Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2011, 09:45
Verwijderd
@ Apate: dat is erg vervelend! Beetje vreemd ook dat ze de ene student wel een mailtje stuurt en de ander niet... Kun je haar niet bellen?

Zelf kan ik het niet waarderen dat mijn gewrichtspijn inmiddels niet-aflatend is. Toch maar eens voor een second opinion gaan, binnenkort.
Advertentie
Oud 18-12-2011, 09:47
Verwijderd
Mijn hoofdpijn. Heb de laatste tijd heel vaak bonkende hoofdpijn, misschien eens mee naar de dokter Maar dokters kan ik ook niet zo waarderen...
Oud 18-12-2011, 10:41
Verwijderd
Mensen die onverantwoord en tedomomtepoepen omgaan met hun (al dan niet ongeboren) baby. En dan topics gaan openen en op hun penis getrapt zijn als ze commentaar krijgen.
Oud 18-12-2011, 10:44
Verwijderd
Bloedje?
Oud 18-12-2011, 10:50
Verwijderd
Mijn werkstuk.
Oud 18-12-2011, 11:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik vandaag te horen kreeg dat de man van de dame bij wie ik vorige week heb schoongemaakt is overleden. Hij was de dag nadat ik daar had gewerkt thuisgekomen uit het ziekenhuis, en de dag erna is hij in elkaar gezakt.
Oud 18-12-2011, 11:29
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Citaat:
Dat ik vandaag te horen kreeg dat de man van de dame bij wie ik vorige week heb schoongemaakt is overleden. Hij was de dag nadat ik daar had gewerkt thuisgekomen uit het ziekenhuis, en de dag erna is hij in elkaar gezakt.
aah dat is inderdaad geen prettig nieuws om te horen

Ik kan de regen nog steeds niet waarderen
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 18-12-2011, 11:32
Verwijderd
@Quis, nee, alleen per mail te bereiken. Maar goed, hij blijft erbij dat het maar via het studiecoördinaat moet allemaal . Het is zo'n digibeet die niets met blackboard kan. Maar ja, mail dan iedereen even inderdaad, in plaats van maar 1 persoon.
Oud 18-12-2011, 11:50
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Mensen die voor een pakje sigaretten betalen met briefje van 200 euro
__________________
Forumdownie
Oud 18-12-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Mensen
Oud 18-12-2011, 15:09
Verwijderd
Paniek.
Oud 18-12-2011, 15:12
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Dat een bepaalde letter het op mijn toetsenbord niet doet. Het is wel goed voor je actieve woordenschat.
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 18-12-2011, 19:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Whatsapp:

M: Je hebt die foto's toch wel in een privéalbum op facebook gezet?
R: Ja hoor, al mijn albums zijn privé

*kijkt op facebook*

"Dit album wordt gedeeld met de vrienden van vrienden van W. en de vrienden van R."

fuuuu
__________________
you're not my demographic
Oud 19-12-2011, 09:51
Verwijderd
Ik had het hele alfabet op MSN, maar na het uitkuisen mis ik een b, c, g, o, q, t, u, x en z.
Oud 19-12-2011, 09:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit al bijna een uur in de UB en heb nog niet eens een wordbestand geopend, alleen nog maar geïnternet
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-12-2011, 10:15
Verwijderd
Dit:
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-16239784

Haar echtgenoot heeft bij haar alle vingers aan de rechterhand eraf gehakt, alleen omdat ze zonder zijn toestemming is gaan studeren.
Oud 19-12-2011, 10:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dit:
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-16239784

Haar echtgenoot heeft haar vingers aan één hand eraf gehakt, alleen omdat ze zonder zijn toestemming is gaan studeren.
"Is cultuur!"

Net als die neger die even doodleuk een vrouw IN EEN LIFT in de fik had gezet in de VS, "zomaar".
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 19-12-2011 om 10:28. Reden: klein detail.
Oud 19-12-2011, 11:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"Is cultuur!"

Net als die neger die even doodleuk een vrouw IN EEN LIFT in de fik had gezet in de VS, "zomaar".
Doet het er toe dat het een neger is? Die zijn er wel meer in NY hoor.
__________________
you're not my demographic
Ads door Google
Oud 19-12-2011, 11:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
african-american, neger, voor mij allemaal een pot nat!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-12-2011, 13:57
Verwijderd
"Ja een docent is vergeten een vraag in te leveren, dus jullie hebben nu gewoon een vraag minder en drie kwartier minder de tijd! Kthnxbye.'' En dat ging dus net over het onderwerp wat ik wel volledig onder de knie had.
Oud 19-12-2011, 13:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
He bah wat dom zeg.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-12-2011, 14:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
He, wat suf, quis.

