Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2011, 16:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Guys, tijd voor een typisch DK topic.

Eens kijken hoe de huidige stand van zaken is op De Kantine. Wat gaat er volgens jou goed of juist niet goed? Wat zou er volgens jou anders moeten of gaat juist goed? Wat voor oplossingen zou jij daar voor hebben? Hoe is jouw visie op de stand van zaken? Zijn er nog dingen die besproken moeten worden?

Laten we proberen er een nuttig topic van te maken!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.

Laatst gewijzigd op 12-03-2011 om 17:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2011, 17:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Evulatie?

Ik vind het fijn dat er niet meer keihard gemodereerd wordt op ontopic offtopic reacties. Dat er in andere topics dan Saai ruimte is voor discussie (tenminste, ik heb het idee dat daar minder streng over gedaan wordt).

Maar ik zie ook weinig forumbazen, behalve Trimm.
Tink post ook wel regelmatig, maar jou en Queasy zie ik hier bijna niet. Misschien wordt er daarom minder streng gemodereerd?

Laatst gewijzigd op 12-03-2011 om 17:07. Reden: Spellingsfaal
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:02
Verwijderd
Ik ben het met LP eens, fijn dat dat onn-offtopic geschreeuw verminderd is

Verder staan hier wel eens topics met serieuze vragen van mensen, en dan merk ik dat die snel naar de ondergrond verdwijnen...
Vaak omdat er dan eigenlijk geen enkel subforum is waar datgene past en het dan maar hier neergezet wordt.
ik kan mezelf zo ff geen voorbeelden voor de geest halen, anders had ik wel een link gepost
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:10
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Het is prima zoals het is.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:40
Verwijderd
Ik vind net als Duckdoggy ook dat er eens in de zoveel tijd hier een serieus topic staat, en daar wordt dan maar tien keer in gepost, om vervolgens naar de achtergrond te verdwijnen. Verder heb ik eigenlijk niets aan te merken op DK.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:45
Verwijderd
ik ben over het algemeen een lieve jonge die zich netjes aan de regels houdt en die ook weinig aanmerkingen heeft op Dk, dus is mijn vraag missy: waarom denk je dat er een evaluatietopic nodig is, dat doe je niet zomaar en zit er vast wel een idee achter. wat vind je zelf dan ook wat er moet veranderen?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:51
Verwijderd
Omdat er de laatste tijd veel kritiek was en wij het idee hadden dat niet iedereen het eens is met de huidige stand van zaken
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:52
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1827016 het is, gok ik, naar aanleiding van dit topic op Beleidszaken.

Anyhow, ik ben met LP, fijn dat er wat minder gemodereerd wordt en niet alles gelijk naar saai gestuurd wordt Verder vind ik dat Queasy en Missy wel erg weinig (zichtbaar) aanwezig zijn. In mindere mate geldt dat ook voor Tink. Maar ik weet dat er ook veel DK'ers zijn die dat geen probleem vinden.

Ehm, verder heb ik vast nog punten, maar /kater dus ik kom er later op terug.

Grootste punt: wat meer vrijheid blijheid graag, DK'ers weten zelf ook wel wat wel en niet kan, het wordt echt geen onzin 2.

En oh ja (@Duckdoggy en Sabir14): als er serieuze topics staan waar weinig op gereageerd wordt ligt dat natuurlijk vooral aan de forumleden, niet aan beleid.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:53
Verwijderd
Er was laatst toch een topic op Beleidszaken waarin door een aantal mensen goed uiteen gezet is wat volgens ons het probleem was?

Missy/de andere forumbazen waren juist degenen die dat topic hebben laten doodbloeden.

