zitten ... ik heb geen zin meer, iemand anders maakt het wel af
Ephram doet auditie voor die man van Julliard, maar die man vindt het niet goed genoeg. Hij heeft vanalles verkeerd aangeleerd, en is eigenlijk niet goed genoeg. Ephram had ook het hele stuk uit zijn hoofd geleerd, maar hij moest meer naar het papier kijken.

Ephram depri daarover, en hij zag het niet meer zitten. Daarom is hij mee gaan doen aan de SAT-klas (toch?) op school, en halverwege de les kwam Andy hem ophalen, met de mededeling dat als Ephram echt piano wilde gaan spelen en naar Julliard wilde, hij dan zo veel mogelijk moest oefenen en niet op school blijven

Verder weet ik even niets meer
Oud 29-03-2004, 19:55
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 29-03-2004 @ 17:42:
Ephram doet auditie voor die man van Julliard
nee geen auditie, alleen kijken of het wat zou worden
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-03-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 29-03-2004 @ 20:55:
nee geen auditie, alleen kijken of het wat zou worden
ja, dat bedoelde ik
Oud 29-03-2004, 22:14
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-03-2004 @ 17:02:
http://www.imdb.com/name/nm0808022/photogallery

Hij zit er op die eerste foto wel ziek uit zeg
Mooie ogen hoor.
Oud 30-03-2004, 07:29
Verwijderd
Nou, vanavond weer kijken
Ben alle afleveringen proberen te downloaden, maar kan nu bijna alleen nog afleveringen van dit seizoen krijgen
Oud 30-03-2004, 11:42
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Nog bedankt voor de samenvattingen ik had ook gemist nl
Maar vanaaf weer trouw voor de buis
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 30-03-2004, 11:51
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
jaaa vanavond!!!
Oud 30-03-2004, 12:33
Verwijderd
*danst*

Volgens mij wordt het een leuke aflevering, zo aan die voorstukjes te zien

Wat ik uit de voorstukjes haalde:
Spoiler
Oud 30-03-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-03-2004 @ 13:33:
*danst*

Volgens mij wordt het een leuke aflevering, zo aan die voorstukjes te zien

Wat ik uit de voorstukjes haalde:
Spoiler
Spoiler
Oud 30-03-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 30-03-2004 @ 13:36:
Spoiler
Spoiler
Oud 30-03-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-03-2004 @ 13:38:
Spoiler
Spoiler
Oud 30-03-2004, 15:45
phmpruim
phmpruim is offline
ok, ik lees niet!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 30-03-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 24-03-2004 @ 20:07:
Woon jij/hij ergens bij Rdam of Utrecht? Er zat vandaag een jongen in de intercity die een beetje op Ephram leek (ik zag m alleen pas bij t uitstappen )....

Ik vraag me al de hele dag, wat mijn 'talent' is....
Nee, daar woon ik niet, ik woon ergens bij Ede
Oud 30-03-2004, 16:14
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-03-2004 @ 16:59:
btw ik heb everwood nog s gekeken (had t opgenomen) en volgens mij speelt Ephram eg wel zelf.
Heb nl geen behaarde armen gezien enzo (wat ik wel hier ergens las) en op een gegeven moment zie je de camera van die pianospelende vingertjes naar bovengaan en daaaaaaaar is da hoofje van eprham te zien. heel duidelijk voor mij..
Gregory Smith kon toen hij met Everwood begon totaal geen piano spelen maar hij heeft dus toen hij met die serie zou beginnen pianoles genomen zodat als ze het bandje met daarop piano gespeel hoort net alsof ephram het speelt en dat hij niet in het wilde weg op de piano toetsen zat te drukken. Ik bedoel ook al zie je hem daaro in de serie spelen met zijn handen en hoofd betekent dat niet dat hij meteen piano kan spelen (ik bedoel DUH sorry hoor)het is een serie en in series is alles mogelijk
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 30-03-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 30-03-2004 @ 16:45:
ok, ik lees niet!
Het gaat alleen over het voorstukje op tv en wat al eerder gebeurd is hoor Dus je zult echt geen spannende nieuwe dingen lezen die pas over maanden in de serie komen hoor
Dat wil ik ook allemaal nog helemaal niet weten
Oud 30-03-2004, 17:30
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
$uperGirl schreef op 30-03-2004 @ 17:14 :
Gregory Smith kon toen hij met Everwood begon totaal geen piano spelen maar hij heeft dus toen hij met die serie zou beginnen pianoles genomen zodat als ze het bandje met daarop piano gespeel hoort net alsof ephram het speelt en dat hij niet in het wilde weg op de piano toetsen zat te drukken. Ik bedoel ook al zie je hem daaro in de serie spelen met zijn handen en hoofd betekent dat niet dat hij meteen piano kan spelen (ik bedoel DUH sorry hoor)het is een serie en in series is alles mogelijk
hoe kom jij aan deze wijsheid?

