Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2006, 18:52
moon
Avatar van moon
moon is offline
De vorige!

klik

Je kunt je hart weer luchten!

*alvast een dikke knuff voor iedereen die dat in dit topic nodig zal hebben!*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Oud 09-07-2006, 19:08
Ramia
Ramia is offline
Ik heb nu even niet een knuffel nodig want ik ga woensdag lekker bij de allerleukste lerares van mijn school... waar ik net ben geslaagd... eten en misschien slapen en zij is zooo leuk! Kheb er ook gelogeerd tijdens mn examens en het was zooo gezellig! Ik heb echt zin om alle populaire mensen uit mn ouwe klas er jaloers mee te maken... maar dat doen we maar niet... hahahaha
Oud 09-07-2006, 19:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb morgen een barbecue bij mijn studieloopbaancoach met mijn klas en ik heb er heeeeeeeel veel zin in We mogen met haar meerijden vanaf school en ze wou ons ook wel terugbrengen naar het station. Vind het echt super leuk en heb heel veel zin in morgen Helaas mailt er niemand van mijn klas terug
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-07-2006, 19:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
tx moon .. heb speciaal niet verder gespamt voor jou..
*hug back*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-07-2006, 19:22
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik voel me echt kut. Altijd dat geruzie hier thuis!
Ik heb er echt helemaal genoeg van. En ik heb ook helemaal niks leuks om naar uit te kijken of waar ik weer vrolijk door zou kunnen worden. Door al dat geruzie nu ook nog steeds niks gegeten En ik moet morgen ook nog eens vroeg op om te gaan werken, al helemaal geen behoefte aan
Oud 09-07-2006, 19:40
the Delicious
Avatar van the Delicious
the Delicious is offline
Wat ik toch even kwijt wil:
Ik ben zo een beetje nieuw hier op dit forum (heb pas 2 keer iets gepost ofzo), heb het vorige topic gelezen en was van plan me nu wat meer in de discussies te mengen. Ik kan nu een hele uitleg gaan geven over mezelf, maar daar is dit topic niet voor, en ik wil niet gelijk beginnen met spammen
Het forum ziet er wel uit alsof jullie allemaal aardig zijn, dus om te beginnen:

*gooit hug naar iedereen* (want, ik heb van de week van rare kwast geleerd dat je hugs kunt gooien )

Iets meer on-topics komt nog wel

Ik hoop dat ik hier een beetje welkom ben?
__________________
Zolang mensen mensen blijven, zijn leven en dood hetzelfde
Oud 09-07-2006, 19:47
Redhair
Redhair is offline
Het is waar. N. zit in de bak. Ik was op het festival hier in het park, M. vertelde alles. 7 dagen, niet veel, maar hij moet 7 dagen. Hij had godverdomme de handel van M. bij zich. Nu zit hij helemaal alleen, in fucking utrecht, in de cel. Het hele festival heb ik me kut gevoeld. M., J. en wat vrienden van hun waren er, mijn uitgaansgroep was er, D. was er, nog wat bekenden. Het had zo leuk kunnen zijn, maar N. bleef door mijn hoofd spoken. Ben nu best aangeschoten. Ga zo maar even wat eten, in feite mijn ontbijt, en dan naar J. en K., lekker onszelf langzaam doodsnuiven. J. keek zo lief naar me op dat festival, hij is leuk.

Hij was er ook nog, druk zoenend met een meisje. Ik ben blij voor hem, dat hij niet telang met mij in zijn hoofd zit. We hebben nog wat geouwehoerd en gepraat. Afgesproken dat ik hem deze week zou bellen, om weer gewoon wat af te spreken.

