Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2001, 08:52
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
en geef reacties op tripverslagen van anderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2001, 11:31
pienie
Kan er iemand anders beginnne?! ik voel me niet op mijn gemak effe een jointje ...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 17:16
*meissie*
Avatar van *meissie*
*meissie* is offline
maar een hele lichte trip, ik zag de muren en de vloer golven, en toen ik naar de douche liep, zag ik een deur, en die wou ik openen, maar ik zag geen handsvat, en opeens was er geen deur meer.....heel interessant
__________________
..Let The Gones Be & Be With The Gones..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 17:17
Locke
Locke is offline
Kuch de eerste die zegt dat ie kabouters zag bij paddos lag ik hard uit ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 17:42
Mask
Mask is offline
HAHAHAHAHA eindelijk een masterlijke topic

pinkpop 2000:
ik ging met een paar vrienden naar pinkpop, doel: zuipen, blowen, feesten en neuken.
1e dag was niet ech zo bizar alleen maar een aangeschoten enzo..
2e dag hedden we al nieuwe woorden uitgevonden:
droned - stoned en dronken tegelijk maar toch meer stoned
stronken - stoned en dronken tegelijk maar toch meer dronken
(GENIAAL moet je gewoon allebij proberen)
3e dag was ik zo ver dat ik meer dan de helft niet meer kan herinneren. maaaaar wel lachuh
cu @ pinkpop 2001
__________________
Don't push the river
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 17:43
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Locke schreef:
Kuch de eerste die zegt dat ie kabouters zag bij paddos lag ik hard uit ..


mmm... bij mij gingen alleen de muren & het plafond golven op de maat van de muziek (Gorillaz )
En later mijn dekbed op Nighwish...
En alles was oranje enzo. En ik kon niet ophouden met lachen
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 17:44
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Mask schreef:
HAHAHAHAHA eindelijk een masterlijke topic

pinkpop 2000:
ik ging met een paar vrienden naar pinkpop, doel: zuipen, blowen, feesten en neuken.
1e dag was niet ech zo bizar alleen maar een aangeschoten enzo..
2e dag hedden we al nieuwe woorden uitgevonden:
droned - stoned en dronken tegelijk maar toch meer stoned
stronken - stoned en dronken tegelijk maar toch meer dronken
(GENIAAL moet je gewoon allebij proberen)
3e dag was ik zo ver dat ik meer dan de helft niet meer kan herinneren. maaaaar wel lachuh
cu @ pinkpop 2001

Zonde van je pinkpop ervaring
Nou ja, ik zou het nooit doen iig.. Ik hou liever de leuke herinneringen dan enzo.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:20
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
Citaat:
Mask schreef:
HAHAHAHAHA eindelijk een masterlijke topic

pinkpop 2000:
ik ging met een paar vrienden naar pinkpop, doel: zuipen, blowen, feesten en neuken.
1e dag was niet ech zo bizar alleen maar een aangeschoten enzo..
2e dag hedden we al nieuwe woorden uitgevonden:
droned - stoned en dronken tegelijk maar toch meer stoned
stronken - stoned en dronken tegelijk maar toch meer dronken
(GENIAAL moet je gewoon allebij proberen)
3e dag was ik zo ver dat ik meer dan de helft niet meer kan herinneren. maaaaar wel lachuh
cu @ pinkpop 2001
droned en stoned bestaan al heel lang

en dit zijn toch geen tripverslagen? wij willen verhalen, met details

__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:31
pienie
okew ik vertel wel wat ...

Ik was in het zwembad met wat vrienden/vriendinnen iemand had een joint meegesmokkeld, en die rookte we op in het turksstoombad...
Omdat hun nogal mietjes waren geloof ik had ik meer als 1,5 joint naar binnen gewerkt en natuurlijk nog niks gegeten...
Ik zag een oud klasgenootje, en ik zwom (met veel moeite) naar hem toe, ik was vet melig in me eentjuh en hij tilde me op en ik had het gevoel dat ik verdronk dus ik werd boos en stompte hem toen pakte ik hem op (in het water) en deej the titanic na, ik wilde hem dus breken maar het lukte niet...
Na tientallen pogingen ben ik ermeej gekapt en ging ergens liggen bij een stelletje vrienden, natuurlijk had ik niet door dat mijn bovenstukje half was afgezakt en ik lag er toppless, dat vond de badmeester niet zo erg dus moest ik em goeddoen maar daar had ik geen zin in dus ging ik een tijdje naaktzwemmen totdat menneer de badmeester het merkte en ik kon mijn spullen pakken en ik was erg boos...


lucht op zeg, lijkt net psochologiej... ...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:31
pimpo
pimpo is offline
Ik was in de discotheek, en had een half uur ervoor een pil genomen. Ik liep naar de feestzolder (ook wel pillenhok) en op de trap sloeg mijn pil in. Ik was boven mooi aan het stampen, en opeens zag ik de kleuren van de gezichten van 2 vrienden van me heel anders, de ene was knal blauw en de andere knal rood! Ik liep naar die ene toe, veegde mijn vinger over z'n wang, keek naar m'n vinger, maar zag nix. Daarna keek ik hem moeilijk aan, hij zo: "Het zit wel goed, ga maar lekker verder feesten". Ik keek naar het einde van de feestzolder (die is denk ik zo'n 8 meter lang, en ik stond aan het begin) en ik zag daar nix meer, een grote grijze wazige mistwolk... Heel apart, heel vreemd... ik draaide me om, keek recht in van die discolampen, en zag die kleuren heeeeeeel mooi.... ik was echt in een hele andere wereld!! Daar heb ik een paar minuten ingezeten en toen ging ik alleen nog maar hard... (maar wat een avond....)