Als ik voor mezelf spreek is er momenteel weinig op DK aan te merken hoor. Laten we nou in godsnaam niet weer problemen gaan creeëren door een topic als deze te openen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:57
Verwijderd
op welk punt? want volgens mij lag het meer aan de gebruikers zelf, iedereen had het erover dat er kliekjes vorming was en nieuwelingen werden afgezeken of genegeerd. daar kunnen de fb's weinig aan doen maar ligt het gewoon aan de houding van de gebruikers. dan kunnen de fb's daar ook wel streng bij op gaan treden, maar dat zorgt alleen maar voor nog meer discussies.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
op welk punt? want volgens mij lag het meer aan de gebruikers zelf, iedereen had het erover dat er kliekjes vorming was en nieuwelingen werden afgezeken of genegeerd. daar kunnen de fb's weinig aan doen maar ligt het gewoon aan de houding van de gebruikers. dan kunnen de fb's daar ook wel streng bij op gaan treden, maar dat zorgt alleen maar voor nog meer discussies.
Michelangelo had het daarover --> Michelangelo =/= iedereen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Michelangelo had het daarover --> Michelangelo =/= iedereen
ook goed, maar ik wist dat dat de discussie was, en ik denk ook dat dat één van de redenen is dat dit topic is geopend
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:02
Verwijderd
Mja er is toen volgens mij ook gezegd dat de kliekjes vooral in saai te vinden zijn. Daar doe je weinig aan, we kennen elkaar allemaal. (Ik herhaal nu even wat er allemaal eerder is gezegd) De mensen in saai proberen open te zijn naar nieuwelingen, maar omdat er redelijk veel mensen zijn die elkaar irl vrij veel zien ontkom je er niet aan dat er wat 'inside jokes' zijn.

Toen is geopperd om de rest van DK wat toegankelijker te maken, dus ook discussies in topics toe te laten die eerder naar WSZ moesten, en dat vind ik een prima plan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Toen is geopperd om de rest van DK wat toegankelijker te maken, dus ook discussies in topics toe te laten die eerder naar WSZ moesten, en dat vind ik een prima plan
zoals de huidige discussie vind ik dat er goed wordt gereageerd tegenwoordig. Naar eigen ervaring werd in mijn prille forum carriere kinderachtig gereageerd, er werd meer ingegaan op typfouten dan op mijn punt. die discussies krijg je gewoon niet op onzin door de manier van doen en laten
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:12
Verwijderd
Kliekjes krijg je nou eenmaal overal in een sociale omgeving. Zie niet in waarom dat een groot probleem is, en hoe je daar uberhaupt iets aan doet.

Over die nieuwe leden, vind ik nogal een non-issue eigenlijk. Ik kan me van de laatste maanden geen voorbeeld herinneren van een nieuw lid dat hier weggepest is, of zich niet welkom voelde omdat we gemeen zijn ofzo. (itt Onzin......)

Ik zie die noodzaak ook niet zo van nieuwe leden aantrekken op DK. Dat het forum een beetje aanwas wil van jonge mensen begrijp ik nog, maar als wij hier het naar onze zin hebben, en jongere forummers voelen de behoefte niet om hier te komen is het toch prima?
Daarbij, stel ik was nieuweling op een forum, en ik kwam op een subgedeelte waar iedereen elkaar goed kent, insidejokes heeft, whatever, dan zou ik denken 'naja, dan niet'. En ergens anders gaan posten. Zo gaat dat ook gewoon op internet.
Saai is 'van ons'. Tuurlijk is iedereen hier welkom, maar ik zie de noodzaak niet om hier koste wat kost nieuwe mensen aan te trekken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Kliekjes krijg je nou eenmaal overal in een sociale omgeving. Zie niet in waarom dat een groot probleem is, en hoe je daar uberhaupt iets aan doet.

Over die nieuwe leden, vind ik nogal een non-issue eigenlijk. Ik kan me van de laatste maanden geen voorbeeld herinneren van een nieuw lid dat hier weggepest is, of zich niet welkom voelde omdat we gemeen zijn ofzo. (itt Onzin......)