Ondertussen ga ik dood van binnen. Ik mis N. opeens heel veel, net als toen ik hoorde dat hij uit deventer was. Ik hoop dat ik hem weer zie als hij vrij is, over twee weken gaat hij weg tot lowlands, ik wil hem voor lowlands nog zien. Jezus, de laatste keer dat ik hem zag was het zo hectisch, nu zit hij in de bak. Jezus.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 09-07-2006, 20:08
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Whoeiii Ik heb gewoon een kamer!! En dat dringt op een of andere manier steeds weer opnieuw tot mij door.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 09-07-2006, 20:13
the Delicious
Avatar van the Delicious
the Delicious is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 09-07-2006 @ 21:08 :
Whoeiii Ik heb gewoon een kamer!! En dat dringt op een of andere manier steeds weer opnieuw tot mij door.
Whoeiii.
Hmm, dat is best leuk, want dan kan ik daar logeren.
En ik mis onze meet.
__________________
Zolang mensen mensen blijven, zijn leven en dood hetzelfde
Oud 09-07-2006, 20:21
Verwijderd
Citaat:
the Delicious schreef op 09-07-2006 @ 20:40 :
Wat ik toch even kwijt wil:
Ik ben zo een beetje nieuw hier op dit forum (heb pas 2 keer iets gepost ofzo), heb het vorige topic gelezen en was van plan me nu wat meer in de discussies te mengen. Ik kan nu een hele uitleg gaan geven over mezelf, maar daar is dit topic niet voor, en ik wil niet gelijk beginnen met spammen
Het forum ziet er wel uit alsof jullie allemaal aardig zijn, dus om te beginnen:

*gooit hug naar iedereen* (want, ik heb van de week van rare kwast geleerd dat je hugs kunt gooien )

Iets meer on-topics komt nog wel

Ik hoop dat ik hier een beetje welkom ben?
Ik moest hier toch best wel om lachen...

*Vangt hug en gooit er een terug* *Heet the Delicious van harte welkom*

Ot: Vandaag lekker mn kamer opgeruimd. Mn bureau en vloer zijn weer netjes en schoon. Onder mn bed gezogen, alle stofwolken die door mn kamer liggen weggehaald. *Hatsjoe* Mn nieuwe lamp staat erg mooi en meer licht is ook fijn. Nu ben ik bezig met mn kasten/plankjes/lades op te ruimen. Ben van plan veel weg te gooien. Dat neem ik me elke keer voor en dat lukt toch nooit...
Het enige wat ik nu nog zou willen is mn kamer opgeruimd houden... Dat is al 19.5 jaar een probleem dus denk niet dat het me nu gaat lukken... Iemand tips?
Oh het eten gaat ook vandaag weer goed.
Oud 09-07-2006, 20:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
the Delicious schreef op 09-07-2006 @ 20:40 :
Wat ik toch even kwijt wil:
Ik ben zo een beetje nieuw hier op dit forum (heb pas 2 keer iets gepost ofzo), heb het vorige topic gelezen en was van plan me nu wat meer in de discussies te mengen. Ik kan nu een hele uitleg gaan geven over mezelf, maar daar is dit topic niet voor, en ik wil niet gelijk beginnen met spammen
Het forum ziet er wel uit alsof jullie allemaal aardig zijn, dus om te beginnen:

*gooit hug naar iedereen* (want, ik heb van de week van rare kwast geleerd dat je hugs kunt gooien )

Iets meer on-topics komt nog wel

Ik hoop dat ik hier een beetje welkom ben?
*gooit knuffel terug* kan je toch nog wat van mij leren.. tis een wonder
en wees welkom.. je bent iig welkom
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-07-2006, 20:38
Verwijderd
Het gaat ff kut. Misschien is t morgen wel weer anders, maar nu is t gewoon kut. Ik heb de concentratie van een AD(H)D'er, terwijl ik vanalles wil doen. Misschien wil ik weer eens veel én heb ik vanalles in mn hoofd.

Morgen bellen voor mijn aanmelding naar een centrum voor intensievere psychotherapie- zenuwen, want dan gaat er echt werk van gemaakt worden... het komt allemaal in beweging. En dan werken om te veranderen, wat ik nu doodeng vind.
Oud 09-07-2006, 20:39
the Delicious
Avatar van the Delicious
the Delicious is offline
Citaat:
sonho schreef op 09-07-2006 @ 21:21 :
Ik moest hier toch best wel om lachen...