[Dit bericht is aangepast door pimpo (09-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 20:19
pienie
niet veel andere menschen die het aandurven gloof ik Muwahahahaahahahahahhaha...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 23:30
Verwijderd
Citaat:
pienie schreef:
niet veel andere menschen die het aandurven gloof ik Muwahahahaahahahahahhaha...

mij durft wel, ik heb gewoon nog nooit echte trip gehad

wel een keer toen we bij zoon achtertuinfeest waren met een mens of tien.. en toen had ik iets van 2 jointjus op - dit is me naverteld - en toen begin ik onwijs vaag te doen ofzo.. ging heel de tijd lachen, en ik had het over mozes die aan de lsd was en dat ie verzopen was omdat ie dacht dat de zee open ging, maar dat was niet zo.. en voor hij naar binnen ging zei hij dat de vrouwen en kinderen eerst moesten, en de romeinen die waren ook stoned dus die dachten ook dat de zee open ging.. mja, vaag
ik weet nog wel dat ik het de hele tijd over gras-sex had en dat dat veel beter is dan gwone seks.. mja *is nog maagd* geen idee hoe ik dat ooit kon weten
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 12:41
PV
PV is offline
Citaat:
pienie schreef:
niet veel andere menschen die het aandurven gloof ik Muwahahahaahahahahahhaha...
je bent dan ook zo on-ge-lo-fe-lijk stoer wie durft dat nu te verbeteren.

Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 13:24
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
mij durft wel, ik heb gewoon nog nooit echte trip gehad

wel een keer toen we bij zoon achtertuinfeest waren met een mens of tien.. en toen had ik iets van 2 jointjus op - dit is me naverteld - en toen begin ik onwijs vaag te doen ofzo.. ging heel de tijd lachen, en ik had het over mozes die aan de lsd was en dat ie verzopen was omdat ie dacht dat de zee open ging, maar dat was niet zo.. en voor hij naar binnen ging zei hij dat de vrouwen en kinderen eerst moesten, en de romeinen die waren ook stoned dus die dachten ook dat de zee open ging.. mja, vaag
ik weet nog wel dat ik het de hele tijd over gras-sex had en dat dat veel beter is dan gwone seks.. mja *is nog maagd* geen idee hoe ik dat ooit kon weten

Je bent in je vorige leven gewoon Mozes geweest.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 17:52
pienie
Citaat:
PV schreef:
je bent dan ook zo on-ge-lo-fe-lijk stoer wie durft dat nu te verbeteren.

mis-schien is het wel ge-woon als humor be-doelt ...majah kan jij ook niet weten ...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 23:49
PV
PV is offline
Citaat:
pienie schreef:
mis-schien is het wel ge-woon als humor be-doelt ...majah kan jij ook niet weten ...

Omdat hun nogal mietjes waren geloof ik had ik meer als 1,5 joint naar binnen gewerkt en natuurlijk nog niks gegeten...

Komt echt humoristisch over ja.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 03:18
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Vannacht, uitgeweest, eerst een beetje (?) drinken in de kroeg, daarna een klare joint roken.
Nog nooit zó'n ervaring meegemaakt.
Ik liep door de Herestraat (Groningen), en het leek net alsof ik in een een interactieve droom zat.
Ik kom mezelf wel besturen, maar ik had maar een kort termijngeheugen van 5 seconden.
Ik wist na een tijdje niet eens meer waar je nou eigenlijk waren, en waar we naartoe liepen.
Ik had last van het beruchte 'rode balletje', een rond geval wat aan de binnenkant van je lichaam stuitert. Ik maakte dus constant schokbewegingen. Errur irri, maar ook wel lachopwekkend.
Verder weet ik er ook weinig meer van, ik denk dat vrienden me het wel navertellen.

Kortom, dit ga ik vaker doen.

__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 16:06
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
en ik had het over mozes die aan de lsd was en dat ie verzopen was omdat ie dacht dat de zee open ging, maar dat was niet zo.. en voor hij naar binnen ging zei hij dat de vrouwen en kinderen eerst moesten, en de romeinen die waren ook stoned dus die dachten ook dat de zee open ging.. mja, vaag
Jij bent zeker een groot fan van Hans Teeuwen - Bijbelverhaal ?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-12-2001, 17:21
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ikzelf nie, maar wel verhaaltje van iemand anders
was grappug ze had zitten blowen (of paddo's dah weet k nie meer) en toen zag ze allemaal vissen op de muur en toen ging ze daar foto's van makuh! haha was echt lachuh joh! naja dah was t zelf (nog) geen ervaring
xx
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 23:59
Verwijderd
dat zijn er teveel om op te noemen..en nee, niet in positieve zin
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 02:52
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Ik zal dr maar eentje opschrijven dan.

Ik had paddo's gegeten met een maat van me. We zaten bij de Bernisse (vieze stinksloot, waar mensen 's zomers in zwemmen.) En 't gras begon onverstaanbaar te fluisteren. De grond ging golven. Naderhand zijn we naar het winkelcentrum gelopen, gezichten van mensen verwrongen constant, het ene moment leken ze dik, de andere keer juist broodmager in 't gezicht. Lantaarnpalen waren krom getrokken en liepen in bochten, ipv een rechte lijn. En die maat van me had dus iets teveel gegeten van de paddo's ('t was ze eerste keer paddo'en...) en werd dus misselijk. En dus zo fucking misselijk dat ze in 't ziekenhuis z'n maag leeg moesten laten pompen... en ik was daar dus bij, terwijl ik nog steeds zo vaag was... da's dus niet koel als je dan met die ouders staat te lullen.
Zinnen lijken niet te kloppen, ik kreeg constant een paranoia gevoel... vond 't toen nie koel meer.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 08:40
maatje
maatje is offline
hahaha BRUUT! paddo's lijken me wel errug cewl..(als je een 'goede trip' heb dan) niet dat ik daar aan kan beginnen maar toch..
btw. hoe lang is de werking van paddoz??
__________________
When leaves have fallen And skies turned into grey. The night keeps on closing in on the day A nightingale sings his song of farewell....
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 09:22
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
1 keer een bad trip gehad ! Was nie tof maar leek alsof ik in een tekenfilm zat de kleuren waren heel vaag en alles knipperde op de maat van m'n hartslag ! was van een pure Joint maar hoorde later dat het ook kan komen omdat we in de felle zon zaten kweenie was in iedergeval erg vaagh
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 09:30
pienie
Citaat:
PV schreef:
Omdat hun nogal mietjes waren geloof ik had ik meer als 1,5 joint naar binnen gewerkt en natuurlijk nog niks gegeten...