Ik zie die noodzaak ook niet zo van nieuwe leden aantrekken op DK. Dat het forum een beetje aanwas wil van jonge mensen begrijp ik nog, maar als wij hier het naar onze zin hebben, en jongere forummers voelen de behoefte niet om hier te komen is het toch prima?
Daarbij, stel ik was nieuweling op een forum, en ik kwam op een subgedeelte waar iedereen elkaar goed kent, insidejokes heeft, whatever, dan zou ik denken 'naja, dan niet'. En ergens anders gaan posten. Zo gaat dat ook gewoon op internet.
Saai is 'van ons'. Tuurlijk is iedereen hier welkom, maar ik zie de noodzaak niet om hier koste wat kost nieuwe mensen aan te trekken.
waarom ga je forumen? voor de meeste gaat het erom om te kunnen dicusieren met anderen, deels anoniem. en voor anderen is het om mensen wat te leren kennen en een sociale bezigheid te hebben. door te zeggen van: dit topic is van ons, sluit je die mensen buiten. tuurlijk kunnen ze binnendringen in saai, en moeten ze niet aanstellen als er wat gebeurt. maar je kan ook voor nieuwelingen openstaan en niet de houding hebben van: "zoek je eigen topic". je kan kliekjesvorming niet voorkomen, tuurlijk niet. maar je kan het wel proberen te minimaliseren.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
zoals de huidige discussie vind ik dat er goed wordt gereageerd tegenwoordig. Naar eigen ervaring werd in mijn prille forum carriere kinderachtig gereageerd, er werd meer ingegaan op typfouten dan op mijn punt. die discussies krijg je gewoon niet op onzin door de manier van doen en laten
hoi topic =/= onzin Op onzin zijn een stuk meer mensen weggeterroriseerd dan op DK/saai. Verder vind ik dat je wel ontzettend moeilijk doet over het begin toen je in saai kwam. Tegenwoordig maak je niet meer van die gruwelen van taalfouten, anders hadden we je daar nog steeds op gewezen.

Ik zit pas een jaar op DK, ik heb me altijd welkom gevoeld en volgens mij is er afgelopen jaar niet zo ontzettend veel veranderd.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
waarom ga je forumen? voor de meeste gaat het erom om te kunnen dicusieren met anderen, deels anoniem. en voor anderen is het om mensen wat te leren kennen en een sociale bezigheid te hebben. door te zeggen van: dit topic is van ons, sluit je die mensen buiten. tuurlijk kunnen ze binnendringen in saai, en moeten ze niet aanstellen als er wat gebeurt. maar je kan ook voor nieuwelingen openstaan en niet de houding hebben van: "zoek je eigen topic". je kan kliekjesvorming niet voorkomen, tuurlijk niet. maar je kan het wel proberen te minimaliseren.
Je hebt me verkeerd begrepen denk ik. Ik zei dit topic 'is van ons', tussen aanhalingstekens, en daarmee bedoel ik dat het nou eenmaal zo is dat wij hier zitten, dat iedereen elkaar kent. En dat ik niet inzie waarom we nieuwe leden aan zouden moeten gaan trekken.
DK (en saai helemaal) is maar een heel klein gedeelte van het forum.
Op overige DK-topics kunnen nieuwelingen uitstekend meekomen, dat zijn inderdaad discussietopic voor iedereen.
Saai is inderdaad een kliek met vaste mensen geworden, maar zoals ik al zei, dat is nou eenmaal zo op internetfora. Er zijn groepjes te vinden. Waarmee ik dus niet wil zeggen dat ze hier niet mogen komen, maar dat ik dus de noodzaak van nieuwe mensen in Saai niet inzie.