*Vangt hug en gooit er een terug* *Heet the Delicious van harte welkom*

Ot: Vandaag lekker mn kamer opgeruimd. Mn bureau en vloer zijn weer netjes en schoon. Onder mn bed gezogen, alle stofwolken die door mn kamer liggen weggehaald. *Hatsjoe* Mn nieuwe lamp staat erg mooi en meer licht is ook fijn. Nu ben ik bezig met mn kasten/plankjes/lades op te ruimen. Ben van plan veel weg te gooien. Dat neem ik me elke keer voor en dat lukt toch nooit...
Het enige wat ik nu nog zou willen is mn kamer opgeruimd houden... Dat is al 19.5 jaar een probleem dus denk niet dat het me nu gaat lukken... Iemand tips?
Oh het eten gaat ook vandaag weer goed.
Thanks, en rare kwast ook
En kamer opruimen.. ohjee, dat moet ik ook nog
De enige tip die ik kan bedenken: alles terugleggen waar je het vandaan hebt, als je iets gebruikt.
__________________
Zolang mensen mensen blijven, zijn leven en dood hetzelfde
Oud 09-07-2006, 20:55
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Dinsdag krijgt mijn vriend een CT scan omdat er een bult van 3 cm. op zijn linker nier zit.
2 augustus krijgen we te horen of het een onschuldige vetbult of kanker is...
Donderdag gaan we op vakantie...dubbele gevoelens...

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 09-07-2006, 21:02
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 09-07-2006 @ 21:55 :
Dinsdag krijgt mijn vriend een CT scan omdat er een bult van 3 cm. op zijn linker nier zit.
2 augustus krijgen we te horen of het een onschuldige vetbult of kanker is...
Donderdag gaan we op vakantie...dubbele gevoelens...



sterkte..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-07-2006, 21:11
Verwijderd
Ik voel me nog steeds best klote, maar ik heb wat minder pijn nu gelukkig. Alleen, eigenlijk wil ik niet eten, gewoonweg omdat het niet smaakt en pijn doet. Maar daardoor verzwak ik wel heel erg... Het enige wat ik vandaag op heb is een zacht gekookt eitje en een heel klein beetje pudding...
ik wou echt dat dit over was en dat ik lekker kon doen wat ik wilde en geen pijn meer had...
Ik ben niet het type om zo lang uit te rusten... Maar ik ben maar braaf...
Oud 09-07-2006, 21:44
kroot
kroot is offline
Ik heb weer een leuke opleiding gevonden: kinderkoordirigent! Van de week eens gaan bellen. Maarja daar word ik natuurlijk nooit toegelaten.
Oud 09-07-2006, 21:58
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik voel me ontzettend leeg. Ik kan niet meer ademhalen, niet meer denken. Ik ben helemaal op, helemaal leeg. Ik wil niets meer, ik hoef niets meer. Alleen maar slapen, mezelf verstoppen. Zoveel emoties, ik verdrink erin. Leegte. Help me dan toch.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Ads door Google
Oud 09-07-2006, 22:20
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
*Knuf* voor Nijn* . Hou vol he?

@ Ontopic.
Met mij gaat het wel goed vandaag. Re-de-lijk gegeten, geen braak-pogingen of andere overmatige dingen gedaan. Wel alle calorieën bijgehouden en me gewogen... Heb de batterijen voor de weegschaal toch nog maar niet weggedaan. Maar goed.. ik maak vooruitgang, op eigen kracht.
Oud 09-07-2006, 22:27
laura
Avatar van laura
laura is offline
*zingt mee* she's got it madeeeeeee *zingt*

Waarom ik dan niet?
__________________
..ja..
Oud 09-07-2006, 23:09
gewoonik
gewoonik is offline
hm... ik voel me zo waardeloos. Vandaag de hele dag niks gedaan en teveel gegeten. Ik ben alleen thuis en ik voel me alleen. Ik moet morgen vroeg op maar wil niet slapen en ben misselijk. bah. Ik wil gewoon even iemand om bij uit te huilen en tegen aan te hangen en die lief is. Niemand heeft door dat het eigenlijk gewoon nog steeds niet goed gaat, maar ik zie ook bijna nooit meer vrienden. En als ik ze zie doe ik alsof t goed gaat, want dan wil ik het leuk hebben. Heb me ook nog steeds niet ingeschreven voor een studie, wat ben ik toch waardeloos. En ik baal van mijn borsten.

Laatst gewijzigd op 09-07-2006 om 23:13.
Oud 10-07-2006, 02:32
Redhair
Redhair is offline
Voor ik naar J. ging vertelde ik aan mijn moeder over N., ik zat er zo mee. Ze was blij dat ik het toch verteld had, ze zou het aan mijn vader vertellen, maar zeggen dat ik er niet over wilde praten.