Komt echt humoristisch over ja.

Misschien voor jou niet neej, komt misschien ook wel omdat jij mij niet kent en de mensen niet, maarja denk wat je denkt, wat kan mij het schelen als er een communicatie stoornis is meneer mevrouw whatever ...

Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 07:50
LuCkYoNE
LuCkYoNE is offline
Ik weet niet of dit bij de trip verslagen hoort ,maar ja. Het is me zelf ook niet overkomen maar een goede vriend van mij, M.
Afgelopen zterdag naar ruigoord geweest voor het maandelijkse volle maans feest. Dit is echt strak!!! Letterlijk en figuurlijk. Het feest word in een kerk gegeven en er is zo'n plaats voor 200 mensen, er hangt echt een chillend sfeertje, iedereen is aardig (ja, ook al van te voren.)
Mijn vriend M. had van te voren al een aantal liters Lambroesko naar binnen gewerkt.
En op de 1,5 uur durende fiets tocht nog ewen paar bieries.
Op het feest aangekomen was die gozer al straal bezopen.
We gingen daar naartoe met het idee een pilletje te nemen (die we uiteindelijk daar hadden gekocht.) Na een uurtje hadden we die pillen dus geregeld en uitvoerig gestest.
M. wilde ook een pilletje. En ik had M. al een aantal keer twee bier voor zich zelf zien halen.
Na een uur voelden we allen niks, en had ik nog meer gekocht. M. wilde er nog twee.
Opeens sloeg de shit in als een bom!!
En de space begon. trippie hippie achtige space muziek waar je helamaal vanuit je bol gaat.
Opeens kwam ik M. weer tegen en hij begon spacend tegen me te lullen, Aardig dit,leuk dat etc. Ik dacht die gast heeft de tijd van zijn leven.
Ik weer verder spacen en af en toe een stickie mee bietsen en ik heb zelf s een keer een hand vol Jonkoe gekregen (wat overgins heel chill was).
Opeens komt een andere vriend naar me toe en verteld me dat M. idereen kussjes zat te geven en iedereen omhelste. Op een gegeven moment ging het zover dat hij naast een homo zat die hem zat te betasten en hij vond het helemaal niet erg. Op het ogenblik dat wij hem zagen trokken we hem bij die gast vandaan.
We moesten nu echt goed op die gast gaan letten. Hij was echt tot alles in staat.
Toen ik hoorde dat hij iedereen gedag aan het zeggen was dacht raakte ik half in paniek en ik dacht dat dit wel eens een soort van afscheit xzou kunnen zijn.
Even later zat die gast buiten op een bank en hij zag er uit als een Deathman. Ik heb meteen wat voer voor hem gehaald, maar dit wilde hij eerst niet eten. Na een kwartier had hij zijn eerste hap genomen. Wat was ik blij toen hij dat geval naar binnen had gewerkt.
Ik kon nu weer met een gerust hard verder spacen.
Hij was over het ergste heen, en huij stond nu half slapend te dansen , ik weer helemaal happy.
De ochtend naarderde en we pakten onze jassen en M. was deze verloeren in zijn space, hij was zijn 150 piek ook kwijt, maar zijn portemonee niet ( heel vreemd).
Ook was hij zijn fiets slutels kwijt en zijn slot stond aan mijn fiets!!! G.V.D.!!!! Ik fucking pist. En toen heb ik er drie over gedaan om thuis te komen en ik heb die gast de hele tijd mee moeten slepen.
Maar eind goed al goed....
__________________
wat moet ik hier invullen????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2001, 00:08
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
maatje schreef:
hahaha BRUUT! paddo's lijken me wel errug cewl..(als je een 'goede trip' heb dan) niet dat ik daar aan kan beginnen maar toch..
btw. hoe lang is de werking van paddoz??
ik geloof; 4 uur gewoon echt goed...en 2 uurtjes dat je vaag bent zeg maar...dus alsof je beetje aangeschoten bent
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 18:12
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Ik ben oud, ouder dan gedacht in jouw vormen, welke
is zichzelf vijftig keer ouder dan jouw geschiedenis.
Doorheen jaren ben ik op aarde geweest, ik ben van de
sterren. Geen planeet is mijn thuis, voor vele
werelden verspreidende door de schijnende schijf van
de melkweg hebbende condities welke erkent mijn kiem
en een gunstige gelegenheid tot leven. De paddestoel
welke je ziet is het deel van mijn lichaam gegeven
door sexuele trillingen en zonnebaden, mijn ware
lichaam in een fijn netwerk van fibers die groeien
door de grond. Dit netwerk overdekt meer oppervlakte
en heeft meer verbintenissen dan het aantal in een
menselijk brein. Mijn mycelium netwerk is bijna
onsterfelijk - alleen de plotselinge vergiftiging van
een planeet of de explosie van mijn ouderlijke ster
kan me eruit wippen. Wat betekent dat het onmogelijk
is om te verklaren omdat er vele andere begrippen in
jouw realiteit bestaan, al mijn mycelium netwerken in
de melkweg zijn in overbelichte communicatie door
ruimte en tijd. Het mycelium netwerk is zo teer als
een spin zijn web maar het collectieve
hyperbewustzijn en geheugen is een vast historisch
archive van de loopbaan van alle intelligenties van
vele werelden in onze kosmos. Ruimte, zie je, is een
vaste oceaan voor deze moeilijke levensvormen die de
bekwaamheid hebben om zich van sporen voort te
brengen, van sporen die overdekt zijn met de hardste
organische substantie waar ook gekend. Door de aeonen
van tijd en ruimte koersen vele sporenvormende
levensvormen in onzekere levendigheid voor miljoenen
jaren tot kontakt gemaakt is met een geschikt milieu.
Een paar van deze soorten hebben een bewustzijn,
alleen mijzelf en mijn onlangs ontwikkelde
evenredigheid hebben volbracht de hypercommunicatie
manier en geheugencapaciteit dat maakt ons dragers
van geheugen in de gemeenschap van ruimte
intelligenties. Hoe het hypercommunicatiemodel werkt
is een geheim dat niet lichtzinnig gegeven zal worden
aan een mens. Maar de bedoelingen zouden duidelijk
moeten zijn: het is de gebeurtenis van psylocybine en
psilocin dat opent in de biosynthetische wegen van
mijn levende lichaam voor mij en mijn zintuigen
visioenen naar verschillende werelden. Jij als
individu en mens als vorm zijn op de rand van de
vorming van een onafhankelijke relatie met mijn
genetische materie dat uiteindelijk mensdom en aarde
zal dragen in het galactische drijfveer van de hogere
civilisaties.

