Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2001, 21:47
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
godverdomme dit is al 4de keer dat dit gebeurt, in de krant las ik dat vanavond L.A. Confidential op t.v. kwam, (had ik nog nie gezien ) hmm denk ik das wel het kijke waard, nou heb ik dus 3 kwart van die (meesterlijke) film gezien, komt er zon stinkwijf van HART VAN NEDERLAND in beeld, 'Jan van broekhoven heeft zijn houten been weer terug gevonden'. WHAAAAAAT THE FUCK!!! Midden in een film komt dat kutprogramma op t.v. en dat heb ik nou al 4 keer gehad bij 4 films op sbs6, wat is dit voor stinkprogrammering? sbs6 zend de laatste tijd goeie films uit maar dan moeten ze het niet onderbreken door dat klote programma met BELACHELIJKE onderwerpen waar toch geen hond naar kijkt...
zow, als jullie mij nu excuseren ik denk dat mijn film weer begint..
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2001, 22:11
T*
Avatar van T*
T* is offline
ik ben ook zo iemand die dan vergeet te kijken na hart van nederland

maar gelukkig ben ik de film aant opnemen, dus heb ik net ff hart van nederland eruit ge-edited
__________________
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack.. not rationality.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:32
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
is idd zeer irritant, maar ze luisteren daar niet naar commentaar. Er is al vaak officieel geklaagd bij SBS6, maar ze blijven et gewoon doen...walgelijk!
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 18:54
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Is op zich heel handig... daardoor lokken ze extra klanten naar "Hart van Nederland". Op zich best slim.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 19:54
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Is op zich heel handig... daardoor lokken ze extra klanten naar "Hart van Nederland". Op zich best slim.

Op et moment dat HvN begint ga ik zappen, dus kijkers lokken lijkt me niet..ik weet wanneer et stopt dus tegen die tijd zap ik weer trug
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 19:55
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ja idd, SBS zuigt!!!!!!

Hoezo moet dat Hart van Nederland precies om half elf, stel het dan een half uur uit, kan je die film tenminste in een keer afkijken.
Zullen we ze email bommen?
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 19:58
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
JAH GOED PLAN!!

het is idd zwaar klote, zit je filmpje te kijken komt die kale zak er ineens tussendoor
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 20:57
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Is op zich heel handig... daardoor lokken ze extra klanten naar "Hart van Nederland". Op zich best slim.

tja, in theorie wel, alleen jammer dat het in de praktijk zo anders uitpakt, ze kunnen hart van nederland toch wel ff uitstellen? of moeten die nieuwslezeressen per se om 12 uur thuis zijn ofzow?
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.