Het was wel leuk bij J. en K.
We hebben het weer even over N. gehad, de rest van de avond dacht ik niet veel meer aan hem, gelukkig. J. ging vroeg slapen, hij zei dat ik maar bij hem moest komen liggen. K. reageerde daarop, het onderwerp veranderde.
J. ging naar bed, een minuut later kreeg ik een smsje van hem, of ik er niet bij kwam liggen. Lief.
A. kwam ook weer, we namen veel pep, keken een film, lulden weer wat af.

Om tien voor drie ging ik weg, ik keek op mijn telefoon. Mama had gebeld. Juist toen ik de deur uit ging, belde ze weer, maar mijn mobiel viel uit. Ik liep naar huis, trof haar huilend aan op de oprit. Ze zei dat het helemaal mis was. Ik schrok zo. Van alles spookte door mijn hoofd. Ze weten dat het ernstig is met de drugs, ze hebben knallende ruzie gehad, er is een ongeluk gebeurd.

Maar het was anders, mama is weer eens ingestort. Mijn vader had op het nieuws van N. precies zo gereageerd als ik verwacht had. Ik zou naar Noorwegen gaan, mama en mijn broer samen naar Istanbul. Als zij daar zitten zou ik voor mijn vader zorgen. Maar mijn vader zei vanavond tegen mijn moeder dat hij dat niet wilde. Ik mocht niet voor hem zorgen, had het al zo zwaar, met mijn verleden, nu N. nog, het zou veel te belastend zijn. Jezus, pa, neem mama nou niet haar welverdiende vakantie af. Als mama eindeijk even weg kan, boeit het me niet of het belastend is.
Mama zat gewoon jankend op mijn kamer hier, helemaal van de wereld. Ik zei dat ze misschien eens hulp moest zoeken, omdat ze zoveel aan haar hoofd heeft. Dat ik nog goed weet dat ze in september instortte, ik niet wil dat ze kapot ga. Ze zei dat september al lang geleden was, toen moest ze even nadenken en vroeg welke maand het nu was.

Fijn, had weer een beetje een leuke avond, nu voel ik me weer diep gezonken. Mijn sterkte lieve mama weer ingestort, N. ligt op dit moment helemaal alleen, ik ben kapot. Het heeft allemaal geen zin.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 10-07-2006, 09:14
Verwijderd
@ Redhair: Heel dikke knuf!!


Ot: Ik had die kamer zo graag gewild Ik haat kamers zoeken in Utrecht!
Oud 10-07-2006, 09:54
Verwijderd
Wow... ik heb me aangemeld voor de dagbehandeling. All on my own. Krijg ik deze week een vragen& infopakketje toegestuurd... Exciting.

Jezus, nu gaat het echt beginnen... Pff, ik ben blij, bang, gestresst, zenuwachtig en een klein beetje trots.

Om dit even te laten bezinken word het tijd voor vakantie!!! Ik wil vakantie!!!
Enneh, we hebben sindskort 6 pups, zo schattig. Het zijn husky's- wie wil er een hond, na de vakantie kunnen ze weg!
Oud 10-07-2006, 10:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
rot op
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 10-07-2006, 10:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Kutnacht gehad zeg, kón ik eindelijk slapen, kreeg ik een nachtmerrie, kon in eindelijk weer inslapen, beginnen de buren weer eens met die kutverbouwing van ze, om half 8 's ochtends.