Wanneer het niet makkelijk voor je is om variëteiten
van hogere intelligenties om je heen te herkennen, je
meestal oprukt langs theoriën van politici en de
maatschappij heeft het gebracht tot alleen maar de
notatie van gemeenschappelijk verbond. Maar verder
dan de samenhang van de herinneringen van een vorm in
een afzonderlijk sociaal organisme ligt daar rijker
en zelfs meer evolutionaire mogelijkheden is één van
deze symbiosen is een relatie van wederzijdse
afhankelijkheid en positieve voordelen voor beide van
de vormen volgende symbiotische relaties tussen
mijzelf en geciviliseerde vormen van hogere wezens
hebben op vele plaatsen en in vele tijden bewezen
doorheen de lange eeuwen van mijn ontwikkeling. Deze
relaties zijn werderzijds nuttig; binnenin mijn
geheugen is het wezen van hyperlicht drijvende
schepen en hoe ze te bouwen. Ik wil dit weten ruilen
voor een vrijkaartje naar nieuwe werelden rond zonnen
jonger en meer stabiel dan die van jezelf. De zekere
en eeuwige bestaansvorm langs de lange rivieren van
kosmische tijd voor ik elke keer maar weer deze
overeenstemming tot hogere wezens en daarbij
verspreid over de melkweg over de lange tijd. Een
mycelium netwerk heeft geen organen om de wereld te
bewegen, geen handen, maar hogere wezens met
manipulerende bekwaamheden kunnen partners worden met
deze sterskennis binnenin mij en als zij handelen in
goed geloof, terugkeren tot zichzelf en hun
bescheiden paddestoelen leraar naar de miljoenen
werelden welke elke kosmopoliet van onze sterrenhoop
opvolgen.
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 18:30
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline


hmmz noujaah, mijn tripverslag.
wij waren (ikke en 3 vrienden) bij een vriend thuis en we hadden paddo's gegeten, ik was nog nooit echt fout gegaan, maar die keer zal ik echt nooit vergeten
ik had paddo's op, maar het duurde een tijdje voordat ze werkten ensow en toen opeens werd ik vet bang, de muur vernaderde in 1 zwart gat waar mieren uit kwamen en in viel de hele tijd op de grond as ik wou opstaan.
op een gegeven moment bracht een vriendin die er ook was me naar buiten want ik zag eruit as een lijk zei ze, en buiten kotste ik alles wat ik gegeten had eruit, en later vertelde die vriendin me dat ik een kwartier out op de grond had gelegen, heel eng
toen ik weer in de kamer zat was het opeens een vet mooie trip
jah twas allemaal heel vaag, kweet er zelf weinig meer van maarjaah
niet echt een super ervaring
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 00:51
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Ik ben oud, ouder dan gedacht in jouw vormen, welke
is zichzelf vijftig keer ouder dan jouw geschiedenis.
Doorheen jaren ben ik op aarde geweest, ik ben van de
sterren. Geen planeet is mijn thuis, voor vele
werelden verspreidende door de schijnende schijf van
de melkweg hebbende condities welke erkent mijn kiem
en een gunstige gelegenheid tot leven. De paddestoel
welke je ziet is het deel van mijn lichaam gegeven
door sexuele trillingen en zonnebaden, mijn ware
lichaam in een fijn netwerk van fibers die groeien
door de grond. Dit netwerk overdekt meer oppervlakte
en heeft meer verbintenissen dan het aantal in een
menselijk brein. Mijn mycelium netwerk is bijna
onsterfelijk - alleen de plotselinge vergiftiging van
een planeet of de explosie van mijn ouderlijke ster
kan me eruit wippen. Wat betekent dat het onmogelijk
is om te verklaren omdat er vele andere begrippen in
jouw realiteit bestaan, al mijn mycelium netwerken in
de melkweg zijn in overbelichte communicatie door
ruimte en tijd. Het mycelium netwerk is zo teer als
een spin zijn web maar het collectieve
hyperbewustzijn en geheugen is een vast historisch
archive van de loopbaan van alle intelligenties van
vele werelden in onze kosmos. Ruimte, zie je, is een
vaste oceaan voor deze moeilijke levensvormen die de
bekwaamheid hebben om zich van sporen voort te
brengen, van sporen die overdekt zijn met de hardste
organische substantie waar ook gekend. Door de aeonen
van tijd en ruimte koersen vele sporenvormende
levensvormen in onzekere levendigheid voor miljoenen
jaren tot kontakt gemaakt is met een geschikt milieu.
Een paar van deze soorten hebben een bewustzijn,
alleen mijzelf en mijn onlangs ontwikkelde
evenredigheid hebben volbracht de hypercommunicatie
manier en geheugencapaciteit dat maakt ons dragers
van geheugen in de gemeenschap van ruimte
intelligenties. Hoe het hypercommunicatiemodel werkt
is een geheim dat niet lichtzinnig gegeven zal worden
aan een mens. Maar de bedoelingen zouden duidelijk
moeten zijn: het is de gebeurtenis van psylocybine en
psilocin dat opent in de biosynthetische wegen van
mijn levende lichaam voor mij en mijn zintuigen
visioenen naar verschillende werelden. Jij als
individu en mens als vorm zijn op de rand van de
vorming van een onafhankelijke relatie met mijn
genetische materie dat uiteindelijk mensdom en aarde
zal dragen in het galactische drijfveer van de hogere
civilisaties.