pff, ik druk me superkut uit vandaag, maar heb net als sann een beetje een kater
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2011, 19:30
Verwijderd
Volgens mij is dat ook niet de discussie. Saai is bijzaak, maar ook op de rest van DK wordt door een kleine groep gepost en daar komt volgens mij geen nieuwe aanwas bij omdat alles daar zo kort gehouden wordt. Er wordt (werd) dan verwezen naar saai, maar ja, daar ga ja als nieuweling niet zomaar posten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Je hebt me verkeerd begrepen denk ik. Ik zei dit topic 'is van ons', tussen aanhalingstekens, en daarmee bedoel ik dat het nou eenmaal zo is dat wij hier zitten, dat iedereen elkaar kent. En dat ik niet inzie waarom we nieuwe leden aan zouden moeten gaan trekken. Kijk, als ze hier komen zijn ze uiteraard welkom, maar als dat niet gebeurd, naja, so be it, toch?
En DK (en saai helemaal) is maar een heel klein gedeelte van het forum.
Op overige DK-topics kunnen nieuwelingen uitstekend meekomen, dat zijn inderdaad discussietopic voor iedereen.
Saai is inderdaad een kliek met vaste mensen geworden, maar zoals ik al zei, dat is nou eenmaal zo op internetfora. Er zijn groepjes te vinden. Waarmee ik dus niet wil zeggen dat ze hier niet mogen komen, maar dat ik dus de noodzaak van nieuwe mensen in Saai niet inzie.

pff, ik druk me superkut uit vandaag, maar heb net als sann een beetje een kater
ik begreep je wel op die manier, ik had het misschien ook tussen haakjes moeten zetten, en begrijp me niet verkeerd, ik val jullie niet aan, ik begin me juist wat prettiger te voelen op DK, maar ik probeer me een beetje te verplaatsen hoe het is als een nieuweling op dk komt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
hoi topic =/= onzin Op onzin zijn een stuk meer mensen weggeterroriseerd dan op DK/saai. Verder vind ik dat je wel ontzettend moeilijk doet over het begin toen je in saai kwam. Tegenwoordig maak je niet meer van die gruwelen van taalfouten, anders hadden we je daar nog steeds op gewezen.

Ik zit pas een jaar op DK, ik heb me altijd welkom gevoeld en volgens mij is er afgelopen jaar niet zo ontzettend veel veranderd.
Jij bent 24. Maar ik snap wel dat nieuwelingen van 14 a 15 zich niet welkom voelen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Jij bent 24. Maar ik snap wel dat nieuwelingen van 14 a 15 zich niet welkom voelen.
Want?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:33
Verwijderd
+ Voelde jij je niet welkom toen je in saai begon te posten? Jij hebt ook een aantal maanden actief meegedaan, werd FB van DK, dat was toch niet omdat je je niet welkom voelde?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat ook niet de discussie. Saai is bijzaak, maar ook op de rest van DK wordt door een kleine groep gepost en daar komt volgens mij geen nieuwe aanwas bij omdat alles daar zo kort gehouden wordt. Er wordt (werd) dan verwezen naar saai, maar ja, daar ga ja als nieuweling niet zomaar posten.
Maarja, nogmaals, waarom moeten er koste wat kost nieuwe leden op DK komen dan? Ik zie niet in waarom dat moet. Voor de rest van het forum is dat misschien wel leuk, omdat er anders straks alleen nog maar 20+'ers zijn.
Als ze op DK willen posten dan moeten ze dat doen, maar ze doen het niet. Nou ja, geen probleem dan toch.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Want?
Dat heeft eigenlijk Jesse al voor mij beschreven.
Maar wat je zelf al aangaf dit is eigenlijk niet de discussie.
(Ja ik weet dat ik hier zelf op inhaak nu hoor)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2011, 19:34
Verwijderd
Het enige waar ik me nogal eens aan stoor is dat er regelmatig topics op DK staan die hier eigenlijk niet horen, maar die op een ander subforum zouden moeten staan. Echter, vaak laten fb's ze wel staan onder het mom van 'zo leert de DK community elkaar beter kennen'. Dat vind ik nogal onzin, daarvoor is WSZ. Ik zou dus graag zien dat topics worden verplaats naar de deelfora waar ze thuishoren of waar ze zouden kunnen thuishoren.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
+ Voelde jij je niet welkom toen je in saai begon te posten? Jij hebt ook een aantal maanden actief meegedaan, werd FB van DK, dat was toch niet omdat je je niet welkom voelde?
Ik vond het toen echt heel anders.
Ik vind de sfeer minder gezellig dan toen ik zelf kwam op DK.
Plus ben ik iemand die me niet zo heel veel aantrekt van wat mensen over me zeggen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Het enige waar ik me nogal eens aan stoor is dat er regelmatig topics op DK staan die hier eigenlijk niet horen, maar die op een ander subforum zouden moeten staan. Echter, vaak laten fb's ze wel staan onder het mom van 'zo leert de DK community elkaar beter kennen'. Dat vind ik nogal onzin, daarvoor is WSZ. Ik zou dus graag zien dat topics worden verplaats naar de deelfora waar ze thuis horen of waar ze zouden kunnen thuis horen.
Heb je een concreet voorbeeld LL?