Ik kan niet waarderen dat ik na de drukte van gisternacht ineens knallende koppijn kreeg en er supermisselijk van werd. Voel me nu nig steeds of ik moet kotsen, masr heb een lege maag, dus dat gaat niet.
En eigenlijk moet ik straks werken en moet ik nog blokken voor m'n tentamens van morgenochtend.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-12-2011, 15:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh *aai* voor Trimm! Beterschap!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-12-2011, 23:38
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Citaat:
Ik had het hele alfabet op MSN, maar na het uitkuisen mis ik een b, c, g, o, q, t, u, x en z.
dus als je: go to bbq u 2? zegt dan kan je dat gewoon niet zeggen schandalig gewoon
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 19-12-2011, 23:40
Verwijderd
?
Advertentie
Oud 19-12-2011, 23:50
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Als iedereen zoals Apate is en het niet begrijpt heb je geen probleem
Translation: Ik ga naar de barbecue jij ook?
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 19-12-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Als iedereen zoals Apate is en het niet begrijpt heb je geen probleem
Translation: Ik ga naar de barbecue jij ook?
Ik denk dat ze dat wel begreep. Maar Aldan bedoelde denk ik de namen in haar contactpersonenlijst.
Oud 19-12-2011, 23:57
Verwijderd
Ik snapte wat je bedoelde met de zin als in: ik begreep de boodschap maar ik snap niet waarom je het er neer zet
Oud 20-12-2011, 00:05
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
oow sorry Apate ik was degene die het niet snapte :$
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 20-12-2011, 07:32
Verwijderd
Citaat:
oow sorry Apate ik was degene die het niet snapte :$
Voor alle duidelijkheid: ik bedoelde dus dat ik al mijn contacten die met een b, c, g, o, q, t, u en x heb verwijderd en zodoende niet meer bij iedere letter een contact heb die ermee begint. (een z heb ik nog wel. Bleek. )
Oud 20-12-2011, 07:36
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Oh, ik dacht ook dat je daadwerkelijk een deel van het westerse alfabet had weten te verwijderen.


En ik kan het niet waarderen dat het koud en nat is!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 20-12-2011, 09:20
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
xD ik wist het iemand is het met me eens en nog wel op 2 vlakken tis idd vercrapt nat en koud brrr van mij mag het wel weer lente worden

Ik heb btw 5 c's
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 20-12-2011, 15:42
Verwijderd
Ik ging vandaag naar de AH voor een intakegesprek dat was gepland om 4 uur, bleek dat zij het hadden staan om 2 uur. Nu kan ik lekker terugkomen op 3 januari.
Oud 21-12-2011, 09:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik maak mij nu toch wel ernstige zorgen over mijn stageplaats

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3360/...toch-weg.dhtml
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-12-2011, 12:00
Verwijderd
Ik kan bitches even niet waarderen. Fragiele, onzekere en op geld-beruste schepsels met kleine hersenen die eigenlijk alleen maar goed zijn om te broeden.
Oud 21-12-2011, 18:17
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
De KLM-website. Blijkbaar kun je niet met de Nederlandse versie van de site vanaf Helsinki boeken. Met de Finse versie lukt het wel, maar dan kun je niet met iDeal betalen. Nu is het dus maar afwachten of ze het geld op tijd binnen hebben (met een overschrijving van mijn Nederlandse rekening naar de Finse van KLM). Zucht.
Ads door Google
Oud 22-12-2011, 11:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik waardeer ov-chipautomaten die het niet doen niet en het volgende telefoontje naar aanleiding van een sollicitatiegsprek: 'Hé, hallo! Helaas ben je het niet geworden, er was iemand die veeeeeeel (ja, hij zei het echt zo lang!) meer ervaring heeft en een stuk zekerder is van zichzelf. Jammer maar helaas! Tot ziens, hè!' Fijn dat je zo subtiel bent, daar gaat mijn laatste restje zelfvertrouwen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-12-2011, 12:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Noh, wat jammer Miek
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-12-2011, 15:11
Verwijderd
Dat ik een onbedwingbare zin heb in cola, terwijl ik daar genadeloze maagzuuraanvallen van krijg
Oud 22-12-2011, 16:20
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik waardeer ov-chipautomaten die het niet doen niet en het volgende telefoontje naar aanleiding van een sollicitatiegsprek: 'Hé, hallo! Helaas ben je het niet geworden, er was iemand die veeeeeeel (ja, hij zei het echt zo lang!) meer ervaring heeft en een stuk zekerder is van zichzelf. Jammer maar helaas! Tot ziens, hè!' Fijn dat je zo subtiel bent, daar gaat mijn laatste restje zelfvertrouwen.
Lekker subtiel van die gast. Hard afgewezen worden is ook niet leuk.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 22-12-2011, 18:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Stakingen. Vooral als ze te vroeg beginnen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-12-2011, 20:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Verkoudheid.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2011, 20:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Verkoudheid.
idem. Niets mis met de snotproductie
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-12-2011, 21:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
"De commercial Altijd Samen met Ali B in de hoofdrol heeft de Gouden Loeki 2011 gewonnen. Volgens het Nederlands publiek is het spotje de beste televisiereclame van het afgelopen jaar."

Wtf, moest dat geen Loden Leeuw zijn?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-12-2011, 13:58
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Dat mijn computer het nodig vindt om rustig aan te doen. Daar kan ik mij niet in vinden...
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 23-12-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Dat mijn computer het nodig vindt om rustig aan te doen. Daar kan ik mij niet in vinden...
Computers passen zich meestal aan aan de gebruiker, wist je dat?

OT: Kerstdrukte op de weg. Allemaal malloten die nog geen twee meter vooruit kunnen kijken en denken.
Oud 23-12-2011, 15:28
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Computers passen zich meestal aan aan de gebruiker, wist je dat?

OT: Kerstdrukte op de weg. Allemaal malloten die nog geen twee meter vooruit kunnen kijken en denken.

Mijn computer is rebels..
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 23-12-2011, 16:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Winkels die geen prijsjes aan de kleren hangen

Schoenen die te krap zitten terwijl ze SUPERLEUK zijn en ook nog eens in de aanbieding
__________________
you're not my demographic
Oud 23-12-2011, 16:35
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
Citaat:
Winkels die geen prijsjes aan de kleren hangen

Schoenen die te krap zitten terwijl ze SUPERLEUK zijn en ook nog eens in de aanbieding
dit
Oud 23-12-2011, 17:42
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Ik kan het niet waarderen dat mijn ouders over alles zeiken en zich zoveel mogelijk met mij leven proberen te bemoeien en proberen te beinvloeden -.-
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.