Wanneer het niet makkelijk voor je is om variëteiten
van hogere intelligenties om je heen te herkennen, je
meestal oprukt langs theoriën van politici en de
maatschappij heeft het gebracht tot alleen maar de
notatie van gemeenschappelijk verbond. Maar verder
dan de samenhang van de herinneringen van een vorm in
een afzonderlijk sociaal organisme ligt daar rijker
en zelfs meer evolutionaire mogelijkheden is één van
deze symbiosen is een relatie van wederzijdse
afhankelijkheid en positieve voordelen voor beide van
de vormen volgende symbiotische relaties tussen
mijzelf en geciviliseerde vormen van hogere wezens
hebben op vele plaatsen en in vele tijden bewezen
doorheen de lange eeuwen van mijn ontwikkeling. Deze
relaties zijn werderzijds nuttig; binnenin mijn
geheugen is het wezen van hyperlicht drijvende
schepen en hoe ze te bouwen. Ik wil dit weten ruilen
voor een vrijkaartje naar nieuwe werelden rond zonnen
jonger en meer stabiel dan die van jezelf. De zekere
en eeuwige bestaansvorm langs de lange rivieren van
kosmische tijd voor ik elke keer maar weer deze
overeenstemming tot hogere wezens en daarbij
verspreid over de melkweg over de lange tijd. Een
mycelium netwerk heeft geen organen om de wereld te
bewegen, geen handen, maar hogere wezens met
manipulerende bekwaamheden kunnen partners worden met
deze sterskennis binnenin mij en als zij handelen in
goed geloof, terugkeren tot zichzelf en hun
bescheiden paddestoelen leraar naar de miljoenen
werelden welke elke kosmopoliet van onze sterrenhoop
opvolgen.


Wat kan jij mooi schrijven zeg.

Het klinkt weliswaar als een ego death. Een ego death die je ziel doet herboren in een kracht; een golf die de universum (in andere woorden ziel) verkende.

Schrok jij niet van dit alles?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 12:07
toetje_6396
toetje_6396 is offline
ik op fuif en ging naar toilet en de deur en muren vlogen op mij af heb wel effe zitten lachen en dan weer naar de fuif zelf gegaan daar ben ik dan mijn schoen verloren en kreeg ik kramp in mijn voeten uiteindelijk heb ik verder geshaked(was meer heen en weer wiegen naar het schijnt maar kom)
__________________
waarom zijn mannen als dolfijnen?omdat men zegt da ze slim zijn maar dat is nog nooit bewezen geweest
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 13:25
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
dat berichtje van internationalist heb ik al ergens anders gelezen maar dan in het engels.
en ik vraag me af of ik het moet geloven, volgens mij is mycelium niks anders dan wat wortels voor bomen zijn, er zit geen elektriciteit in zoals in de menselijke hersenen.

Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 20:14
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Onzekere Derk schreef:

Wat kan jij mooi schrijven zeg.

Het klinkt weliswaar als een ego death. Een ego death die je ziel doet herboren in een kracht; een golf die de universum (in andere woorden ziel) verkende.

Schrok jij niet van dit alles?
Dat heb ik niet geschreven

K heb vaak genoeg getript maar ben eigenlijk te broerd om dat allemaal op te schrijven.