Het is lastig de meningen zijn verdeeld en moeilijk om aan iedereens eisen te voldoen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Maarja, nogmaals, waarom moeten er koste wat kost nieuwe leden komen op DK komen dan? Ik zie niet in waarom dat moet. Voor de rest van het forum is dat misschien wel leuk, omdat er anders straks alleen nog maar 20+'ers zijn.
Als ze op DK willen posten dan moeten ze dat doen, maar ze doen het niet. Nou ja, geen probleem dan toch.
Dat is de reden Omdat het leuk is voor de rest van het forum. Omdat Jon veel centjes nodig heeft En omdat DK het meest laagdrempelige forumonderdeel is/was. Als ze hier niet posten posten ze nergens
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Maarja, nogmaals, waarom moeten er koste wat kost nieuwe leden op DK komen dan? Ik zie niet in waarom dat moet. Voor de rest van het forum is dat misschien wel leuk, omdat er anders straks alleen nog maar 20+'ers zijn.
Als ze op DK willen posten dan moeten ze dat doen, maar ze doen het niet. Nou ja, geen probleem dan toch.
Omdat dit altijd nog een scholieren forum is.
Uiteindelijk gaan de ouderen weg en is er geen nieuwe aanwist waardoor het forum dood bloed.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het toen echt heel anders.
Ik vind de sfeer minder gezellig dan toen ik zelf kwam op DK.
Plus ben ik iemand die me niet zo heel veel aantrekt van wat mensen over me zeggen.
Wat vind je dan anders?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Als ze hier niet posten posten ze nergens
Huh? Waar haal je dat nou vandaan? Ik zie een hoop jongere forummers her en der hoor. Vooral op Seksualiteit, Film TV en Radio, Lifestyle, noem maar op.

Zie niet in waarom DK een 'opstap' ofzo zou moeten zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Het enige waar ik me nogal eens aan stoor is dat er regelmatig topics op DK staan die hier eigenlijk niet horen, maar die op een ander subforum zouden moeten staan. Echter, vaak laten fb's ze wel staan onder het mom van 'zo leert de DK community elkaar beter kennen'. Dat vind ik nogal onzin, daarvoor is WSZ. Ik zou dus graag zien dat topics worden verplaats naar de deelfora waar ze thuishoren of waar ze zouden kunnen thuishoren.
Over welke topics heb je het dan? Want de topics die hier niet horen worden altijd vrijwel meteen verplaatst. En verder heb ik nooit het idee dat hier een topic staat dat hier niet thuishoort.

Beetje mierenneuken dit.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Huh? Waar haal je dat nou vandaan? Ik zie een hoop jongere forummers her en der hoor. Vooral op Seksualiteit, Film TV en Radio, Lifestyle, noem maar op.

Zie niet in waarom DK een 'opstap' ofzo zou moeten zijn?
Dat zijn ook (voor een groot deel) allemaal mensen die 1x posten, of een paar x en vervolgens niet meer terugkomen. Met DK & Onzin is dat anders.