Ik ben geloof ik boos op J. ze zou me bellen gisteravond, omdat we misschien nog naar N. zouden gaan. Maar nee hoor, ze belt niet, ze reageerd niet op smsjes en ik heb eigenlijk ook geen zin om haar te bellen. Ze wéét dat mijn ouders vandaag weg zijn, we zouden iets gaan doen samen?! Leuk hoor. Oh en ik moet nog die toestemming van m'n ouders over biologie 2 naar school sturen , en m'n formulier van m'n werk inleveren.. En ik ben doodmoe. Tijd om op vakantie te gaan! (heb nu toch wel zin geloof ik)
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-07-2006, 10:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Auw, ik heb net mijn hand meegenomen met strijken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-07-2006, 12:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dankzij die stomme IB-groep kan ik nu mijn hele inschrijving voor het komend jaar weer gaan wijzigen... Nu maar hopen dat dat lukken gaat.
Oud 10-07-2006, 13:34
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Boys SUCK
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 10-07-2006, 13:39
moon
Avatar van moon
moon is offline
Net gesprek gehad met mijn moeder over hem. Ze begreep dat ik me te veel geclaimd door hem voelde en vond het eigenlijk ook best vreemd dat hij hier elke dag was. Maar aan de andere kant begreep zij hem op een aantal punten ook wel en nam ze het ook voor hem op. Zij staat er natuurlijk redelijk objectief tegenover. Maar ik vond het erg zwaar. Mijn moeder verweet mij nu iets wat hij mij eigenlijk had moeten verwijten, en nu voelt het alsof mijn moeder mij afwijst. Daar ben ik erg depri. van geworden. Ik voel me erg slecht nu. Ik had haar eigenlijk niet echt om haar mening gevraagd, het gesprek kwam toevallig op hem en toen kon ik het niet langer verzwijgen. Maar bah, wat voel ik me beroerd nu. Ik wil niks meer weten van hem, ik heb geen zin meer in een vervolgopleiding, ik wil niet op kamers en ik heb ook totaal geen zin in vakantie werk.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 10-07-2006, 14:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff net sinds lange tijd smiddags weer es wat gegeten niet echt een fijn gevoel nou maarja
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-07-2006, 15:32
Verwijderd
Mn rug! *Auw*

Werken was wel oké, vooral gekletst geloof ik. Opvallend dat die mensen zó open tegen je zijn terwijl je er voor het eerst bent. Ze zien waarschijnlijk zo weinig mensen...
Oud 10-07-2006, 15:48
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik haat het kutgevoel dat ik steeds krijg als ik door de stad loop en alle mooie meisjes (door de ogen van mijn vriend) zie. Het lijkt alsof iedereen die daar loopt 1000x mooier is dan ik en ik haat het dat ik voortdurend denk "Die vindt hij wel mooi...die vindt hij niet mooi". Het voelt alsof hij me zéker ooit voor één van hen gaat verlaten. Hij hoeft er niet eens bij te zijn om dit gevoel op te roepen en ik weet gewoon dat ik paranoide bezig ben, maar ik kan het maar niet stoppen.

En ik haat het ook als we die oud-klasgenote van hem tegenkomen, een bitch die ik van vroeger ken en met wie hij vroeger heel goed bevriend was. En ik haat het ook dat ik weet dat hij over haar fantaseert en dat hij haar ontzettend lekker vind. Ik word er spontaan chaggerijnig en ontzettend onzeker van.
Oud 10-07-2006, 15:50
Anetj
Anetj is offline
Ik HAAT hem als ik niet bij hem ben. Als ik wel bij hem ben wil ik hem nooit kwijt. Hoe kan ik het nou ooit uitmaken? Ik wil niet meer verder met hem.. gvd
__________________
It's like picking up trash in dresses.
Oud 10-07-2006, 16:05
anterx
anterx is offline
De kruidvat belde net. Ik heb daar gesolliciteerd via internet. Hij vroeg of ik vrijdagochtend langs wilde komen
Oud 10-07-2006, 16:06
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Yana schreef op 10-07-2006 @ 16:48 :
En ik haat het ook als we die oud-klasgenote van hem tegenkomen, een bitch die ik van vroeger ken en met wie hij vroeger heel goed bevriend was. En ik haat het ook dat ik weet dat hij over haar fantaseert en dat hij haar ontzettend lekker vind. Ik word er spontaan chaggerijnig en ontzettend onzeker van.
verteld hij je ook dat hij over haar fantaseerd ?
en oja: hij is natuurlijk niets voor niets bij jou!
Ads door Google
Oud 10-07-2006, 16:29
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 10-07-2006 @ 17:06 :
verteld hij je ook dat hij over haar fantaseerd ?
en oja: hij is natuurlijk niets voor niets bij jou!
Ja, hij heeft me eens een fantasie vertelt en toen heb ik met mijn stomme kop gevraagd of zij daar ook in voorkwam... En daarop antwoordde hij "Ja, altijd".