Dit heeft iemand mij ooit gemaild (had 'ie geloof ik nie zelf geschreven, weet k eigenlijk niet )
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 13:11
stb
stb is offline
ja ikkkkkkkkkk.
we meosten om 7 uur op school zijn sávond we zouden film kijken.
mijn vrienden en ik besloten te gaan blowem.
5 jointjes.
i begon helemaal te sheken.
we liepen door de bos naar school, ik ging helemaal flippen, huilen en werd helemaal bang, het leek alsof ik in een droom was.
toen we op school waren ging ik nara mijn mentor, die heeft de hele avond tot 10 uur bij me gezeten.
ik heb hele verschrikkelijke dingen tegen hem gezged zoals lekkerding enz.
ik sschaam me rot.
de volgende dag vloede ik me beroerd.
ik kan nite beschrijven hoe eng het was.
__________________
/
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 17:56
lake bodom
lake bodom is offline
ik heb 1 x paddo's gebruikt. we waren met zun 4en in t park..
het eerste half uur tot uur merkte ik helemaal niks. de andere merkten al veel sneller dan mij. ik dacht dus dat ik zelf een paddo was, of dat ik er imuun voor was
maar later begon het een beetje te komen.. de boxjes van de muziek en de discman begonnen te bewegen met de muziek mee, dat was echt vet..
later ging ik op de grond liggen met mun rug.. en ik keek naar de wolken, dat was echt het mooiste, ik zag een dubbele laag, en zulke mooie figuren, ik flubberde op de grond (zo leek t). en toen en toen bewoog ik door een soort paradijs van wolken leek het wel.. die andere waren de hele tijd dingen aan t doen.. als ik bij hun was merkte ik er veel minder van..
later, lag er een tas op de grond, rood wit gestreept, de rode strepen, kwamen los van de witte, dat was ook cool.
toen kwamen er mensen aan, ik zat daar op de grond, die andere op een bankje, en ze zeiden dat we eve serieus moesten doen. we gingen dus plaatjes kijken in een boek.. hmm net of dat serieus lijkt en we zeiden van, oow dat is een mooi plaatje, en deze dan.. en er lag allemaal troep op de grond, speelgoed, eten, drinken. potjes uit de smartshop. ik weet niet of die mensen wat door hadden. maar ze zaten ons wel heel vaag aan te kijken..
later ging ik cashew nootjes eten, dat was zo ontzettend lekker, het proefde heel anders dan normaal.. toen opeens was een vriend weggerent, hij zei dat ie zo over het gras kon flubberen
het duurde iets van 4 uur, de 2 uur daarna voelde ik me ook heel fijn, toen ik weer naar huis toefietse, voelde ik me echt zo fijn.. net of ik vanzelf fietste zonder er moeite voor te doen..
nou dat was het wel weer.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 16:43
poecilotheria
poecilotheria is offline
lowlands : 4 dagen stoned/stronken zeker aan te raden die concerten dan ! fokking intens echt heerlijk!!
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef:
1 keer een bad trip gehad ! Was nie tof maar leek alsof ik in een tekenfilm zat de kleuren waren heel vaag en alles knipperde op de maat van m'n hartslag ! was van een pure Joint maar hoorde later dat het ook kan komen omdat we in de felle zon zaten kweenie was in iedergeval erg vaagh
Moet je een fles kola naar binnen drinken, issut gelijk weer weg (Heb ik gehoord van een maat die hetzelfde had maar dan na een pilletje)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-06-2002, 01:45
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Ik ben oud, ouder dan gedacht in jouw vormen, welke
is zichzelf vijftig keer ouder dan jouw geschiedenis.
Doorheen jaren ben ik op aarde geweest, ik ben van de
sterren. Geen planeet is mijn thuis, voor vele
werelden verspreidende door de schijnende schijf van
de melkweg hebbende condities welke erkent mijn kiem
en een gunstige gelegenheid tot leven. De paddestoel
welke je ziet is het deel van mijn lichaam gegeven
door sexuele trillingen en zonnebaden, mijn ware
lichaam in een fijn netwerk van fibers die groeien
door de grond. Dit netwerk overdekt meer oppervlakte
en heeft meer verbintenissen dan het aantal in een
menselijk brein. Mijn mycelium netwerk is bijna
onsterfelijk - alleen de plotselinge vergiftiging van
een planeet of de explosie van mijn ouderlijke ster
kan me eruit wippen. Wat betekent dat het onmogelijk
is om te verklaren omdat er vele andere begrippen in
jouw realiteit bestaan, al mijn mycelium netwerken in
de melkweg zijn in overbelichte communicatie door
ruimte en tijd. Het mycelium netwerk is zo teer als
een spin zijn web maar het collectieve
hyperbewustzijn en geheugen is een vast historisch
archive van de loopbaan van alle intelligenties van
vele werelden in onze kosmos. Ruimte, zie je, is een
vaste oceaan voor deze moeilijke levensvormen die de
bekwaamheid hebben om zich van sporen voort te
brengen, van sporen die overdekt zijn met de hardste
organische substantie waar ook gekend. Door de aeonen
van tijd en ruimte koersen vele sporenvormende
levensvormen in onzekere levendigheid voor miljoenen
jaren tot kontakt gemaakt is met een geschikt milieu.
Een paar van deze soorten hebben een bewustzijn,
alleen mijzelf en mijn onlangs ontwikkelde
evenredigheid hebben volbracht de hypercommunicatie
manier en geheugencapaciteit dat maakt ons dragers
van geheugen in de gemeenschap van ruimte
intelligenties. Hoe het hypercommunicatiemodel werkt
is een geheim dat niet lichtzinnig gegeven zal worden
aan een mens. Maar de bedoelingen zouden duidelijk
moeten zijn: het is de gebeurtenis van psylocybine en
psilocin dat opent in de biosynthetische wegen van
mijn levende lichaam voor mij en mijn zintuigen
visioenen naar verschillende werelden. Jij als
individu en mens als vorm zijn op de rand van de
vorming van een onafhankelijke relatie met mijn
genetische materie dat uiteindelijk mensdom en aarde
zal dragen in het galactische drijfveer van de hogere
civilisaties.