Overigens: van mij hoeft het ook niet zo hoor, ik vermaak me prima met de huidige groep, maar ik kan me voorstellen dat 'het beleid' dat anders ziet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:40
Verwijderd
Volgens mij heeft LL het over het 'wat luister je nu' topic.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Dat is de reden Omdat het leuk is voor de rest van het forum. Omdat Jon veel centjes nodig heeft En omdat DK het meest laagdrempelige forumonderdeel is/was. Als ze hier niet posten posten ze nergens
Citaat:
Omdat dit altijd nog een scholieren forum is.
Uiteindelijk gaan de ouderen weg en is er geen nieuwe aanwist waardoor het forum dood bloed.
Maar jullie doen net of DK de belangrijkste plek van heel het forum is, en dat als er hier geen nieuwe forummers komen ze nergens meer komen.
Dat is toch niet waar? Misschien is het inderdaad waar dat het forum doodbloedt als er geen nieuwelingen meer bijkomen, maar waarom speelt DK daar volgens jullie een sleutelrol in dan? Het forum is meer dan alleen De Kantine.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je dan anders?
Het was er wat vrijer.
Er posten meer verschillende mensen en je werd niet aangevallen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Het was er wat vrijer.
Er posten meer verschillende mensen en je werd niet aangevallen.
Volgens mij zie je nu kritiek op jou als forumbaas als kritiek op jou als persoon.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je dan anders?
dat was vast de tijd dat jij nog slecht gespelde teksten postte, en meerdere dat deden omdat ze 15/16 waren. toen ik er kwam was iedereen op dk 20+ en werd er op mijn spellingsfouten gereageerd en niet op de inhoud. wat voor de nieuwelingen niet leuk is en het vast de sfeer verlaagd. nogmaals ik wil jullie niet aanvallen, ik ben weggegaan ben bij het hoi-topic gaan posten en heb nu het idee dat ik meer gewaardeerd kan worden.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zie je nu kritiek op jou als forumbaas als kritiek op jou als persoon.
Nee hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Heb je een concreet voorbeeld LL?
Ik heb de eerste 5 gepakt die ik tegenkwam:
- voorsteltopic-evaluatie Dit hoort op welkom en voorstellen
- taalfouten Dit hoort op moderne talen.
- luistertopic Dit hoort op muziek
- kikkerspel Dit hoort op games
- Lelijktopic Dit hoort op Artistiek.

Daarbij wil ik bovendien opmerken dat jullie door die topics niet daar heen te verplaatsen het algemene forumgebruik verslechteren. Immers daardoor daalt het gebruik van die subfora en komen er daar minder leden, omdat het subforum niet actief gebruikt wordt.
Zodoende houd je uiteindelijk alleen DK en een handjevol andere subfora over.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
dat was vast de tijd dat jij nog slecht gespelde teksten postte, en meerdere dat deden omdat ze 15/16 waren. toen ik er kwam was iedereen op dk 20+ en werd er op mijn spellingsfouten gereageerd en niet op de inhoud. wat voor de nieuwelingen niet leuk is en het vast de sfeer verlaagd. nogmaals ik wil jullie niet aanvallen, ik ben weggegaan ben bij het hoi-topic gaan posten en heb nu het idee dat ik meer gewaardeerd kan worden.
zoals gezegd: ik kom pas een jaar op DK.

Verder wordt er in Saai inderdaad op (grove) taalfouten gereageerd. Op de rest van DK is dat niet zo. Dit topic gaat niet over saai, dat is slechts bijzaak, het gaat over de rest van DK.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de eerste 5 gepakt die ik tegenkwam:
- voorsteltopic-evaluatie Dit hoort op welkom en voorstellen
- taalfouten Dit hoort op moderne talen.
- luistertopic Dit hoort op muziek
- kikkerspel Dit hoort op games
- Lelijktopic Dit hoort op Artistiek.

Daarbij wil ik bovendien opmerken dat jullie door die topics niet daar heen te verplaatsen het algemene forumgebruik verslechteren. Immers daardoor daalt het gebruik van die subfora en komen er daar minder leden, omdat het subforum niet actief gebruikt wordt.
Zodoende houd je uiteindelijk alleen DK en een handjevol andere subfora over.
Ik heb het idee dat je de enige bent die daar over denkt en ik denk dat als wij het verplaatst hadden we veel weerstand hadden gekregen. Maar wie is het met LL eens?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de eerste 5 gepakt die ik tegenkwam:
- voorsteltopic-evaluatie Dit hoort natuurlijk gewoon op welkom en voorstellen
- taalfouten Dit hoort op moderne talen.
- luistertopic Dit hoort op muziek
- kikkerspel Dit hoort op games
- Lelijktopic Dit hoort op Artistiek.