DENK jij dat of IS het zo ....
Oud 30-03-2004, 17:36
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 30-03-2004 @ 18:30 :
hoe kom jij aan deze wijsheid?

DENK jij dat of IS het zo ....
Ik vind dit eigenlijk best aannemelijk klinken...
__________________
Home is where the heart is...
Oud 30-03-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 30-03-2004 @ 18:36 :
Ik vind dit eigenlijk best aannemelijk klinken...
Ik ook Zoiets dacht ik ook dat het zou zijn
Oud 30-03-2004, 18:01
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 30-03-2004 @ 18:30 :
hoe kom jij aan deze wijsheid?

DENK jij dat of IS het zo ....
Dat is zo als ik het blad kan geloven waar ik het gelezen heb kweet alleen nie meer welke.
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 30-03-2004, 20:25
jet
Avatar van jet
jet is offline
bright is stiekem toch wel lief
en leek het nou of amy helemaal niet zo boos was?

ik vind die zus van dr abbot niet zo leuk. vooral ook niet omdat ik weet wat er gaat gebeuren
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 30-03-2004, 20:26
Verwijderd
Dr. Abbott wordt Harry genoemd door zn zus

Ik vond het een beetje vreemd vandaag. In het begin was er al niet zo'n inleidend praat stukje, dat everwood-liedje waarbij je ook alle acteurs ziet was er niet, en na die tweede reclame was er nog maar 5 minuten Everwood ofzo, en weer niet zo'n aflsuitend stukje..

Bright en Ephram gingen leuk met elkaar om zeg

En nu even Will & Grace kijken
Oud 30-03-2004, 20:27
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Zow, ik vond het echt een coole aflevering zeg!!

alleen uhh...is amy nou boos op Ephram? Toen ze elkaar op het schoolplein tegen kwamen deed ze best normaal volgens mij
En bright had helemaal gelijk....Ephram was onwijs stoer tegenover die studenten .
Die opmerking van Bright dan ook; "als die studenten zo graag Hogh school meisjes willen, dan betekend dat dat wij ons kans kunnen grijpen bij de studenten"
Echt geniaal!!!

Alleen krijgen we nou pas volgende week te zien hoe het afloopt met die seksclub?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 30-03-2004, 20:27
Verwijderd
Weer een aparte aflevering.
Ik moest wel lachen om die cadeau's Lekker dr Abbot Ik vind m steeds leuker te vinden.
Lief dat Ephram het toch in de gaten ging houden. Had het eigenlijk ook wel verwacht. En heel gemeen van Amy wat ze zei over Colin tegen Bright. Vond dat hij er heel goed op reageerde.

Alleen Andy deed wel wat afstandelijk hoor toen Nina dat vertelde. Maarja, misschien echt een manneniets
Oud 30-03-2004, 20:28
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
echt heel suf, maar op het einde zag je jonge linda en harold. een vergelijkbaar stukje zat ook aan het begin van de aflevering. Er was namelijk helemaal geen liedje ook, heel suf.
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Oud 30-03-2004, 20:28
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 30-03-2004 @ 21:26 :
Dr. Abbott wordt Harry genoemd door zn zus
whahaha, ja dat viel mij ook meteen op
Ik dacht eerst ook van huh?! zo heet ie toch helemaal niet!?!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 30-03-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 30-03-2004 @ 21:26 :
Ik vond het een beetje vreemd vandaag. In het begin was er al niet zo'n inleidend praat stukje, dat everwood-liedje waarbij je ook alle acteurs ziet was er niet, en na die tweede reclame was er nog maar 5 minuten Everwood ofzo, en weer niet zo'n aflsuitend stukje..
Ja dat viel mij ook op!

En ephram ja.. echt geweldig!
Oud 30-03-2004, 20:31
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2004 @ 21:27 :
Alleen Andy deed wel wat afstandelijk hoor toen Nina dat vertelde. Maarja, misschien echt een manneniets
Vond je hem afstandelijk? Ik niet hoor. ja, hij had niet echt veel te zeggen nee. Maar ja....wat moet je daar ook op zeggen. Dan sta je wel even met een mond vol tanden. Er is toch ook geen reden om afstandelijk te worden tegen Nina lijkt mij...?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 30-03-2004, 20:32
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 30-03-2004 @ 21:27 :
Alleen krijgen we nou pas volgende week te zien hoe het afloopt met die seksclub?
nee tuurlijk niet, hij heeft toch aan nina verteld hoe het is afgelopen

voor mensen die willen weten wat er over maanden gaat gebeuren:
Spoiler
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gilmore Girls + Everwood!
Superdiede
5 27-01-2004 12:00
Films, TV & Radio Everwood
Twijg
36 31-07-2003 22:24
Films, TV & Radio Everwood
bette4ever
4 28-05-2003 09:01
Films, TV & Radio everwood rulezzzzz
iraifia
3 06-04-2003 21:59
Films, TV & Radio Everwood (serie, Net 5)
Iduna
481 01-04-2003 17:13
Films, TV & Radio Everwood?!
kiek
5 15-02-2003 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.