Wanneer het niet makkelijk voor je is om variëteiten
van hogere intelligenties om je heen te herkennen, je
meestal oprukt langs theoriën van politici en de
maatschappij heeft het gebracht tot alleen maar de
notatie van gemeenschappelijk verbond. Maar verder
dan de samenhang van de herinneringen van een vorm in
een afzonderlijk sociaal organisme ligt daar rijker
en zelfs meer evolutionaire mogelijkheden is één van
deze symbiosen is een relatie van wederzijdse
afhankelijkheid en positieve voordelen voor beide van
de vormen volgende symbiotische relaties tussen
mijzelf en geciviliseerde vormen van hogere wezens
hebben op vele plaatsen en in vele tijden bewezen
doorheen de lange eeuwen van mijn ontwikkeling. Deze
relaties zijn werderzijds nuttig; binnenin mijn
geheugen is het wezen van hyperlicht drijvende
schepen en hoe ze te bouwen. Ik wil dit weten ruilen
voor een vrijkaartje naar nieuwe werelden rond zonnen
jonger en meer stabiel dan die van jezelf. De zekere
en eeuwige bestaansvorm langs de lange rivieren van
kosmische tijd voor ik elke keer maar weer deze
overeenstemming tot hogere wezens en daarbij
verspreid over de melkweg over de lange tijd. Een
mycelium netwerk heeft geen organen om de wereld te
bewegen, geen handen, maar hogere wezens met
manipulerende bekwaamheden kunnen partners worden met
deze sterskennis binnenin mij en als zij handelen in
goed geloof, terugkeren tot zichzelf en hun
bescheiden paddestoelen leraar naar de miljoenen
werelden welke elke kosmopoliet van onze sterrenhoop
opvolgen.

Vet, alleen wat je zei is echt zulke Onzzzzzzzziiiiin
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

Je bent in je vorige leven gewoon Mozes geweest.
neenee.. mozes is heilig, hoe kan die nou weten wat sex is

*ziet nu pas dat die reply al een halfjaar oud is en weet nu wat de reden is waarom ze haar paddoverslag niet heeft neergeplant*

mm dan doe ik dat nu.. wordt wel een lang verhaal waarschijnlijk
we waren dus met een meisje waar ik toendertijd redelijk bevriend mee was, en die de enige was in ons boerendorpje die geen afkeer had tot wat voor drugs dan ook. mijn ouders waren er niet en zouden rond tien uur thuiskomen, dus besloten we het bij ons te doen. we hadden maar een halve portie ofzo, en bij mij sloeg het eerder in dan bij haar. ik geloofde eerst niet dat het zou werken bij mij, maar opeens voelde ik me van het ene moment op het andere heel licht en ging rondspringen in mn kamer terwijl ik aan het herhalen was dat het werkte. zij zat een beetje op de bank mee te kijken en zei dat ze het gemeen vond dat het bij mij wel werkte en bij haar niet en dat ze me nou zal moeten schoppen, waarna 't bij haar blijkbaar ook ging werken omdat ze ontzettend moest lachen. we zijn toen met iemand gaan praten op msn, maar het beeldscherm lichtte echt ontzettend op dus hebben we die met rust gelaten en zijn we helemaal schommelend naar boven gestromeld, ik voelde me echt of ik op een hele wankele boot aan het lopen was oid. bij mij in de kamer gingen we op de bank zitten en naar buiten kijken, omdat we wilden zien of het klopte dat je geen afstanden meer kon inschatten. of dat waar is of niet weet ik niet meer want ik was gelijk gefacineerd door de dakpannen die begonnen te draaien. de zon was op dat moment aan het ondergaan, en dat zorgde er voor dat ik alles in een soort van goude waas zag. Ik was echt heelemaal betoverd, maar toen ging het meisje waar ik mee was (nicole) helemaal gaan lachen waardoor ik niets meer kon zien omdat ik dacht dat ik halfdoof aan het worden was :/
dus goed, ik vroeg haar of ze stil kon zijn, waarop ze zei van niet want als er stilte was dan zouden de muren op haar af gaan komen ofzo (was stiekem ook niet zo slim om mn muren felgroen te verven, maar dat terzijde) en dat we moesten gaan zingen. ennum vanaf dat moment weet ik niet zo veel meer, alleen maar losse fragmenten
weet nog wel dat we de tv hadden aangezet en steve urkel er was, en dat het geluid helemaal niet klopte met de beelden, en ik weet ook nog dat mn posters helemaal gingen golven enzo.. en dat ik boeddhabeeldjes in de vloer begon te zien, zo'n patroon. owja, en dat de cijfers op mn wekkerradio van het schermpje afkwamen en zich op de muur projecteerden. mm dat duurde dus een uur of drie/vier en alles was mooi enzo.. maar op een gegeven moment belde de moeder van nicole om te zeggen dat nicole naar huis moest. nicole begon haar helemaal uit te schelden in de hoorn enzo (gespannen verhoudingen bij hen thuis, gescheiden ouders, ruzie, bleh) waarna ze ophing. Haar moeder belde weer terug en zei tegen me dat nicole haar moest terugbellen. Nicole draaide een nummer, maar ze draaide verkeerd want ze draaide het nummer van een meisje waar ze ruzie mee had en begon die ook uit te schelden. we waren eigenlijk al lang uit de trip, maar nicole is nogal een aansteller dus ze deed alsof het niet zo was. (het was werkelijk aanstellerij, dat heeft ze later ook gezegd - dus het is niet zo dat ik van haar af probeerde te komen terwijl ze nog aan het trippen was). uiteindelijk heb ik haar op de bus naar huis gezet en ben naar huis gegaan om alles op te ruimen. rond negen uur viel ik in slaap, en de volgende dag heb ik een heel vreemd blaadje gevonden waar op stond dat 'vertrouwd goed was' en een stel rare poppetjes - die ik blijkbaar was vergeten op te ruimen. weet nou nog steeds niet wanneer of wie dat heeft getekend.