Daarbij wil ik bovendien opmerken dat jullie door die topics niet daar heen te verplaatsen het algemene forumgebruik verslechteren. Immers daardoor daalt het gebruik van die subfora en komen er daar minder leden, omdat het subforum niet actief gebruikt wordt.
Zodoende houd je uiteindelijk alleen DK en een handjevol andere subfora over.
Nog nooit zo'n onzin gelezen.

Al die topics die jij noemt die kunnen prima op DK. Dus als ik je goed begrijp vind je DK sowieso overbodig, want in principe alle onderwerpen passen wel ergens anders?

Vind dit een overbodig topic (geworden) waarin allemaal problemen gecreeërd worden terwijl het prima gaat allemaal.

Ik zal me dus ook verder terugtrekken uit deze discussie, dag.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de eerste 5 gepakt die ik tegenkwam:
- voorsteltopic-evaluatie Dit hoort op welkom en voorstellen
- taalfouten Dit hoort op moderne talen.
- luistertopic Dit hoort op muziek
- kikkerspel Dit hoort op games
- Lelijktopic Dit hoort op Artistiek.

Daarbij wil ik bovendien opmerken dat jullie door die topics niet daar heen te verplaatsen het algemene forumgebruik verslechteren. Immers daardoor daalt het gebruik van die subfora en komen er daar minder leden, omdat het subforum niet actief gebruikt wordt.
Zodoende houd je uiteindelijk alleen DK en een handjevol andere subfora over.
wat hoort dan wel op DK volgens jou?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:49
Verwijderd
Ik dacht stefanootje dat jij laatst ook nogal heel wat kritiek had.
De bedoeling van dit topic is.

Wat kan beter?
Wat zien jullie graag veranderd?

En dit allemaal omdat er veel kritiek was over DK.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het idee dat je de enige bent die daar over denkt en ik denk dat als wij het verplaatst hadden we veel weerstand hadden gekregen. Maar wie is het met LL eens?
Ik ben met jou
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht stefanootje dat jij laatst ook nogal heel wat kritiek had.
Waar doel je dan op? Op wat ik zei in dat Beleidszakentopic? Dat kwam erop neer dat er minder snel naar het saai-topic verwezen moet worden omdat anders de andere discussietopics totaal niet van de grond komen, en er alleen maar onnodige irritaties ontstaan als er ineens posts verwijderd worden e.d.
Dat was eigenlijk het enige, en ik heb het idee dat dat nu al een stuk minder is. Ik heb het in elk geval niet meer gezien.

Voor de rest vind ik het allemaal primadebima hoor. Vind het een beetje vreemd dat het vuurtje nu weer opgestookt wordt door middel van een topic als deze, terwijl volgens mij iedereen de laatste tijd tevreden is met hoe het gaat.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:52
Verwijderd
Oh ja: voor de duidelijkheid, dat is ook wat ik vind & daar is inderdaad goed naar geluisterd
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zie je nu kritiek op jou als forumbaas als kritiek op jou als persoon.
nu kan ik hierop gaan reageren en queasy in bescherming nemen, maar vind je niet een beetje onzin om forumbazen af te kraken om iets wat ze in jou ogen niet goed doen?

nu kan ik het verband leggen naar voetbal zoals velen van me gewend zijn.
een forumbaas kan gezien worden als scheidsrechter, als ze iets fout doen in jou ogen dan krijgt de scheids/ forumbaas er helemaal van langs. doen ze wat goed en je hoort niemand. zo is het natuurlijk makkelijk om iemand af te kraken.

queasy post misschien weinig op dk, maar als ze der taak als forumbaas goed volbrengt is er niks aan de hand toch? zoals jullie zelf zeggen, het forum is meer dan DK en queasy hoeft ook niet alleen op dk te zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Topic op DK
Verwijderd
111 20-02-2011 10:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.