En hij is vast niet voor niets bij mij, maar ik snap serieus niet wáárom hij bij mij is. Ik denk steeds dat hij wel weg zal gaan, op den duur. Omdat ik zijn eerste serieuze relatie ben en hij nog meer wil "uitproberen". Omdat ik hem redelijk veel moeilijkheden breng met mijn gecompliceerde karakter en hij van al die andere meisjes niet weet of ze moeilijk zijn... En er zitten er vast wel tussen die vele malen minder moeilijk zijn dan ik.

Het maakt me echt onzeker
Oud 10-07-2006, 18:32
Verwijderd
Leuk, bij toeval even iets opvangen waarvan ik me al MAANDEN afvraag wat er in godsnaam aan de hand is. En dan lees je dat. Ze kan goed de gebeten hond spelen.
Dus, omdat ik met mensen om ga word ik afgeschreven én word ik van dingen verdacht (ofwel beschuldigd) die nooit gebeurd zijn.

Ik heb van begin af aan aangegeven afzijdig te blijven bij dat gekibbel van die twee en dat is nooit anders geweest. En toch mag ik stikken.

Bedankt he.

Citaat:
Inga schreef op 10-07-2006 @ 14:34 :
everybody SUCKS
Oud 10-07-2006, 18:45
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik ben moe.. heel moe..

en weet niet wat ik met mijn gevoelens aan moet
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 10-07-2006, 18:47
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Yana schreef op 10-07-2006 @ 17:29 :
Ja, hij heeft me eens een fantasie vertelt en toen heb ik met mijn stomme kop gevraagd of zij daar ook in voorkwam... En daarop antwoordde hij "Ja, altijd".

En hij is vast niet voor niets bij mij, maar ik snap serieus niet wáárom hij bij mij is. Ik denk steeds dat hij wel weg zal gaan, op den duur. Omdat ik zijn eerste serieuze relatie ben en hij nog meer wil "uitproberen". Omdat ik hem redelijk veel moeilijkheden breng met mijn gecompliceerde karakter en hij van al die andere meisjes niet weet of ze moeilijk zijn... En er zitten er vast wel tussen die vele malen minder moeilijk zijn dan ik.

Het maakt me echt onzeker
serieus, ik zou echt gek worden in jouw situatie hoor ik zou het echt niet leuk vinden

hoe lang heb je al met em?
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 10-07-2006, 19:31
moon
Avatar van moon
moon is offline
ow wat moet ik? ik voel me ff zo totaal hopeloos. Ik heb behoefte om keihard te huilen maar ik weet op dit moment gewoon niet eens hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Zo'n naar gevoel, ow pleas dit wilde ik nooit meer, geen dag meer. (duh) En die angst dat het weer terug komt, alleen dat al maakt het nog veel erger. Help wat moet ik? wat moet ik nou? ik voel me ff echt toaal niet goed en wordt wanhopig van dit gevoel. help wat moet ik help.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 10-07-2006, 19:34
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb gewerkt, een geweldig weekend gehad, een supergeweldig piratenblousje, een cool armbandje, lieve shopvriendinnen, lieve ouders en veel geld .
Oud 10-07-2006, 19:42
Redhair
Redhair is offline
Ik sla me er wel door heen. Hoop dat deze week snel voorbij is. Hoop dat mijn verjaardag woensdag snel voorbij is. Heb niemand uitgenodigd, dat kan niet. Ik ga dood van binnen, maar ik ga weer door.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 10-07-2006, 19:44
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
ilse schreef op 10-07-2006 @ 19:47 :
serieus, ik zou echt gek worden in jouw situatie hoor ik zou het echt niet leuk vinden

hoe lang heb je al met em?
Een jaar. En ik kan dat mens dus echt niet luchten of zien. Voordat ik dit wist al niet, maar dit maakt het allemaal veel kutter. En we kwamen haar dus tegen vandaag en ze gingen heel vrolijk kletsen en dat kan ik dus gewoon niet hebben.

@ Redhair.. sterkte. Lijkt me een kutsituatie waarin je zit .
Oud 10-07-2006, 20:25
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
zucht, totaal zinloos om hier nog wat te berichten maar goed..toch heb ik er ff zin in.

Het was echt een hel van een dag.. ik was moe, en kon t allemaal maar niet volgen.. maar wel mijn dingen ingebracht en het hielp wel voor ff.