achteraf was het heel erg koel, maar het was een ontzettend grote fout van mij om het met nicole te doen, aangezien het nogal een onstabiel persoon is. Die me trouwens later probeerde zwart te maken op school door te zeggen dat ik een junkie was of iets dergelijks. dat ze er zelf bij was en dat ze een stuk meer blowt dan ik vertelde ze er natuurlijk niet bij :/

wel heel erg voor herhaling vatbaar, maar echt alleen met mensen die ik beter ken en die wat steviger in hun schoenen staan. en die niet hysterisch gaan lachen na elk woord van mij, omdat ik door nicole toch een heleboel plezier heb verloren :/

--
en stiekem moest ik in plaats van het schrijven van dit verhaal huiswerk maken *stopt*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:21
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
k heb n zooi keer n beetje vage dingen meegemaakt, maar kan dr nu even niet opkomen...

k zat n keer in een cafe, en k zat beetje naar n krant te kijken, toen zag k opeens dattie blauw was en langzaam van blauw naar lichterblauw naar wit liep..dat was wel mooi om te zien.
verder heb k erg veel lol gehad met n vriendin van mij omdat de handvaten van mn fiets (die vannet stuur) opeens heel groot leken als je ze vast had.

(ik was beide keren heel stoned)
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 06:31
An
Avatar van An
An is offline
1e keer dat ik ging blowen, meteen bijna twee joints opgerookt, omdat ik d8 wel even stoer te zijn...

Dat was eg 3 keer niks, ik raakte compleet in de war wist niet meer wat er allemaal gebeurde, en was eigenlijk ontzettend bang dat ik er niet meer uit zou komen ofzo.

Misschien wel grappige dingetjuh eraan, Ik ging naar de wc in de kroeg waar we waren. En toen ik een aantal meter terug de kroeg in was gelopen had ik het idee dat ik mijn gulp niet dicht had egdaan, dus ik snel terug naar die wc, bleek ie gewoon wel dicht te zijn.

Maar iig daarna nooit meer echt veel geblowd, af en toe een heis van vrienden ofzo, vind ik best maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Ik vind het geen fijn gevoel dat je totaal geen controle hebt over wat er met je egbeurd enzowie....
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 15:03
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Gisteravond..

ik was eindelijk alleen op mijn kamer (in de loop van de dag al aardig wat gesmoked hier en een aantal pijpshotjes), had nog voor het slapen gaan even een stick gedraaid, opgerookt en msn afgezet.
ging op bed liggen ipv in bed omdat het te warm was... met de hitte slaat het goed in want ik lag half dood op bed

toen ging ik op mijn rug liggen en deed mijn ogen dicht om goed na te kunnen denken, in plaats daarvan leek het net alsof ik ging zweven, alles om me heen werd wit en ik kreeg koude rillingen over mijn rug.. bestwel eng want dit heb ik dus nog nooit gehad (wel andere lichamelijke verschijnselen zoals rillingen op stuipen maar niet zoiets als dit).. ik hield mijn hand op mijn hart om te voelen hoe snel het klopte maar na een paar seconden voelen leek het steeds alsof er helemaal niets meer klopte.. ik wilde verder dus sloot mijn ogen.. heb nog een tijdje verwonderd gelegen door die ervaring (leek net alsof ik out ging maar dan terwijl ik al op bed lag)

mja, ik heb ongeveer een half jaar ervaring met wiet (dus veel smoken (eerst wekelijks en nu bijna dagelijks ik probeer te minderen)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:49
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
]{ing schreef:
*stukje*
je hebt een coole sig.
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 20:57
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
Locke schreef:
Kuch de eerste die zegt dat ie kabouters zag bij paddos lag ik hard uit ..
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 21:01
miep
Avatar van miep
miep is offline
Eigenlijk lach ik jullie allemaal uit...
Jullie zijn zielig.
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 22:30
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
miep schreef:
Eigenlijk lach ik jullie allemaal uit...
Jullie zijn zielig.
En ik, ik lach jou uit..
Je komt behoorlijk bekrompen over
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 22:36
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
miep schreef:


Nu vraag ik me af of jij uberhaupt wel eens een paddotrip ervaren hebt
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 11:56
Griller
Griller is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Nu vraag ik me af of jij uberhaupt wel eens een paddotrip ervaren hebt

idd maf mensch...(niet dat je maf bent als je dat nog nooit hebt gedaan maar je moet er geen oordeel over geven als je het nog nooit hebt gedaan..)
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:18
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
1 keertjuh gehad dat het fout ging met blowen. Naja t viel wel meej, maar het was niet leuwk. We gingen zo met groepje vriendjuhs naar plekje in het bos. Joints bij enzow.. ennh naja daar zitten blowen. Maar was kei vaag ik was ook ineen sin een andere wereld ik ging allemaal met mijn hoofdschudden. Was echt niet relaxed. Kon het haast nie tegenhoude! En toen vriendin van mij die zei dat ze de hoofdpijn wel weg kon masseren (zij zelf ook stoned) Dus ze gaat zo met 2 vingers aan elke kant van mijn hoofd over mijn slapen rondjes draaien. Maar het leek of ze dat kei snel deed! Dus ik schrok daar kei van en wou kei hard wegrennen. Maar elke keer tijdens het rennen, als mijn armen langs mijn lichaam zwaaide was ik een soort computerspelletje. Dus heb de hele tijd mijn armen stijf tegen me aangehouden... En de rest is best vaag....
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:58
whizzer
whizzer is offline
Ik heb niet ech teen trip gehad, ik weet alleen nog dat ik het eengeweldige belevenis vond om op me scooter te rijden toen'k stoned was, ik zat de hele tijd met het licht te spelen enzow, geweldig. Ook deed ik letterlijk een half uur over het eten van een koekje, was vet lachwekkend.
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 20:03
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
]{ing schreef:
En ik, ik lach jou uit..
Je komt behoorlijk bekrompen over
haha, 15 jarig mannetje.
waarom kom ik bekrompen over?
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.