Nu zit ik weer thuis en al meer dan een jaar vragen wij,eigenlijk ik, om internet op de kamers... en er gebeurd gewoon niks...
driekwart jaar geleden heb ik een brief geschrevcen naar de directie, met argumenten voor een internet verbinding op de kamer.. het was goed gekeurd maar ze wilde eerst een proef doen, en wel op een ander project (huis) van dezelfde stichting..een proef van een half jaar, ondertussen is die proef al meer dan 2 maanden afgelopen en nog weten we niks.
Ons was beloofd mei 2006, nu september 2006 maar er gebeurd helemaal niks.. Ik ben het zo zat..

Mijn college geld zou betaald worden door de stichting, na 3x het inschrijfformulier met vraag te hebben meegegeven, heb ik maar besloten om het zelf te betalen, ik vraag het wel terug... Alles gaat hier zo moeilijk...

En vanavond werkt er zo'n vage begeleidster.. ze nodigt haar vriendin hier uit, met dr kindje... ik moest wat vragen dus ik dacht, ik wacht wel ff, maar ze gaf duidelijk de indruk dat ik weg moest dus dat deed ik.. De rest van de tijd zit ze te bellen en doet ze elke keer de deur dicht... hmmz, vaag.

Het is even wachten tot mijn mentor weer terug is, en daarna wachten op urgentie (die ik waarschijnlijk ook niet kan krijgen)
Maar goed, ik moest ff klagen.. en t lucht wel een beetje op...

En elke keer weer onzekerheid, komt het ooit nog goed??? destructieve gedachtes gaan de hele tijd door me hoofd, maar ik doe niks.. want dat is t ook niet..Al lijkt t soms wel zo..

srry, voor mijn gezeur lieve mensen...xxxx
Oud 10-07-2006, 20:34
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 10-07-2006 @ 21:25 :
srry, voor mijn gezeur lieve mensen...xxxx
Als jij daar al sorry voor moet zeggen...
Nee, lieve meid, post zoveel je wilt. Doen wij/ik ook.. En jij post zoveel minder!

Ot: Nu wil ik gewoon even helemaal niks meer. Slapen, weg zijn. Waarom is het ineens zo moeilijk om met mezelf te zijn?
Oud 10-07-2006, 20:36
the Delicious
Avatar van the Delicious
the Delicious is offline
Bah, ik kan er niet tegen te moeten wachten in het ziekenhuis. Ik raak gefrustreerd van wachtkamers.
Maarja, wel blij als het dan weer over is en je gewoon gezond blijkt te zijn. Beetje jammer dat de klachten waarvoor ik ging er nog steeds zijn.
__________________
Zolang mensen mensen blijven, zijn leven en dood hetzelfde
Oud 10-07-2006, 20:49
Verwijderd
Vriendin zit in duitschland op de camping met ouders, ik zou er volgende week eik heengaan met een vriend, maar mn moeder 1. heeft een hekel aan mn vriendin, en 2. heeft allemaal dingen gepland voor "de hele familie, gezelligmet zn viertjes " Dág, vakantie..

Kutzooi.
Oud 10-07-2006, 20:58
Redhair
Redhair is offline
Ave en Yana, bedankt.

Jaa, er kwam een glimlach op mijn gezicht. De weegschaal gaf een getal aan wat ik al jaren niet meer gehaald heb. Dit is mooi. Ja, dit is mooi.

Maar het duister overheerst.

But everything you do is leading to the point
where you just won’t know what to do.
And at that moment you may laugh
but there is someone there who will be laughing louder than you.
So it’s true, the trick is complete.
become everything you said that you never would be.
You’re a fool! You’re a fool!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 10-07-2006, 21:01
gewoonik
gewoonik is offline
hm.. Wat moet ik nou? Ik weet gewoon dat ik t zo niet verder kan, maar ik weet niet hoe wel. Ik weet echt niet wat ik met mezelf en mijn leven moet. Ik weet het echt niet meer... Ik wou dat het allemaal wat makkelijker was. Ik voel me zo alleen en zo waardeloos, terwijl het overdag best goed ging. Kutzooi

Laatst gewijzigd op 10-07-2006 om 21:06.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.